87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2018 16:41
Salon - samochody nowe
Trochę nierzetelni w ...
... terminach .sto tysięcy wymówek .Usługa naprawy samochodu w lakierni w Dębicy została wykonana bardzo profesjonalnie. trwało to trochę dłużej niestety niż mnie zapewniano . Mam nadzieję że następnym razem sytuacja taka się nie powtórzy .
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2018 22:22
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna. Byliśmy ...
... właśnie w salonie w celu wybrania i oglądnięcia samochodu. Mamy zamiar zakupić nowy. Powiem tak towarzystwo z obsługi zajęte plotkowaniem o wakcjach i opowiadaniem kawałów na cały salon A klient chodzi bez celu i ogląda ulotki nikt z obsługi nie podchodzi. Zapytań o doradzenie i przedstawienie konkretnego modelu samochodu zdawkowo, ignorancko wręcz szyderczo odpowiedziali. Nie zostało wydrukowane z systemu wyposażenie pomimo prośby, jedynie Pan wpisał model i cenę na białej małej kartce. Odradzam szkoda czasu. Nie warto zostawić tam ani złotówki. Zero podejścia do klienta. Dodam jeszcze że nie było to tuż przed zamknięciem salonu gdzie wiadomo każdy myśli o wyjściu do domu, tylko 2 godz przed zamknięciem. Tak dalej a sprzedaż napewno będzie rosła. Wybieramy się do innego salonu Renault.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2018 20:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 czerwca 2018 18:41
Salon - samochody nowe
Nowy samochód zawsze ...
... będzie taki jak sobie tego klient życzy... nie musi brać tego co jest w przypadku używki... no i padło na renault pomimo iż zawsze wybierałem Niemiecką myśl techniczną. Wreszcie te samochody wyglądają naprawdę ładnie. Wchodzę do salonu, jest sobota więc mniej klientów myślę sobie, pomacam, popstrykam, pootwieram, pozamykam i coś napewno wybiorę.... tzn. wyposażenie bo model już wybrałem.. SUV. A tu Zonk.... 25 minut w salonie i co?... i nic, pomimo wpatrywania się jak sroka w kość w ulotkę .... nikt nie podszedł, nie zapytał... NIC 🙄🙄 Jak jestem w pracy w sobotę to też myślę o week-u, ale ze swoich obowiązków staram się wywiązać najlepiej jak potrafię i nie zlewam klientów. Jak ktoś chcę popatrzeć na nowe auta to polecam.... jak ktoś chce kupić to lepiej się pofatygować 100 km dalej i być lepiej przyjętym... Panowie uczcie się od innych salonów w Rzeszowie bo są takie w których klient jest ważny ... też z ofertą aut z kraju na F. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
23 maja 2018 09:36
Salon - samochody nowe
Wizyta w ASO ...
... niemile rozczarowuje, sprawdzenie klimatyzacji trwało ponad godzinę i nie zostało zdiagnozowane. Dowiedziałem się że nie ma dzisiaj kompetentnych pracowników, ponieważ dwóch zabrała karetka pogotowia, a trzeci został zwolniony i mechanicy nie mogą obsługiwać tego gazu. Taka sytuacja w firmie daje do myślenia, kto tam pracuje, i dlaczego nagle karetki zabieraja pracowników, i zwalnia sie ludzi ?.Nie ma szefa serwisu aby złożyć zażalenie (gdzieś wyszedł) Sprawdzono mi usterkę poza aso w ciagu 20 minut i za mniejsze pieniądze niż ustalono w serwisie. Nie polecam serwisu ASO w Rzeszowie, strata czasu i brak wykwalifikowanych pracowników.
Użytkownik sieci
6 maja 2018 11:59
Salon - samochody nowe
Każdy kto miał ...
... do czynienia z serwisem w Reszowie, zarządem, obsługą i logistyka, już nigdy nie będzie śmiał się w cyrku.......
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2018 20:39
Salon - samochody nowe
Proszę nie korzystać ...
... z serwisów pana Guta. Pozatrudniał teraz byle kogo mechaników po szkole i bawi się w autoryzowany serwis. Nie pracuje tam żaden mechanik do którego jeździłam jak się coś działo nikt doświadczony. Nie potrafią właściwie zdiagnozować usterki. Wstyd nie polecam bo gorzej zepsują....chyba powyrzucal doświadczonych mechaników którym musiałby dobrze płacić a zatrudnia za najniższą krajową typowy Polski prywaciarz...
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 12:04
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niezwykle niegrzeczna i nieprofesjonalna obsługa. Gdy jesteś sprzedawcą i nie chcesz sprzedawać samochodów, nie zawracaj sobie głowy takim podejściem. (Wersja oryginalna) Extremely rude and unprofessional service. When you are salesman and don’t want to sell cars don’t bother coming to work with that attitude.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 07:28
Salon - samochody nowe
Samochód po naprawie ...
... odebrałam brudny, felga była porysowana, a na liczniku przybyło 30 kilometrów. Dodatkowo samochód nie został naprawiony do końca. Powiedziano mi że mogę jechać do innego serwisu z problemami, szef serwisu był chamski i opryskliwy. Nie zaproponowano mi samochodu na czas naprawy. Nie polecam serwisu, obsługa fatalna.
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 10:00
Salon - samochody nowe
W październiku ubiegłego ...
... roku kierowca miał kolizję, zadzwoniłem, zapytałem o przewidywalny czas naprawy, zostalem poinformowany że około dwa tygodnie. Mastera zostawiłem w czwartek wieczorem, w piątek rano zadzwoniłem i zapytałem co trzeba dowieźć z dokumentów, to co sobie życzyli zawiozłem w piątek wieczorem. W poniedziałek, wtorek, środę widzę na GPS że auto jest nie ruszone i zaczynam się zastanawiać jak chcą sie wyrobić w dwa tygodnie. Dzwonie w czwartek rano, dowiaduje się, że pracownik który zajmuje się moją sprawą będzie popołudniu i oddzwoni do mnie. Poczekałem do 16.00 i nic kilka telefonów i nikt nie odbiera, zadzwoniłem z innego numeru odebrał od razu i dowiaduję się że jestem w kolejce czekających na " oddzwonienie ". Pytam czego nic nie robią, wtedy dowiaduje się że brakuje jednego dokumentu z PZU i trzeba go przyjechać podpisać bo on jest wysyłany z PZU i nie wie dlaczego w moim przypadku "szedł " do nich kilka dni a zazwyczaj dostają to po dwóch dniach. Auto zabrałem, zawiozłem do Auto Zięba Katowice, tam wszystkie dokumenty zostały zebrane w pół godziny a dokumenty który był wysyłany do Rzeszowa 4 dni jak się okazuje po telefonie do PZU przez pracownika serwisu jest wysłany on od razu na jego Emila i moza to było podpisać od ręki. Reasumując kłamstwa pracowników wyszły na jaw.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 20:37
Salon - samochody nowe
beznadziejna obsługa można ...
... mieć wrażenie że jest się intruzem
Użytkownik sieci
16 stycznia 2018 11:04
Salon - samochody nowe
Jestem zmuszony zmienic ...
... swoją opinie o salonie renault w Rzeszowie. Jak do tej pory bylem zadowolony z obslugi moich aut renault master, tak po ostatnich wizytach w salonie firmowym renault talisman zaczne jezdzic do innego aso z talismanem. Poziom świadczonych usług przy moim talismanie jest ponizej krytyki, serwis mial za zadanie wymienic podświetlenie led deski rozdzielczej, oświetlenie zostalo wymienione ale wszystkie elementy ktore musiały zostac zamontowane do tej naprawy zostaly krótko mowiac zdemolowane, uszkodzono uszczelki drzwiowe połamano plastikowe oslony progów a pozostale elementy zostaly bardzo nie starannie zamontowane. Talisman w takie stanie zostal mi wydany wieczorem, nie sprawdzalem jakosci naprawy odrazu w salonie. Drugiego dnia gdy otworzyłem auto i zobaczyłem wszystkie uszkodzenia oczywiscie telefon do aso. Zaproponowali wizytę tego samego dnia i poprawę swojej niestarannej pracy, naprawa trwala 2dni po czym zostałem zaproszony po odbior swojego auta. Obsluga klienta zapewniała ze wszystkie elementy ktore uszkodzili lub zle zamontowano zostaly poprawione. I tutaj szczyt jakosci renault Rzeszów osiągnął finał, uszczelka dzwi pasażera oraz osłona progu dalej USZKODZONE. Salon zamówił trzy nowe elementy, czekam na wymiane. Na chwile obecną NIE POLECAM napraw związanych z wnętrzem flagowych modeli renault w rzeszowskim aso, chyba ze maja Panstwo dużo czasu na wizyty w salonie.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2018 13:15
Salon - samochody nowe
Każda moja wizyta ...
... tu to conajmniej 20-30 minut czekania w kolejce. Pracowników niby kręci się dużo jednak każdy zajęty swoimi sprawami. Zdecydowanie za mało osób do obsługi klienta.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2017 11:43
Salon - samochody nowe
Serwis fatalny. 1.Naprawiają ...
... nie dniami a tygodniami!!!! 2. Zawsze proszę sprawdzać faktury na których ceny z kosmosu i ilości też (chodzi o olej). Ogólnie marki renault nie polecam.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2017 18:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 listopada 2017 18:54
Salon - samochody nowe
Porazka. Nie polecam. ...
... Pracownicy mechanicy sa niekompetentni, a pani blondynka z obslugi klienta nieprzyjemna. 3 wizyty moim Renault Megane Grandtour na gwarancji i nawet nie podpieli auta pod komputer. Z silnika wydobywaja sie dziwne dzwieki. Stwierdzili, ze tak ma byc. Kierownik serwisu po jezdzie probnej stwierdzil ze faktycznie cos jest popsute w silniku, lecz gdy po umowieniu wizyty naprawy, nagle zmieniaja zdanie i mowia ze to naturalne zachowanie silnika. Pracownicy chodza po warsztacie i rozmawiaja przez komorki. Czas tu plynie wolno i bezstresowo. Renault w Rzeszowie ma tutaj powazny problem. Przez ich niekompetencje jestem zmuszony do udania sie do ASO Renault w Warszawie. Jeśli chcesz tu oddac auto do naprawy polecam stac przy drzwiach szklanych i patrzec czy ktos pracuje przy twoim aucie, bo jak nie to samochod sobie stoi i nikt do niego nie podejdzie. Przykro bardzo bo mamy koniec 2016 roku a poziom obslugi klienta jest jak za komuny. Auto Spektrum Renault w Rzeszowie dostaje 1 gwiazdke, bo mniej nie mozna dac.
Użytkownik sieci
28 listopada 2017 14:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 listopada 2017 09:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 października 2017 21:29
Salon - samochody nowe
Usterkę samochodu zgłosiłem ...
... w sierpniu, do 23.10 nie mogą zamówić części. Nie są w stanie poradzić sobie z najłatwiejszymi naprawami gwarancyjnymi. Dodzwonić się nie można. Tragedia. Nikt się niczym nie przejmuje. Pełn luzik jak w filmach Bareji.
Użytkownik sieci
15 października 2017 21:16
Salon - samochody nowe
Dno