93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 15:34
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... handlowca to więcej niż 30 minut, mimo tego że w salonie dosyć pusto. Moim zdaniem jako marce klasy premium to nie przystoi.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 14:16
Salon - samochody nowe
Brak możliwości odbioru ...
... nowego pojazdu od prawie 2 miesięcy, które jest już zarejestrowane i ubezpieczone z powodu wadliwego oprogramowania. Brak kontaktu od dyrektora, który miał się skontaktować w przeciągu tygodnia. Mail wysłany 17.11, do tej pory brak odzewu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 21:42
Salon - samochody nowe
Kompletny chaos,brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 07:25
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... poziomie komisu przy drodze, mało wspólnego to ma z obsługą klienta premium, zamówienia idą wg własnego widzi mi się. Będąc na liście niby pierwszym w kolejce, po roku okazuję się że nagle jest się trzecim, piątym i etc. Nie wiem na jakiej podstawie Porsche przyznaje nagrody tego typu salonom - polecam Katowice - na serwisie połowa aut to auta z Krakowa - o czymś to świadczy
Użytkownik sieci
18 stycznia 2023 21:19
Salon - samochody nowe
Rynek nie potrzebuje ...
... takich nieudaczników. Konkurencja bije was na łopatki, i to w przedbiegach. Proponuję zamknąć ten przybytek i zająć się np wypasem owiec.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 12:13
Salon - samochody nowe
Niestety brak możliwości ...
... konfiguracji pojazdu. Tłumaczenie działu handlowego : „ zablokowany dostęp do przeglądarki internetowej a wiec również do konfiguratora”.
Użytkownik sieci
25 grudnia 2021 08:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 marca 2021 11:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 14:51
Salon - samochody nowe
Wymiana kół (nie ...
... opon) prawie 2 godziny, przy czym koła były przechowywane w serwisie. Tak jakby nie można było wyważyć ich wcześniej ( tak jak to bywa w innych serwisach) a jak klient przyjedzie to tylko wymienić w 20 minut.
Użytkownik sieci
20 października 2020 21:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam naciągacze ...
... nigdy już tam nie pojadę na serwis
Użytkownik sieci
9 września 2020 19:10
Salon - samochody nowe
Miałem zamiar zakupić ...
... w tym salonie porsche macan, dzwoniłem dwukrotnie do salonu, za pierwszym razem nikt nie obiera i nie oddzwania, za drugim razem odbiera pani z recepcji i informuje że handlowcy są zajęci i zapewnia, że natychmiast oddzwonią (prosi o moje dane). Nikt się ze mną przez następne dni nie kontaktuje. Nie polecam tego salonu ze względu na brak nadzoru nad pracownikami. Nie zmienia to mojego pozytywnego postrzegania marki, zakupu dokonam w innym salonie gdzie szanuje się klientów.
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 12:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 20:28
Salon - samochody nowe
brak szacunku do klienta , zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 17:34
Salon - samochody nowe
Obsługa mało zainteresowana klientami.
Użytkownik sieci
29 marca 2020 10:29
Salon - samochody nowe
Niestety jestem rozczarowany ...
... profesjonalizmem i fachowością servisu. Mylnie mi zamówiono część za którą wcześniej zapłaciłem. Powiadomiono mnie telefonicznie ze nie ma możliwości zwrotu. Zamówiono mi cześć właściwą a że był to pilot kluczyka wymagał synchronizacji z samochodem. Szef servisu po kilku godzinach oznajmił mi ze nie potrafią tego zrobić. Wcześniej kontaktowałem się z service Porsche Katowice którzy zapewnili mnie że bez problemu zakodują kluczyk. Szefowi servisu przekazałem tą wiadomość . Dowiedziałem się że za kluczyk musze zapłacić a z kluczykiem moge sobie jechać do Katowic. Jeszcze delikatnie zasugerowano mi że jakbym miał nowy samochód to.....nie było by problemu .Poprosiłem o kody do kluczyka które są niezbędne do kodowania kluczyka. Dowiedziałem się że nie ma żadnego paska kodów. Nawet jak nalegałem nadal wmawiano mi ze kodowanie kluczyka przebiega bezpośrednio przez Stuttgart . Odebrałem kluczyk udałem się do mikro warsztatu 'Enigma' . W warsztacie owym po krótkiej rozmowie właściciel poprosił mnie o kody kluczyka!!!!. Ponownie poprosiłem przez telefon o kody kluczyka! Po powrocie znalazły się w śmieciach wyrzucone po odpakowaniu nowego kluczyka. Pan w Enigmie zakodował kluczyk. Zajęło mu to około godziny. Po całym zajściu jestem zdegustowany amatorszczyzną i ignorancją Servisu. Kolejny raz przekonałem sie ze szklany piękny obiekt,piękna hostessa niekoniecznie idzie w parze z fachowością miejsca.
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 20:48
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka dla ...
... Pani z recepcji, która podając herbatę (z obrażoną miną i po 10 minutach od zamówienia) nie umiała powiedzieć zwyczajowego „proszę”, poszła i udała, że nie słyszy jak odpowiedziałam „dziękuje”. Zachowała się absolutnie bez klasy. Nie przystoi w salonie Porsche. Miało to miejsce 5 lutego ok godz 15. Pani miała ciemne długie włosy. Czyżby miała zły dzień? 5* dla Pana który nas obsługiwał - pełen profesjonalizm. Moja ocena nie jest oceną całego salonu, gdyż byłam do tej pory tylko raz, ale niewłaściwe zachowanie jednej osoby i brak kultury potrafi bardzo zniechęcić do dalszej współpracy.
Użytkownik sieci
30 listopada 2019 16:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Dział akcesoriów to więcej dekoracji niż faktów. Sprzedawca akcesoriów jest arogancki (Wersja oryginalna) Zubehör Abteilung ist mehr Dekoration statt Fakt. Zubehör Verkäufer ist Arrogant
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 14:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 15:36
Salon - samochody nowe
Skąd Wy wzięliście tych pracowników?!
Użytkownik sieci
29 maja 2019 12:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka