91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 14:53
Salon - samochody nowe
Po dwóch wizytach ...
... i jeździe próbnej, żaden sprzedawca nie wysłał nawet oferty. Nie rozumiem takiego podejścia.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 23:47
Salon - samochody nowe
Porażka kontakt z ...
... serwisem nikt nie potrafi zrobić wyceny, nie oddzwaniają klienta mają daleko w poważaniu, Pan Adrian chyba jest najbardziej zapracowana osoba na świecie bo nie ma szans na załatwiekie z nim sprawy. Nie polecam tego serwisu chyba, że ma się spory zapas melisy....
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 08:11
Salon - samochody nowe
First of all, ...
... I would like to say that my review is completely based on my experience and impression of the service provided in this service center. To begin with, if you are not a local and do not know Polish well, you will not receive quality service, as no one knows spoken English, not even the reception staff. Given the above, you will not be able to explain what you need without an interpreter, and in general, you will not be treated as a customer and owner of a Porsche car. You will be ignored, gave you the weekly runaround of waiting, in the end, if you have enough strength, you will start to feel like an employee of this institution, and that you will solve your own issues , try to getting out information from employees and managers. If you have to service, beat out the exact information and ask for a printout on paper with a signature, otherwise the previously agreed work will not be done, or will be done partially with very interesting reasons. The quality of consultation at a very low level, managers have a poor information base, what the computer will show what they will say, no analysis of the problem and logical conclusions are not there, they will throw up their hands, instead of not being lazy and request information from technical specialists. The institution is not client-oriented, first of all they value themselves, not clients. You can make an appointment and you will wait like a fool to catch "at least someone" to take care of you. And this is just a trifle and superficially described problems that I faced for more than half a year. Conclusions make for yourself, maybe you will be lucky, but I do not agree that I bought this brand of car to try my luck in such matters.
Użytkownik sieci
29 października 2024 14:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 września 2024 17:55
Salon - samochody nowe
OSTRZEGAM PRZED oddaniem ...
... tu auta do SERWISU. Mysle ze najprostszy mechanik w zaciszu swojego garazu zaoferowałby lepsza usluge niz serwis w Krakowie. Młodzi, niedoswidczeni ludzie, raczej więcej psuja niz naprawiaja. Nie ma kompetentnego mechanika ktory fachowo zajmie sie autem. Szef serwisu wie z czym ma do czynienia i rozklada rece gdy klient wskazuje wady w "niby" przeprowadzonej naprawie. Rotacja pracownikow, bałagan, brak odpowiedzialności za wykonane czynnosci powinna zwrócić uwage na ten serwis bo to miejsce z ktorego klienci wyjeżdżają conajmniej wzburzeni i rozczarowani. Przeniosłam sie do katowic bo tam mechanicy wiedza jak naprawiać auta. W Krakowie je po prostu uszkadzaja w ramch rzekomej naprawy. W odpowiedzi na wpis Pana Łukasza Kolbika. Żadne z przytoczonych przez Pana stwierdzen w zakresie pracy serwisu nie jest prawdziwe. Osobiście w serwisie, także mailowo, listownie zglaszalam swoje uwagi co do wadliwej naprawy i powstałych przy jej realizacji szkod. Nikt sie do tego nie odniósł. Zarowno szef serwisu i salonu to zbagatelizowali. Jest wielu Państwa klientów, którzy czują to samo. Szkoda, że taka reaktywnością jak na posty w Google nie może się pochwalić obsługa serwisu. Szkoda - bo to obszar, którym powinni się Państwo zaopiekować - bo niezadowolenie klientów urosło do takich rozmiarow, ze zamist wyjasniac sprawy w salonie - dyskusja prowadzona jest przez google. Co do moich rozliczen z Państwem: 1. Usługa była wykonywana w XI 2023 a Państwo wrecz rzadaja doplaty od lipca 2024 (skąd ten balagan/ dlaczego nie zostałam o tym powiadomiona zaraz po wykonaniu usługi?) 2. Pasnstwa pracownik przyjmujac auto zostal powiadomiony ze nie jestem płatnikiem VAT i zapewniał że cała procedura będzie realizowana bez żadnych dopłat po mojej stronie - dlatego tym bardziej nie rozumiem. 3. To wstyd ze z powodu niekompetencji wzywają Państwo do dopłaty kwoty 1000 zł w przytoczonych powyżej okolicznościach biorąc pod uwagę, że naprawa nie została wykonana prawidłowo- miala wskazne wady; co więcej serwis uszkodzil dodatkowe elementy przy tej naprawie. 4. Fakt , że ten dialog prowadzony jest przez google świadczy o tym jak opiekują się Państwo swoim klientem. Jakie narzędzia takiemu klientowi pozostają, gdy nie ma odpowiedzi na wysłane maile, zgłaszane wady i błędy.. 5. Uważam że to nie przystoi randze porsche aby miala tak słaby punkt serwisowy. I mam nadzieję, że mój wpis będzie dla Państwa podstawa do wdrożenia w tym zakresie poważnych zmian, bo klienci południowo/wchodniej Polski potrzebuja godziwej i fachowej obsługi serwisowej. Pozdrawiam serdecznie
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 20:36
Salon - samochody nowe
UWAGA!!! Najgorszy salon ...
... PORSCHE w Polsce!! A z pewnością najgorszy SERWIS. Ocena 4,6 to zasługa Marketingu. Wymienili mi szybę - naprawa wadliwa bo szyba po wymianie miała nieszczelności a przy okazji pocięli podsufitkę. Szef SErWISu, zarozumiały, robi z klienta głupka. mimo wielu moich starań i interwencji nie usunęli wad!!! Ekspertyza w innym serwisie porsche wykazała nieszczelność szyby a próba powietrza potwierdziła obecność świstów powietrza w kabinie. Dziś ściągają mnie windykacją, bym dopłaciła im brakującą kwotę za naprawę bo zaniedbali proces rozliczenia naprawy z Ubezpieczycielem. Na Serwisie mechanicy nie maja pojęcia jak prawidłowo wykonywać naprawy (są młodzi, niedoświadczeni , ścigani z zagranicy po najniższych stawkach, ledwo mówią po polsku), a przy okazji swoich działań czynią wiele szkód (tak jak poszarpali nożem moją podsufitkę). Rotacja pracowników i brak kompetentnych ludzi na serwisie jest odpowiedzią dlaczego klienci nie wyjeżdżają stad zadowoleni, a podczas ostatniej mojej wizyty krzyczą już w drzwiach jak niekompetentny jest SERWIS. Ten dział powinien zostać zamknięty. Cała polska wstydzi się za to co robi SERWIS w Krakowie. Nie zabronię / nie ostrzegę nikogo przed kupnem tu auta, ale jeżeli zależy komuś by auto miało prawidłowo wykonywany SERWIS/naprawy to proszę szukać tych usług gdzie indziej. Ten serwis powinien nie otrzymać atestu grupy Porsche na swoje działanie. To wstyd dla całej Marki aby dochodziło tu do tak dużych zaniedbań, indolencji oraz ignorancji klienta.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 16:10
Salon - samochody nowe
Dno. Podejście do ...
... klienta poniżej krytyki. W recepcji nikogo. Doradcy żadnego. Latająca panienka w czerwonym kubraczku nie wiedząca co robić. Salon z rowerami jest lepiej zorganizowany. Serwis o kompetencji zerowej to już wiem z poprzednich wizyt. . Warto pojechać 100 km do Katowic i być obsłużonym na odpowiednim poziomie . NIE polecam .
Użytkownik sieci
15 czerwca 2024 10:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 19:13
Salon - samochody nowe
Salon Porsche w ...
... Krakowie wycofał umowe zakupu samochodu po wpłaceniu pełnej kwoty ponad 300 tyś złotych tłumacząc to podejrzeniem exportu samochodu (absurd). Zwrot miał być dokonany w przeciągu 2 tygodni natomiast mija miesiąc i pieniędzy dalej nie widać. Obracanie pieniędzmi klienta i przeciąganie oddania nie przystoi dealerowi marki Porsche. Jak widać tylko klienci leasingowi są traktowani z szacunkiem bo dają dodatkowo zarobić. Czytając opinie nie jest to pierwszy i zapewne ostatni przypadek dopóki ktoś nie narobi smrodu.
Użytkownik sieci
24 maja 2024 13:28
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa ze ...
... strony Pana Jarosława z działu finansowego.
Użytkownik sieci
17 maja 2024 17:12
Salon - samochody nowe
Po marce Porsche, ...
... która robi świetne auta spodziewałem się adekwatnej do tego obsługi, niestety trafiłem na Pana Jarosława z działu leasingu. Kompletny brak profesjonalizmu, tak bym to ładnie określił.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 18:24
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon w ...
... PL , pomimo wpłaconej zaliczki i oczekiwaniu 21 miesięcy na auto niestety nie doczekałem się… anulowali moje zamówienie po 13 miesiącach , wystawili fakturę korektę nie informując mnie o tym bez mojej zgody! nie zwracając zaliczki. Dopiero po wielokrotnych interwencjach telefonicznych i mailowych łaskawie zwrócili przetrzymywane moje pieniądze. NIE POLECAM! Zwykli oszuści!
Użytkownik sieci
2 marca 2024 15:34
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... handlowca to więcej niż 30 minut, mimo tego że w salonie dosyć pusto. Moim zdaniem jako marce klasy premium to nie przystoi.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 14:16
Salon - samochody nowe
Brak możliwości odbioru ...
... nowego pojazdu od prawie 2 miesięcy, które jest już zarejestrowane i ubezpieczone z powodu wadliwego oprogramowania. Brak kontaktu od dyrektora, który miał się skontaktować w przeciągu tygodnia. Mail wysłany 17.11, do tej pory brak odzewu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 21:42
Salon - samochody nowe
Kompletny chaos,brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 07:25
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... poziomie komisu przy drodze, mało wspólnego to ma z obsługą klienta premium, zamówienia idą wg własnego widzi mi się. Będąc na liście niby pierwszym w kolejce, po roku okazuję się że nagle jest się trzecim, piątym i etc. Nie wiem na jakiej podstawie Porsche przyznaje nagrody tego typu salonom - polecam Katowice - na serwisie połowa aut to auta z Krakowa - o czymś to świadczy
Użytkownik sieci
18 stycznia 2023 21:19
Salon - samochody nowe
Rynek nie potrzebuje ...
... takich nieudaczników. Konkurencja bije was na łopatki, i to w przedbiegach. Proponuję zamknąć ten przybytek i zająć się np wypasem owiec.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 12:13
Salon - samochody nowe
Niestety brak możliwości ...
... konfiguracji pojazdu. Tłumaczenie działu handlowego : „ zablokowany dostęp do przeglądarki internetowej a wiec również do konfiguratora”.
Użytkownik sieci
25 grudnia 2021 08:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 marca 2021 11:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka