87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 13:26
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Leasingowy samochód sprowadzony do serwisu, samochód ma uszkodzenia kuny, muszę załatwić sobie, że mogę dostać samochód zastępczy z moją firmą leasingową. Leasing auto oddane do serwisu, auto ma kuny zużywane, auto zastępcze musi sam załatwić w firmie leasingowej (Wersja oryginalna) Leasing Auto zum Service gebracht, Auto hat Marder Schaden, muss selber regeln das Ich Ersatz Auto bekomme mit meiner Leasing Firma. Leasing auto oddane do serwisu, auto ma kuny zniszczone, auto zastępcze muszę sam załatwić w firmie leasingowej
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 13:26
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Leasing auto oddane do serwisu, auto ma kuny zniszczone, auto zastępcze muszę sam załatwić w firmie leasingowej. Leasing auto oddane do serwisu, auto ma kuny zniszczone, auto zastępcze muszę sam załatwić w firmie leasingowej (Wersja oryginalna) Leasing Auto zum Service gebracht, Auto hat Marder Schaden, muss selber regeln das Ich Ersatz Auto bekomme mit meiner Leasing Firma. Leasing auto oddane do serwisu, auto ma kuny zniszczone, auto zastępcze muszę sam załatwić w firmie leasingowej
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 18:28
Salon - samochody nowe
Osoby tam pracujące robią to chyba za karę.
Użytkownik sieci
4 listopada 2020 22:24
Salon - samochody nowe
Nawet nikt nie ...
... zaproponował kawy, czekając trzy godziny na odbiór samochodu. Bardzo słabo.
Użytkownik sieci
24 października 2020 10:21
Salon - samochody nowe
Było dobrze do ...
... czasu. Kupiłem samochód z 4 letnim planem serwisowym, z opłaconymi 4 przeglądami wraz z wymaganymi czynnościami serwisowymi. Ostatni przegląd zgłoszony 4 dni robocze po upłynięciu terminu. Poinformowano mnie, że opłacona usługa nie zostanie wykonana bezpłatnie z uwagi na przekroczenie terminu. Podkreślam, opłacona usługa!!! To jest doskonały przykład na to, jak nie przywiązywać klienta do firmy. Dodatkowo jest to psucie marki Renault. Z żadnym kolejnym przeglądem tam nie pójdę, to pewne. Potwierdza się, że dbać należy o przyszłego klienta, ten, co kupił już tak ważny nie jest. Bardzo się zawiodłem. Smutne to. Doprecyzowanie: W poprzednich latach trwania gwarancji przekładano termin moich przeglądów z uwagi na błędnie wprowadzoną w ich systemie datę wydania pojazdu (jakieś 20 dni). Dlatego w ostatnim roku, trochę z przyzwyczajenia, wizytę umówiłem jak się okazało 4 dni później. Trochę w tym mojej winy, ale w głównej mierze zawinił Alcar przez bałagan w papierach. Rozwiązanie proponowane przez Alcar to płatne wykonanie usługi (800 za wymianę świec, filtra kabinowego, oleju)
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 17:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 20:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwis ...
... słaby , niechętnie przyjmują , dostać się z miejsca w sytuacji pilnej - zapomnij . Lubia robić sobie 70km moim autkiem które ma gps. Zgłosiłam kiedyś przed końcem gwarancji zaciek rdzy z bagażnika dachowego, Pan przyjął zrobił fotki a w ostateczności się wypiął mówiąc ze zgłoszenia nie było gdy gwarancja minęła . Oszukują jak mogą bądźcie czujni i bierzcie na wszystko kwit od nich. Zawór od gazu nie wymieniają na nowy tylko czyszczą 5x z rzędu. Sporo by o nich pisać
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 20:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwis ...
... słaby , niechętnie przyjmują , dostać się z miejsca w sytuacji pilnej - zapomnij . Lubia robić sobie 70km moim autkiem które ma gps. Zgłosiłam kiedyś przed końcem gwarancji zaciek rdzy z bagażnika dachowego, Pan przyjął zrobił fotki a w ostateczności się wypiął mówiąc ze zgłoszenia nie było gdy gwarancja minęła . Oszukują jak mogą bądźcie czujni i bierzcie na wszystko kwit od nich. Zawór od gazu nie wymieniają na nowy tylko czyszczą 5x z rzędu. Sporo by o nich pisać
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 21:50
Salon - samochody nowe
Żenada, serwis na ...
... najniższym poziomie. Zgłosiłem na gwarancji problem z klimatyzacją i czujnikiem ciśnienia, w sumie przyjeżdżałem do serwisu ze cztery razy i stwierdzono że już jest dobrze i zamknięto zgłoszenie. Oczywiście dalej nic nie działa, zgłosiłem reklamację do wykonanej usługi i serwis w Olsztynie stwierdził, że skoro nie płaciłem za poprzednią naprawę (bo było to na gwarancji) nie mam na nią żadnej gwarancji ani rękojmi. Wstyd - takie praktyki świadczą o całej firmie Renault. No cóż pozostają jeszcze Polskie Sądy.
