88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 października 2022 09:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 października 2022 11:11
Salon - samochody nowe
Obsługa
Użytkownik sieci
5 października 2022 16:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2022 17:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2022 17:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2022 17:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2022 17:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2022 16:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2022 16:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2022 15:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2022 15:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2022 14:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 września 2022 11:26
Salon - samochody nowe
thank guys (Przetłumaczone przez Google) dziękuję chłopaki
Użytkownik sieci
23 września 2022 11:25
Salon - samochody nowe
probably the best ...
... customer service (Przetłumaczone przez Google) prawdopodobnie najlepsza obsługa klienta
Użytkownik sieci
23 września 2022 11:24
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście do klienta, wzorowa obsługa handlowca.
Andrzej Maziec
21 września 2022 10:52
Salon - samochody nowe
nie licz na wsparcie w problemie-brak dobrej woli
dzień dobry,
chciałem wyrazić swoją opinię na temat serwisu Alcar i Renault w ogóle.Miałem przedłużoną gwarancję na zakupione w serwisie auto. Warunkiem ostatniego serwisu nie przekroczenie 60 000 km.Zgłosiłem się zbyt póżno,ale jeszcze z przebiegiem poniżej wymaganego. Serwis podał tygodniowy termin na wstawienie auta,który wobec faktu,że to moje jedyne w tym okresie auto),wykluczał albo dojazdy do pracy, albo zrobienie serwisu.Dziś zgoda serwisu na podstawienie auta,ale przekroczony juz limit o 26 kilometrów. Serwis i Renault zachwycone tak znacznym przekroczeniem oznajmił,że "umowa jest umowa".Wiem o tym. Ale i Wy wiedzcie,że nie możecie tam liczyć na odrobinę dobrej woli i zrozumienie sytuacji. Tak więc zgłoszenie się do serwisu w terminie/limicie nic nie znaczy.Uwzglednijcie,że przeciągną Was z serwisem i postawią w sytuacji bez wyjścia. Potem bezwzglednie odeslą do Umowy,której przekroczenie o 26 km oznaczac bedzie,że sprzedający Wam dodatkowa gwarancję już nie będą tak mili. A wystarczy odrobina dobrej woli, choćby w rozumieniu,że klient kupił już kilka aut i może kupi kolejne.Cóż. Życie......
Użytkownik sieci
18 września 2022 16:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 września 2022 15:01
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie. Obsługa pierwsza klasa.
Użytkownik sieci
15 września 2022 16:35
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
13 września 2022 16:52
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo profesjonalna, ...
... życzliwa, a zarazem konkretna. Wszystkie najważniejsze kwestie zostały omówione i przedstawione w korzystny sposób, dzięki czemu emocje związane z zakupem nie przysłoniły najważniejszych informacji. Od początku do końca czułem się zaopiekowanym klientem. Mogę szczerze polecić ten salon, dokonałem tu zakupu, mimo tego, że mieszkam w Poznaniu, więc to również pokazuje jakość obsługi. A kot Ryszard wymiata 😉