93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2020 13:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2020 11:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2020 14:41
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do ...
... klienta, szeroki wybór aut, świetny serwis.
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 11:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 12:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lipca 2020 18:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 18:32
Salon - samochody nowe
Miła fachowa obsługa. Polecam
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 08:33
Salon - samochody nowe
Super salon i otoczenie.
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 19:15
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 13:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 21:04
Salon - samochody nowe
Mialem problem z ...
... samochodem, zadzwonilem do nich, Pan Ryszard kierownik serwisu zajal sie mna w bardzo mily i profesjonalny sposob, przyjal mnie bez kolejki i rozwiazal problem na miejscu. Duzy plus za podejscie do klienta.
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 12:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 17:53
Salon - samochody nowe
Bardzo pomocna obsługa serwisu, dobry kontakt.
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 20:28
Salon - samochody nowe
brak szacunku do klienta , zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 17:34
Salon - samochody nowe
Obsługa mało zainteresowana klientami.
Użytkownik sieci
30 maja 2020 14:55
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Miałem pilny problem z samochodem i brak możliwości znalezienia specjalistycznych części online. Zadzwoniłem i zapytałem, czy ktoś mówi po angielsku, recepcjonista dobrze to zrozumiał i skierował mnie do kierownika serwisu, pana Ryszarda, który również mówił po angielsku i od razu znalazł części dostępne w Warszawie, zamówił je i zamontował w ciągu kilku dni. Świetna obsługa klienta i doświadczenie. Dziękuję Ci. (Wersja oryginalna) I had an urgent problem with my car, and a lack of the possibility to find the specialised parts online. I called and asked if anyone spoke English, receptionist understood well and put me to service manager, Mr Ryszard who also spoke English and straight away he found the parts available in Warsaw, ordered them and fitted within a few days. Great customer service and experience. Thank you.
Użytkownik sieci
30 maja 2020 13:15
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na najwyższym poziomie! Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
8 maja 2020 08:29
Salon - samochody nowe
bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
4 maja 2020 11:27
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 marca 2020 10:29
Salon - samochody nowe
Niestety jestem rozczarowany ...
... profesjonalizmem i fachowością servisu. Mylnie mi zamówiono część za którą wcześniej zapłaciłem. Powiadomiono mnie telefonicznie ze nie ma możliwości zwrotu. Zamówiono mi cześć właściwą a że był to pilot kluczyka wymagał synchronizacji z samochodem. Szef servisu po kilku godzinach oznajmił mi ze nie potrafią tego zrobić. Wcześniej kontaktowałem się z service Porsche Katowice którzy zapewnili mnie że bez problemu zakodują kluczyk. Szefowi servisu przekazałem tą wiadomość . Dowiedziałem się że za kluczyk musze zapłacić a z kluczykiem moge sobie jechać do Katowic. Jeszcze delikatnie zasugerowano mi że jakbym miał nowy samochód to.....nie było by problemu .Poprosiłem o kody do kluczyka które są niezbędne do kodowania kluczyka. Dowiedziałem się że nie ma żadnego paska kodów. Nawet jak nalegałem nadal wmawiano mi ze kodowanie kluczyka przebiega bezpośrednio przez Stuttgart . Odebrałem kluczyk udałem się do mikro warsztatu 'Enigma' . W warsztacie owym po krótkiej rozmowie właściciel poprosił mnie o kody kluczyka!!!!. Ponownie poprosiłem przez telefon o kody kluczyka! Po powrocie znalazły się w śmieciach wyrzucone po odpakowaniu nowego kluczyka. Pan w Enigmie zakodował kluczyk. Zajęło mu to około godziny. Po całym zajściu jestem zdegustowany amatorszczyzną i ignorancją Servisu. Kolejny raz przekonałem sie ze szklany piękny obiekt,piękna hostessa niekoniecznie idzie w parze z fachowością miejsca.