87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 20:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 marca 2018 10:12
Salon - samochody nowe
Serwis do dupy. ...
... Nie polecam oszukują nic nie naprawiaja a tylko psują.... Temat rzeka
Użytkownik sieci
26 lutego 2018 11:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Słaba obsługa i traktowanie po macoszemu.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2018 11:52
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... tego serwisu i salonu, a wręcz odradzam nie ryzykuj nie warto.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2018 13:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 grudnia 2017 13:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 października 2017 08:14
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... tego miejsca ani pracującego w nim sprzedawcy p. Bartosza. Byłam zainteresowana kupnem samochodu używanego oddanego do salonu w rozliczeniu za inne auto. W ofercie na otomoto.pl napisane było, iż jest to samochód od pierwszego właściciela co sprzedawca z salonu potwierdzał w rozmowach telefonicznych. Na miejscu (po przejechaniu 220 km w jedną stronę) okazało się, że wyposażenie, które wpisane było w ofercie nie do końca zgadza się ze stanem faktycznym. Tłumaczenia były tylko takie, że otomoto "zassało" inną ofertę i stąd pewne rozbieżności. Po kontakcie z poprzednim właścicielem okazało się, że samochód nie był przez niego kupiony w Niemczech, jak twierdził p. Bartosz, a kupiony w KOMISIE w Polsce i wstawiony do salonu. Ponadto, sprzedawca wymyślił sobie historyjkę o tym, że auto miało zadrapany i malowany błotnik i dlatego odcień lakieru na zderzaku jest inny niż reszta samochodu.. Dziwne jest to, że osoba, która wstawiła samochód do salonu nic o żadnym zadrapaniu i malowaniu nie wie. Po powrocie ze stacji kontroli, w której "wyszło szydło z worka" do salonu p. Bartosza nie można już było nawet spotkać...Dziwnym trafem przestał interesować się klientem. Podsumowując, straciłam urlop, pieniądze i czas, ponieważ myślałam, że komu jak komu, ale sprzedawcy w salonie samochodowym można zaufać. Niestety, na pewno NIE w tym salonie!
Użytkownik sieci
12 października 2017 09:54
Salon - samochody nowe
Jedna wielka porażka ...
... , niech powstanie drugi Serwis Renault w Olsztynie to może przejrzą na oczy w końcu.
Użytkownik sieci
29 września 2017 09:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 września 2017 09:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2017 00:28
Salon - samochody nowe
Użytkuje Renault Talismana ...
... i byłem tam z prośbą o aktualizację oprogramowania R Link. W innych salonach robią to w ramach gwarancji w 40 minut a tu obsługa zrobiła z tego problem nie do przejścia i głównym celem było jak najszybsze pozbycie się mnie. To że byłem zdegustowany to bardzo delikatnie powiedziane. Stanowczo odradzam ten serwis.
Użytkownik sieci
19 lipca 2017 17:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 lipca 2017 22:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 września 2016 18:30
Salon - samochody nowe
Usterka w aucie ...
... na gwarancji a serwis twierdzi, że wszystko jest dobrze :)
Użytkownik sieci
13 września 2016 18:30
Salon - samochody nowe
Usterka w aucie ...
... na gwarancji a serwis twierdzi, że wszystko jest dobrze :)
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2016 19:07
Salon - samochody nowe
Renault Alcar Olsztyn ...
... to firma którą radzę omijać. kupiłem nową megane III po 1,5 roku ( 15.000km przebiegu) okazało się na siedzeniu kierowcy wystaje czujnik i tapicerka sie przeciera mimo że auto było na gwarancji serwis Renault Olsztyn Alcar stwierdził że wszystko jest ok. Czekają aż gwarancja się skończy i naprawię to na własny koszt. Taka firma to powinna serwisować Kraza albo Jelcza!!! Serwis , gwarancja to kpina. Dziś znajomy opowiedział mi identyczna historie, nowe reno a z maglownicy cieknie, diagnoza serwisu - tylko się poci to normalne.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2016 10:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu.. ...
... po wykonaniu płatnego przeglądu w samochodzie zostawiają syf . Podczas umówionej wizyty na wymianę gwarancyjną części totalna olewka klienta...naprawa miała trwać 1h a trwała 4.5h i to po interwencji ...panowie woleli robić auta klientów ,którzy za obsługę auta zapłacą ,a klient ,który przyjechał na wymianę części w ramach gwarancji niech se czeka ..najgorsze,ze nawet nie poinformuje o tym klienta ,który siedzi i czeka . W porównaniu do innych autoryzowanych serwisów ten wypada fatalnie .
Użytkownik sieci
23 marca 2016 18:45
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu chamstwo ...
... brakuje zamówionych części zgłaszasz awarie nigdy nic nie znajdują(samochód jest jeszcze na gwarancji) któregoś razu nawet został zadrapany lakier. W porównaniu do citroena bądź innych serwisów to porażka. Marka Renault jest Ok ale nad jakością obsługi klienta jeszcze muszą dużo popracować
Użytkownik sieci
21 maja 2015 08:06
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... stwierdzić, że po ostatniej wizycie ( przegląd samochodu) odnoszę wrażenie,, że pracownicy popadli w rutynę i bylejakość. Długo musiałbym opisywać wszystkie uwagi ale tak jak miałem w miarę dobrą opinię tak obecnie moje zaufanie stopniało niemal do zera. Przytoczę tylko jedną rzecz: olej w silniku - mieści się 7,4 litra i za tyle zapłaciłem na wskażniku (bagnet) pokazywał nieco ponad minimum. Zwróciłem uwagę pracownikowi otrzymałem odpowiedż żebym się nie przejmował można jechać. W domu zaglądam do instrukcji i okazuje się, że różnica między minimum a maksimum to około 2 litrów, dokupiony litr oleju wlałem i jest o.k. jednak. Czemu nie mogło tak być przy wyjeżdzie - odpowiedż nasuwa się sama. Jest jeszcze wiele innych rzeczy ale szkoda czasu z pewnością będę jeszcze w Alcar poinformuję właściciela niech ma świadomość co się dzieje.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2014 12:43
Salon - samochody nowe
Nie jestem kontent ...
... z jakości usług w serwisie, dwukrotnie w br mój Clio trafił do Alcaru 1 raz naprawa powypadkowa, może do jakości wykonania usługi bym specjalnie się nie czepiał, poza niezbyt dobrze polakierowaną krawędzią błotnika, ale po 2 miesiącach stania w serwisie otrzymałem samochód brudny i mało tego na tapicerce i podsufitce ślady pracy mechaników. 2 ostatnio umówiłem się na przegląd tydzień wcześniej ale przegląd nie kompletny bo zabrakło ?! świec do wymiany i ponownie oddany samochód brudny... to nie te czasy, zresztą mam doświadczenia w serwisie toyoty i volvo, gdzie wygląda to diametralnie inaczej