Zobacz na mapie
94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 18:47
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie NIE POLECAM!!! ...
... serwsiu Porsche w Łodzi. Porsche Panamera 2017r przebieg niecałe 50.000km. Kupiłem auto za granicą i chciałem wymienić oleje, płyny itp. Ewentualnie sprawdzić, co jest do naprawy. Okazało się, że jest uszkodzone zawieszenie pneumatyczne. Koszt ogólny naprawy to 32.954zł, ale ok zgodziłem się więc wymieniali wszystko co się tylko dało.:) Auto było naprawiane od 21-05-2024 do 12-06-2024, pomyslałem, że porządna naprawa wymaga czsasu. Cierpliwie czekałem, w dniu 11-06-2024 dzwoni Pan z serwisu i zaprasza na następny dzień po odbiór auta. Wszytsko naprawione - samochód jak nowy. Więc opłaciłem fakturę wcześniej, żeby być fair. Następnego dnia pojechałem odebrać auto, w biurze podpisałałem wszystkie dokumenty. W drodze z biura na parking pan serwisant mówi, że pękła przednia szyba. Pytam się, jak to się stało, usłyszałem, że był odprysk na szybie i jak auto długo stało na podnośniku to pekła i tyle. Żadnego odprysku nie było. Ale warto wspomnieć, że koszt wymiany przedniej szyby w ich serwisie to 15 000,00zł. Na szczęście, po przyjeździe pod serwis w dniu 21-05-2024 o godzinie 9:50 zrobiłem zdjęcie auta ( można sprawdzić na kamerach). Po pierwsze, po przybliżeniu szyby nie widać żadnego odprysku. Po drugie zderzak jest czyściutki - też zrobiłem przybliżenie nie ma żadnych much przyklejonych do zderzaka. Serwis twierdzi, że po wjechaniu na warsztat (21-05-2024) zrobili zdjęcia, które mi również przekazali w dniu odbioru auta 12-06-2024. Czy po przejechaniu 200m z parkingu na warsztat jest możliwość nabicia tyle much? Pierwsze trzy zdjęcia wykonane moim telefonem zostały zrobione na parkingu, tuż po przyjechaniu na serwis w dniu 21-05-2024r. Kolejne zdjęcia widoczne w załącznikach to fotografie już na warsztacie, przekazane przez serwis który twierdzi, że odprysk był na szybie i w trakcie podnoszenia auta przez podnośnik szyba pękła. Nie ma możliwości,aby szyba bez żadnego defektu( co widać na pierwszych zdjęciach) samoistnie pękła. Spekuluję, że do uszkodzenia szyby doszło podczas jazdy testowej, o czym jednoznacznie świadczy ilość nabitych i zabrudzeń na przednim zderzaku samochodu. Ja ze swojej strony gwarantuje że nie pozostawię sprawy bez wyjaśnienia i oczekuje dokładnego zweryfikowania tej sprawy.W innym przypadku sprawa trafi na drogę sądową. W całej tej sprawie zaskakujące jest to, że po dzień dzisiejszy nie ma osoby winnej i odpowiedzialnej. Upłyneło pół roku, sprawa wciąż jest niewyjaśniona. Mało tego, nikt nie poczuwa się do poniesienia kosztów naprawy i ewentualnych przeprosin za zaistaniałą sprawę. Nasuwa się tylko pytanie, gdzie jest dyrektor czy jakiś kierownik? Czy faktycznie, nie widzą nieustannych problemów i niezadowolenia klientów z ich usług? Na koniec dodam, że do dnia dzisiejszego jeżdżę z pękniętą przednią szybą, oczekjąc, aż w końcu sprawa zostanie w jakikolwiek sposób rozwiązana.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 10:14
Salon - samochody nowe
Ku przestrodze ..... ...
... Na początku Lipca delikatnie uszkodziłem swojego Spidera - przetarcia na błotniku i masce przód , może się zdarzyć w takich samochodach które kupuje się dla frajdy . Oczywiście zgłosiłem się do najbliższego serwisu wierząc ze tak jak obsługa klienta w przypadku sprzedaży tak i serwis jest na najwyższym poziomie.... .Szybko mnie przyjęto na oględziny przewidywany czas naprawy - tydzień oczekiwanie na części i tydzień naprawa . W najgorszym wypadku 3 tygodnie - premium z brzmienia - mam samochód do użycia jeszcze w tym samym miesiącu i sezon nie jest stracony . Oględziny expert plus mniej niż minut na parkingu wszystko wiemy dzwonimy ja części będą .... .No i zaczęły się schody komunikacja się urwała po Moich interwencjach ( byliśmy umówieni na telefon którego nie uraczyłem ) pozwoliłem sobie eskalować w mailu sprawę w końcu dowiedziałem się ze części długo idą , ze ludzie są na urlopach ..... po wyrazeniu mojego niezadowolenia takim postepowaniem polepszyła się komunikacja - niestety nie polepszył się czas naprawy ... .Okazało się ze jednak potrzeba więcej części - oględziny samochodu na parkingu okazały się niewystarczające aby lista była pełna - i kolejne opóźnienia ... a od opóźnień znowu opóźnienia tylko teraz komunikacja przeszła na SMS owa ! ( próbka dodana ) . Jednym słowem DRAMAT . Samochodu jak nie ma tak nie ma , sezon już z głowy a Porsche Krotoski jedyna na co stać to wysyłanie takich bzdurnych smsów jak widać w dodanym . Żeby była jasność , dział Marketingu i Sprzedaży najwyższa jakość - uczestniczyłem w Porsche Experiance , mialem zamiar zakupić następne Porsche ale jakość obsługi w serwisie całkowicie wybiła Mi ta zabawę z głowy . Trzeba mieć na uwadze ze w wypadku Porsche nie tylko chciałoby się kupować jakość samochodu ale i obsługi wkoło niego a cos tu stanowczo kuleje w kwestii serwisu . Jeśli chodzi o termin oddania do mnie samochodu - wielka niewiadomo , Szczerze nikt nie zechciał Mnie powiadomić na co nawet czekamy - nie mówiąc o słowie przepraszam za wprowadzenie w błąd . Z 3 Tygodni zrobiły się 3 miesiące i zero poczucia odpowiedzialności . Mały update - Samochód odebrany - oczywiście żadnego przepraszam , przekazano kluczyki i kazano sobie jechać , jaka niespodzianka pomimo ze opóźnienie było absolutnie z winy serwisu wysłano do mnie fakturę za samochód zastępczy !!!! Niesamowite - to pytanie zadałem przy odbiorze auta i Pan Miły w serwisie przekazał Mi za samochód zastępczy nie trzeba płacić ...NIESAMOWITE .
Użytkownik sieci
16 października 2024 19:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu ! Jeden z najgorszych serwisów w całej Polsce, pod względem kontaktu z klientem, a w szczególności Pan Igor. Nie reagują na zgłoszenia, mimo, że auto posiada wady produkcyjne od nowości. Udają, że tematu nie ma. Odradzam ! Omijać !
Użytkownik sieci
11 października 2024 20:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu z całego serca. Doszukują się winy po stronie użytkownika. Wymieniają wahacz na akcji serwisowej, który po powrocie z serwisu stuka dwa razy bardziej. Nie reagują na skrzypiące zawieszenie podczas wysiadania z auta, które zostało zgłoszone. Nie wymieniają boczka drzwi, który od nowości jest wymazany klejem montażowym. Wszystkie sprawy zgłoszone do osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie zgłoszeń w serwisie. Jak sprzedać auto to doskonale wiedzą co robić, ale jak już w aucie za milion złotych skrzypi zawieszenie z tyłu, a z przodu po wymianie wahacza są stuki to już nie ma chętnych do tego, by się zająć sprawą.
Użytkownik sieci
30 września 2024 09:07
Salon - samochody nowe
Markę Porsche bardzo ...
... polecam ale odradzam współpracę z doradcą Panem Piotrem z Porsche Centrum Łódź. Zostałem kilkukrotnie oszukany traciłem czas na długie dojazdy do Łodzi(niepotrzebnie) i przez niekompetencje doradcy kupiłem samochód w innym salonie gdzie byłem traktowany profesjonalnie i zgodnie ze standardami Porsche
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 17:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2024 19:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 14:49
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby serwis. ...
... Zgłoszonego problemu z wadliwie działającym systemem Apple Carplay nie naprawili mimo kilku prób. Stwierdzili, że ten "typ tak ma". Tylko, że Apple Carlplay w Mercedesie żony działa dobrze, a BMW córki rewelacyjnie. Na kolejny zgłoszony problem z pękającymi klamkami na początku marca czekam na info i nic, a jest 18 kwiecień Utrudniony kontakt z doradcami mimo telefonów i SMS.
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 11:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam, totalny ...
... brak podejścia do klienta i olewanie go ! 2 miesiące proszenia się o kontakt aby dostać się na serwis , nikt nie oddzwania, odbiór samochodu w KRAKOWIE w PORSCHE rewelacja - tutaj niestety obsługa 1/5
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 16:57
Salon - samochody nowe
Po kilku miesiącach ...
... czekania dostałem informację o zmianie koloru oraz podwyżce cen, więc zrezygnowałem. Niestety od 2 miesięcy nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 09:11
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 09:19
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba komunikacja ...
... i trudności z uzgodnieniami z serwisem. Przełączanie na osoby odpowiedzialne tragedia, informacja zwrotna brak. Obsługa na bardzo słabym poziomie i znacznie uległa pogorszeniu
Użytkownik sieci
5 października 2023 23:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam Czujemy ...
... sie jak intruzi chociaz jestesmy klientami
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 19:13
Salon - samochody nowe
Kompletny brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 14:41
Salon - samochody nowe
WItam, Niezrozumiałe i ...
... nieprofesjonalne podejście sprzedawcy oraz jego przełożonego w salonie samochodowym, które pozostawiło mnie w absolutnym osłupieniu. Chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami, by inni potencjalni klienci mogli uniknąć tego, przez co musiałem przejść. Kiedy jako zainteresowany klient poprosiłem o przedstawienie oferty finansowania oraz konkretną ofertę cenową na zakup samochodu, spodziewałem się choćby minimalnej reakcji. Niestety, to marzenie okazało się niemożliwe do spełnienia w tym salonie. Ignorowanie moich próśb oraz brak odpowiedzi to coś, czego nie spodziewałem się po marce o tak renomowanej historii. Nie mam problemu z akceptowaniem ewentualnych opóźnień czy zapracowania pracowników, jednak traktowanie klienta jak powietrza, który chce inwestować w zakup dwóch samochodów, to jasny sygnał, że coś jest bardzo nie tak w tym miejscu. To, co zdołaliście osiągnąć swoją niewrażliwością i brakiem odpowiedzialności, to moje pełne przekonanie, że nie warto tracić czasu ani pieniędzy w tym salonie. Zdecydowanie odradzam każdemu, kto ceni sobie szacunek i profesjonalizm, odwiedzenie tego miejsca. Jestem zdumiony tym, że firma o takim prestiżu pozwala sobie na traktowanie potencjalnych klientów w taki sposób. Wybierzcie inny salon samochodowy, w którym będziecie mile widziani i docenieni jako klient.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 15:35
Salon - samochody nowe
Oddałem auto do ...
... prostego serwisu - wymiany oleju i filtrów oraz podstawowego przeglądu (12.07.2023). Przed wyjazdem do serwisu nie było żadnych reklamacji na samochód. Następnego dnia (13.07) po serwisie zepsuła się pneumatyka na przednim moście. Dostaliśmy diagnostyke na 14.07.2023. Według wyników diagnostyki ten wspaniały serwis wyliczył naprawę na 30 000 zł. Po przeprowadzeniu dodatkowej diagnostyki w innych serwisach ustalono, że pneuma się zepsuła właśnie z powodu Porsche Centrum Łódź, bo. podczas serwisowania samochodu NIE POTRAFILI ZABLOKOWAĆ ZAWIESZENIA PNEUMATYCZNEGO przed przystąpieniem do pracy. Próbowaliśmy porozumieć się w tej sprawie z kierownikami i dyrektorem, ale po prostu wysłali nas do piekła i powiedzieli, że nie chcemy nic robić, to nie nasza wina. Albo zapłać, albo wyjdź. ABSOLUTNIE NIE POLECAM TEGO USŁUGI. OBSŁUGA I KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI NIE SPEŁNIA SEGMENTU LUKSUSOWEGO. Pojawiły się też komentarze w naszą stronę, że jesteśmy „złymi Ukraińcami i gadamy bzdury” Nie wiedziałem, że podobna sytuacja może mieć miejsce w PORSCHE Załączam wyciąg z datami każdej z moich wizyt w tym serwisie.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 19:31
Salon - samochody nowe
Dali mi BMW. Śmierdział. Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2023 02:01
Salon - samochody nowe
Marka premium to ...
... nie tylko cena ale również i obsługa klienta. Pierwsza ofertę finansowania dostałem z opóźnieniem bez informacji przepraszamy ale dziś się nie wyrobimy ( rozumiem święta ale u konkurencji i to nie premium udało się ja otrzymać jeszcze tego samego dnia), druga propozycje (już po świętach) dostałem po kilku godzinach ale sprzedawca nie doczytał maila i została zrobiona na błędna konfiguracje. Zadzwoniłem aby dogadać szczegóły skoro komunikacja mailowa nie zadziałała i usłyszałem aby wysłać informacje mailem bo Pan nie zapamięta. Mail wysłałem 10m później. Minęły 2tyg i zero kontaktu po stronie handlowca. Ani oferty ani zapytania czy rezygnuje z zakupu… Ciekawe jakby wyglądała obsługa przy awarii i gwarancji. W ten oto sposób zdecydowałem się na toyote supre (cena identyczna do caymana ~350k). Obsługa klienta powinna wziąć kilka lekcji z toyoty skoro łatwiej jest zamówić samochód limitowany, produkowany w transzach i zajęło to całe 2 dni.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2023 21:07
Salon - samochody nowe
Niestety sprzedawca samochodów ...
... używanych w pewnym momencie olał moją korespondencje co pomimo moich prób kolejnego kontaktu skończyło się na informacji parę tygodni później że samochód sprzedali (auto za ponad 1ml zł).
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 21:56
Salon - samochody nowe
Proponuje zgłosić panią ...
... Annę z działu części na szkolenie z obsługi klienta. Pani Ania nie wykazała nawet krzty zaangażowania, nie wspominając o jakichkolwiek przyjętych standardach marki.