95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 13:39
Salon - samochody nowe
Oszuści, mydlą oczy ...
... nic więcej. Wsadzają na minę tylko. Bierzcie wszystko na papier nic na umowę słowna bo potem się wykręcaja ze wszystkiego. Omijać szerokim łukiem Cwaniaki nic więcej. Wiecej szczegółów ? Proszę bardzo ... proponowanie dodatkowego ubezpieczenia gwarancyjnego (przedłużona gwarancja na samochód 1-2lata) którego jak się później, po fakcie, po podpisaniu umowy okazuje ze niema takiej możliwości. Unikanie telefonów aby dopytać o takowe ubezpieczenie - musiałam zadzwonić z obcego numeru żeby wyjaśnić sprawę. Brak informacji ze samochód był po kolizji i przednie czujniki parkowania nie są na gwarancji, brak serwisu przed sprzedażą samochodu(nie wymienione filtry, oleje) mimo ze było zapewnione że „każdy samochód jest serwisowany przed sprzedażą” żart..
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 21:47
Salon - samochody nowe
Chciałem zakupić auto ...
... używane. Byle przydrożny komis lepiej traktuje klientów. Ogłoszenie w internecie ani słowem nie wspomnieli że auto jest do poprawek lakierniczych, w trakcie kilku rozmów telefonicznych również nie usłyszałem tej informacji. A na domiar wszystkiego jadę 100km po to żeby poczekać na parkingu na pana który szuka właśnie kluczyków do auta , chociaż cały dzień wiedział że przyjadę. Poczekałem pół godziny i pojechałem do domu
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 11:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 maja 2020 10:52
Salon - samochody nowe
DRAMAT , samochód ...
... używany wzięty był tylko i wyłącznie pod warunkiem przedłużenia gwarancji na niego, państwo nas zapewniało że auto może mieć dokupioną gwarancję wydłużoną. Po 2 tygodniach stwierdzili że jednak nam się nie należy kłamiąc bezczelnie że nie wiedzieli o niczym. I chamsko unikając odebrania połączenia. Myślałem że kupując auto przez autoryzowany salon mam do czynienia z uczciwymi ludźmi. A tu okazało się że to zwykli oszuści.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2020 13:21
Salon - samochody nowe
Firma Renault Adamowscy ...
... Sp. z o.o. wystąpiła z propozycją. darmowej usługi wymiany opon w prywatnych samochodach pracowników KCZ . No cóż , na obietnicach skończyło się . Dwukrotnie umawiałam się na w/w usługę i dwukrotnie zostałam zlekceważona . Jest mi przykro.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2020 14:12
Salon - samochody nowe
Przez trzy tygodnie ...
... brak odpowiedzi z serwisu w sprawie źle wykonanej naprawy. Najważniejsze że firma ubezpieczeniowa wypłaciła całkiem niemałe pieniądze Renault Adamowscy Serwis nie poczuwa się do odpowiedzialności!!!!
Użytkownik sieci
16 marca 2020 10:39
Salon - samochody nowe
Zamówiłem auto dostawcze ...
... z windą. Otrzymałem informację, że auto jest gotowe, jednak winda oczekuje na badania UDT. W dniu odbioru pojazdu otrzymałem informację, że jednak nie ma widny, która była przewidziana do tego auta, czy zgadzam się na montaż innej. Nie zgodziłem się, pojazd odebrałem po kolejnym tygodniu. Przy odbiorze zapytałem się o termin kolejnego badania UDT, informacja ta miała widnieć na naklejce na windzie. Pomimo zapewnień zostało nam wydane auto bez aktualnych badań, a dealer jedynie zrzuca winę na firmę, która na ich zlecenie wykonała zabudowę. Tak się nie robi.
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 13:12
Salon - samochody nowe
Salon OK. Serwis, ...
