89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 lipca 2022 11:26
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... Dacia tragiczna Pan nawet nie pofatygował się podejść a jak się zapytałem o samochód z wielkim bólem odpowiedział wymijająco i dalej bawił się telefonem . Gorąco nie polecam
Użytkownik sieci
22 czerwca 2022 15:53
Salon - samochody nowe
Na tle konkurencyjnej ...
... firmy Nawrot wypada ADD blado.( Tu mówię o standartach podejmowania klienta).Zobaczymy jak usługa ,bo u Nawrota 5z+. CDN po naprawie
Użytkownik sieci
20 czerwca 2022 15:47
Salon - samochody nowe
First, I had ...
... a very unfriendly welcome at the workshop reception. There are some ladies who don't know that they are working in a car shop nor do they have any knowledge about cars or, for that matter, even want to work as receptionist. I had the impression it was my mistake approaching them. Besides, I had a severe problem with my car which could have potentially caused engine failure and still they send me away as such that there's nothing they can do for me. Not even one of the actual mechanics was contacted to look at my case. This is impossible! I will never approach this Renault car centre again and would recommend anybody to avoid too. (Przetłumaczone przez Google) Po pierwsze spotkałem się z bardzo nieprzyjaznym przyjęciem na recepcji warsztatu. Są panie, które nie wiedzą, że pracują w warsztacie samochodowym, nie mają pojęcia o samochodach, a nawet chcą pracować jako recepcjonistki. Miałem wrażenie, że to był mój błąd, że się do nich zbliżyłem. Poza tym miałem poważny problem z moim samochodem, który potencjalnie mógł spowodować awarię silnika, a mimo to odsyłają mnie jako takiego, że nic nie mogą dla mnie zrobić. Nie skontaktowano się nawet z jednym z rzeczywistych mechaników, aby przyjrzeć się mojej sprawie. To jest niemożliwe! Nigdy więcej nie zbliżę się do tego centrum samochodowego Renault i odradzam każdemu, aby tego unikał.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2022 17:53
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za ...
... obsługę klienta, a w zasadzie jej brak. Pan siedzący w dziale sprzedaży aut, nawet nie raczył odpowiedzieć dzień dobry. Już nie wspominając o zainteresowaniu klientem. Oferty nie udało nam się poznać...
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2022 17:32
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Przyjechali zdiagnozować i naprawić usterkę. Wyskoczył czek. Diagnoza została postawiona bardzo dziwnie, tylko w odniesieniu do tej kontroli. Nic więcej nie było sprawdzane, żadnych hamulców, żadnego układu kierowniczego, nic, co zwykle jest zawarte w pakiecie diagnostycznym. Nie było tanio, około 300 zł. Ale to nie wszystko. Kiedy zaczęli odbierać samochód, na czerwonym tle znaleźli kolejną niespodziankę - wymagany serwis. Nie możesz prowadzić z tym komunikatem. Próbowali nam udowodnić, że tak było, ale dobrze, że na kilka minut przed przyjazdem na stację RENAULT sfotografowaliśmy czek, który widniał na desce rozdzielczej i było jasne, że poza nim nie było żadnych komunikatów. W końcu wezwano elektryka, który usunął wszystkie komunikaty. Nasz rodzimy czek pozostał, ale zaproponowali wymianę całej skrzyni biegów za 25 tysięcy złotych, którą trzeba zamówić we Francji. Byli niezadowoleni z usług na tej stacji paliw. (Wersja oryginalna) Приехали сделать диагностику и исправить неполадку. Выскочил чек. Диагностику сделали очень странную, только того, что касается этого чека. Не проверили больше ничего, ни тормоза, ни рулевое, ничего, что обычно входит в пакет диагностики. Это стоило не дёшево, около 300 злотых. Но это ещё не всё. Когда стали забирать машину, то обнаружили ещё сюрприз на красном фоне - service required. С таким сообщением ездить нельзя. Нам пытались доказать, что так и было, но хорошо, что за несколько минут до приезда на СТО RENAULT мы сфотографировали тот чек, что был на приборной доске и было видно, что кроме него никаких сообщений нет. В конечном итоге вызвали электрика и он снял все сообщения. Наш родной чек так и остался, но предложили поменять целиком коробку передач стоимостью 25 тысяч злотых, которую надо заказывать во Франции. Остались недовольны обслуживанием на этом СТО.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2022 09:19
Salon - samochody nowe
Very rude and ...
... arrogant sales staff, went to Dacia Długołęka instead excellent service bought a new car. (Przetłumaczone przez Google) Bardzo niemiła i arogancka obsługa sprzedaży, udała się do Daci Długołęka zamiast doskonałej obsługi kupiła nowe auto.
Użytkownik sieci
2 marca 2022 14:38
Salon - samochody nowe
Fatalne terminy, fatalna ...
... obsługa klienta. Trzeba wydzwaniać kilkadziesiąt razy i tak nie otrzyma się informacji o które się prosi
Użytkownik sieci
26 stycznia 2022 22:12
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon w ...
... jakim miałem okazję kupować samochód. Pracownicy wraz z właścicielem beznadziejni.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2021 09:44
Salon - samochody nowe
Jedynie Panie w ...
... dziale serwisu służą pomocą. Pan z brodą i w okularach, jak zawsze kipiący uśmiechniętą ironią i szyderą. Gościu psuje wizerunek i tak podłej marki Renault. 0,5/10
Użytkownik sieci
11 września 2021 19:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2021 13:21
Salon - samochody nowe
Lipa. Nie polecam. ...
... Odrzucili gwarancję, gdzie usterka była z winy wadliwego silnika.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2021 15:49
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa, pracują jak za karę
Użytkownik sieci
2 czerwca 2021 14:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Przyjechałem ...
... żeby sprzedać samochód. Po przyjeździe kwota była o -35 procent niższa!!! Po zapytaniu dlaczego? -powiedzial zebym żartów sobie nie robił. Stan techniczny i inne były ok. Czyli według doradcy wycena renault online to żart. Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 maja 2021 09:58
Salon - samochody nowe
Dwa lata temu ...
... zwróciłem się z prośbą o wycenę - były zdiagnozowane drobne usterki do naprawy, którą to diagnozę sporządziłem w innym ASO. Chciałem dokonać ich naprawy i poprosiłem o wycenę naprawy. Po dwóch tygodniach braku odpowiedzi przypomniałem się z prośbą i zapewniano mnie że jeszcze tego samego dnia dostanę. No i nie dostałem. Nie ma się co prosić jak nie chcą to nie.
Użytkownik sieci
25 maja 2021 22:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 maja 2021 09:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam, miałeś ...
... kolizje auto trafiło do tego serwisu? Przygotuj się na obsługę poniżej krytyki szczególnie że strony pani G. Zajmującej się szkodami, owa kobieta pracuje tam chyba za karę i jeśli traktuje każdego klienta jak śmierci życzę powodzenia Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
13 maja 2021 23:56
Salon - samochody nowe
Moje Auto zostało ...
... uszkodzone na serwisie, i chcieli mi wcisnąć że już takie przywiozłem. Z kilkoma autami tam jeździłem na Serwis, nigdy więcej, nawet rowerem bym już tam nie oddał. Za dużo osób na salonie w krawacie, za to za mało osób z pojęciem na warsztacie
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2021 00:58
Salon - samochody nowe
Dla mnie serwis ...
... to wielka porażka. Serwis miał zrobić wiązke w reno master oczywiście zrobił ale niedokrecił plusa od cewki rozrusznika. Dzięki mojej reakcji i znajomego mechanika który pokierował mnie przez telefon to niedoszło do większej awarii . Kierownik rękami i nogami bronił mechanika i siebie że to nie ich wina za którą musiałem zapłacić 1500zł
Użytkownik sieci
26 marca 2021 15:26
Salon - samochody nowe
Obsługa urządza sobie ...
... pogaduszki, ignorują klienta, auta naprawiane również nie na czas. Naprawiam dwie do trzech awarii we Flocie renault w tygodniu w tym serwisie i przyszła pora na zmianę serwisu.
Użytkownik sieci
9 lutego 2021 16:53
Salon - samochody nowe
Aktualizacja Dzial likidacji ...
... szkod dziala super. Inne dzialy pomimo prośby o naprawe nie sa w stanie jej wykonac, poniewaz nawet nie podchodza do naprawy. Przed odbiorem nie informuja rowniez o tym klienta. Na miejscu dowiadujesz sie ze nadal cos nie dziala, a proba sprawdzenia jaki jest powod nie zostala podjeta. Mozna wowczas zostawic auto na kolejne dni, lecz jak sens byl specjalnie przyjezdzac. Wustarczylo zadzwonic i sie dogadac Opinia: Miła obsługa, szybko załatwili problem