87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 września 2022 15:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2022 15:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2022 14:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 września 2022 11:26
Salon - samochody nowe
thank guys (Przetłumaczone przez Google) dziękuję chłopaki
Użytkownik sieci
23 września 2022 11:25
Salon - samochody nowe
probably the best ...
... customer service (Przetłumaczone przez Google) prawdopodobnie najlepsza obsługa klienta
Użytkownik sieci
23 września 2022 11:24
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście do klienta, wzorowa obsługa handlowca.
Andrzej Maziec
21 września 2022 10:52
Salon - samochody nowe
nie licz na wsparcie w problemie-brak dobrej woli
dzień dobry,
chciałem wyrazić swoją opinię na temat serwisu Alcar i Renault w ogóle.Miałem przedłużoną gwarancję na zakupione w serwisie auto. Warunkiem ostatniego serwisu nie przekroczenie 60 000 km.Zgłosiłem się zbyt póżno,ale jeszcze z przebiegiem poniżej wymaganego. Serwis podał tygodniowy termin na wstawienie auta,który wobec faktu,że to moje jedyne w tym okresie auto),wykluczał albo dojazdy do pracy, albo zrobienie serwisu.Dziś zgoda serwisu na podstawienie auta,ale przekroczony juz limit o 26 kilometrów. Serwis i Renault zachwycone tak znacznym przekroczeniem oznajmił,że "umowa jest umowa".Wiem o tym. Ale i Wy wiedzcie,że nie możecie tam liczyć na odrobinę dobrej woli i zrozumienie sytuacji. Tak więc zgłoszenie się do serwisu w terminie/limicie nic nie znaczy.Uwzglednijcie,że przeciągną Was z serwisem i postawią w sytuacji bez wyjścia. Potem bezwzglednie odeslą do Umowy,której przekroczenie o 26 km oznaczac bedzie,że sprzedający Wam dodatkowa gwarancję już nie będą tak mili. A wystarczy odrobina dobrej woli, choćby w rozumieniu,że klient kupił już kilka aut i może kupi kolejne.Cóż. Życie......
Andrzej Maziec
21 września 2022 09:56
Serwis
Alcar-nie licz na wsparcie w problemie
dzień dobry,
chciałem wyrazić swoją opinię na temat serwisu Alcar i Renault w ogóle.Miałem przedłużoną gwarancję na zakupione w serwisie auto. Warunkiem ostatniego serwisu nie przekroczenie 60 000 km.Zgłosiłem się zbyt późno,ale jeszcze z przebiegiem poniżej wymaganego. Serwis podał tygodniowy termin na wstawienie auta,który wobec faktu,że to moje jedyne auto),wykluczał albo dojazdy do pracy, albo zrobienie serwisu.Dziś zgoda serwisu na podstawienie auta,ale przekroczony już limit o 26 kilometrów. Serwis i Renault zachwycone tak znacznym przekroczeniem oznajmił,że umowa jest umowa.Wiem o tym. Ale i Wy wiedzcie,że nie możecie tam liczyć na odrobinę dobrej woli i zrozumienie sytuacji. Tak więc zgłoszenie się do serwisu w terminie/limicie nic nie znaczy. Uwzględnijcie, że przeciągną Was z serwisem i postawią w sytuacji bez wyjścia. Potem bezwzględnie odeślą do Umowy, której przekroczenie o 26 km oznaczać będzie,że sprzedający Wam dodatkowa gwarancję już nie będą tak mili.Życie......
Użytkownik sieci
18 września 2022 16:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 września 2022 15:01
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie. Obsługa pierwsza klasa.
Użytkownik sieci
15 września 2022 16:35
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
13 września 2022 16:52
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo profesjonalna, ...
... życzliwa, a zarazem konkretna. Wszystkie najważniejsze kwestie zostały omówione i przedstawione w korzystny sposób, dzięki czemu emocje związane z zakupem nie przysłoniły najważniejszych informacji. Od początku do końca czułem się zaopiekowanym klientem. Mogę szczerze polecić ten salon, dokonałem tu zakupu, mimo tego, że mieszkam w Poznaniu, więc to również pokazuje jakość obsługi. A kot Ryszard wymiata 😉
Użytkownik sieci
12 września 2022 11:09
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
11 września 2022 11:10
Salon - samochody nowe
Przyjazny klientom serwis
Użytkownik sieci
10 września 2022 19:53
Salon - samochody nowe
Kolejny kupiony samochód ...
... i oczywiście kolejne 100% zadowolenia oraz 100% fachowej obsługi. Ogromnym plusem tego salonu jest to że kontakt z klientem nie kończy się w momencie zakupu a dalej w trakcie użytkowania jesteś tak samo traktowany jak przed zakupem a to powoduje że klient wraca, co jest potwierdzeniem mojego przypadku. Pierwszy zakup Dustera dla żony i obsługa Pana Adama Kowala spowodowała, że ponownie wróciłem i kupiłem Sandero dla siebie u Pana Marcina Zrady. I kolejny raz obsługa okazała się w pełni profesjonalna i co najważniejsze nie ma w tym sztucznego zachowania doradcy co zaraz się bardzo wyczuwa. Oczywiście jak pojawi się nowa generacja Dustera wrócimy ponownie🙂 Serdecznie pozdrawiam Panów Marcina i Adama - inne salony mogą tylko brać z was przykład.
Użytkownik sieci
8 września 2022 15:10
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam Pana ...
... Bartosza, kupiłem za jego pośrednictwem Seata Ibize i jestem bardzo zadowolony, dodatkowo bardzo mi pomógł przy uciążliwych dokumentacjach w wydziale komunikacji podczas rejestracji auta. Sprawa rozwiązała się błyskawicznie!
Użytkownik sieci
7 września 2022 17:25
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo dobra, polecam samochody Renault.
Użytkownik sieci
7 września 2022 16:14
Salon - samochody nowe
Jestem po trzy ...
... miesięcznym użytkowaniu zakupionego używanego Clio. Po przygodach z poprzednimi miejscami, zdecydowaliśmy się na zakup auta w salonie. Dziękujemy za fachowe doradztwo i cierpliwość. Duży ukłon dla Pana Bartosza. Za 3-4 lata wrócimy.
Użytkownik sieci
2 września 2022 13:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 września 2022 13:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek