90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 17:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 18:41
Salon - samochody nowe
To nie było ...
... pierwsze raz minimum 3 razy byłem w tym serwisie każdy raz dla innym samochody usługi serwisowe jest nie dobry każdego razy było problemy Nie informuje na nic umówiliśmy dla przegląd dziś o godzinie 09.40 rano mówił że za 3 godziny będzie gotowy Nikogo nie informował że jest gotowy Czekałem i 5 godzin później zadzwoniłem że czy jest gotowy na odbiór ? Mówił że za 30 minut będzie Za godzinę jeszcze raz zadzwoniłem Mówił że doradca będzie zadzwonić dla odbiór 7 godzin później jechałem do serwisu Nikogo nie interesował jakiś 15 -20 minut potem złapałem jednej doradca i zapytałem czy mogę odbiór samochody? Mówiłem nr.rejectracjny i on tylko znalazł klucze i dał mi klucze Zapytałem dlaczego 7 godzin było w serwisie bo umówiliśmy że na 3 godzin Doradca znalazł drugi doradca który odebrał od mnie klucze Zapytałem go dlaczego pan nie informował mnie bo czekałem 7 godzin co dodatki robiliście na samochody On nic nie umie mówić mówi że umówiliśmy na 3 godzin ale ja mówię zadzwoniłem 5 godzin później dalej mówicie samochody nie gotowy czy taki usługuje cię? NIE POLECAM sekretariaty albo serwisu postępuje się tak jak za darmo robi wszystkie Oni są ma tylko rację Nie rozumiem czy my jesteśmy klienty czy oni Nie usługuje dobrze Niestety nawrot jest daleko dlatego zawsze byłem w Karkonoska
Użytkownik sieci
9 czerwca 2019 23:53
Salon - samochody nowe
Do serwisu trzeba ...
... zawieźć czyste auto, ponieważ uszkodzenia powłoki przy odbiorze zrzucają na brud przy przyjęciu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2019 18:41
Salon - samochody nowe
Przez 20 min ...
... dwoje sprzedawców nie podniosło się, aby podejść i tylko przeglądali papiery oraz patrzyli w ekran komputera. wyszlismy
Użytkownik sieci
28 maja 2019 09:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam Serwisu ...
... od "ADD MOTOR!!! Lepiej już "Nawrot" i cenowo i za jakością wykonanej roboty! Miałem możliwość porównania!
Użytkownik sieci
27 maja 2019 17:19
Salon - samochody nowe
Straszni firmaliści
Użytkownik sieci
22 maja 2019 13:00
Salon - samochody nowe
Poszedłem do ADD ...
... z szkodą do naprawy z polisy. Udało mi się zastać pracownika odpowiedzialnego za szkody, dostałem dokumenty do wypełnienia, które przekazałem do ADD. Od tamtej pory (prawie dwa tygodnie) zero kontaktu, pod numerem stacjonarnym można zastać osobę, która nic nie wie i nic nie może. Komórka osoby rzekomo mogącej mi pomóc nie odpowiada. Absolutny brak zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
20 maja 2019 14:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2019 14:02
Salon - samochody nowe
Oddałem auto z ...
... powodu wycieku oleju w silniku. Naprawa kosztowała ponad 1000 zł (wymian dwóch uszczelek). Auto było w serwisie 5 dni, po odbiorze olej dalej cieknie. Zgłaszam reklamacje do naprawy w ramach gwarancji a tu się okazuje, że gwarancja to fikcja i nie zostanie uznana. Serwis zażyczył sobie 3000 zł za kolejne naprawy wycieku oleju, który sam źle i niedbale naprawił . Oddali niesprawne auto z wyciekającym olejem, przecież to się mogło skończyć tragedią. Serwis realizował tydzień później jeszcze naprawę układu hamulcowego, który był w całości naprawiany wcześniej w innym ASO Renault 1,5 roku temu (więc chwila po gwaranacji). Auto po odbiorze z serwisu przejechało 0.5 km i stanęlo. Laweta odwiozla go do innego warsztatu, który poradził sobie z całością napraw, ktorymi add Motor nie potrafiło. To najgorszy ASO w jakim byłem. Słaba obsługa, słaba organizacja, wszystko się przedłuża, słaby kontakt jak sam nie zadzwonisz to niczego się nie dowiesz. Nie mam wielkich oczekiwań wystarczy jak mechanik odda mi sprawne auto w omówionym czasie za umówioną cenę, ale dla Renault Add Motor to jest za wysoka poprzeczka. Nie polecam, totalnie odradzam. Byłem stałym klientem serwisu Renault, wizyta w tym serwisie obrzydziła mi całą markę Renault.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2019 18:45
Salon - samochody nowe
Mało sympatyczna obsługa ...
