89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 października 2017 07:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 października 2017 13:38
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa serwisowa. ...
... Klamliwi serwisanci szczególnie kierownik serwisu. Brak konkretnych informacji. Zainterrsowanie samochodem na serwisie dopiero po wielu interwencjach Niewielka naprawa samochodu trwa 2 miesiące.Joanna
Użytkownik sieci
3 października 2017 18:18
Salon - samochody nowe
Serwis bardzo drogi, ...
... jak to u dilera. Na pocieszenie darmowa kawa.
Użytkownik sieci
18 września 2017 14:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 września 2017 14:03
Salon - samochody nowe
Porażka
Użytkownik sieci
2 września 2017 23:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... servisu same problemy ,osoby sie nie znaja na robocie psuja czesci od samochodu
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2017 17:12
Salon - samochody nowe
Mam mieszane uczucia, ...
... obsługa jest tak miła,że od 6 godzin przekonuje mnie, że auto zaraz będzie gotowe, efekt? Siedzę głodny od kilku godzin bo zaraz auto będzie gotowe, mądre to? Nie sądzę
Użytkownik sieci
23 lipca 2017 11:20
Salon - samochody nowe
Miła obsługa na salonie z serwisem gorzej
Użytkownik sieci
20 czerwca 2017 08:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 września 2016 11:29
Salon - samochody nowe
Podczas wymiany żarówek ...
... w moim aucie (myślałem, że to prosta czynność) uszkodzono mi czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze, połamano zbiornik na płyn do spryskiwaczy i kilka drobnych elementów... teraz czeka mnie naprawa na mój koszt a salon oczywiście próbuje się wykpić... pracownik, który naprawiał jest na urlopie, zobaczymy jak się do tego ustosunkuje itd... Jak takie rzeczy mogą dziać się w autoryzowanym serwisie? Brak mi słów - banda niekompetentnych baranów!!! Myślałem, że AUTORYZOWANY serwis to najlepsi specjaliści dla mojego auta... :/
Użytkownik sieci
16 marca 2016 17:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam bardzo ...
... nie profesjonalna obsługa. Byłem ich stałym klientem więcej już nie będę... Chciałem dokonać naprawy blacharsko lakierniczej w tym serwisie bez gotówkową z mojego AC, wiec zadzwoniłem do nich dwa tygodnie wcześniej żeby być pewny miejsca w danym terminie który mi pasował ponieważ dużo podróżuje za granice i ciężko mi znaleźć inne termin. CO usłyszałem od pana ze oni nie zarezerwują mi terminu dwa tygodnie wcześniej i wystarczy zadzwonić 4 dni wcześniej i będzie na pewno miejsce, wiec tak zrobiłem. Gdy zadzwoniłem 4 dni wcześniej nie miły pan odpowiedział ze nie ma już miejsca, zacząłem mu tłumaczyć jaka jest sytuacja ze ja dzwoniłem 2 tyg. wcześniej i ze bardzo mi zależy na tej wizycie w tym dniu i zaczęciu procesu naprawy, to jedyne co odpowiedział pan ze ich to nie obchodzi... Nie polecam jednym słowem, jeżeli ja bym tak komuś obiecał to starał bym się jakoś wcisnąć jeszcze jedno auto zwłaszcza ze pierwsza wizyta to są oględziny które trwają bardzo krótko!!!!
Użytkownik sieci
28 lutego 2016 12:10
Salon - samochody nowe
Jedyne co jest ...
... profesjonalne i godne polecenia w ADD Motor na ul. Karkonoskiej to obsługa sprzedażowa samochodów oraz Pani zajmująca się ubezpieczeniami. Natomiast jeśli chodzi o obsługę po-sprzedażową czyli naprawy gwarancyjne lub coroczne serwisowanie samochodu (wymiana oleju itp.) to jest tragiczna już od samego momentu zatelefonowania i rozmowy z pracownikami serwisu ADD Motor którzy są nieprzyjemni i bardzo odpychający. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że kiedy udałem się do tego serwisu na naprawę gwarancyjną ściślej pomalowanie felg na których była korozja najpierw zostałem świadomie wprowadzony w błąd przez pierwszego pracownika, który przyjmował zgłoszenie, że gwarancji na felgi nie ma. Dopiero po moim wielkim uporze oraz domaganiu się wskazania takiego zapisu w regulaminie serwisu itp. pracownik łaskawie sprawdził i stwierdził, że felgi jednak są objęte gwarancją. Kiedy już wykonano zdjęcia felg celem przesłania ich do centrali ADD Motor w Warszawie by podjęli decyzje, czy wykonają tę usługę pracownik, który wykonał zdjęcia zapomniał je przesłać do centrali po czym poszedł na dwutygodniowy urlop. Cała sprawa ciągnęła się dosyć długo a zakończyła dla mnie pomyślnie dopiero po rozmowie telefonicznej z dyrektorem ADD Motor oraz złożeniu skargi na jego podwładnych. Szczerze nie polecam tego zakładu!
Użytkownik sieci
18 lutego 2016 15:34
Salon - samochody nowe
Jedyne co sie ...
... z tym salonem dobrze kojarzy to Pani Magdalena Miodyńska od spraw finansowych . Reszta to dalej pracownicy z ery polmozbytu. Po kupieniu u nich auta zapomnij o obsłudze, auto przyjmują z usterkami i oddaje w identycznym stanie , na pytanie ile razy będę zgłaszał usterkę usłyszałem do skutku! Zmieniłem na Nawrot ,i tam czuje się jak klient marki Renault , mimo ze auta u nich nie kupiłem.
Użytkownik sieci
20 września 2015 17:47
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Usługa jest żałosne cudzoziemcy. Nie jest to gest próby komunikacji innej niż polski. (Wersja oryginalna) Servicio a extrangeros es patético. Ni un gesto de intento de comunicación que no sea en polaco.