85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2018 18:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lutego 2018 09:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 17:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 17:02
Salon - samochody nowe
Profesjonalne doradztwo i ...
... pomoc chociaż kontakt mógł być lepszy
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 20:37
Salon - samochody nowe
beznadziejna obsługa można ...
... mieć wrażenie że jest się intruzem
Użytkownik sieci
16 stycznia 2018 11:04
Salon - samochody nowe
Jestem zmuszony zmienic ...
... swoją opinie o salonie renault w Rzeszowie. Jak do tej pory bylem zadowolony z obslugi moich aut renault master, tak po ostatnich wizytach w salonie firmowym renault talisman zaczne jezdzic do innego aso z talismanem. Poziom świadczonych usług przy moim talismanie jest ponizej krytyki, serwis mial za zadanie wymienic podświetlenie led deski rozdzielczej, oświetlenie zostalo wymienione ale wszystkie elementy ktore musiały zostac zamontowane do tej naprawy zostaly krótko mowiac zdemolowane, uszkodzono uszczelki drzwiowe połamano plastikowe oslony progów a pozostale elementy zostaly bardzo nie starannie zamontowane. Talisman w takie stanie zostal mi wydany wieczorem, nie sprawdzalem jakosci naprawy odrazu w salonie. Drugiego dnia gdy otworzyłem auto i zobaczyłem wszystkie uszkodzenia oczywiscie telefon do aso. Zaproponowali wizytę tego samego dnia i poprawę swojej niestarannej pracy, naprawa trwala 2dni po czym zostałem zaproszony po odbior swojego auta. Obsluga klienta zapewniała ze wszystkie elementy ktore uszkodzili lub zle zamontowano zostaly poprawione. I tutaj szczyt jakosci renault Rzeszów osiągnął finał, uszczelka dzwi pasażera oraz osłona progu dalej USZKODZONE. Salon zamówił trzy nowe elementy, czekam na wymiane. Na chwile obecną NIE POLECAM napraw związanych z wnętrzem flagowych modeli renault w rzeszowskim aso, chyba ze maja Panstwo dużo czasu na wizyty w salonie.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2018 20:25
Salon - samochody nowe
Super obsługa! Polecam ...
... ! Brak jakichkolwiek zastrzeżeń, kierownik serwisu pomoże z każdym problemem.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2018 20:21
Salon - samochody nowe
bardzo dobry serwis, ...
... fachowa obsługa, Pan Krystian - kierownik serwisu to gość który rozwiaże kazdy problem ! jednym słowem klasa
Użytkownik sieci
15 stycznia 2018 20:21
Salon - samochody nowe
Polecam , Super ...
... podejście . serwisuje tam samochód i jestem bardzo zadowolony , W razie problemów Kierownik zawsze służy pomocą .
Użytkownik sieci
14 stycznia 2018 21:45
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 21:05
Salon - samochody nowe
Miła obsługa szybka ...
... profesjonalna. kultura na wysokim poziomie oby tak dalej 😉
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 21:04
Salon - samochody nowe
Bardzo mila obsluga ...
... plus profesjonalny serwis , jestem zadowolona z wizyty w serwisie 🤗 pozdrawiam
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 16:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 stycznia 2018 13:48
Salon - samochody nowe
Bardzo miła atmosfera, ...
... profesjonalne podejście handlowców oraz obsługi w salonie. Terminowość 100 %. Polecam wszystkim ten Salon.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2018 07:50
Salon - samochody nowe
Serwis okay
Użytkownik sieci
10 stycznia 2018 21:02
Salon - samochody nowe
W Toyocie kawę ...
... chociaż podadzą, a tutaj płatny automat:-P Dużo wygodniejsze siedziska też, poza tym standard chyba.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2018 15:00
Salon - samochody nowe
Super serwis.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2018 14:49
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa,wykwalifikowani mechanicy,polecam.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2018 14:43
Salon - samochody nowe
Serwis ok
Użytkownik sieci
9 stycznia 2018 13:15
Salon - samochody nowe
Każda moja wizyta ...
... tu to conajmniej 20-30 minut czekania w kolejce. Pracowników niby kręci się dużo jednak każdy zajęty swoimi sprawami. Zdecydowanie za mało osób do obsługi klienta.