87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2019 09:15
Salon - samochody nowe
Serwis poniżej jakichkolwiek ...
... standardów. Lubię markę Renault i niestety mieszkając w Rzeszowie muszę jeździć z serwisem auta do innych miast. Terminy 2-3 tygodniowe nie do zaakceptowania! Doradcy klienta bez elementarnej wiedzy technicznej, a o profesjonalnej obsłudze już nie mówię. Notoryczny brak podstawowych części, na które trzeba czekać. Niewygodna poczekalnia.
Użytkownik sieci
13 maja 2019 18:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 marca 2019 10:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 marca 2019 18:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lutego 2019 20:04
Salon - samochody nowe
🐧👻
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 22:05
Salon - samochody nowe
Jak dotąd nie ...
... przypuszczałem, że kiedykolwiek napiszę negatywną opinię na temat jakiegokolwiek autoryzowanego serwisu a jednak ma to miejsce. Mój można powiedzieć incydent z serwisem Autospektrum z siedzibą w Rzeszowie wyglądał następująco: kilka dni temu udałem się do niego, mając na uwadze posiadanie samochodu na gwarancji i licząc, że problem z którym przyjechałem zostanie rozwiązany. Po dłuższym oczekiwaniu podeszła do mnie osoba z obsługi serwisu. Podczas prowadzonej rozmowy oznajmiłem jej z jakim przyszedłem problemem i poprosiłem ją o zdiagnozowanie w tym dniu przyczyn problemu oraz ewentualne zaradzenie temu, tłumacząc że z objawów wynika, że nie jest to złożony problem wymagający kompleksowej diagnostyki czy naprawy. Osoba obsługująca serwis oznajmiła mi, że mają zajęty czas, natomiast z jej wypowiedzi wynikało, że mają dość odległy termin oczekiwania na wizytę w ASO. W związku z powyższym bardzo ją prosiłem aby jednak sprawdzić mój samochód, ponieważ na pewno nie zajmie to dużo czasu z uwagi na to, że jest mi ten samochód bardzo potrzebny. Osoby tej oczywiście nie udało się przekonać. W kolejnym dniu pojechałem do jednego z serwisów rzeszowskich, gdzie Pan mechanik, któremu przedstawiłem swój problem z samochodem odstawił ze stanowiska serwisowego oczekujący na naprawę samochód i kazał mi wjechać moim samochodem. W ciągu kliku minut, powtarzam kilku minut Pan mechanik sprawdził samochód i zdiagnozował problem. Był to problem bardzo prozaiczny. I teraz moje pytanie do przedstawicieli Autospektrum w Rzeszowie czy tak ciężko było tej osobie z Państwa serwisu wygospodarować te kilka minut na dokonanie sprawdzenia mojego samochodu? Ja wiem, że pod moim tekstem znajdzie się zapewne komentarz z Państwa strony, że macie takie procedury, że ta osoba postąpiła prawidłowo, że są długie kolejki oczekiwania na naprawę. Tylko proszę wczuć się w sytuację zwykłego Kowalskiego, który ma problem dla niego dość uciążliwy a serwis wydawało by się który spełnia tzw. wyśrubowane normy jakości nie jest w stanie tak po prostu po ludzku podejść do problemu. Natomiast przedstawiciele innych serwisów wydawało by się mniej renomowanych bo takie sytuacje z innymi samochodami w przeszłości się mi zdarzały byli w stanie co najmniej poświecić swój czas na zdiagnozowanie problemu i kierując się wyrozumiałością wykonać naprawę niezwłocznie w ciągu kilku dni. Kierując się zasadą, że serwis powinien być dla klienta a nie odwrotnie można naprawdę daleko zajść i być odbieranym w oczach tych klientów z szacunkiem i uznaniem. No cóż zaistniała wyżej sytuacja spowodowała, ze zrezygnowałem z usług w tym serwisie, w tym z przeglądów gwarancyjnych. A tak niewiele trzeba było tylko trochę dobrej woli ze strony serwisu Autospektrum z siedzibą w Rzeszowie ażebym poczuł się podmiotowo i polecał innym osobom ten serwis a nie czuł, że zostałem potraktowany przedmiotowo. Myślę, że osoby czytające tę opinię zgodzą się ze mną, że dopiero w sytuacjach kiedy człowiek jest w potrzebie wtedy przekonuje się kogo ma po drugiej stronie, czy może na ten podmiot liczyć właśnie m. in. w tego typu sytuacjach jak opisana w mojej opinii. Pod moją opinią może się również pojawić zapytanie ze strony Autospektrum, że zbyt ogólnie opisałem zaistniałą sytuację i proszą o więcej szczegółów w celu odniesienia się do mojej opinii. Zapewniam, że akurat w tym przypadku nie ma potrzeby uszczegóławiać zaistniałej sytuacji ponieważ przedstawiony opis jest czytelny. Tu nie ważne są dodatkowe szczegóły w zakresie prowadzonej konwersacji tylko opisane relacje pomiędzy przedstawicielem powyższego serwisu a klientem działającym w dobrej wierze.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 08:27
Salon - samochody nowe
Rezerwujesz auto, czekasz ...
... na finansowanie z banku (trochę z tym schodziło bo była skomplikowana sytuacja) dzwonisz do banku dowiadujesz się, że nie finansują zakupów aut już bo coś tam i miła pani z banku mówi, że przecież pan z autospektrum Rzeszów miał pana poinformować o tym. Pan z autospektrum Rzeszów nie odbiera telefonów, a zarezerwowane auto sprzedane innemu klientowi ( wnioskuje to po tym, że nie widnieje już to auto na stronie autospektrum) Podejście do klienta rodem z średniowiecza. Nie Polecam !!!
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 11:00
Salon - samochody nowe
Kolejki na parę ...
... tyg. do przodu i skomplikowany wjazd tam zwłaszcza dla osób nie mieszkających na miejscu (okolicy).
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 08:11
Salon - samochody nowe
zerowe zainteresowanie potencjalnym ...
... klientem, jeden z 3 handlowców wolał co chwilę dzwonić gdzieś tam dwóch pozostałych kogoś tam obsługiwało, mimo że chwilę stałem przed nimi i czekałem to żaden nie raczył "się mną zainteresować", a kolega od telefonu w końcu sobie gdzieś poszedł, o otwarcie bagażnika w clio (rozładowany aku) musiałem prosić pracowników technicznych którzy robili jakieś prace na salonie, przed wyjściem z salonów jeden z handlowców w końcu się zwolnił, ale jakoś średnio był zainteresowany żeby ze mną porozmawiać na temat w/w clio (byłem w salonie z 15minut) - zdecydowanie nie polecam tego salonu
Użytkownik sieci
3 grudnia 2018 22:11
Salon - samochody nowe
Wystawiaja swiadectwo uslug ...
... z ktorych najmniejsza rzecz nie zostala wykonana. Pozatym przy wymianie kół nawet nie sprawdzaja cisnienia w oponach. To byla moja ostatnia wizyta w serwisie przynajmniej w Rzeszowie. Pozatym ceny za wymiane opon naliczaja sobie jak chca a z tego co wiem to cena jest stala.
Użytkownik sieci
28 listopada 2018 16:14
Salon - samochody nowe
Nędzna obsługa. Proponuje ...
... inne durze miasta, i cenowo sporo lepiej wyjdzie
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 18:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 08:32
Salon - samochody nowe
Nikt nie jest ...
... zainteresowany klientem który chce kupic auto, ale majac taki produkt do sprzedania wcale się nie dziwię. Komentując odpowiedź salonu: podczas mojej wizyty nie bylo innego klienta zainteresowanego zakupem auta, Pani z informacji tuż przy drzwiach zachowywala się jak na pokazie mody chodzac z jednego końca na drugi swojej przestrzeni omijając wzrokiem klienta jak by nie byla w pracy.
Użytkownik sieci
16 listopada 2018 17:02
Salon - samochody nowe
Niby serwis który ...
... zajmuje się naprawą Renaulta i powinien znać się na tych samochodach bardzo dobrze a moje wrażenie po pierwszej wizycie w tym salonie jest zupełnie inne. Miałem problem ze światłem wstecznym które przestało świecić sam nie znalazłem powodu tej usterki wiec postanowiłem pojechać do serwisu Renaulta z nastawieniem że mi pomogą. Samochód został przyjęty na serwis w celu weryfikacji problemu weryfikacja potrwała kilkanaście minut po czym Pani która przyjmowała mój samochód powiedziała mi że do wymiany jest (czujnik światła wstecznego) i otrzymałem wycenę naprawy jak bym się na nią zdecydował jednak nie byłem przekonany co do tej diagnozy ponieważ był problem tylko z światłem wstecznym natomiast czujniki cofania działały poprawnie ( odpowiedz Pani na to spostrzeżenie było takie że ona tym się nie zajmuje tylko mówi co jej mechanik przekazał). Ostatecznie się nie zdecydowałem na naprawę tylko postanowiłem skonsultować się z innym mechanikiem i co się okazało czujnik był sprawny problem jednak był z przewodami w klapie bagażnika które się zerwały pod wpływem otwierania i zamykania klapy bagażnika. Ta sytuacja daje do myślenia jakich specjalistów ma salon Renaulta.
Użytkownik sieci
8 listopada 2018 15:04
Salon - samochody nowe
Od tygodnia staram ...
... się dodzwonić na serwis. Trzymają auto w naprawie już 3 tygodnie (kilka razy Pani powiedziała, że kontakt zapisała i serwis oddzwoni). Nie dam rady podjechać bo mieszkam 300km dalej. Złożyłem reklamację w Renault, a Ci mi odpisali, że mają 2 tygodnie na rozpatrzenie sprawy... Właśnie jade do prawnika, zobaczę co on na to.
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 09:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 października 2018 13:28
Salon - samochody nowe
Stałem przy samochodzie ...
... przeszło 15 min, miła Pani z recepcji podeszła powiedziała, że muszę porozmawiać z handlowcem. Pan handlowiec przeszedł koło mnie ze 3 razy, ani dzień dobry, ani be ani pocałuj mnie w d.... Tak się klientów nie obsługuje.
Użytkownik sieci
26 października 2018 15:03
Salon - samochody nowe
Generalne dziadostwo. Czas ...
... oczekiwania na serwis, nawet w ramach gwarancji przekracza wszelkie przyzwoite i nieprzyzwoite granice. Bardzo pobieżne podejście do spraw serwisowych i bagatelizowanie sugerowanych problemów. Dużo niedopatrzeń, a później znowu trzeba czekać na kolejną wizytę. Już wole się do Krosna przejechać, tam jest nieco lepiej. Dałbym 0, ale nie można, więc umówmy się, że 1 gwiazdka na konto miłej obsługi i ładnych Pań witających gości - pozdrawiam.
Użytkownik sieci
13 września 2018 17:38
Salon - samochody nowe
Oceniam serwis, zero ...
... zainteresowania klientem Pana ze stanowiska pierwszego, bardzo nie miły, na moje pytania odnosnie mojego samochodu odpowiadal jakbym byl w tym salonie intruzem bo nie kupilem u nich samochodu i podsumowując nie uzyskałem żadnej konkretnej/fachowej odpowiedzi
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 23:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki