90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 18:50
Salon - samochody nowe
If you’re considering ...
... buying a brand-new Dacia, I’d recommend thinking carefully about my experience. After a minor accident on January 14th, I submitted my new car of 10-months-old for recovery through insurance on the same day. It took 16 days for the Dacia recovery team to submit the claim report to the insurance company and it also due to my visits to the shop. And it took another week to get approval from insurance company and finally placed order last week Unfortunately, some parts were not available to order now also. Hence, it left me loose the rental vehicle provided by the insurance also meaning from the time till I get my car repaired need to bare with other options which is really upsetting for me because I just welcomed a newborn. For a car that’s less than a year old, this was very surprising and disappointing. It raises concerns about how easily parts will be available for older vehicles, such as those that are 5 or 10 years old. This experience has left me questioning the long-term reliability and support for Dacia vehicles. I hope my review helps potential buyers make an informed and wise decision. Note: check the attached photo of car it was minor damage even that small part are unavailable I am leaving the space for you to think on it.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2024 13:07
Salon - samochody nowe
Jakie auta taka ...
... obsługa serwisowa bo o nią chodzi, przy zakupie jak w każdym salonie wazelinka aż kapie.
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 14:28
Salon - samochody nowe
Generalnie rzecz biorąc ...
... nie mogę polecić tego salonu w kwestii obsługi. Po wejściu nikt nie zainteresował się w jakiej sprawie przyszedłem, nie powiedział nawet dzień dobry. Auto de facto oglądałem sam i tylko z zewnątrz, bo nie chciałem zaglądać do środka bez niczyjej pomocy. Może to kwestia mojego młodego wieku, jednak z salonami w Łodzi mam inne doświadczenia. O zniżki dla grup zawodowych już nawet nie pytałem. Nie wiem czy we Wrocławiu mają takie standardy obsługi klienta, że musi on sam podejść i upomnieć się o wszystko, ale kupując auto jednak można wymagać podstawowego minimum. Nawet Pani w sklepie obuwniczym wykazuje się większym zaangażowaniem.
Użytkownik sieci
19 października 2024 13:02
Salon - samochody nowe
Pani Teresa od likwidacji szkody beznadziejna obsługa nerwowo
Użytkownik sieci
3 października 2024 11:39
Salon - samochody nowe
Dzisiaj podjąłem próbę ...
... uzyskania numerów poduszek silnika i skrzyni biegów do Megane 1. Niestety pan z działu części odparł, że nie udzieli takiej informacji. To pierwsze ASO, które odmówiło mi pomocy w takiej sprawie.
Użytkownik sieci
16 września 2024 18:36
Salon - samochody nowe
Przed zakupem auta ...
... zdecydowałem się sprawdzić auto w tym serwisie! Po sprawdzeniu powiedzieli mi, że z samochodem wszystko w porządku! Nie znaleziono żadnych usterek. Cena diagnostyczna przed zakupem 460 zł. Następnego dnia usłyszałem pukanie w przednim zawieszeniu. Pojechałem do innego serwisu! Po diagnostyce okazało się, że tuleje wahaczy z przody zostały całkowicie rozerwane!! Znowu musiałem zapłacić za diagnostykę! Oraz za naprawe zawieszenia! NIE POLECAM ZMARNOWAŁEM PIENIĄDZE I CZAS!!!
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 12:13
Salon - samochody nowe
Telefoniczna obsługa klienta ...
... tragedia, Pan z działu części poniżej krytyki...
Użytkownik sieci
15 maja 2024 22:21
Salon - samochody nowe
4 letni DRAMAT ...
... w ponad 40 odsłonach. Koszmar od nowości. Trzeszczące plastiki konsoli środkowej, odchodzące uszczelki przednich szyb, usterka zawieszenia przód - zacisk hamulca, potrafiący wyłączyć się wyświetlacz, usb i deska rozdzielcza w czasie jazdy, szarpie na zimnym silniku, linki cięgna turbosprężarki - powodują głośny metaliczny hałas podczas jazdy i wiele innych drobnych. Hit kierownica ustawiona zbyt w lewo po 6 poprawkach zbyt w prawo. Chcesz takiego "klekota" ? Wstyd ! Zmarnowany czas i koszty paliwa w tym serwisie.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 10:49
Salon - samochody nowe
Serwis renault zaskoczył ...
... mnie bardzo negatywnie. O ile jestem w stanie wybaczyć długi czas oczekiwania na części, gdyż nie jest to winą serwisu, o tyle jakość wykonanych usług pozostawia wiele do życzenia. Mimo, że auto przebywało na serwisie około 1,5 miesiąca, nikt nie pokusił się o zamontowanie tylnej półki, która została uszkodzona podczas demontażu przez jednego z Mechaników, podobnie, jak o chociażby wrzucenie apteczki, czy trójkąta do koła zapasowego. Auto zostało naprawione, a wszystko, co się w nim znajdowało, po prostu wrzucone na tylną kanapę włącznie z uszkodzoną półką. Usługi nie są bezpłatne, każdego miesiąca odprowadzam pieniądze na to, aby serwis zechciał zająć się moim autem, jednak szerokopojęte doświadczenia z serwisami renault sprawiają, że było to moje pierwsze i ostatnie auto tej marki. Serdecznie odradzam. Finalnie, po 1,5 miesiąca odebrałam brudne auto z porozrzucanymi rzeczami. Mając porównanie do serwisu Toyoty, w którym podczas przeglądu, czy napraw, auto jest myte (rowniez wewnątrz), płyny uzupełniane i przywieszana zawieszka zapachowa, zastanawiam się za co płacę takie pieniądze.
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 03:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Pierwsze ...
... złe doświadczenia przy kupnie nowego samochodu. Nikomu tam nie zależy na Twoim czasie. Mimo umówionej wizyty, nikt nie raczył zadzwonić i uprzedzić, że samochodu nie ma. Czarę goryczy przelała Pani od finansowania. Nie wiem, może miała zły dzień. Ale to nie mój problem. Nie obrażając nikogo, ale w Biedronce obsługa klienta stoi na wyższym poziomie. Ps. Przyjedziesz samochodem do salonu samochodowego i nie masz gdzie zaparkować. Nieprawdopodobne.
Użytkownik sieci
26 października 2023 20:08
Salon - samochody nowe
Przyjechałem na umówiony ...
... termin wymiany opon. Przy oddawaniu samochodu doradca serwisowy poinformował mnie , że jeszcze muszą przeprogramować motor . Zgodziłem się . Po ponad 3 godzinach doradca poinformował mnie ,że nie zrobią przeprogramowania i muszę zostawić samochód na 2 dni i dostanę samochód zastępczy . Ponownie się zgodziłem . Niestety zaproponowano mi samochód o niższym standardzie. , na który wstępnie przystałem , ale jak się dowiedziałem , że jest z manualną skrzynią poprosiłem o inny z automatyczną skrzynią biegów (jestem inwalidą i mam kłopoty z lewą nogą) . Wówczas doradca serwisowy po konsultacji z kierownikiem oświadczył , że nie dadzą mi samochodu zastępczego klasy mojego i że nie wykonają usługi .
Użytkownik sieci
15 września 2023 11:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 09:11
Salon - samochody nowe
Miałem tylko jedno ...
... pytanie o cenę usługi. Musiałem czekać na swoją kolej, a nie miałem tyle czasu. Szkoda.
Użytkownik sieci
8 marca 2023 22:23
Salon - samochody nowe
Spędziliśmy ~30 min. ...
... Nie było chętnych do obsługi nas nawet po proszeniu o nią. W związku z takim traktowaniem kupiliśmy samochód innej marki a renault nawet nie braliśmy pod uwagę. Druga gwiazdkę daje za duży wybór aut. Było co oglądać więc salon nie zasługuje tylko na 1.
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 08:57
Salon - samochody nowe
Nieuprzejma Pani z ...
... Szkody ADD bardzo chciała się rozłączyć, niestety nie była w temacie, prawdopodobnie kolega był w temacie, którego teraz nie ma i tak od 2 tygodni nie mogę się umówić na OGLĘDZINY szkody :) Brak pozdrowień dla nieuprzejmej Pani, życzę aby bardzo często była obsługiwana w taki sam sposób a fryzjer często się machał z długością jej fryzury.
Użytkownik sieci
4 lutego 2023 13:59
Salon - samochody nowe
Mąż był dziś ...
... umówiony na jazdę próbną przed zakupem Renault Talizman. Jechał z nami starszy Pan zajmujący się sprzedażą. Ewidentnie nie jest to osoba na odpowiednim dla siebie stanowisku. Narzekający całą jazdę. Irytujące uwagi dotyczące jazdy. Mąż jest bardzo dobrym i ostrożnym kierowca. Niestety taki marketing nie jest dla nas przekonywujący aby zakupić samochód. Sama mam porównanie do sąsiedniego salonu BMW, w którym od razu po jeździe próbnej chciałam kupić samochód.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 19:09
Salon - samochody nowe
Zachowują się tak ...
... jakby im nie zależało na sprzedaży samochodu
Adrian Kotecki
9 stycznia 2023 17:45
Serwis
UWAGA! ABSOLUTNIE ODRADZAM TEN SERWIS!
UWAGA! ABSOLUTNIE ODRADZAM TEN SERWIS! Jestem czy raczej byłem klientem salonu i serwisu, w między czasie kupiłem 3 auta i zawsze były tam serwisowane. Mieli lepsze i gorsze momenty ale ogólnie było okey. Ale to jak zachowują się ostatnio jest poniżej krytyki. Osoba, która odbiera telefony, jak już w końcu odbiorą, to księżniczka, której telefony tylko przeszkadzają a zły system nic nie pokazuje. Np. 1. po wymianie lampy, źle podłączone kable, których nikt nie sprawdził więc światła nie działały. 2. Po przejechaniu 10 000km (głownie autostrada), nowe klocki cudownie się skończyły... ale serwis nie widzi w tym nic dziwnego, nie ma też zamiaru w żaden sposób spróbować rozwiązać sytuacji.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2022 14:35
Salon - samochody nowe
Ciężko o inną ...
... opinię kiedy człowiek od rana próbuje się dodzwonić na serwis mechaniczny i odzewu brak. 3 x próbowałem.
Użytkownik sieci
17 listopada 2022 10:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka