89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2019 14:02
Salon - samochody nowe
Oddałem auto z ...
... powodu wycieku oleju w silniku. Naprawa kosztowała ponad 1000 zł (wymian dwóch uszczelek). Auto było w serwisie 5 dni, po odbiorze olej dalej cieknie. Zgłaszam reklamacje do naprawy w ramach gwarancji a tu się okazuje, że gwarancja to fikcja i nie zostanie uznana. Serwis zażyczył sobie 3000 zł za kolejne naprawy wycieku oleju, który sam źle i niedbale naprawił . Oddali niesprawne auto z wyciekającym olejem, przecież to się mogło skończyć tragedią. Serwis realizował tydzień później jeszcze naprawę układu hamulcowego, który był w całości naprawiany wcześniej w innym ASO Renault 1,5 roku temu (więc chwila po gwaranacji). Auto po odbiorze z serwisu przejechało 0.5 km i stanęlo. Laweta odwiozla go do innego warsztatu, który poradził sobie z całością napraw, ktorymi add Motor nie potrafiło. To najgorszy ASO w jakim byłem. Słaba obsługa, słaba organizacja, wszystko się przedłuża, słaby kontakt jak sam nie zadzwonisz to niczego się nie dowiesz. Nie mam wielkich oczekiwań wystarczy jak mechanik odda mi sprawne auto w omówionym czasie za umówioną cenę, ale dla Renault Add Motor to jest za wysoka poprzeczka. Nie polecam, totalnie odradzam. Byłem stałym klientem serwisu Renault, wizyta w tym serwisie obrzydziła mi całą markę Renault.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2019 18:45
Salon - samochody nowe
Mało sympatyczna obsługa ...
... działu handlowego. Nie wiem może Renault sprzedaje się samo i klienci wchodzą tylko zapłacić... a ja nie pasowałem do ich strategii
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2019 13:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 12:21
Salon - samochody nowe
Komuna dalej
Użytkownik sieci
29 marca 2019 14:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 marca 2019 17:01
Salon - samochody nowe
Porażająca niekompetencja i ...
... próba zatajenia uszkodzeń pojazdu w przeszlosci. Zauważyłem nieoryginalny i źle spasowany zderzak. Zadałem Panu pierwsze pytanie "czy auto miało jakieś przygody" -niee, raczej nie -a dlaczego Pan pyta? -(tutaj wymieniłem wyżej wymienione uszkodzenia) -nagle Pan doznał olśnienia i przypomniał sobie tylko o malowaniu zderzaka co było nieprawdą Sprzedwca sprawiał wrażenie jakby kompletnie nie chciał sprzedać tego auta. Jazda próbna odbyla się z łaską. Sprzedawca poinformował nas, że będzie miał dla nas jakieś 45min. Po 30min jazda próbna została przerwana pod pretekstem pomocy koledze z salonu, który natychmiastowo potrzebował pomocy. Jeśli kolega z pracy jest ważniejszy od klienta to powinienem dostać zwrot kosztów dojazdu do salonu. Sprzedawca narzucał nam kierunek jazdy. Nawet nakazywał jazdę konkretnym pasem... Nie pozwolono nam wyjechać na drogę szybkiego ruchu w celu przetestowania samochodu. Oglądaliśmy renault trafic z przebiegiem 10700km. Auto było kompletnie nieprzygotowane do sprzedazy. Zalepione tłustym olejem wycieraczki, tylna kanapa wyglądała jak po gumach do żucia. Stanowczo odradzam
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 20:38
Salon - samochody nowe
Oddałem auto powypadkowe, ...
... kupione z drugiej ręki do serwisu w celu usunięcia kilku usterek. Wybrałem autoryzowany serwis w nadziei, że oddaje auto w ręce specjalistów. Niestety dość szybko okazało się, że obsługa klienta jest na wyjątkowo niskim poziomie. Kontakt z „opiekunem auta” był prawie niemożliwy. Spędzałem pół dnia przy telefonie w celu uzyskania jakiejkolwiek informacji na temat postępu prac. Postępu nie było prawie wcale. Co więcej ciagle czułem się jak klient drugiej kategorii, bo na każdym kroku było podkreślane, że auto jest bite. Nie ukrywałem tego faktu, co więcej sam dostarczyłem dokładną listę usterek, z prośbą o sprawdzenie, czy będzie możliwość ich usunięcia. Czułem, że oczekuję niemożliwego. Kiedy po 1,5 tygodnia zdecydowałem się odebrać auto, zostałem telefonicznie okłamany przez serwis o naprawie jednej z usterek i o sprawdzeniu i ustawieniu lamp przednich (jak się później okazało w punkcie diagnostycznym, światła nie były w ogóle wyregulowane, a prawy reflektor okazał się anglikiem nieprzystosowanym na polskie drogi - czy autoryzowany serwis nie powinien zauważyć tak rażącego problemu?). Na miejscu przeprowadziłem rozmowę z panem kierownikiem, który kolejny raz podkreślił, że auto było bite i że poleca mi jak najszybsze pozbycie się samochodu. Dodatkowo uderzyła mnie bardzo mała dbałość o szczegóły, kiedy zorientowałem się, że wymieniona żarówka w kierunkowskazie jest biała, choć reszta jest w kolorze pomarańczowym. Pozostałe usterki, którym nie dał rady autoryzowany serwis, udało mi się usunąć u elektryka. Jeżeli szanujecie swój czas, pieniądze i nerwy, to polecam poszukanie innego miejsca.
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 13:26
Salon - samochody nowe
Brak słów
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 02:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam Stacji ...
... Kontroli Pojazdów w ADD Motor. Diagnosta bucowaty, odnoszący się do klienta z niechęcią, jakby łaskę robił, że w ogóle się odezwie, sprawia wrażenie jakby miał pretensje, że w ogóle raczyło się tam przyjechać i zawracać mu głowę. Do tego przyczepia się nawet takich bzdur jak spalona żaróweczka od kontrolki na desce rozdzielczej. Auto sprawne techniczne, a przeglądu nie chce wbić, bo żaróweczka na desce się spaliła. Żenada.
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 06:51
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa na ...
... przyjęcie przed handlowca czekałem prawie 40 minut a pani recepcjonistka nawet nie zaproponowała kawy
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 14:12
Salon - samochody nowe
Bardzo zła obsługa zero profesjonalizmu
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 08:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 grudnia 2018 10:23
Salon - samochody nowe
Został mi niesmak po wizycie u tego dealera
Użytkownik sieci
30 listopada 2018 17:26
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania ...
... i bardzo drogo...ostatni raz byłem w tym salonie
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 12:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 13:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 października 2018 22:51
Salon - samochody nowe
Z całym szacunkiem ...
... nikomu nie polecam. Miałem niestety okazję wymienić tam szybę czołową - tragedia!!! Przyjeżdżam na oględziny w poniedziałek, robione zdjęcia stos dokumentów oki. Po południu dostaje wycenę 1841 netto, patrzę na wycenę wymiana ramki czujnika deszczu plus robocizna i wymiana szyby. Oki tylko w aucie brak czujnika deszczu 😁. Zwrócono uwagę pracownikowi - poprawiona wycena na taką samą kwotę 😁. Po raz kolejny zwróciłem uwagę strasząc zgłoszeniem do Renault Polska - kosztorys poprawiony na 1403 netto. Mało tego w poniedziałek umówiona wizyta na wymianę szyby w czwartek na 8:30, jadę do serwisu od 7:00 bo 80 km drogi, dojeżdżam do serwisu mam telefon - przepraszamy ale szyba do nas nie dotarła, przykro nam umówimy kolejny termin ( żenada, kierownika serwisu brak, zastępca będzie po 9 ). Wracam cały dzień w dzień w d..ie bo auto użytkowe wyłączone tego dnia z pracy. Kolejna akcja dzwoni zastępca kierownika serwisu o godzinie 9:50- szyba jest może pan wrócić 😁 ale moment poproszę 5 minut bo nie wiem czy będzie miał kto wymienić. Oddzwania oki jak pan będzie do 40 minut to zrobimy. Auto oddane super z dwojga złego jutro będzie na siebie zarabiać ale patrzę przed serwisem a ono u..bane z błota jak by na rajdzie terenowym było, gdzie w innych serwisach odbieram auto wycycane, umyte, piekne. Cóż jaki serwis taka obsługa klienta. Temat zgłoszony do renault polska. Brak słów, omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
28 września 2018 21:19
Salon - samochody nowe
RECENZJĘ I PRZESTROGĘ ...
... W NIEJ ZAWARTĄ KIERUJĘ ZARÓWNO DO KLIENTÓW FLOTOWYCH JAK INDYWIDUALNYCH. POSIADAM 10 RENAULT MASTER W ZABUDOWIE MIEDZYNARODOWEJ. SERWISOWAŁEM JE W ADD BEZ WIEKSZYCH PROBLEMÓW JEDNAKŻE PRĘDZEJ CZY PÓŹNIEJ COŚ MUSI PÓJŚĆ NIE TAK I WŁAŚNIE PODEJŚCIE DO KLIENTA, KTÓRY ZA SAME PRZEGLĄDY I NAPRAWY BIEŻĄCE NIE LICZĄC TYCH GWARANCYJNYCH, ZA KTÓRE ADD CIĄGNIE KASĘ BEZPOŚREDNIO Z RENAULT ZOSTAWIA W TEJ FIRMIE 50-60K NETTO ROCZNIE, OKAZAŁO SIĘ PONIŻEJ KRYTYKI I JAKIEJKOLWIEK DOBREJ WOLI CZY EMPATII ZE STRONY KIEROWNICTWA. JEDNO Z MOICH AUT PRODUKCJA 2O17 TRAFIŁO DO ADD 16.07 WYMIENILI OLEJ FILTRY, CHŁODNICĘ PO RAZ 4 I WSZYSTKO SUPER, PO PRZEJECHANIU 300km BŁĄD I POWRÓT NA SERWIS. PODEJRZENIE PĘKNIĘTA GŁOWICA. NAPRAWA ZAJĘŁA 50 DNI!!!! BEZ NAJMNIEJSZYCH SKRUPUŁÓW, SERWIS ODPOWIADA NA MOJĄ SKARGĘ NA OPIESZAŁOŚC , ŻE NIE MIELI PRZEZ MIESIĄC RĄK DO PRACY!!!! AUTO W LEASINGU, WIADOMO CO LEASING NA TAKIE TŁUMACZENIE :/ KOLEJNE AUTO POZOSTAWIONE W ADD NA RUTYNOWY PRZEGLĄD, MECHANIK WYJEŻDŻAJĄC Z HALI USZKADZA INNY SAMOCHÓD JAK RÓWNIEŻ MÓJ. ADD POWIADAMIA MNIE O TYM FAKCIE I SUGERUJE, ŻE U MNIE NIC SIE NIE STAŁO ALE PLASTIKOWA DACIA DUSTER NIEMA POŁOWY BOKU I MUSZA TO ZGŁOSIĆ Z MOJEJ POLISY OC. MOJA ODPOWIEDŹ TO KATEGORYCZNE NIE!!!!! PO 3 TYGODNIACH PRZYCHODZI PISMO OD UBEZPIECZYCIELA, ŻE SZKODA ZGŁOSZONA I WYPŁACONA 8000PLN Z MOJEJ POLISY SKUTKUJĄCE, ZWYŻKĄ NA WSZYSTKIE INNE AUTA. ODPOWIEDZI OD SERWISU BRAK, CAŁA SPRAWA JEST KURIOZALNA I KIERUJĘ JĄ NA DROGĘ SĄDOWĄ..... PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ADD MOTOR I ICH DROGĄ ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW A W ZASADZIE BRAKU JAKIEJKOLWIEK CHĘCI ICH ROZWIĄZANIA.... BĘDĘ ZA WSZELKĄ CENĘ ODRADZAŁ KAŻDEMU WIZYTY W TYM PSEUDO SERWISIE . POZEW SĄDOWY W DRODZE ALE TYLKO TAK MOZNA Z NIMI WALCZYĆ.
Użytkownik sieci
13 września 2018 13:23
Salon - samochody nowe
Serwis ma w poważaniu klientów
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2018 13:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka