95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 13:42
Salon - samochody nowe
Bardzo przyjemna obsługa
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 12:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2019 20:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 05:50
Salon - samochody nowe
Mechanik po tym ...
... jak opisalem objawy momentalnie wykryl usterke ( zawor Renault Clio ) . Usterke naprawiono szybko i tanio . Uwazam ze wykrycie usterki nie bylo latwe dziwne sie objawiala a dla porownania przekaze spolecznosci tylko ze u poprzedniego znawcy zaplacilem 4 x wiecej i wynienil sprawne czesci . Na Renault sie znaja .
Użytkownik sieci
3 listopada 2019 21:48
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) okej (Wersja oryginalna) oki
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 13:18
Salon - samochody nowe
Samochód zakupiłem w ...
... czerwcu. Dobrałem dodatki za 800 zł po kuponie rabatowym. Te 800 złotych miałem wpłacić po otrzymaniu faktury. Prosiłem o jej wystawienie kilka razy. Od 12 czerwca nikt nie wyslal mi faktury. Myślę, poczekam kiedy im się przypomni. No i tydzień temu otrzymałem list od adwokata z przedsądownym wezwaniem do zapłaty. Do kwoty 800 doliczono 40 € za pracę adwokata....sama forma pisma to osobny temat. Błąd firmy Adamowscy , a odpowiedzialność klienta. Dziwne, że nikt nie pofatygował się zadzwonić, napisać maila itd...nadmienię , że przez te 5 miesięcy otrzymywałem korespondencję np z zaproszeniem na firmową imprezę itd.
Użytkownik sieci
24 października 2019 19:37
Salon - samochody nowe
Bardzo rzeczowa obsługa. ...
... Pan Daniel Sojka dobrze zna swój produkt. Polecam zakupy u niego.
Użytkownik sieci
22 października 2019 23:31
Salon - samochody nowe
sam salon w ...
... sobie całkiem fajnie wyglądający i widać że w miarę zadbany, no auta jak auta ale mały minusem jest opóźniona reakcja obsługi klienta..z serwisu nie korzystałem jeszcze także w tym temacie się nie wypowiem
Użytkownik sieci
20 października 2019 00:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Samochód ...
... sprzedała Pani Marta szybko w miłej sympatycznej atmosferze⭐⭐⭐⭐⭐. I na tym koniec pozytywów, po pierwszej naprawie na AC cztery niedociągnięcia (wszędzie pył po polerowaniu drzwi, brak gumowej zaślepki, i niewyregulowane drzwi) w tym jedno chcieli ukryć (nie wymieniono ramki drzwi myśleli że nie zauważymy) pracownik salonu po naszej interwencji stwierdził że ramka jeszcze nie dotarła do warsztatu. Czemu nie powiedział przy odbiorze po naprawie że ramki nie wymieniono bo nie dotarła jeszcze? Poprawiono usterki ale naszym kosztem i straconym czasem (75km i 1h15min grogi to 50zł koszt paliwa a stracony czas). Kolejna sprawa dotyczy pracownika salonu, przez jego niewiedzę w sprawach technicznych naszego modelu samochodu spowodowało że przeszła mi ciekawa oferta nabycia stalowych felg do naszego samochodu a wszystko przez czujniki ciśnienia w kołach (dodatkowy koszt czujników do felg stalowych od 70zł/szt + programowanie na które w danym momencie nie było mnie stać) a które jak stwierdził pracownik są zamontowane w naszych alufelgach i trzeba będzie kupić komplet do felg stalowych a przy wymianie opon na zimowe stwierdzono ich brak.(wysłać tego Pana na szkolenie). Kupiliśmy samochód który powinien być wyposażony w autoalarm tylko pewnie zapomniano go zamontować. Zorientowaliśmy się po 4 miesiącach użytkowania i to przez przypadek znaleźliśmy go na fakturze sprzedaży. Z ciekawości zadzwoniłem do serwisu jak rozpoznać czy jest zamontowany alarm otrzymałem odpowiedź i wtedy stwierdzono że nie ma alarmu . Zostaliśmy wezwani na montaż. Montaż miał trwać 4 godziny i mieliśmy poczekać ale nie mieliśmy czasu więc autem zastępczym wróciliśmy do domu. Na drugi dzień mieliśmy odebrać samochód tak było ustalone, alarm nie zamontowany (dobrze że nie czekaliśmy😂). Przedstawiciel salonu nie był w stanie wyjaśnić co się stało, skąd te opóźnienie😱 można było zadzwonić i powiadomić ale po co, więc po raz kolejny zmarnowali mój czas i pieniądze (3 godziny i 50 zł). Co jeszcze nas czeka ze strony Dealer Renault i Dacia - Adamowscy Sp. z o.o. Starogard Gdański.
Użytkownik sieci
18 października 2019 22:03
Salon - samochody nowe
Chcieliśmy z moją ...
... partnerką zobaczyć Megane w wersji kombi. 1. Był upał i Pani zostawiała nas przed samochodem na placu szukając kluczyków; 2. Samochód był brudny, np. leżały w bagażniku stare buty; 3. Dodatkowo samochód miał uszkodzone elementy (wyciszenia silnika) przez kuny (??). 4. O szklance wody nie wspomnę.. 5. Na plus: dobre i wyczerpujące przedstawienie oferty (broszury, ulotki, finansowanie) oraz sprawna korespondencja mailowa.
Użytkownik sieci
17 października 2019 13:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 października 2019 09:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 września 2019 11:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 września 2019 16:20
Salon - samochody nowe
Obsługa mogłaby trochę bardziej się postarać ...
Użytkownik sieci
23 września 2019 15:17
Salon - samochody nowe
Oki , miła obsługa 😀
Użytkownik sieci
23 września 2019 13:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 września 2019 23:42
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 września 2019 12:55
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 września 2019 17:14
Salon - samochody nowe
Duży plus...super ludzie...extra ...
... atmosfera tylko nie miałem czasu na kawę i ciacho 😉
Użytkownik sieci
8 września 2019 19:51
Salon - samochody nowe
Ok.