91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 19:40
Salon - samochody nowe
Bardzo niski poziom obsługi ze strony doradców,
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 19:37
Salon - samochody nowe
Totalnie niekompetentni i ...
... nierzetelni ludzie, jedno mówią a inne robią. Nie polecam brak profesjonalizmu
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 13:36
Salon - samochody nowe
Byłam umówiona na ...
... jazdy testowe, po 20 minutach czekania wyszłam. Nikt nie był mną zainteresowany, nie poinformował o opóźnieniu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 22:51
Salon - samochody nowe
Jest problem z parkingiem.
Użytkownik sieci
14 października 2024 12:05
Salon - samochody nowe
dwie gwiazdki to ...
... średnia z obsługi sprzedazy P. Kimla 5 gwiazdek i procesu reklamacji 0 gwiazdek. plamy na masce po 4 miesiącach uzytkowania powstałe na skutek ptasich odchodów. według Porsche uszkodzenia powstałe na skutek zabrudzenia lakieru ptasimi odchodami lub sokami z drzew nie mogą być rozpatrywane w ramach obowiązującej gwarancji producenta gwarancja nie obejmuje szkód (skutków), spowodowanych mechanicznymi uszkodzeniami karoserii, a za takie należy uznać przedmiotowe uszkodzenie lakieru. Podczas zgłaszania Panowie w serwisie nawet probowali zabrnąc w dyskusje na temat wielkości tych ptaków oraz ekologicznych lakierów . To moj pierwszy samochód tej marki . wcześniejsze auta marek premium nie musiały stać non stop w garazu przed obawą o ptaki . mogłem je normalnie użytkować bez problemów
Użytkownik sieci
16 września 2024 11:01
Salon - samochody nowe
Niestety ale wrazenia ...
... bardzo negatywne. Bylem zainteresowany zakupem uzywanego Porsche Cayenne. Najpierw musialem trzykrotnie upominac się o kontakt bo Pan sprzedawca pomimo zapewnienien recepcji nie oddzwanial. Potem mial odezwac sie kolejnego dnia z terminem spotkania i jazdy testowej ale to rowniez sie nie stalo. Pojechalem do salonu bez uprzedniego umowienia sie, Pan przeprosil, ze zapomnial (natlok pracy), pokazal auto ale niestety nie bylo mozliwosci testu bo bylo zastawione. Mial sprawdzic dla mnie kwestie leasingu, approved oraz przeslac dwie oferty na samochody demo i tak wlasnie mija drugi miesiac bez kontaktu, a Cayenne wciaz dostepny na OtoMoto. Strach pomyslec jak wyglada obsluga posprzedazowa..
Użytkownik sieci
3 czerwca 2024 17:26
Salon - samochody nowe
Duży minus za ...
... zagrodzenie publicznej ładowarki która salon używa do swoich celów. Pewnie wziął na to dotacje!
Użytkownik sieci
6 maja 2024 10:55
Salon - samochody nowe
Zamówiłem auto. Termin ...
... odbioru z umowy właśnie minął. Nie otrzymałem nawet informacji z salonu. O aneks nie mogę się doprosić od miesiąca Dodzwonić się do nich to godzina czekania na infolinii… handlowiec nie odbiera, odpisuje leniwie na smsy jak mu się chce. Jeżeli myślisz że to marka premium to odwiedź salon VW.
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 16:42
Salon - samochody nowe
Umówienie się jest ...
... niemożliwe, najpierw Pani nie chciała przyjąć zgłoszenia ze względu na brak numeru VIN (do wymiany oleju), powiedziała, ze ktoś oddzwoni - nikt nie oddzwonił. Zadzwoniłam po 2 dniach, tym razem pan nie chciał żadnego numeru vin, jednak on również powiedział, że ktoś oddzwoni, bo mechaników na razie na ma (!). Nikt nigdy nie oddzwonił. Polecam za to Porsche na Okęciu, przemili Panowie umówili od razu.
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 10:31
Salon - samochody nowe
Przychodzi klient do ...
... salonu oglądnąć samochód który stoi już ponad rok nie sprzedany. Dosłownie ponad rok go sprzedajecie i sprzedać nie możecie. Pomarudzić musiałem bo auto demonstracyjne, wiadomo. Sprzedawca już od pierwszych zdań nastawił się negatywnie, bo klient nie ma prawa powiedzieć nic o wadach oferowanego auta i nie ma prawa marudzić. Do tego celowo wprowadza w błąd zainteresowanych twierdząc, że brak skrzydła w touringu to tylko ułamki sekund wolniej na okrążeniu w porównaniu do skrzydła. No nie, to 2-3 sekundy a nie ułamki. Polecam stronę fastestlaps aby się dokształcić. Potem oferuje gt4rs skoro chcę mieć skrzydło, a gdy stwierdzam, że zbyt wielu recenzentów ocenia rs na zbyt twardy na drogi, to rzuca chamską uwagę niemiłym tonem "niech się pan zdecyduje czy chce pan auto na tor czy na ulicę" po czym wręcza mi wizytówkę abym zadzwonił gdy się zdecyduję i na odchodne rzuca, że aktualna cena to tylko z vw leasing bo inaczej to tylko drożej. Nie zaproponował mi nawet abym usiadł w aucie. Żenada. Ale nie byłem tam aby się zaprzyjaźniać z obsługą, tylko kupić auto. Wystarczyło się zgodzić na płatność gotówką i dorzucić gwarancję na 3 lata gratis. Tylko tyle. A potraktowano mnie jakbym chciał zaoferować kupno za połowę ceny. Cóż, jak się auto nie sprzeda kolejne miesiące, to sami obniżycie cenę. Uprzedzając odpowiedź, 505 21 49 21 zapraszam do kontaktu gdy się Państwo zdecydujecie go sprzedać.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 11:43
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa klienta ...
... który kupił 2 nowe auta. Umówić się ma serwis olejowy graniczy z cudem. Od tygodnia czekam na podanie terminu. Jak zmienicie podejście zapraszam do kontaktu. Na ta chwile ocena najniższa z możliwych.
Użytkownik sieci
1 stycznia 2024 17:06
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepskie podejście ...
... do klienta przez kierownika serwisu. Wyśmiał mój egzemplarz Cayenne 955 turbo wysyłając mnie na wymianę świec do "tych co Panu ten gaz do tego zakładali". Stracony cały dzień, stracone bardzo dużo nerwów i chęć do marki Porsche. Uwierzcie mi drodzy Państwo, że nie ma co oceniać książki po okładce, ponieważ bardzo można się zdziwić - :) jedna gwiazdka więcej jedynie za profesjonalne podejście Pana Karola z obsługi klienta, który starał się ratować sytuację po "akcji" z kierownikiem serwisu. Serwis - dno dnem poganiane.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 11:39
Salon - samochody nowe
Serwis to zawsze ...
... problem. Infolinie zawalone, doradcy nie oddzwaniają, terminów serwisowych brak na grube tygodnie do przodu. Żeby dowiedzieć się czy samochód po serwisie jest gotowy do odbioru trzeba wisieć na infolinii bo serwis chyba nie wysyła powiadomień. Załatwienie czegokolwiek (w tym no. Odbiór auta po serwisie) w salonie to ponowne długie czekanie bo placówka wydaje się mieć za mało pracowników. Na deser najczęściej nie ma gdzie legalnie zaparkować ani na terenie salonu ani w najbliższej okolicy. Experience dużo gorszy niż chociażby w BMW, które organizacyjnie i technologicznie wyprzedza ich o dekady. Czasy oczekiwania i obsługa gorsza niż w Porsche Kraków.
Użytkownik sieci
7 listopada 2023 22:43
Salon - samochody nowe
Niestety sprzedawca nie ...
... ma czasu. Po kilkunastu minutach wyszliśmy. Jeszcze w głos mówi “nie teraz” do Pani z recepcji. Fajnie się tam bawicie.
Użytkownik sieci
13 września 2023 13:38
Salon - samochody nowe
Polecam Tadzia
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 14:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 10:11
Salon - samochody nowe
Żenujący poziom obsługi. ...
... Przez kilka tygodni brak odpowiedzi na wysyłane maile. Po kontakcie telefonicznym opryskliwy, wręcz chamski ton i totalna ignorancja. Stanowczo odradzam i przestrzegam przed kontaktem z tym salonem. Obsługa na poziomie najgorszej maści handlarzy-cwaniaków. Pani Marta z recepcji do natychmiastowego zwolnienia. Nieprawdopodobne jest, że taka osoba znajduje nadal zatrudnienie w salonie marki premium, a skoro ta sama osoba przewija się w negatywnych ocenach innych klientów to komuś powinna zapalić się chociażby pomarańczowa lampka.
Użytkownik sieci
11 lutego 2023 14:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 stycznia 2023 20:58
Salon - samochody nowe
Niesty kolejny raz- ...
... obsługa żenująca. Bardzo niski poziom kultury.
Użytkownik sieci
8 października 2022 20:51
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem. ...
... Żenada. PS. Dotyczy części salonu gdzie prezentowane są auta Audi. W porsche obsługa top!!!