90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2018 10:23
Salon - samochody nowe
Został mi niesmak po wizycie u tego dealera
Użytkownik sieci
30 listopada 2018 17:26
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania ...
... i bardzo drogo...ostatni raz byłem w tym salonie
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 12:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 13:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 października 2018 22:51
Salon - samochody nowe
Z całym szacunkiem ...
... nikomu nie polecam. Miałem niestety okazję wymienić tam szybę czołową - tragedia!!! Przyjeżdżam na oględziny w poniedziałek, robione zdjęcia stos dokumentów oki. Po południu dostaje wycenę 1841 netto, patrzę na wycenę wymiana ramki czujnika deszczu plus robocizna i wymiana szyby. Oki tylko w aucie brak czujnika deszczu 😁. Zwrócono uwagę pracownikowi - poprawiona wycena na taką samą kwotę 😁. Po raz kolejny zwróciłem uwagę strasząc zgłoszeniem do Renault Polska - kosztorys poprawiony na 1403 netto. Mało tego w poniedziałek umówiona wizyta na wymianę szyby w czwartek na 8:30, jadę do serwisu od 7:00 bo 80 km drogi, dojeżdżam do serwisu mam telefon - przepraszamy ale szyba do nas nie dotarła, przykro nam umówimy kolejny termin ( żenada, kierownika serwisu brak, zastępca będzie po 9 ). Wracam cały dzień w dzień w d..ie bo auto użytkowe wyłączone tego dnia z pracy. Kolejna akcja dzwoni zastępca kierownika serwisu o godzinie 9:50- szyba jest może pan wrócić 😁 ale moment poproszę 5 minut bo nie wiem czy będzie miał kto wymienić. Oddzwania oki jak pan będzie do 40 minut to zrobimy. Auto oddane super z dwojga złego jutro będzie na siebie zarabiać ale patrzę przed serwisem a ono u..bane z błota jak by na rajdzie terenowym było, gdzie w innych serwisach odbieram auto wycycane, umyte, piekne. Cóż jaki serwis taka obsługa klienta. Temat zgłoszony do renault polska. Brak słów, omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
28 września 2018 21:19
Salon - samochody nowe
RECENZJĘ I PRZESTROGĘ ...
... W NIEJ ZAWARTĄ KIERUJĘ ZARÓWNO DO KLIENTÓW FLOTOWYCH JAK INDYWIDUALNYCH. POSIADAM 10 RENAULT MASTER W ZABUDOWIE MIEDZYNARODOWEJ. SERWISOWAŁEM JE W ADD BEZ WIEKSZYCH PROBLEMÓW JEDNAKŻE PRĘDZEJ CZY PÓŹNIEJ COŚ MUSI PÓJŚĆ NIE TAK I WŁAŚNIE PODEJŚCIE DO KLIENTA, KTÓRY ZA SAME PRZEGLĄDY I NAPRAWY BIEŻĄCE NIE LICZĄC TYCH GWARANCYJNYCH, ZA KTÓRE ADD CIĄGNIE KASĘ BEZPOŚREDNIO Z RENAULT ZOSTAWIA W TEJ FIRMIE 50-60K NETTO ROCZNIE, OKAZAŁO SIĘ PONIŻEJ KRYTYKI I JAKIEJKOLWIEK DOBREJ WOLI CZY EMPATII ZE STRONY KIEROWNICTWA. JEDNO Z MOICH AUT PRODUKCJA 2O17 TRAFIŁO DO ADD 16.07 WYMIENILI OLEJ FILTRY, CHŁODNICĘ PO RAZ 4 I WSZYSTKO SUPER, PO PRZEJECHANIU 300km BŁĄD I POWRÓT NA SERWIS. PODEJRZENIE PĘKNIĘTA GŁOWICA. NAPRAWA ZAJĘŁA 50 DNI!!!! BEZ NAJMNIEJSZYCH SKRUPUŁÓW, SERWIS ODPOWIADA NA MOJĄ SKARGĘ NA OPIESZAŁOŚC , ŻE NIE MIELI PRZEZ MIESIĄC RĄK DO PRACY!!!! AUTO W LEASINGU, WIADOMO CO LEASING NA TAKIE TŁUMACZENIE :/ KOLEJNE AUTO POZOSTAWIONE W ADD NA RUTYNOWY PRZEGLĄD, MECHANIK WYJEŻDŻAJĄC Z HALI USZKADZA INNY SAMOCHÓD JAK RÓWNIEŻ MÓJ. ADD POWIADAMIA MNIE O TYM FAKCIE I SUGERUJE, ŻE U MNIE NIC SIE NIE STAŁO ALE PLASTIKOWA DACIA DUSTER NIEMA POŁOWY BOKU I MUSZA TO ZGŁOSIĆ Z MOJEJ POLISY OC. MOJA ODPOWIEDŹ TO KATEGORYCZNE NIE!!!!! PO 3 TYGODNIACH PRZYCHODZI PISMO OD UBEZPIECZYCIELA, ŻE SZKODA ZGŁOSZONA I WYPŁACONA 8000PLN Z MOJEJ POLISY SKUTKUJĄCE, ZWYŻKĄ NA WSZYSTKIE INNE AUTA. ODPOWIEDZI OD SERWISU BRAK, CAŁA SPRAWA JEST KURIOZALNA I KIERUJĘ JĄ NA DROGĘ SĄDOWĄ..... PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ADD MOTOR I ICH DROGĄ ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW A W ZASADZIE BRAKU JAKIEJKOLWIEK CHĘCI ICH ROZWIĄZANIA.... BĘDĘ ZA WSZELKĄ CENĘ ODRADZAŁ KAŻDEMU WIZYTY W TYM PSEUDO SERWISIE . POZEW SĄDOWY W DRODZE ALE TYLKO TAK MOZNA Z NIMI WALCZYĆ.
Użytkownik sieci
13 września 2018 13:23
Salon - samochody nowe
Serwis ma w poważaniu klientów
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2018 13:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2018 19:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 10:52
Salon - samochody nowe
Ja niestety miałem ...
... nieprzyjemny kontakt z serwisem. Pan Sławomir - KIEROWNIK SERWISU, kazał mi doczytać o rękojmi. Twierdzi, że rękojmia obowiązuje dopiero, jak się skończy gwarancja :) Doczytałem, wysłałem linka do salonu, ale Pan Kierownik nadal twierdzi, że gwarancja jest ważniejsza, mimo że zgodnie z prawem obowiązuje rękojmia od 1 dnia od zakupu. Pan Kierownik stwierdził w rozmowie, że go obowiązuje gwarancja. Hmm, a co prawem? Ponadto mieli duży problem, aby opisać naprawę klimatyzacji w nowym Kadjarze (800km). Musiała się wywiązać głośna dyskusja, aby ŁASKAWIE napisali coś więcej, niż nie działa i nie są w stanie naprawić. A opis był mi potrzebny, aby chociażby kolejny serwis wiedział, co zostało zrobione, a co nie. Nie polecam, po tej awanturze strach podjechać nawet na zwykłą wymianę oleju.. :/
Użytkownik sieci
13 lipca 2018 12:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2018 12:10
Salon - samochody nowe
Frajerskie zagrywki. Byliśmy ...
... kupić auto w maju, jakie kolwiek dodatkowe wyposażenie wiązało się z oczekiwaniem o 2 miesiące dłużej. Gość który sprzedawał nam samochód zachowywał się jak byśmy mu przeszkadzali. Auto miało być 26 go i wtedy dostaliśmy papieru do rejestracji i ubezpieczenia. Data odbioru w umowie była na 2dni później. Też jej nie dotrzymali. Zamiast cieszyć się nowym autem 3 dzień urlop w pracy, bo auto na być zaraz ale...
Użytkownik sieci
24 czerwca 2018 09:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2018 19:54
Salon - samochody nowe
Doświadczenia mam złe. ...
... Brak empatii dla problemów klienta. Potraktowano klienta jako zło konieczne, i go "spuszczono". Serwis powinien się jeszcze wiele nauczyć. U tzw. konkurencyjnej firmy tzn. Nawrot w Dlugołęce sprawę załatwione natychmiast i bez problemów. Nie polecam serwisu ADD Motor Renault.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2018 13:08
Salon - samochody nowe
Dostarczyłem auto po ...
... szkodzie do serwisu otrzymałem informację że się tym zajmą wszystkie dokumenty sobie ściągną z ubezpieczalni i z banku. Po czym twierdzą że auto jest już na serwisie że w piątek można odebrać samochód. Brak kontaktu codziennie dzwonie zapisują numer telefonu po czym obiecują że napewno ktoś się skontaktuje. Brak odpowiedzi przez 2 tygodnie można dzwonić nagrywać się i dalej nic dziś okazuje się że auto nie będzie rozpoczęte do puki nie będą mieli dokumentów które twierdzili że sami je zorganizują . Strasząc sądem Pan kierownik serwisu przekonuje mnie że auto jest już prawie gotowe że czekają na przekaźniki. Wysyłam mu nagranie że deklarowali się że na piątek będzie auto. Po godzinie dzwoni i twierdzi że auto nie zostanie rozpoczęte do puki nie będzie dokumentów. Cooo przecież auto już miało być gotowe że tylko brakuje przekaźników. Szok sprawa trafia do sądu wszystkie materiały nagrania telefoniczne itp będą wykorzystane. Kłamią w żywe oczy. NIEPROFESIONALNII tak to jest jak się piekarzy zatrudnia
Użytkownik sieci
16 maja 2018 16:00
Salon - samochody nowe
Masakra godzine czekalem ...
... az ktos podejdzie... Pelna olewka , kupilem auto u konkurencji
Użytkownik sieci
7 maja 2018 18:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 maja 2018 12:36
Salon - samochody nowe
Zakupy super serwis gwarancyjny poniżej krytyki
Użytkownik sieci
24 marca 2018 12:41
Salon - samochody nowe
Jarosław Szybowski skutecznie zniechęca do odwiedzin.
Użytkownik sieci
22 marca 2018 17:06
Salon - samochody nowe
Miałam 3 miesiące ...
... temu otrzymać wycenę na auto i do dnia dzisiejszego się nie doczekałam ... Mimo iż byłam 2 razy w ciągu tych 3 miesięcy i się o nią upominałam ...