Zobacz na mapie
94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 11:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam, totalny ...
... brak podejścia do klienta i olewanie go ! 2 miesiące proszenia się o kontakt aby dostać się na serwis , nikt nie oddzwania, odbiór samochodu w KRAKOWIE w PORSCHE rewelacja - tutaj niestety obsługa 1/5
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 16:57
Salon - samochody nowe
Po kilku miesiącach ...
... czekania dostałem informację o zmianie koloru oraz podwyżce cen, więc zrezygnowałem. Niestety od 2 miesięcy nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 09:11
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 09:19
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba komunikacja ...
... i trudności z uzgodnieniami z serwisem. Przełączanie na osoby odpowiedzialne tragedia, informacja zwrotna brak. Obsługa na bardzo słabym poziomie i znacznie uległa pogorszeniu
Użytkownik sieci
5 października 2023 23:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam Czujemy ...
... sie jak intruzi chociaz jestesmy klientami
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 19:13
Salon - samochody nowe
Kompletny brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 14:41
Salon - samochody nowe
WItam, Niezrozumiałe i ...
... nieprofesjonalne podejście sprzedawcy oraz jego przełożonego w salonie samochodowym, które pozostawiło mnie w absolutnym osłupieniu. Chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami, by inni potencjalni klienci mogli uniknąć tego, przez co musiałem przejść. Kiedy jako zainteresowany klient poprosiłem o przedstawienie oferty finansowania oraz konkretną ofertę cenową na zakup samochodu, spodziewałem się choćby minimalnej reakcji. Niestety, to marzenie okazało się niemożliwe do spełnienia w tym salonie. Ignorowanie moich próśb oraz brak odpowiedzi to coś, czego nie spodziewałem się po marce o tak renomowanej historii. Nie mam problemu z akceptowaniem ewentualnych opóźnień czy zapracowania pracowników, jednak traktowanie klienta jak powietrza, który chce inwestować w zakup dwóch samochodów, to jasny sygnał, że coś jest bardzo nie tak w tym miejscu. To, co zdołaliście osiągnąć swoją niewrażliwością i brakiem odpowiedzialności, to moje pełne przekonanie, że nie warto tracić czasu ani pieniędzy w tym salonie. Zdecydowanie odradzam każdemu, kto ceni sobie szacunek i profesjonalizm, odwiedzenie tego miejsca. Jestem zdumiony tym, że firma o takim prestiżu pozwala sobie na traktowanie potencjalnych klientów w taki sposób. Wybierzcie inny salon samochodowy, w którym będziecie mile widziani i docenieni jako klient.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 15:35
Salon - samochody nowe
Oddałem auto do ...
... prostego serwisu - wymiany oleju i filtrów oraz podstawowego przeglądu (12.07.2023). Przed wyjazdem do serwisu nie było żadnych reklamacji na samochód. Następnego dnia (13.07) po serwisie zepsuła się pneumatyka na przednim moście. Dostaliśmy diagnostyke na 14.07.2023. Według wyników diagnostyki ten wspaniały serwis wyliczył naprawę na 30 000 zł. Po przeprowadzeniu dodatkowej diagnostyki w innych serwisach ustalono, że pneuma się zepsuła właśnie z powodu Porsche Centrum Łódź, bo. podczas serwisowania samochodu NIE POTRAFILI ZABLOKOWAĆ ZAWIESZENIA PNEUMATYCZNEGO przed przystąpieniem do pracy. Próbowaliśmy porozumieć się w tej sprawie z kierownikami i dyrektorem, ale po prostu wysłali nas do piekła i powiedzieli, że nie chcemy nic robić, to nie nasza wina. Albo zapłać, albo wyjdź. ABSOLUTNIE NIE POLECAM TEGO USŁUGI. OBSŁUGA I KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI NIE SPEŁNIA SEGMENTU LUKSUSOWEGO. Pojawiły się też komentarze w naszą stronę, że jesteśmy „złymi Ukraińcami i gadamy bzdury” Nie wiedziałem, że podobna sytuacja może mieć miejsce w PORSCHE Załączam wyciąg z datami każdej z moich wizyt w tym serwisie.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 19:31
Salon - samochody nowe
Dali mi BMW. Śmierdział. Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2023 02:01
Salon - samochody nowe
Marka premium to ...
... nie tylko cena ale również i obsługa klienta. Pierwsza ofertę finansowania dostałem z opóźnieniem bez informacji przepraszamy ale dziś się nie wyrobimy ( rozumiem święta ale u konkurencji i to nie premium udało się ja otrzymać jeszcze tego samego dnia), druga propozycje (już po świętach) dostałem po kilku godzinach ale sprzedawca nie doczytał maila i została zrobiona na błędna konfiguracje. Zadzwoniłem aby dogadać szczegóły skoro komunikacja mailowa nie zadziałała i usłyszałem aby wysłać informacje mailem bo Pan nie zapamięta. Mail wysłałem 10m później. Minęły 2tyg i zero kontaktu po stronie handlowca. Ani oferty ani zapytania czy rezygnuje z zakupu… Ciekawe jakby wyglądała obsługa przy awarii i gwarancji. W ten oto sposób zdecydowałem się na toyote supre (cena identyczna do caymana ~350k). Obsługa klienta powinna wziąć kilka lekcji z toyoty skoro łatwiej jest zamówić samochód limitowany, produkowany w transzach i zajęło to całe 2 dni.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2023 21:07
Salon - samochody nowe
Niestety sprzedawca samochodów ...
... używanych w pewnym momencie olał moją korespondencje co pomimo moich prób kolejnego kontaktu skończyło się na informacji parę tygodni później że samochód sprzedali (auto za ponad 1ml zł).
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 21:56
Salon - samochody nowe
Proponuje zgłosić panią ...
... Annę z działu części na szkolenie z obsługi klienta. Pani Ania nie wykazała nawet krzty zaangażowania, nie wspominając o jakichkolwiek przyjętych standardach marki.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 19:27
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jesteś oceniany po wyglądzie, a jeśli nie zdasz testu, nikt nawet nie powie ci „cześć”! Możesz spędzić 30 minut obserwując samochody, a nawet hostessa nie zapyta, jak pomóc. Smutny! (Wersja oryginalna) You are judged by the look there and if do not pass the test none even says 'hi' to you! You can spend 30 min watching cars and even hostess will not ask you how to help. Sad!
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 19:19
Salon - samochody nowe
Czekam na odbiór ...
... auta juz 2 tydzień kontakt z obsługą tragiczny - leasing został uruchomiony a kiedy auto bedzie do odbiou wiedzą chyba najstarsi górale bo napewno nie obsluga salonu . Porsche Taycan nie polecam tego wynalazku , ktory jeszcze nieużywany przechodzi akcję serwisową. DNO
Użytkownik sieci
20 czerwca 2021 19:57
Salon - samochody nowe
Piekło zamarzło. Podkładkę ...
... za 11zł wartą 10 groszy występującą powszechnie w różnych modelach trzeba sprowadzić z Niemiec.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2021 07:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2021 07:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2021 07:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2021 06:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2021 08:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam.