90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lutego 2021 21:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lutego 2021 20:53
Salon - samochody nowe
Witam. Obsługa straszna ...
... , wręcz beznadziejna, będąc dziś po 17h usłyszałem od jednej z Pań ( która zmierzyła mnie wzrokiem , iż postara się poprosić kogoś) . Oczywiście podeszła kolejna pani "patrząc przeszywającym wzrokiem " czy szukamy nowego samochodu , od razu informując o cenach 😀. Rozmowa zmierzała ku temu aby mnie uświadomić raczej gdzie jestem , a nie w czym możemy pomóc!!?? Informując iż dziś już nas nie obsłuży bo ma wydanie samochodu i jest sama . ( taki salon i jedna osoba obsługującą:D !!??) Jedyną moją satysfakcją było to jak panie zauważyły czym odjeżdżam spod salonu . Coz drodzy Państwo obsługę i podejście do klienta macie bardzo, bardzo słabe, poniżej zera. Stanowczo nie polecam tego salonu !! Brak profesjonalizmu !! Klienta nie ocenia się po wyglądzie !!
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 14:32
Salon - samochody nowe
Żart nie salon porsche
Użytkownik sieci
17 grudnia 2020 15:47
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi żenada. ...
... Umówiłem się z Panem na jazdę próbną na godzinę 9 tą. O tej porze Pana nie było, nie odbierał telefonów, auto, które miałem mięc udostepnione do jazdy okazało się używanym i tylko ten Pan się tym zajmuje więc pozostałe osoby nie mogły go zastąpić (??!!) po 9.15 Pan łaskawie odebrał oznajmiając, że przeprasza ale jest korek i będzie za 15-20 minut.. żadnej informacji wcześniej, zero szacunku do czasu innych. Nie polecam
Użytkownik sieci
27 października 2020 18:09
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Poszedłem do sprzedawcy na kontrolę przed zakupem 12 października. Obiecali, że wyślą mi raport następnego dnia, jest już 27, pół miesiąca później i jeszcze raportu nie otrzymałem, po 3-krotnym skontaktowaniu się z nimi z uprzejmą prośbą o przekazanie raportu. Bardzo nieprofesjonalne i nieoczekiwane, że miałbym tak niezadowalające doświadczenie klienta. (Wersja oryginalna) I have went to the dealer for a pre-purchase inspection on the 12th of October. They promised to send me the report the next day, it is now the 27th, half a month later and I have yet to receive the report, after contacting them 3 times with the kind request of providing the report. Very unprofessional and unexpected that I would have such a unsatisfactory customer experience.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 19:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 14:55
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi na żenującym poziomie...
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2020 14:21
Salon - samochody nowe
Właściciel salonu powinien ...
... się wstydzić za to co prezentuje niniejszy salon. Przyjechałem obejrzeć i skonfigurować auto. Wszedłem do salonu, nikogo w zasięgu wzroku. Czekałem 5 MINUT !!!! i wyszedłem. Jakość obsługi klienta PREMIUM poniżej zera jestem rozczarowany jakością obsługi. Nie polecam tego salonu nikomu kto poważnie myśli o zakupie auta. Jak widać standard dostosowany do klienteli w okolicy Warszawy zachód. Nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 19:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 maja 2020 17:50
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu można dzwonić i dzwonić
Użytkownik sieci
13 maja 2020 16:09
Salon - samochody nowe
Żenada takie serwisy ...
... powinno się zamykać po pierwszym odebranym telefonie później nie można się dodzwonić.Na jedną naprawę gwarancyjną trzeba jeździć kilka razy.Przekładają wizyty że niby nie taka część dojechała.
Użytkownik sieci
17 września 2019 18:49
Salon - samochody nowe
W salonach takiej ...
... klasy pojazdów myślałem, że można oczekiwać choć troche profesjonalizmu... Pani handlowiec najwyraźniej stwierdziła, że nie ma co traktować mnie poważnie bo nie noszę ciuchów które wystarczająco pokazują, że stać mnie na takie auto. Na szczęście w innych salonach nie musiałem czekać na kalkulację leasingu ponad 2 tygodnie (a i tak dostałem inną niż chciałem), nie było tez problemu z czekaniem, gdy umówiłem się na spotkanie (tutaj musiałem czekać prawie 30 min).
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 13:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Chciałem ...
... umówić się na przegląd mojego Boxstera uprzednio prosząc o wstępną wycenę takiej usługi. Niestety pomimo skierowania trzykrotnie prośby mailowej do jednego z doradców serwisu (historia korespondencji do wglądu), a następnie podjęcia prób kontaktu telefonicznego (łącznie z pozostawianiem na recepcji serwisu wiadomości z prośbą o oddzwonienie) na kalkulację czy jakąkolwiek inną odpowiedź się nie doczekałem. Nie wiem dlaczego w ten sposób traktujecie Państwo klientów. Czy naprawdę trzeba prosić o możliwość wydania u Was pieniędzy? Jestem Waszym Klientem, ponieważ realizowałem u Was inne zlecenia, więc kontakt do mnie Państwo macie. Proszę nie wpisywać w komentarzu prośby o kontakt.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 10:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2019 16:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lipca 2019 10:10
Salon - samochody nowe
Akcja serwisowa wymiany ...
... sterownika klimatyzacji w Panamerze. Na sterownik czekam drugi miesiąc. Prosiłem o przełożenie ustalonego spotkania w dniu 18.07 na inny dzień. Miał się odezwać tego dnia pracownik i umówić inny termin. Jest wtorek i Cisza! Termin na wymianę sterownika był ustalony na dzień 18.07.2019 godz. 14:00, prosze ustalic nr rejseracyjny samochodu i nr telefonu, nie będę upubliczniał danych osobowych. Samochód od początku jest serwisowany przy ul. Połczyńskiej, nie szanujecie stałego klienta.
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 13:17
Salon - samochody nowe
Dodzwonic sie graniczy ...
... z cudem, serwis nie oddzwania, Pani z recepcji traktujaca klienta wrecz pretensjonalnym tonem, nie polecam.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 12:23
Salon - samochody nowe
Zamówiłem tuleje wachacza ...
... tylnego do panamery 2011r. Dzwoniłem z Łodzi i pytałem o dostępność... otrzymałem informacje ze tuleje będą na jutro! Po czym przyjeżdżam z Łodzi do serwisu i początkowo wszyscy są zdziwieni...! Nie było takiego zamówienia! Moje nerwy sięgały zenitu... po czy przychodzi pan z którym rzekomo rozmawiałem i zamawiałem u niego tuleje,i twierdzi ze jednak są ale do przednich wachaczy bo do tylu nie występują w sprzedaży...!!!! Zapytałem w prost czy robią w tym momencie ze mnie idiotę... Stanowczo nie polecam!!!
Użytkownik sieci
13 stycznia 2019 13:53
Salon - samochody nowe
Auta na gwarancji, ...
... zepsuło się. Takie auto za 800 tyś złotych, porażka. Częsci brak, auto stoi już miesiąc i nic. Kupię sobie rower!
Użytkownik sieci
26 grudnia 2018 16:07
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta serwisu ...
... Audi pozostawia wiele do życzenia , raz umówiłem się na serwis na godz 11 czekałem 40 minut na przyjęcie samochodu , infolinia serwisu nie odbiera telefonów