85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2020 11:37
Salon - samochody nowe
Samochód oddany na ...
... weekend w celu sprawdzenia co się dzieje, gdyż wyskakuje błąd hamulca i wspomagania. Stwierdzono, że akumulator jest padnięty. Wymieniłem akumulator i na trasie ponownie ten sam błąd. Niestety nie polecam.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 17:47
Salon - samochody nowe
Zerowe zainteresowanie klientem, odradzam ten salon.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2019 10:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Po ...
... okresowym przeglądzie samochodu wyszło 3 usterki. Czekałem miesiąc na kolejną wizytę i na miejscu okazało się że części na naprawę 2 usterek nadal nie ma. Ponadto po naprawieniu 1 usterki (wymiana wahacza) zaraz po wyjeździe zaświeciła się kontrolka trakcji która nigdy wcześniej nie świeciła (po zawróceniu do salonu skasowano mi błąd ale później i tak notorycznie świeciła się aż do momentu kiedy pojechałem do normalnego mechanika). Na wstępie na formularzu zaznaczyłem że auto ma być umyte a stare części zwrocone. Oczywiście nawet tego nie bylo. Porażka dobrze że mam samochód po gwarancji i mogę jeździć do normalnego mechanika który ceny ma o połowę niższe i jakość dwa razy lepsza.
Użytkownik sieci
16 listopada 2019 10:31
Salon - samochody nowe
Lipa
Użytkownik sieci
24 października 2019 12:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 16:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 czerwca 2019 13:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 11:53
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania. Jak ...
... w muzeum wejść oglądnąć wyjść. Żenada.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 11:09
Salon - samochody nowe
3 podejścia do ...
... serwisu klimatyzacji za każdym razem wszystko przecież jest dobrze gorąco bo przecież upał jest a zwykły Zbyszek na warsztacie stwierdził że sprężarka się wyłącza po kilku min. Świetny serwis hahaha zbywanie klienta coby jeszcze raz przyjechał bo zlecenia przynajmniej są ;)
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 18:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 czerwca 2019 09:15
Salon - samochody nowe
Serwis poniżej jakichkolwiek ...
... standardów. Lubię markę Renault i niestety mieszkając w Rzeszowie muszę jeździć z serwisem auta do innych miast. Terminy 2-3 tygodniowe nie do zaakceptowania! Doradcy klienta bez elementarnej wiedzy technicznej, a o profesjonalnej obsłudze już nie mówię. Notoryczny brak podstawowych części, na które trzeba czekać. Niewygodna poczekalnia.
Użytkownik sieci
13 maja 2019 18:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 marca 2019 10:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 marca 2019 18:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lutego 2019 20:04
Salon - samochody nowe
🐧👻
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 22:05
Salon - samochody nowe
Jak dotąd nie ...
... przypuszczałem, że kiedykolwiek napiszę negatywną opinię na temat jakiegokolwiek autoryzowanego serwisu a jednak ma to miejsce. Mój można powiedzieć incydent z serwisem Autospektrum z siedzibą w Rzeszowie wyglądał następująco: kilka dni temu udałem się do niego, mając na uwadze posiadanie samochodu na gwarancji i licząc, że problem z którym przyjechałem zostanie rozwiązany. Po dłuższym oczekiwaniu podeszła do mnie osoba z obsługi serwisu. Podczas prowadzonej rozmowy oznajmiłem jej z jakim przyszedłem problemem i poprosiłem ją o zdiagnozowanie w tym dniu przyczyn problemu oraz ewentualne zaradzenie temu, tłumacząc że z objawów wynika, że nie jest to złożony problem wymagający kompleksowej diagnostyki czy naprawy. Osoba obsługująca serwis oznajmiła mi, że mają zajęty czas, natomiast z jej wypowiedzi wynikało, że mają dość odległy termin oczekiwania na wizytę w ASO. W związku z powyższym bardzo ją prosiłem aby jednak sprawdzić mój samochód, ponieważ na pewno nie zajmie to dużo czasu z uwagi na to, że jest mi ten samochód bardzo potrzebny. Osoby tej oczywiście nie udało się przekonać. W kolejnym dniu pojechałem do jednego z serwisów rzeszowskich, gdzie Pan mechanik, któremu przedstawiłem swój problem z samochodem odstawił ze stanowiska serwisowego oczekujący na naprawę samochód i kazał mi wjechać moim samochodem. W ciągu kliku minut, powtarzam kilku minut Pan mechanik sprawdził samochód i zdiagnozował problem. Był to problem bardzo prozaiczny. I teraz moje pytanie do przedstawicieli Autospektrum w Rzeszowie czy tak ciężko było tej osobie z Państwa serwisu wygospodarować te kilka minut na dokonanie sprawdzenia mojego samochodu? Ja wiem, że pod moim tekstem znajdzie się zapewne komentarz z Państwa strony, że macie takie procedury, że ta osoba postąpiła prawidłowo, że są długie kolejki oczekiwania na naprawę. Tylko proszę wczuć się w sytuację zwykłego Kowalskiego, który ma problem dla niego dość uciążliwy a serwis wydawało by się który spełnia tzw. wyśrubowane normy jakości nie jest w stanie tak po prostu po ludzku podejść do problemu. Natomiast przedstawiciele innych serwisów wydawało by się mniej renomowanych bo takie sytuacje z innymi samochodami w przeszłości się mi zdarzały byli w stanie co najmniej poświecić swój czas na zdiagnozowanie problemu i kierując się wyrozumiałością wykonać naprawę niezwłocznie w ciągu kilku dni. Kierując się zasadą, że serwis powinien być dla klienta a nie odwrotnie można naprawdę daleko zajść i być odbieranym w oczach tych klientów z szacunkiem i uznaniem. No cóż zaistniała wyżej sytuacja spowodowała, ze zrezygnowałem z usług w tym serwisie, w tym z przeglądów gwarancyjnych. A tak niewiele trzeba było tylko trochę dobrej woli ze strony serwisu Autospektrum z siedzibą w Rzeszowie ażebym poczuł się podmiotowo i polecał innym osobom ten serwis a nie czuł, że zostałem potraktowany przedmiotowo. Myślę, że osoby czytające tę opinię zgodzą się ze mną, że dopiero w sytuacjach kiedy człowiek jest w potrzebie wtedy przekonuje się kogo ma po drugiej stronie, czy może na ten podmiot liczyć właśnie m. in. w tego typu sytuacjach jak opisana w mojej opinii. Pod moją opinią może się również pojawić zapytanie ze strony Autospektrum, że zbyt ogólnie opisałem zaistniałą sytuację i proszą o więcej szczegółów w celu odniesienia się do mojej opinii. Zapewniam, że akurat w tym przypadku nie ma potrzeby uszczegóławiać zaistniałej sytuacji ponieważ przedstawiony opis jest czytelny. Tu nie ważne są dodatkowe szczegóły w zakresie prowadzonej konwersacji tylko opisane relacje pomiędzy przedstawicielem powyższego serwisu a klientem działającym w dobrej wierze.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 08:27
Salon - samochody nowe
Rezerwujesz auto, czekasz ...
... na finansowanie z banku (trochę z tym schodziło bo była skomplikowana sytuacja) dzwonisz do banku dowiadujesz się, że nie finansują zakupów aut już bo coś tam i miła pani z banku mówi, że przecież pan z autospektrum Rzeszów miał pana poinformować o tym. Pan z autospektrum Rzeszów nie odbiera telefonów, a zarezerwowane auto sprzedane innemu klientowi ( wnioskuje to po tym, że nie widnieje już to auto na stronie autospektrum) Podejście do klienta rodem z średniowiecza. Nie Polecam !!!
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 11:00
Salon - samochody nowe
Kolejki na parę ...
... tyg. do przodu i skomplikowany wjazd tam zwłaszcza dla osób nie mieszkających na miejscu (okolicy).
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 08:11
Salon - samochody nowe
zerowe zainteresowanie potencjalnym ...
... klientem, jeden z 3 handlowców wolał co chwilę dzwonić gdzieś tam dwóch pozostałych kogoś tam obsługiwało, mimo że chwilę stałem przed nimi i czekałem to żaden nie raczył "się mną zainteresować", a kolega od telefonu w końcu sobie gdzieś poszedł, o otwarcie bagażnika w clio (rozładowany aku) musiałem prosić pracowników technicznych którzy robili jakieś prace na salonie, przed wyjściem z salonów jeden z handlowców w końcu się zwolnił, ale jakoś średnio był zainteresowany żeby ze mną porozmawiać na temat w/w clio (byłem w salonie z 15minut) - zdecydowanie nie polecam tego salonu
Użytkownik sieci
3 grudnia 2018 22:11
Salon - samochody nowe
Wystawiaja swiadectwo uslug ...
... z ktorych najmniejsza rzecz nie zostala wykonana. Pozatym przy wymianie kół nawet nie sprawdzaja cisnienia w oponach. To byla moja ostatnia wizyta w serwisie przynajmniej w Rzeszowie. Pozatym ceny za wymiane opon naliczaja sobie jak chca a z tego co wiem to cena jest stala.