89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 13:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 października 2018 16:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 października 2018 09:16
Salon - samochody nowe
Fantastycznie
Użytkownik sieci
27 października 2018 12:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2018 22:28
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 października 2018 22:51
Salon - samochody nowe
Z całym szacunkiem ...
... nikomu nie polecam. Miałem niestety okazję wymienić tam szybę czołową - tragedia!!! Przyjeżdżam na oględziny w poniedziałek, robione zdjęcia stos dokumentów oki. Po południu dostaje wycenę 1841 netto, patrzę na wycenę wymiana ramki czujnika deszczu plus robocizna i wymiana szyby. Oki tylko w aucie brak czujnika deszczu 😁. Zwrócono uwagę pracownikowi - poprawiona wycena na taką samą kwotę 😁. Po raz kolejny zwróciłem uwagę strasząc zgłoszeniem do Renault Polska - kosztorys poprawiony na 1403 netto. Mało tego w poniedziałek umówiona wizyta na wymianę szyby w czwartek na 8:30, jadę do serwisu od 7:00 bo 80 km drogi, dojeżdżam do serwisu mam telefon - przepraszamy ale szyba do nas nie dotarła, przykro nam umówimy kolejny termin ( żenada, kierownika serwisu brak, zastępca będzie po 9 ). Wracam cały dzień w dzień w d..ie bo auto użytkowe wyłączone tego dnia z pracy. Kolejna akcja dzwoni zastępca kierownika serwisu o godzinie 9:50- szyba jest może pan wrócić 😁 ale moment poproszę 5 minut bo nie wiem czy będzie miał kto wymienić. Oddzwania oki jak pan będzie do 40 minut to zrobimy. Auto oddane super z dwojga złego jutro będzie na siebie zarabiać ale patrzę przed serwisem a ono u..bane z błota jak by na rajdzie terenowym było, gdzie w innych serwisach odbieram auto wycycane, umyte, piekne. Cóż jaki serwis taka obsługa klienta. Temat zgłoszony do renault polska. Brak słów, omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
25 października 2018 17:54
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 października 2018 11:26
Salon - samochody nowe
Szybko zalatwiona sprawa
Użytkownik sieci
19 października 2018 12:41
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony. ...
... Grand Scenic 3 wymiana łańcucha rozrządu, zestaw paska klinowego, wymiana sprzęgła , płynów oleju itp.Auto odebrałem w umówionym terminie.Wszystko fachowo zrobione.Szybka wycena , ciagły kontakt z serwisem i bardzo korzystna cena.Polecam !!!
Użytkownik sieci
18 października 2018 09:22
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo dobra obsługa)) (Wersja oryginalna) Дуже добре обслуговування))
Użytkownik sieci
17 października 2018 17:06
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Doświadczona i profesjonalna obsługa, bardzo miła dla klientów (Wersja oryginalna) Experienced and professional service, very friendly to customers
Użytkownik sieci
15 października 2018 16:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 października 2018 16:56
Salon - samochody nowe
Dziękuję bardzo szefowi ...
... serwisu jak i współpracownikom za profesjonalne podejście do klienta oraz zajęcie się należycie problemem powstałym w Megane.
Użytkownik sieci
11 października 2018 18:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 października 2018 13:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 października 2018 20:05
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 października 2018 13:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2018 21:19
Salon - samochody nowe
RECENZJĘ I PRZESTROGĘ ...
... W NIEJ ZAWARTĄ KIERUJĘ ZARÓWNO DO KLIENTÓW FLOTOWYCH JAK INDYWIDUALNYCH. POSIADAM 10 RENAULT MASTER W ZABUDOWIE MIEDZYNARODOWEJ. SERWISOWAŁEM JE W ADD BEZ WIEKSZYCH PROBLEMÓW JEDNAKŻE PRĘDZEJ CZY PÓŹNIEJ COŚ MUSI PÓJŚĆ NIE TAK I WŁAŚNIE PODEJŚCIE DO KLIENTA, KTÓRY ZA SAME PRZEGLĄDY I NAPRAWY BIEŻĄCE NIE LICZĄC TYCH GWARANCYJNYCH, ZA KTÓRE ADD CIĄGNIE KASĘ BEZPOŚREDNIO Z RENAULT ZOSTAWIA W TEJ FIRMIE 50-60K NETTO ROCZNIE, OKAZAŁO SIĘ PONIŻEJ KRYTYKI I JAKIEJKOLWIEK DOBREJ WOLI CZY EMPATII ZE STRONY KIEROWNICTWA. JEDNO Z MOICH AUT PRODUKCJA 2O17 TRAFIŁO DO ADD 16.07 WYMIENILI OLEJ FILTRY, CHŁODNICĘ PO RAZ 4 I WSZYSTKO SUPER, PO PRZEJECHANIU 300km BŁĄD I POWRÓT NA SERWIS. PODEJRZENIE PĘKNIĘTA GŁOWICA. NAPRAWA ZAJĘŁA 50 DNI!!!! BEZ NAJMNIEJSZYCH SKRUPUŁÓW, SERWIS ODPOWIADA NA MOJĄ SKARGĘ NA OPIESZAŁOŚC , ŻE NIE MIELI PRZEZ MIESIĄC RĄK DO PRACY!!!! AUTO W LEASINGU, WIADOMO CO LEASING NA TAKIE TŁUMACZENIE :/ KOLEJNE AUTO POZOSTAWIONE W ADD NA RUTYNOWY PRZEGLĄD, MECHANIK WYJEŻDŻAJĄC Z HALI USZKADZA INNY SAMOCHÓD JAK RÓWNIEŻ MÓJ. ADD POWIADAMIA MNIE O TYM FAKCIE I SUGERUJE, ŻE U MNIE NIC SIE NIE STAŁO ALE PLASTIKOWA DACIA DUSTER NIEMA POŁOWY BOKU I MUSZA TO ZGŁOSIĆ Z MOJEJ POLISY OC. MOJA ODPOWIEDŹ TO KATEGORYCZNE NIE!!!!! PO 3 TYGODNIACH PRZYCHODZI PISMO OD UBEZPIECZYCIELA, ŻE SZKODA ZGŁOSZONA I WYPŁACONA 8000PLN Z MOJEJ POLISY SKUTKUJĄCE, ZWYŻKĄ NA WSZYSTKIE INNE AUTA. ODPOWIEDZI OD SERWISU BRAK, CAŁA SPRAWA JEST KURIOZALNA I KIERUJĘ JĄ NA DROGĘ SĄDOWĄ..... PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ADD MOTOR I ICH DROGĄ ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW A W ZASADZIE BRAKU JAKIEJKOLWIEK CHĘCI ICH ROZWIĄZANIA.... BĘDĘ ZA WSZELKĄ CENĘ ODRADZAŁ KAŻDEMU WIZYTY W TYM PSEUDO SERWISIE . POZEW SĄDOWY W DRODZE ALE TYLKO TAK MOZNA Z NIMI WALCZYĆ.
Użytkownik sieci
28 września 2018 12:08
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 września 2018 22:28
Salon - samochody nowe
Dziś byłem pierwszy ...
... raz i już wiem, że nie ostatni. Trzecią Renówką już jeżdżę i dopiero teraz trafiłem na tak profesjonalny serwis i z tak dobrym podejściem do klienta. Szef serwisu, Pan Jarosław, klasa na najwyższym poziomie, co przekłada się na innych pracowników, co od razu widać. Dziś cieszę się, że jeżdżę Renault. Pozdrawiam i gorąco polecam. Grzegorz.