85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 08:38
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 00:48
Salon - samochody nowe
Duży wybór
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 22:05
Salon - samochody nowe
Jak dotąd nie ...
... przypuszczałem, że kiedykolwiek napiszę negatywną opinię na temat jakiegokolwiek autoryzowanego serwisu a jednak ma to miejsce. Mój można powiedzieć incydent z serwisem Autospektrum z siedzibą w Rzeszowie wyglądał następująco: kilka dni temu udałem się do niego, mając na uwadze posiadanie samochodu na gwarancji i licząc, że problem z którym przyjechałem zostanie rozwiązany. Po dłuższym oczekiwaniu podeszła do mnie osoba z obsługi serwisu. Podczas prowadzonej rozmowy oznajmiłem jej z jakim przyszedłem problemem i poprosiłem ją o zdiagnozowanie w tym dniu przyczyn problemu oraz ewentualne zaradzenie temu, tłumacząc że z objawów wynika, że nie jest to złożony problem wymagający kompleksowej diagnostyki czy naprawy. Osoba obsługująca serwis oznajmiła mi, że mają zajęty czas, natomiast z jej wypowiedzi wynikało, że mają dość odległy termin oczekiwania na wizytę w ASO. W związku z powyższym bardzo ją prosiłem aby jednak sprawdzić mój samochód, ponieważ na pewno nie zajmie to dużo czasu z uwagi na to, że jest mi ten samochód bardzo potrzebny. Osoby tej oczywiście nie udało się przekonać. W kolejnym dniu pojechałem do jednego z serwisów rzeszowskich, gdzie Pan mechanik, któremu przedstawiłem swój problem z samochodem odstawił ze stanowiska serwisowego oczekujący na naprawę samochód i kazał mi wjechać moim samochodem. W ciągu kliku minut, powtarzam kilku minut Pan mechanik sprawdził samochód i zdiagnozował problem. Był to problem bardzo prozaiczny. I teraz moje pytanie do przedstawicieli Autospektrum w Rzeszowie czy tak ciężko było tej osobie z Państwa serwisu wygospodarować te kilka minut na dokonanie sprawdzenia mojego samochodu? Ja wiem, że pod moim tekstem znajdzie się zapewne komentarz z Państwa strony, że macie takie procedury, że ta osoba postąpiła prawidłowo, że są długie kolejki oczekiwania na naprawę. Tylko proszę wczuć się w sytuację zwykłego Kowalskiego, który ma problem dla niego dość uciążliwy a serwis wydawało by się który spełnia tzw. wyśrubowane normy jakości nie jest w stanie tak po prostu po ludzku podejść do problemu. Natomiast przedstawiciele innych serwisów wydawało by się mniej renomowanych bo takie sytuacje z innymi samochodami w przeszłości się mi zdarzały byli w stanie co najmniej poświecić swój czas na zdiagnozowanie problemu i kierując się wyrozumiałością wykonać naprawę niezwłocznie w ciągu kilku dni. Kierując się zasadą, że serwis powinien być dla klienta a nie odwrotnie można naprawdę daleko zajść i być odbieranym w oczach tych klientów z szacunkiem i uznaniem. No cóż zaistniała wyżej sytuacja spowodowała, ze zrezygnowałem z usług w tym serwisie, w tym z przeglądów gwarancyjnych. A tak niewiele trzeba było tylko trochę dobrej woli ze strony serwisu Autospektrum z siedzibą w Rzeszowie ażebym poczuł się podmiotowo i polecał innym osobom ten serwis a nie czuł, że zostałem potraktowany przedmiotowo. Myślę, że osoby czytające tę opinię zgodzą się ze mną, że dopiero w sytuacjach kiedy człowiek jest w potrzebie wtedy przekonuje się kogo ma po drugiej stronie, czy może na ten podmiot liczyć właśnie m. in. w tego typu sytuacjach jak opisana w mojej opinii. Pod moją opinią może się również pojawić zapytanie ze strony Autospektrum, że zbyt ogólnie opisałem zaistniałą sytuację i proszą o więcej szczegółów w celu odniesienia się do mojej opinii. Zapewniam, że akurat w tym przypadku nie ma potrzeby uszczegóławiać zaistniałej sytuacji ponieważ przedstawiony opis jest czytelny. Tu nie ważne są dodatkowe szczegóły w zakresie prowadzonej konwersacji tylko opisane relacje pomiędzy przedstawicielem powyższego serwisu a klientem działającym w dobrej wierze.
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 10:04
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa na ...
... dziale handlowym, czuć serdeczność od pracowników, ale przede wszystkim chłopaki znają się na swojej marce. Oddani, pomocni, jednym słowem profesjonalni! Całość mojej wizyty w Waszym salonie dopełniła pięknie podana kawusia! ;-) Pozdrowienia dla pani z recepcji! ;-)
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 10:28
Salon - samochody nowe
Cała obsługa działu ...
... sprzedaży na 5 z plusem! Panowie jak i panie, panuje tu bardzo miła atmosfera. Fachowe doradztwo.
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 11:43
Salon - samochody nowe
miłe zaskoczenie, profesjonalni ...
... doradcy, konkretni. Pyszna kawka i miła atmosfera w salonie.
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 20:03
Salon - samochody nowe
Obsługa zaangażowana! Po ...
... wejściu do salonu 2 lata temu zostaliśmi tak miło przyjęci, że zażartowałam "Tu kupimy samochód" i tak też sie stało X2! Do dziś kiedy jesteśmy na przeglądzie Pan Werner! dopytuje o użytkowanie samochodów. Zwyczajne, grzecznościowe zachowanie, ale pozostawia bardzo dobre wrażenie obsługi posprzedażowej. Jedna rada: klienta czekającego na przegląd samochodu można byłoby poczęstować kawą, tak żeby nie musiał kupować jej sobie w - swoją drogą bardzo tanim - automacie. To dopełniłoby wrażenia.
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 15:37
Salon - samochody nowe
ok - polecam
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 18:17
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 08:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 stycznia 2019 08:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 15:41
Salon - samochody nowe
W serwisie mogłam ...
... liczyć na profesjonalną obsługę, dlatego szczerze polecam!! Wszyscy byli dla mnie bardzo uprzejmi, z chęcią tu wrócę :)
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 08:27
Salon - samochody nowe
Rezerwujesz auto, czekasz ...
... na finansowanie z banku (trochę z tym schodziło bo była skomplikowana sytuacja) dzwonisz do banku dowiadujesz się, że nie finansują zakupów aut już bo coś tam i miła pani z banku mówi, że przecież pan z autospektrum Rzeszów miał pana poinformować o tym. Pan z autospektrum Rzeszów nie odbiera telefonów, a zarezerwowane auto sprzedane innemu klientowi ( wnioskuje to po tym, że nie widnieje już to auto na stronie autospektrum) Podejście do klienta rodem z średniowiecza. Nie Polecam !!!
Użytkownik sieci
24 stycznia 2019 20:28
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa, ...
... kompetentna i cierpliwa! Pan Przemysław z wielką starannością opowiadał o samochodach :) na pewno wrócimy po zdecydowaniu na konkretny model :)
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 13:53
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie, obsługa na wysokim poziomie
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 10:58
Salon - samochody nowe
profesjonalna obsługa, jestem zadowolony.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 10:09
Salon - samochody nowe
szybko, konkretnie, bardzo ...
... przyjemna i kulturalna obsługa salonu. Serwis też na plus. Polecam z czystym sumieniem.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 16:35
Salon - samochody nowe
super obsługa, profesjonalni ...
... sprzedawcy, miła i pomocna pani z recepcji!
Użytkownik sieci
14 stycznia 2019 14:00
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 15:05
Salon - samochody nowe
Niezle bryki