... raczej nie jest godny polecenia. Mechanicy nie znają w ogóle pojazdów, które mają naprawiać. Na 4 ostatnie wizyty gwarancyjne, tylko jedną można zaliczyć do pozytywnie załatwionej. Nie obyło się również bez uszkodzenia pojazdu. Aktualizacja po 2 latach . Niestety nic się nie zmieniło ( a wizyt było kilka ), a nawet z biegiem lat zauważam pogorszenie jakości obsługi technicznej Ostatnie odwiedziny miały miejsce około października 2019, z problemem ślizgającego się sprzęgła w skrzyni EDC ( które było już notabene wymieniane przy przebiegu ~60kkm ). Co zrobił serwis ? Zamiast wymiany uszkodzonego elementu, zmieniono mapę wtrysku obniżając moment obrotowy o około 20 Nm w dolnym zakresie obrotów aby nie dochodziło do "zrywania" sprzęgła . Samochód stracił strasznie na dynamice - jakby ktoś włączył tryb ECO. Problem chwilowo zaleczony, niech się klient martwi, za pół roku przyjedzie na wymianę sprzęgła jak minie gwarancja. Pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 13:18
Salon - samochody nowe
Samochód zakupiłem w ...
... czerwcu. Dobrałem dodatki za 800 zł po kuponie rabatowym. Te 800 złotych miałem wpłacić po otrzymaniu faktury. Prosiłem o jej wystawienie kilka razy. Od 12 czerwca nikt nie wyslal mi faktury. Myślę, poczekam kiedy im się przypomni. No i tydzień temu otrzymałem list od adwokata z przedsądownym wezwaniem do zapłaty. Do kwoty 800 doliczono 40 € za pracę adwokata....sama forma pisma to osobny temat. Błąd firmy Adamowscy , a odpowiedzialność klienta. Dziwne, że nikt nie pofatygował się zadzwonić, napisać maila itd...nadmienię , że przez te 5 miesięcy otrzymywałem korespondencję np z zaproszeniem na firmową imprezę itd.
Użytkownik sieci
20 października 2019 00:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Samochód ...
... sprzedała Pani Marta szybko w miłej sympatycznej atmosferze⭐⭐⭐⭐⭐. I na tym koniec pozytywów, po pierwszej naprawie na AC cztery niedociągnięcia (wszędzie pył po polerowaniu drzwi, brak gumowej zaślepki, i niewyregulowane drzwi) w tym jedno chcieli ukryć (nie wymieniono ramki drzwi myśleli że nie zauważymy) pracownik salonu po naszej interwencji stwierdził że ramka jeszcze nie dotarła do warsztatu. Czemu nie powiedział przy odbiorze po naprawie że ramki nie wymieniono bo nie dotarła jeszcze? Poprawiono usterki ale naszym kosztem i straconym czasem (75km i 1h15min grogi to 50zł koszt paliwa a stracony czas). Kolejna sprawa dotyczy pracownika salonu, przez jego niewiedzę w sprawach technicznych naszego modelu samochodu spowodowało że przeszła mi ciekawa oferta nabycia stalowych felg do naszego samochodu a wszystko przez czujniki ciśnienia w kołach (dodatkowy koszt czujników do felg stalowych od 70zł/szt + programowanie na które w danym momencie nie było mnie stać) a które jak stwierdził pracownik są zamontowane w naszych alufelgach i trzeba będzie kupić komplet do felg stalowych a przy wymianie opon na zimowe stwierdzono ich brak.(wysłać tego Pana na szkolenie). Kupiliśmy samochód który powinien być wyposażony w autoalarm tylko pewnie zapomniano go zamontować. Zorientowaliśmy się po 4 miesiącach użytkowania i to przez przypadek znaleźliśmy go na fakturze sprzedaży. Z ciekawości zadzwoniłem do serwisu jak rozpoznać czy jest zamontowany alarm otrzymałem odpowiedź i wtedy stwierdzono że nie ma alarmu . Zostaliśmy wezwani na montaż. Montaż miał trwać 4 godziny i mieliśmy poczekać ale nie mieliśmy czasu więc autem zastępczym wróciliśmy do domu. Na drugi dzień mieliśmy odebrać samochód tak było ustalone, alarm nie zamontowany (dobrze że nie czekaliśmy😂). Przedstawiciel salonu nie był w stanie wyjaśnić co się stało, skąd te opóźnienie😱 można było zadzwonić i powiadomić ale po co, więc po raz kolejny zmarnowali mój czas i pieniądze (3 godziny i 50 zł). Co jeszcze nas czeka ze strony Dealer Renault i Dacia - Adamowscy Sp. z o.o. Starogard Gdański.
Użytkownik sieci
13 października 2019 09:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 września 2019 16:20
Salon - samochody nowe
Obsługa mogłaby trochę bardziej się postarać ...
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 16:55
Salon - samochody nowe
Witam. Chciałbym ostrzec ...
... przyszłych uczni którzy mają zamiar podjąć praktykę jako lakiernik samochodowy w salonie Adamowscy. Mój brat poszedł na 3 dni próbne praktyki. Pracownicy wyśmiewali się z niego, mówili że nie nadaje sie do niczego, a gdy chciał zjeść śniadanie jadł je na kosce brukowej bo nikt nie raczył odpowiedzieć gdzie znajduje się stołówka. Od czego jest kierownik? Od utrzymywania porządku na serwisie a nie ma żadnej dyscypliny. Odradzam praktykę w tym salonie.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 05:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 18:00
Salon - samochody nowe
Kiedyś tam byłem. ...
... Za pierwszym razem jak stwierdziłem, że nie kupię u nich samochodu tylko od innego dealera, to nie zrobią mi przeglądu (pewien pan przez małe p), a kolejnym razem po przeglądzie dostrzegłem, że wymienili mi ramki do rejestracji ze swoją reklamą. Słabe. Czekam na Państwa ustosunkowanie się do opinii. Szczegóły przesłałem już jakiś czas temu, a ry brak jakiegokolwiek stanowiska w sprawie. Naprawdę Słabe!!!
Użytkownik sieci
22 czerwca 2019 10:23
Salon - samochody nowe
Właściciel megane lV ...
... z 2017 roku 1.5 dci 81kw. Umowilem się na oględziny w serwisie obsługa super byłem zadowolony. Po przyjeździe również szybko mnie obsluzono kawa itp. Ale to wszystko z pozytywnych wrażeń... Od pewnego czasu podczas zmiany biegów dziwnie stuka. Przejechałem się z Panem z renault i kilka razy wskazalem moment w którym to słychać. Pan z serwisu nic nie słyszałał lub słyszeć nie chciał. Zastanawiałem się wręcz czy że mną jest coś nie tak... Moja małżonka słyszy stukanie po wciśnięciu sprzęgła ja również więc pytam o co chodzi? Na podnośniku również nic nie stwierdzono... Na koniec Pan z serwisu powiedział że brakowało jakiegoś klipsa w osłonie tylnej belki😂😂😂 i że to może było to... Dodam tylko że na codzień zajmuję się naprawą aut więc idiota nie jestem. Otrzymałem informację że gwarancja jeszcze jest i jak coś to zapraszamy... 😂 Żona często urzytkuje auto i szczerze mówiąc za każdym razem gdy wyjeżdża zastanawiam się czy się nic nie stanie. Ale ok czekamy aż się auto rozleci może wtedy serwis naprawi usterkę... Poza tym zastanawiam się czy auto w ogóle pojechało do góry na podnosniku, ponieważ kawę wypiłem w trzy minuty i poszedłem na zewnątrz auto było wprowadzone na stanowisko serwisu a panowie opierał się o ścianę. Tak się usuwa usterki w samochodach z gwarancją... Pozdrawiam...
Użytkownik sieci
14 czerwca 2019 19:55
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalne podejście do ...
... potencjalnego klienta na serwisie. Podczas rozmowy telefonicznej prosiłem o wycenę czesci. Pani poinformowała że oddzoni. Minął jeden dzień, nic. Drugi dzień, nic.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2019 10:51
Salon - samochody nowe
Miglanc który zmienia pracowników i słabo płaci .
Użytkownik sieci
1 czerwca 2019 13:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki nic ...
... więcej - ta jedna na + za sprzedaż i profesjonalizm jakim wykazuje się Pani Marta 3 na minus za to co mówi, jak się zachowuje i co sobą reprezentuje Pani Agnieszka L. z likwidacji szkód. Posiadam trochę pojazdów, współpracuję z rożnymi salonami na każdym etapie, kupna serwisu czy właśnie likwidacji szkód, zarówno w Starogardzie jak i w Trójmieście. Jak mam coś załatwić i trafiam na w/w Panią to aż mnie trzęsie. Nie jest to moja odosobniona opinia ale nie zacytuję tego co usłyszałem ponieważ, nie pisze tego aby kogoś obrazić, a może dzięki tego typu opinii cokolwiek się zmieni. Komentarz anonimowy, nie chciałbym się narazić na jeszcze gorsze traktowanie, posiadam od Was pojazdy i zamierzam kupować kolejne (nie mam zastrzeżeń do marki ani do pozostałych pracowników). Jeśli Pani to czyta to proszę wziąć sobie to do serca. Podczas ostatniej wizyty nie bardzo miałem na to czas, poza tym byłem zbyt mocno zszokowany różnicą pomiędzy sprzedażą auta, a późniejszym kontaktem z działem w którym Pani zasiada ale (jeśli nic się nie zmieni) to co myślę o takim traktowaniu powiem Pani prosto w twarz, nie zawaham skontaktować się również z przełożonymi. Wróć, nie działem, tylko Pani zachowaniem ponieważ z pozostałymi ludźmi z tego działu rozmawia się i załatwia proste sprawy nie jak z dzieckiem z 3 klasy szkoły podstawowej a jak z dorosłymi, pełnymi profesjonalizmu ludźmi (pozdrawiam Pana Piotra J.). Myślę, że moja opinia została wystarczająco uzasadniona i mam wielka nadzieję, że cokolwiek się zmieni. Pozdrawiam 99% ludzi pracujących w tym miejscu. P.S. Nie jest to komentarz napisany w odwecie za nieuznanie nam czegokolwiek, sprawa została załatwiona i tyle. Tutaj chodzi tylko i wyłącznie o brak kultury, profesjonalizmu, nasze zażenowanie po każdej dziwnej rozmowie z w/w, i (tak, jednak nie mogę sobie odmówić) chyba brak zażycia leków przez w/w Panią.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 22:38
Salon - samochody nowe
1) opis usterek/mankamentów ...
... który podałem został zignorowany, stwierdzono że "tak ma być", a obroty na poziomie 2 k na luzie raczej normalne nie są, wycie tylko na 2 i 3 biegu również; 2) Pan mechanik który przejechał się samochodem chyba nie do końca zna przepisy o ruchu drogowym, bo wymuszanie pierwszeństwa ciężarówce nie należy do normalnych; 3) ten sam Pan mechanik nie opanował ruszania samochodem wyposażonym w hill holder, bo ruszania z obrotami na poziomie 3k również nie jest normalne; 4) w mojej opinii biegi zmienia się przy obrotach 2k a nie 3.5k (a jeśli się tego nie wie wystarczy obserwować zegary które pokazują KIEDY zmienić bieg); 5) przekładanie kubka na tylny dywanik jest przynajmniej idiotyczne, dzięki za obalanie dywanika i tapicerki sokiem pomarańczowym 👍 6) skoro do serwisu oddaje czysty samochód to chce odebrać czysty a nie, że cały bok mam ubrudzony smarem czy niewiadomo czym i do tego pełno śladów brudnych rąk na zewnątrz samochodu. Gdybym przyjechał samochodem który ma 15 lat to miałbym niższe wymagania, niestety przyjechałem samochodem który ma 3 miesiąca i gwarantuję, że więcej do Państwa nie wrócę. Chcieliście bardziej szczegółowo to bardzo proszę. PS drzwi powinny zamykać się po delikatnym popchnieciu a nie po trzasnieciu z całej siły. Jedne z 2 drzwi udało się Wam wyregulować, więc niechęć do wyregulowania drugich odbieram jako lenistwo.