85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 20:37
Salon - samochody nowe
beznadziejna obsługa można ...
... mieć wrażenie że jest się intruzem
Użytkownik sieci
16 stycznia 2018 11:04
Salon - samochody nowe
Jestem zmuszony zmienic ...
... swoją opinie o salonie renault w Rzeszowie. Jak do tej pory bylem zadowolony z obslugi moich aut renault master, tak po ostatnich wizytach w salonie firmowym renault talisman zaczne jezdzic do innego aso z talismanem. Poziom świadczonych usług przy moim talismanie jest ponizej krytyki, serwis mial za zadanie wymienic podświetlenie led deski rozdzielczej, oświetlenie zostalo wymienione ale wszystkie elementy ktore musiały zostac zamontowane do tej naprawy zostaly krótko mowiac zdemolowane, uszkodzono uszczelki drzwiowe połamano plastikowe oslony progów a pozostale elementy zostaly bardzo nie starannie zamontowane. Talisman w takie stanie zostal mi wydany wieczorem, nie sprawdzalem jakosci naprawy odrazu w salonie. Drugiego dnia gdy otworzyłem auto i zobaczyłem wszystkie uszkodzenia oczywiscie telefon do aso. Zaproponowali wizytę tego samego dnia i poprawę swojej niestarannej pracy, naprawa trwala 2dni po czym zostałem zaproszony po odbior swojego auta. Obsluga klienta zapewniała ze wszystkie elementy ktore uszkodzili lub zle zamontowano zostaly poprawione. I tutaj szczyt jakosci renault Rzeszów osiągnął finał, uszczelka dzwi pasażera oraz osłona progu dalej USZKODZONE. Salon zamówił trzy nowe elementy, czekam na wymiane. Na chwile obecną NIE POLECAM napraw związanych z wnętrzem flagowych modeli renault w rzeszowskim aso, chyba ze maja Panstwo dużo czasu na wizyty w salonie.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2018 13:15
Salon - samochody nowe
Każda moja wizyta ...
... tu to conajmniej 20-30 minut czekania w kolejce. Pracowników niby kręci się dużo jednak każdy zajęty swoimi sprawami. Zdecydowanie za mało osób do obsługi klienta.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2017 11:43
Salon - samochody nowe
Serwis fatalny. 1.Naprawiają ...
... nie dniami a tygodniami!!!! 2. Zawsze proszę sprawdzać faktury na których ceny z kosmosu i ilości też (chodzi o olej). Ogólnie marki renault nie polecam.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2017 18:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 listopada 2017 18:54
Salon - samochody nowe
Porazka. Nie polecam. ...
... Pracownicy mechanicy sa niekompetentni, a pani blondynka z obslugi klienta nieprzyjemna. 3 wizyty moim Renault Megane Grandtour na gwarancji i nawet nie podpieli auta pod komputer. Z silnika wydobywaja sie dziwne dzwieki. Stwierdzili, ze tak ma byc. Kierownik serwisu po jezdzie probnej stwierdzil ze faktycznie cos jest popsute w silniku, lecz gdy po umowieniu wizyty naprawy, nagle zmieniaja zdanie i mowia ze to naturalne zachowanie silnika. Pracownicy chodza po warsztacie i rozmawiaja przez komorki. Czas tu plynie wolno i bezstresowo. Renault w Rzeszowie ma tutaj powazny problem. Przez ich niekompetencje jestem zmuszony do udania sie do ASO Renault w Warszawie. Jeśli chcesz tu oddac auto do naprawy polecam stac przy drzwiach szklanych i patrzec czy ktos pracuje przy twoim aucie, bo jak nie to samochod sobie stoi i nikt do niego nie podejdzie. Przykro bardzo bo mamy koniec 2016 roku a poziom obslugi klienta jest jak za komuny. Auto Spektrum Renault w Rzeszowie dostaje 1 gwiazdke, bo mniej nie mozna dac.
Użytkownik sieci
28 listopada 2017 14:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 listopada 2017 09:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 października 2017 21:29
Salon - samochody nowe
Usterkę samochodu zgłosiłem ...
... w sierpniu, do 23.10 nie mogą zamówić części. Nie są w stanie poradzić sobie z najłatwiejszymi naprawami gwarancyjnymi. Dodzwonić się nie można. Tragedia. Nikt się niczym nie przejmuje. Pełn luzik jak w filmach Bareji.
Użytkownik sieci
15 października 2017 21:16
Salon - samochody nowe
Dno
Użytkownik sieci
12 października 2017 16:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... jak i salonu naprawy przeprowadzone w sposób nie profesjonalny.Za 1 przegląd auta skasowali 1000 zł . Wymienili olej filtr oleju i filtr kabinowy. W każdym innym serwisie zapłacić ie o połowę mniej. Wyceny części zamiennych cholernie drogie. Do tego niekompetentyny personel. 3 godziny czekałem na wycenę części do naprawy wycena leżała na biurku tylko Pan Szymon nie miał czasu jej przedstawic. Pozdrawiam PAnie Szymonie M. Na moją sugestie że z silnika leje się olej po ich naprawie, stwierdzili że nie potrafią tego naprawić tak jak fabryka i że olej nadal będzie się lał. Banda naciągaczy i partaczy. Marke RENAULT JAK I AUTOSPECTRUM. OMIJAĆ JAK NAJDALEJ TO DZIADOSTWO. Maja chyba premie placoną za nieodbieranie telefonów . Dodzwonić się to jak w totka wygrać.
Użytkownik sieci
23 września 2017 21:55
Salon - samochody nowe
Masakra
Użytkownik sieci
18 września 2017 09:00
Salon - samochody nowe
Porazka z kobieta ...
... ktora obsluguje telefonicznie. Mowi jedno, wychodzi drugie... przyklad osoby na nieodpowirdnim stanowisku. Szczerze odradzam salon!
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2017 10:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2017 07:06
Salon - samochody nowe
Mały salon. Brak ...
... wszystkich modeli. Obsługa uprzejma ale nie do końca przygotowana. Zachowuje się tak jakby nie chcieli sprzedawać samochodów.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2017 13:34
Salon - samochody nowe
Kiepską obsługę Klienta ...
... macie Państwo.Chciałem kupić auto,ale ze względów na brak zainteresowania przez obsługę pojechałem do innego salonu.20 minut spędzonych na oglądaniu ulotek,aut wystawowych i ogółem strata czasu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2017 06:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 lutego 2017 07:15
Salon - samochody nowe
Byłem dwa razy ...
... ze swoim Clio III. Ostatni pobyt to 3 tygodnie w serwisie i nie poradzili aby usunąć usterkę,zabrałem i pojechałem do prywatnego warsztatu.Naprawa trwała godzinę.Bez komentarza ,sami oceńcie.
Użytkownik sieci
10 lutego 2017 17:42
Salon - samochody nowe
Nie ciekawie zwłaszcza serwis
Użytkownik sieci
6 lutego 2017 18:09
Salon - samochody nowe
Samochód po kolizji ...
... parkingowej, naprawiany z OC sprawcy. Naprawa opiewała na kwotę blisko 9 tys brutto. Wykonanie jak na zdjęciach (zacieki, wtrącenia, krzywo zamontowane reflektory, podmieniona ramka na tablicę ). Wnioski do wyciągnięcia we własnym zakresie. Pani przy odbiorze mówi "przecież samochód po stłuczce nigdy nie będzie idealny". Podczas reklamacji, ta sama Pani proponuje domalowanie niedociągnięć "zaprawką"!! Skandalicznym jest również oddanie klientowi całkowicie POŁAMANCYH starych części zamiennych (zderzaka). Zderzak z jednym ułamanym zaczepem (bądź co bądź przedstawiający jeszcze jakąś wartość), został zgięty w pół i wsadzony do bagażnika samochodu jak śmieć! Brak szacunku do klienta i jego własności.