85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 listopada 2018 16:14
Salon - samochody nowe
Nędzna obsługa. Proponuje ...
... inne durze miasta, i cenowo sporo lepiej wyjdzie
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 18:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 08:32
Salon - samochody nowe
Nikt nie jest ...
... zainteresowany klientem który chce kupic auto, ale majac taki produkt do sprzedania wcale się nie dziwię. Komentując odpowiedź salonu: podczas mojej wizyty nie bylo innego klienta zainteresowanego zakupem auta, Pani z informacji tuż przy drzwiach zachowywala się jak na pokazie mody chodzac z jednego końca na drugi swojej przestrzeni omijając wzrokiem klienta jak by nie byla w pracy.
Użytkownik sieci
16 listopada 2018 17:02
Salon - samochody nowe
Niby serwis który ...
... zajmuje się naprawą Renaulta i powinien znać się na tych samochodach bardzo dobrze a moje wrażenie po pierwszej wizycie w tym salonie jest zupełnie inne. Miałem problem ze światłem wstecznym które przestało świecić sam nie znalazłem powodu tej usterki wiec postanowiłem pojechać do serwisu Renaulta z nastawieniem że mi pomogą. Samochód został przyjęty na serwis w celu weryfikacji problemu weryfikacja potrwała kilkanaście minut po czym Pani która przyjmowała mój samochód powiedziała mi że do wymiany jest (czujnik światła wstecznego) i otrzymałem wycenę naprawy jak bym się na nią zdecydował jednak nie byłem przekonany co do tej diagnozy ponieważ był problem tylko z światłem wstecznym natomiast czujniki cofania działały poprawnie ( odpowiedz Pani na to spostrzeżenie było takie że ona tym się nie zajmuje tylko mówi co jej mechanik przekazał). Ostatecznie się nie zdecydowałem na naprawę tylko postanowiłem skonsultować się z innym mechanikiem i co się okazało czujnik był sprawny problem jednak był z przewodami w klapie bagażnika które się zerwały pod wpływem otwierania i zamykania klapy bagażnika. Ta sytuacja daje do myślenia jakich specjalistów ma salon Renaulta.
Użytkownik sieci
8 listopada 2018 15:04
Salon - samochody nowe
Od tygodnia staram ...
... się dodzwonić na serwis. Trzymają auto w naprawie już 3 tygodnie (kilka razy Pani powiedziała, że kontakt zapisała i serwis oddzwoni). Nie dam rady podjechać bo mieszkam 300km dalej. Złożyłem reklamację w Renault, a Ci mi odpisali, że mają 2 tygodnie na rozpatrzenie sprawy... Właśnie jade do prawnika, zobaczę co on na to.
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 09:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 października 2018 13:28
Salon - samochody nowe
Stałem przy samochodzie ...
... przeszło 15 min, miła Pani z recepcji podeszła powiedziała, że muszę porozmawiać z handlowcem. Pan handlowiec przeszedł koło mnie ze 3 razy, ani dzień dobry, ani be ani pocałuj mnie w d.... Tak się klientów nie obsługuje.
Użytkownik sieci
26 października 2018 15:03
Salon - samochody nowe
Generalne dziadostwo. Czas ...
... oczekiwania na serwis, nawet w ramach gwarancji przekracza wszelkie przyzwoite i nieprzyzwoite granice. Bardzo pobieżne podejście do spraw serwisowych i bagatelizowanie sugerowanych problemów. Dużo niedopatrzeń, a później znowu trzeba czekać na kolejną wizytę. Już wole się do Krosna przejechać, tam jest nieco lepiej. Dałbym 0, ale nie można, więc umówmy się, że 1 gwiazdka na konto miłej obsługi i ładnych Pań witających gości - pozdrawiam.
Użytkownik sieci
13 września 2018 17:38
Salon - samochody nowe
Oceniam serwis, zero ...
... zainteresowania klientem Pana ze stanowiska pierwszego, bardzo nie miły, na moje pytania odnosnie mojego samochodu odpowiadal jakbym byl w tym salonie intruzem bo nie kupilem u nich samochodu i podsumowując nie uzyskałem żadnej konkretnej/fachowej odpowiedzi
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 23:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2018 16:41
Salon - samochody nowe
Trochę nierzetelni w ...
... terminach .sto tysięcy wymówek .Usługa naprawy samochodu w lakierni w Dębicy została wykonana bardzo profesjonalnie. trwało to trochę dłużej niestety niż mnie zapewniano . Mam nadzieję że następnym razem sytuacja taka się nie powtórzy .
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2018 22:22
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna. Byliśmy ...
... właśnie w salonie w celu wybrania i oglądnięcia samochodu. Mamy zamiar zakupić nowy. Powiem tak towarzystwo z obsługi zajęte plotkowaniem o wakcjach i opowiadaniem kawałów na cały salon A klient chodzi bez celu i ogląda ulotki nikt z obsługi nie podchodzi. Zapytań o doradzenie i przedstawienie konkretnego modelu samochodu zdawkowo, ignorancko wręcz szyderczo odpowiedziali. Nie zostało wydrukowane z systemu wyposażenie pomimo prośby, jedynie Pan wpisał model i cenę na białej małej kartce. Odradzam szkoda czasu. Nie warto zostawić tam ani złotówki. Zero podejścia do klienta. Dodam jeszcze że nie było to tuż przed zamknięciem salonu gdzie wiadomo każdy myśli o wyjściu do domu, tylko 2 godz przed zamknięciem. Tak dalej a sprzedaż napewno będzie rosła. Wybieramy się do innego salonu Renault.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2018 20:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 czerwca 2018 18:41
Salon - samochody nowe
Nowy samochód zawsze ...
... będzie taki jak sobie tego klient życzy... nie musi brać tego co jest w przypadku używki... no i padło na renault pomimo iż zawsze wybierałem Niemiecką myśl techniczną. Wreszcie te samochody wyglądają naprawdę ładnie. Wchodzę do salonu, jest sobota więc mniej klientów myślę sobie, pomacam, popstrykam, pootwieram, pozamykam i coś napewno wybiorę.... tzn. wyposażenie bo model już wybrałem.. SUV. A tu Zonk.... 25 minut w salonie i co?... i nic, pomimo wpatrywania się jak sroka w kość w ulotkę .... nikt nie podszedł, nie zapytał... NIC 🙄🙄 Jak jestem w pracy w sobotę to też myślę o week-u, ale ze swoich obowiązków staram się wywiązać najlepiej jak potrafię i nie zlewam klientów. Jak ktoś chcę popatrzeć na nowe auta to polecam.... jak ktoś chce kupić to lepiej się pofatygować 100 km dalej i być lepiej przyjętym... Panowie uczcie się od innych salonów w Rzeszowie bo są takie w których klient jest ważny ... też z ofertą aut z kraju na F. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
23 maja 2018 09:36
Salon - samochody nowe
Wizyta w ASO ...
... niemile rozczarowuje, sprawdzenie klimatyzacji trwało ponad godzinę i nie zostało zdiagnozowane. Dowiedziałem się że nie ma dzisiaj kompetentnych pracowników, ponieważ dwóch zabrała karetka pogotowia, a trzeci został zwolniony i mechanicy nie mogą obsługiwać tego gazu. Taka sytuacja w firmie daje do myślenia, kto tam pracuje, i dlaczego nagle karetki zabieraja pracowników, i zwalnia sie ludzi ?.Nie ma szefa serwisu aby złożyć zażalenie (gdzieś wyszedł) Sprawdzono mi usterkę poza aso w ciagu 20 minut i za mniejsze pieniądze niż ustalono w serwisie. Nie polecam serwisu ASO w Rzeszowie, strata czasu i brak wykwalifikowanych pracowników.
Użytkownik sieci
6 maja 2018 11:59
Salon - samochody nowe
Każdy kto miał ...
... do czynienia z serwisem w Reszowie, zarządem, obsługą i logistyka, już nigdy nie będzie śmiał się w cyrku.......
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2018 20:39
Salon - samochody nowe
Proszę nie korzystać ...
... z serwisów pana Guta. Pozatrudniał teraz byle kogo mechaników po szkole i bawi się w autoryzowany serwis. Nie pracuje tam żaden mechanik do którego jeździłam jak się coś działo nikt doświadczony. Nie potrafią właściwie zdiagnozować usterki. Wstyd nie polecam bo gorzej zepsują....chyba powyrzucal doświadczonych mechaników którym musiałby dobrze płacić a zatrudnia za najniższą krajową typowy Polski prywaciarz...
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 12:04
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niezwykle niegrzeczna i nieprofesjonalna obsługa. Gdy jesteś sprzedawcą i nie chcesz sprzedawać samochodów, nie zawracaj sobie głowy takim podejściem. (Wersja oryginalna) Extremely rude and unprofessional service. When you are salesman and don’t want to sell cars don’t bother coming to work with that attitude.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 07:28
Salon - samochody nowe
Samochód po naprawie ...
... odebrałam brudny, felga była porysowana, a na liczniku przybyło 30 kilometrów. Dodatkowo samochód nie został naprawiony do końca. Powiedziano mi że mogę jechać do innego serwisu z problemami, szef serwisu był chamski i opryskliwy. Nie zaproponowano mi samochodu na czas naprawy. Nie polecam serwisu, obsługa fatalna.
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 10:00
Salon - samochody nowe
W październiku ubiegłego ...
... roku kierowca miał kolizję, zadzwoniłem, zapytałem o przewidywalny czas naprawy, zostalem poinformowany że około dwa tygodnie. Mastera zostawiłem w czwartek wieczorem, w piątek rano zadzwoniłem i zapytałem co trzeba dowieźć z dokumentów, to co sobie życzyli zawiozłem w piątek wieczorem. W poniedziałek, wtorek, środę widzę na GPS że auto jest nie ruszone i zaczynam się zastanawiać jak chcą sie wyrobić w dwa tygodnie. Dzwonie w czwartek rano, dowiaduje się, że pracownik który zajmuje się moją sprawą będzie popołudniu i oddzwoni do mnie. Poczekałem do 16.00 i nic kilka telefonów i nikt nie odbiera, zadzwoniłem z innego numeru odebrał od razu i dowiaduję się że jestem w kolejce czekających na " oddzwonienie ". Pytam czego nic nie robią, wtedy dowiaduje się że brakuje jednego dokumentu z PZU i trzeba go przyjechać podpisać bo on jest wysyłany z PZU i nie wie dlaczego w moim przypadku "szedł " do nich kilka dni a zazwyczaj dostają to po dwóch dniach. Auto zabrałem, zawiozłem do Auto Zięba Katowice, tam wszystkie dokumenty zostały zebrane w pół godziny a dokumenty który był wysyłany do Rzeszowa 4 dni jak się okazuje po telefonie do PZU przez pracownika serwisu jest wysłany on od razu na jego Emila i moza to było podpisać od ręki. Reasumując kłamstwa pracowników wyszły na jaw.