89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 lipca 2017 07:53
Salon - samochody nowe
Obsługa nie specjalnie zainteresowana klientem.
Użytkownik sieci
22 lipca 2017 13:31
Salon - samochody nowe
Jest super.
Użytkownik sieci
22 lipca 2017 08:38
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Po prostu dobra obsługa z bezpłatną kawą :) (Wersja oryginalna) Just good service with free coffee :)
Użytkownik sieci
20 lipca 2017 17:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lipca 2017 20:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2017 18:08
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
4 lipca 2017 23:31
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, serwis się stara
Użytkownik sieci
4 lipca 2017 17:15
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Od 4 lat robię przegląd samochodu w ADD Motor. Zawsze byłem zadowolony z obsługi klienta i naprawy samochodu. Często jest ktoś, kto mówi dobrze po angielsku, a jeśli nie, pracownik stara się być zrozumiany. Samochód oddawany jest do czysta w środku i na zewnątrz, i doceniam to. (Wersja oryginalna) I have done my car check up at ADD Motor for the last 4 years now. Always been happy with the customer service and with the car repair. There is often someone that speak good English, and if not, employee try their best to be understood. Car is given back clean inside and outside, and I appreciate that.
Użytkownik sieci
4 lipca 2017 11:06
Salon - samochody nowe
Na razie czekam ale przyjęto mnie zacnie 😁
Użytkownik sieci
27 czerwca 2017 17:52
Salon - samochody nowe
W niedzielę 28.05.2017 ...
... zepsuł mi się na autostradzie A.4 mój Renault Captur i zostałem odholowany do Renault Service na ul. Karkonoskiej 45 we Wrocławiu. Dalej pojechałem samochodem zastępczym. W poniedziałek, z samego rana zadzwonił do mnie Pan Andrzej Roszyk z biura obsługi klienta i zajął się od razu " pełnym sercem " moim problemem. Kilka dni póżniej postanowiłem pojechać do Wrocławia i osobiście wejśç w kontakt z Panem Andrzejem Roszykiem. Dla mnie i mojej żony te spotkanie było szokujące ! Takiego przyjęcia klienta przez pracownika tego serwisu nie spodziewałem się. Było bardzo źyczliwe, powiem nawet bardzo serdeczne. Pan Andrzej Roszyk oprowadził mnie i moją żonę po warsztacie, doprowadził do miejsca gdzie mój samochód był w reperacji, rozmawialiśmy także z mechanikem który również był bardzo rzeczowy i bardzo sympatyczny. Takiej przyjęcia Klienta przez pracownika/ pracowników tego servisu nigdy bym się nie spodziewał. Razem z moją żona byliśmy z tego bardzo, bardzo mile zaskoczeni . Samochód został naprawiony, dostał nowy silnik i mogłem po kilku dniach dalej bezproblemowo kontynuować moją podróż do domu. DZIĘKUJĘ !!! Panie Andrzeju i całemu Zespołowi tego Serwisu ! Ten warsztat moģę ze spokojnym sumieniem i z sercem dalej polecać
Użytkownik sieci
26 czerwca 2017 10:28
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 czerwca 2017 14:03
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 czerwca 2017 17:24
Salon - samochody nowe
Dbają o klienta
Użytkownik sieci
21 czerwca 2017 13:45
Salon - samochody nowe
Witam serdecznie.. Moja ...
... opinia dotyczyć będzie głównie obsługi serwisu..poniewaz auto zakupiłam nowe w salonie w Niemczech. I przyznam że mimo wszystko firma we Wrocławiu podchodzi do mojej osoby na najwyższym poziomie. Mimo że nie u nich dokonałem zakupu pojazdu (Megane 4). Pozytywnie jestem zaskoczony z 2 powodów. Otóż nie spodziewałem się że obsługa serwisowa będzie na wyższym poziomie niż w Niemczech! Nie spodziewalem sie tez ze serwis w polsce podchodzi bardziej rzetelnie do wykonywanych prac niż koledzy z zachodu. Dlatego też wszelkie serwisy czy ewentualne naprawy bede dokonywal tylko i wylacznie we Wroclawiu. Pod ogromnym wrażeniem jestem mistrza serwisu. Zgadzam się z opinią innych. Osoba ta jest bardzo uprzejma, pomocna i bardzo kompetentna. Odpowiedni człowiek na odpowiednim stanowisku. Nie tylko szybko potrafi zdiagnozować potencjalny problem ale i telefonicznie potrafi solidnie doradzic i poprzez miłą rozmowę wesprzeć. Uważam że gość powinien uczyć tych tępakow w Niemczech , co znaczy fachowa obsługa klientów i jak należy zdiagnozować a następnie naprawić pojazd. Przy okazji pozdrawiam serwis we Frankfurcie dając dobra radę, weźcie się za naprawę trabantow i tygrysów w muzeum! Bo nowa technologia przerasta wasze mozliwosci. Uczcie się od Polaków to może coś z Was kiedyś lenie śmierdzące bedzie!
Użytkownik sieci
21 czerwca 2017 13:41
Salon - samochody nowe
Sympatyczni i pomocni ludzie
Użytkownik sieci
20 czerwca 2017 12:53
Salon - samochody nowe
Po telefonicznej rozmowie ...
... z kierownikiem serwisu, który był na urlopie, stwierdziłem, że nic milszego mnie nie spotka. Świetna rozmowa, chęć pomocy, pełne wsparcie. Problem z autem szybko zdiagnozowano i naprawiono. Polecam. P. S. Mały minus za to, że musiałem się upomnieć o umycie auta na koniec serwisu.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2017 21:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 czerwca 2017 12:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 czerwca 2017 10:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 maja 2017 10:11
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki