83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 17:08
Salon - samochody nowe
Odpowiedź Porsche to ...
... marketingowe kłamstwo bo do 30 stycznia 2023 sprawa nie została wyjaśniona tym bardziej załatwiona plus brak słowa przepraszam! Za obsługę serwisową Klienta ponieważ od 10 marca czekam na umówienia obowiązkowej wizyty serwisowej nowego auta kupionego w tym salonie. Dodatkowo interweniowałem trzy razy ale brak odpowiedzi. Szczególnie dziękuję Panu Marcinowi Olszańskiego który wg informacji telefonicznych wyjechał 10 marca na jazdę próbną .... i chyba podróżuje do dziś dnia. Tu jest odpowiedź dla doradców z salonu jak łatwo stracić klienta.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2022 09:40
Salon - samochody nowe
Bardzo niski poziom ...
... obsługi klienta. Ani jeden e-mail ani wiadomość o serwisie mojego samochodu nie została odebrana.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2022 00:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lutego 2022 12:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 stycznia 2022 16:54
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... obsługę jest wprost proporcjonalny do ceny części i usług....
Użytkownik sieci
28 października 2021 12:05
Salon - samochody nowe
Obsługa średnia, umiarkowane ...
... zainteresowanie klientem. Być może jest to związane z obecną sytuacją na rynku motoryzacyjnym i ogólnym brakiem samochodów do sprzedaży. Albo nastawieniem tylko na klientów chcących wydać miliony złotych za nowe Porsche. Wysokie prowizje, kompletna niechęć do negocjacji cen przy mizernej wiedzy z zakresu aktualnej oferty VW. Sprzedawca wie tyle co klient może się dowiedzieć z konfiguratora pojazdów. Acha, radzę nie przychodzić z małym dzieckiem bo niektórym "zapracowanym" sprzedawcom bardzo to przeszkadza.
Użytkownik sieci
28 lipca 2021 09:40
Salon - samochody nowe
Pan Górski który ...
... oddzwonił do mnie na moją wcześniejsza prośbę po usłyszeniu że nie jestem już zainteresowany ofertą rzucił słuchawką bez słowa. Polecam: dziękuję za kontakt polecamy się na przyszłość etc.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2021 17:25
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Na wizytę w tym „luksusowym” serwisie trzeba czekać 1-2 tygodnie. Bardzo niska jakość wzorców, brak części zamiennych na magazynie. Hoooooge czas konserwacji. Jak przetrwasz? Świetna marka, obrzydliwa obsługa różni się smutkiem. 😔 (Wersja oryginalna) Just to visit this “luxury” service you have to wait at list 1-2 weeks. Very low quality of masters, no spare parts on stock. Hoooooge time of maintenance. How thy survive? Great brand, disgusting service vary sad. 😔
Użytkownik sieci
20 lutego 2021 13:52
Salon - samochody nowe
Uważają się za ...
... klasę premium, a nie potrafią klienta obsłużyć na tym samym poziomie. Żeby klient chcący wydać 600 000 PLN musiał się prosić o wycenę, o rozmowę i jak już pan Paweł się w końcu umówił to nie zadzwonił. Tragedia. Samochody piękne i dobre, ale obsługa poniżej krytyki. Trzeba trochę pokory nabrać w obsłudze i traktować ludzi z szacunkiem !!!!
Użytkownik sieci
29 listopada 2020 08:32
Salon - samochody nowe
Tragedia . Pan ...
... z recepcji nazywa się ekspertem od Porsche. przyjmuje klienta na stojąco w korytarzu(ocenia ludzi po wyglądzie lecz się pomylił ponieważ kupiłem już Porsche w ich salonie). Powiedział ,że najnowsze Porsche 911 4s cytuje (jest kiepskie wystarczy drobny kurz na drodze i samochód wpada w poślizg). Skutecznie odradził mi zakup Porsche. Zdecydowałem ,że kupię Mercedesa GTc
Użytkownik sieci
10 listopada 2020 19:55
Salon - samochody nowe
Dostałem fakturę za ...
... naprawę z 14 dniowym terminem , zapłaciłem tego samego dnia , po dwóch miesiącach straszono mnie windykacją jak nie ureguluje należności , gdy wysłałem potwierdzenie zapłaty , nikt nawet nie próbował wyjaśnić sprawy , a jak dzwoniłem kilkukrotnie bo oczywiście tam ciężko się dodzwonić , powiedziano mi że w rozliczeniach mają bałagan i mam czekać tydzień na wyjaśnienie . Normalnie cyrk
Użytkownik sieci
1 października 2020 20:08
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Obiecał oddzwonić i zniknął (Wersja oryginalna) Обещали перезвонтиь и пропали
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 19:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 18:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 11:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 18:44
Salon - samochody nowe
Proszę przeszkolić pracowników ...
... w zakresie obsługi klientów. Dzwoniłem ws. informacji o likwidacji szkody (serwis /lakiernictwo) . Pracownik poprosił mnie przyjechać i nie podjął próby załatwienia sprawy telefonicznie lub zdalnie. Dodatkowo nie poinformował mnie do której jest w pracy i do której jest czyny serwis. Na miejscu się okazało, że wyszedł sobie wcześniej z pracy (przed 18) i nie było żadnej osoby, która mogłaby mi pomóc, ani udzielić informacji. Przez niewystarczające kompetencje straciłem swój czas.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2020 16:33
Salon - samochody nowe
Niestety mimo próśb ...
... nadal pracownicy urządzają sobie wyścigi ulicami Warszawy autami pokazowymi i klientów. W tym po godzinach pracy salonu. Radzę sprawdzać przebiegi jak się zostawia tam auto... Dziś szaleje pomarańczowy Cayenne. Pałowanie i starty z procedury na skrzyżowaniu Żwirki i KOR>
Użytkownik sieci
12 marca 2020 10:29
Salon - samochody nowe
Po wielu miesiącach ...
... od zakupu samochodu i zdobytych doświadczeniach związanych z marką oraz serwisem Porsche w Porsche Inter Auto Polska, zdecydowałem się napisać kilka słów ku przestrodze dla innych, którzy chcieliby kupić auto tej marki w salonie Porsche Centrum Warszawa Okęcie. Zresztą wybór padł na ten salon, ponieważ drugi, tej samej firmy na ulicy Połczyńskiej nie odbierał telefonów, a podczas złożonej osobiście wizyty czekałem godzinę na kogoś z obsługi. Nie doczekałem się. Niestety najszczęśliwsze chwile związane z marką i salonem spędziłem od zamówienia skonfigurowanego samochodu do dnia jego odbioru. Już podczas odbioru samochodu na początku lipca zauważyłem i zgłosiłem kilka usterek. Potem było już tylko gorzej. Odebrałem samochód i umówiłem się na wizytę serwisową. Jedną, potem drugą, trzecią, czwartą... usterki były usuwane bądź nie, pojawiały się nowe usterki, w tym mechaniczne, spowodowane przez samych pracowników serwisu, terminy były przekładane, i tak minęło ponad pół roku. Dziś nadal są usterki które wymagają uwagi serwisu, ale można już być zmęczonym ciągłym kontaktem z tymi niekompetentnymi ludźmi. Obecnie czekam na kolejny termin wizyty serwisowej i szczerze żałuję, że wybrałem ten salon. Piszecie Państwo o sobie na oficjalnych nośnikach, że „Firma stawia na intensywny rozwój i najwyższą jakość usług”, że „największą dumą i perłą w koronie firmy jest oddany w listopadzie 2017 roku kompleks salonów zlokalizowany w Warszawie przy lotnisku Okęcie”, że „PIA Polska to nie tylko salony samochodowe, to także wysokiej jakości usługi serwisowe i finansowe”, a więc zapewniam, że są to tylko slogany marketingowe nie mające poparcia w rzeczywistości. Przestrzegam wszystkich którzy zamierzają kupić samochód w tym salonie. Nie róbcie tego.
Użytkownik sieci
4 lutego 2020 08:04
Salon - samochody nowe
Podejmowanie decyzji przed ...
... zakupem samochodu to nie łatwa sprawa, podobnie jak zatrudnianie kompetentnych ludzi, w salonie samochodowym. Zadzwoniłem na Okęcie do autoryzowanego salonu i serwisu. Powinni pomóc w uzyskaniu wymiarów bagażnika ze złożonymi siedzeniami, jak chcą sprzedać samochód za 80.000 euro? Prawda? Otóż nie. W nieprzyjemny sposób olali klienta sugerując kontakt z importerem, a próba uzyskania odpowiedzi tylko zwiększała niechęć serwisanta czy innego stażysty. Samochody macie od Porsche, ale obsługa to nawet koło Porsche nie stała. Edit 4.02.2020 Dziękuję za odpowiedź i wyjaśnienie, ale proszę zrozumieć, że ja nie pytałem o ilość niebieskiego pigmentu w waszym lakierze Miami Blue, tylko o coś co powinien przyjęty na to stanowisko znać na pamięć, w przybliżeniu do 10cm, lub mieć to pod ręką w prospekcie. Dobrego dnia,
Użytkownik sieci
2 lutego 2020 21:15
Salon - samochody nowe
beware... Koszmar który ...
... trwa już 7 miesięcy. Brak profesjonalizmu, niekompetencja i niechlujstwo to najdelikatniejsze określenia które mi przychodzą do głowy na ich temat. Zniszczona tapicerka przez pracowników serwisu, wiecznie przekładane i tak już odległe terminy, nieodbieranie telefonów, nieoddzwanianie, zwrot samochodu bez naprawy, powracające te same usterki które rzekomo były naprawione itd. Miałem wiele marek samochodów i odwiedziłem wiele serwisów, ale to co mnie spotyka w tym miejscu to horror. Tak beznadziejnego salonu/serwisu nie spotkałem jeszcze nigdy. Omijajcie z daleka!