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 21:50
Salon - samochody nowe
Żenada, serwis na ...
... najniższym poziomie. Zgłosiłem na gwarancji problem z klimatyzacją i czujnikiem ciśnienia, w sumie przyjeżdżałem do serwisu ze cztery razy i stwierdzono że już jest dobrze i zamknięto zgłoszenie. Oczywiście dalej nic nie działa, zgłosiłem reklamację do wykonanej usługi i serwis w Olsztynie stwierdził, że skoro nie płaciłem za poprzednią naprawę (bo było to na gwarancji) nie mam na nią żadnej gwarancji ani rękojmi. Wstyd - takie praktyki świadczą o całej firmie Renault. No cóż pozostają jeszcze Polskie Sądy.
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 10:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 18:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 09:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 czerwca 2020 18:11
Salon - samochody nowe
Jeżeli ktoś rozważa ...
... zakup nowego samochodu w tym niekompetentnym "salonie", to polecam omijać szerokim łukiem. Samochód z uszkodzoną klimatyzacją trzymają przez półtorej tygodnia, zasłaniając się procedurami. Jak się ich dobrze wypyta, to się okazuje, że samochód wysyłają do firmy zewnętrznej, czyli nie znają się na naprawianiu swoich samochodów i zlecają naprawy podwykonawcom, :D. Pracownik serwisu Pan Rafał B. obiecuje wydanie samochodu w danym dniu i nawet nie raczy oddzwonić, że samochód nie będzie gotowy. Pani z recepcji obiecuje, że ustali co się dzieje z samochodem, również nie oddzwania i nie odbiera telefonów. Samochód uziemiony i zepsute dwa weekendy z rzędu. Mija pora zamknięcia serwisu i brak informacji... Pracownicy wydają się być tam za karę, klient jest złem koniecznym. Robią maślane oczy przy sprzedaży, ale później zaczyna się kilkuletnie starcie z tragicznie fatalną obsługą serwisu. Dodatkowo przy wymianie oleju wcisnęli mi przegląd okresowy, którego nie zamawiałem - dali do podpisania zlecenie, na którym tego nie wyłapałem. W trakcie odbioru pojazdu najpierw dają dokumenty do podpisania przed obejrzeniem pojazdu. Serwis blacharsko lakierniczy przyjmując samochód uszkodził słupek drzwi, a przy odbiorze samochód był cały brudny po pracach lakierniczych, a przy oględzinach okazało się, że zrobili wgniotkę na błotniku z odpryskiem lakieru - oczywiście uchylają się jak potrafią od wystawienia dokumentu o uszkodzeniu pojazdu w serwisie. Firma godna pożałowanie, ale na pewno nie polecenia.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2020 13:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 czerwca 2020 13:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 czerwca 2020 09:37
Salon - samochody nowe
1. Nie można ...
... się dodzwonić do serwisu. Widziałam, że pół roku temu ktoś wrzucił podobny komentarz i serwis odpowiedział, że pracują nad rozwiązaniem problemu. Oznacza to, że właściciel nie ma wpływu na swoich pracowników. Oni nie odbierają bo obsługują klientów tylko im się nie chce. 2. Zgłosiłam pukanie w przednim nadkolu. Serwis kazał poczekać aż jakiś mechanik będzie miał czas żeby się ze mną przejechać. Ja nie miałam czasu i powiedziałam żeby sami się przejechali a Pan z serwisu że to ja muszę wskazać o jakie pukanie chodzi. Uwaga, uwaga: w samochodzie z przebiegiem poniżej 30 tys. nic nie powinno pukać! 3.Przyjmowanie do serwisu to już inna historia. Jeśli chce się odstawić auto rano a serwis jest umówiony później to i tak nikt się nie spieszy żeby auto przyjąć. Wymówka : bo czekają na klientów na 8 których nie ma! 4. Nie mają na stanie części zamiennych do naprawy auta. Ja im we wtorek zgłaszam problem, oddaję samochód w piątek i w piątek odbieram samochód z Informacją że nic nie zostało zrobione bo nie ma części i zapraszają za ponad tydzień.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2020 13:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 czerwca 2020 10:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 12:37
Salon - samochody nowe
Жахливе обслуговування , ...
... ми самі звернулися до працівника автосалону а потім ще й чекали поки він завершить свої справи і виділить нам свою увагу не рекомендую reno (Przetłumaczone przez Google) Straszna obsługa, sami skontaktowaliśmy się z pracownikiem salonu samochodowego, a następnie czekaliśmy, aż zakończy pracę i zwróci nam uwagę, nie polecam reno