... działu handlowego. Nie wiem może Renault sprzedaje się samo i klienci wchodzą tylko zapłacić... a ja nie pasowałem do ich strategii
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2019 13:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 12:21
Salon - samochody nowe
Komuna dalej
Użytkownik sieci
29 marca 2019 14:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 marca 2019 17:01
Salon - samochody nowe
Porażająca niekompetencja i ...
... próba zatajenia uszkodzeń pojazdu w przeszlosci. Zauważyłem nieoryginalny i źle spasowany zderzak. Zadałem Panu pierwsze pytanie "czy auto miało jakieś przygody" -niee, raczej nie -a dlaczego Pan pyta? -(tutaj wymieniłem wyżej wymienione uszkodzenia) -nagle Pan doznał olśnienia i przypomniał sobie tylko o malowaniu zderzaka co było nieprawdą Sprzedwca sprawiał wrażenie jakby kompletnie nie chciał sprzedać tego auta. Jazda próbna odbyla się z łaską. Sprzedawca poinformował nas, że będzie miał dla nas jakieś 45min. Po 30min jazda próbna została przerwana pod pretekstem pomocy koledze z salonu, który natychmiastowo potrzebował pomocy. Jeśli kolega z pracy jest ważniejszy od klienta to powinienem dostać zwrot kosztów dojazdu do salonu. Sprzedawca narzucał nam kierunek jazdy. Nawet nakazywał jazdę konkretnym pasem... Nie pozwolono nam wyjechać na drogę szybkiego ruchu w celu przetestowania samochodu. Oglądaliśmy renault trafic z przebiegiem 10700km. Auto było kompletnie nieprzygotowane do sprzedazy. Zalepione tłustym olejem wycieraczki, tylna kanapa wyglądała jak po gumach do żucia. Stanowczo odradzam
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 20:38
Salon - samochody nowe
Oddałem auto powypadkowe, ...
... kupione z drugiej ręki do serwisu w celu usunięcia kilku usterek. Wybrałem autoryzowany serwis w nadziei, że oddaje auto w ręce specjalistów. Niestety dość szybko okazało się, że obsługa klienta jest na wyjątkowo niskim poziomie. Kontakt z „opiekunem auta” był prawie niemożliwy. Spędzałem pół dnia przy telefonie w celu uzyskania jakiejkolwiek informacji na temat postępu prac. Postępu nie było prawie wcale. Co więcej ciagle czułem się jak klient drugiej kategorii, bo na każdym kroku było podkreślane, że auto jest bite. Nie ukrywałem tego faktu, co więcej sam dostarczyłem dokładną listę usterek, z prośbą o sprawdzenie, czy będzie możliwość ich usunięcia. Czułem, że oczekuję niemożliwego. Kiedy po 1,5 tygodnia zdecydowałem się odebrać auto, zostałem telefonicznie okłamany przez serwis o naprawie jednej z usterek i o sprawdzeniu i ustawieniu lamp przednich (jak się później okazało w punkcie diagnostycznym, światła nie były w ogóle wyregulowane, a prawy reflektor okazał się anglikiem nieprzystosowanym na polskie drogi - czy autoryzowany serwis nie powinien zauważyć tak rażącego problemu?). Na miejscu przeprowadziłem rozmowę z panem kierownikiem, który kolejny raz podkreślił, że auto było bite i że poleca mi jak najszybsze pozbycie się samochodu. Dodatkowo uderzyła mnie bardzo mała dbałość o szczegóły, kiedy zorientowałem się, że wymieniona żarówka w kierunkowskazie jest biała, choć reszta jest w kolorze pomarańczowym. Pozostałe usterki, którym nie dał rady autoryzowany serwis, udało mi się usunąć u elektryka. Jeżeli szanujecie swój czas, pieniądze i nerwy, to polecam poszukanie innego miejsca.
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 13:26
Salon - samochody nowe
Brak słów
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 02:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam Stacji ...
... Kontroli Pojazdów w ADD Motor. Diagnosta bucowaty, odnoszący się do klienta z niechęcią, jakby łaskę robił, że w ogóle się odezwie, sprawia wrażenie jakby miał pretensje, że w ogóle raczyło się tam przyjechać i zawracać mu głowę. Do tego przyczepia się nawet takich bzdur jak spalona żaróweczka od kontrolki na desce rozdzielczej. Auto sprawne techniczne, a przeglądu nie chce wbić, bo żaróweczka na desce się spaliła. Żenada.
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 06:51
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa na ...
... przyjęcie przed handlowca czekałem prawie 40 minut a pani recepcjonistka nawet nie zaproponowała kawy
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 14:12
Salon - samochody nowe
Bardzo zła obsługa zero profesjonalizmu
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 08:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka