90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 13:42
Salon - samochody nowe
Witam W mojej ...
... ocenie i przekonaniu przy konfiguracji samochodu należy zaufać profesjonalizmowi osoby delegowanej przez salon RENAULT do obsługi klienta. W moim przypadku ja w pełni zaufałem Pani Natalii i otrzymałem produkt który jest dobry a z którego jestem bardzo niezadowolony - problemem jest w konfiguracji foteli. W salonie potwierdzałem słownie każdą dodatkową wybraną opcję w przypadku foteli prosiłem o 8-osobową wersję do której należało dopłacić 600zł co uważałem za rewelacyjną propozycję bo przymierzając się do opcji 9-osobowej stojącej wówczas w salonie przy mojej posturze uważałem ją za wysoce niewygodną i mało funkcjonalną z racji na moją rodzinę i małe dzieci. Na późniejszym etapie rozmów z Panią Natalią dopytywałem na ile osób będzie zarejestrowane auto i nawet wówczas nie wzbudziło to w niej niepokoju. Oczywiście przed podpisaniem zamówienia mogłem to jeszcze sprawdzić ale czy wychodząc od lekarza sprawdzamy jego receptę? Przy odbiorze okazało się że rzecz na której najbardziej mi zależało jest niezrealizowana a Pani Natalia zamiast próbować rozwiązać problem i rozładować niepotrzebne napięcie usilnie próbował wmówić "siłowo" że to wyłącznie moja wina. Na co dzień sam pracuję z klientami i wydaje mi się że jej podejście było wysoce nieprofesjonalne a mi pozostał duży niesmak i niezadowolenie z samochodu który na chwilę obecną sprawuje się rewelacyjnie. Próbowałem jeszcze z Panią Natalią rozmawiać o zmianie spornej kanapy na fotel, odpowiedziała że to praktycznie niemożliwe a poza tym koszt przekroczy grubo 20 tyś., Więc wyjechałem z salonu fajnym autem z którego jestem bardzo niezadowolony. Czy taka jest polityka RENAULT w trosce o klienta???
Użytkownik sieci
17 lutego 2022 17:24
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bez komentarza. (Wersja oryginalna) Без коментарів.
Użytkownik sieci
7 lutego 2022 09:41
Salon - samochody nowe
Jestem użytkownikiem dacia ...
... duster. Od 100.000 km w moim dusterze jest problem z adblue. Problem jest taki, że nie działa prawidłowo poziom adblue. Notorycznie wyświetla się komunikat dodaj adblue przed 2400 km. Jeden raz skończyło się to lawetą. Nawet jeżeli chwilowo jest "poziom adblue prawidłowy" i doleje adblue do pełna to potrafi pokazać się komunikat "dodaj adblue za 2400 km". W serwisie Anabo zgłaszałem to 6-7 razy. 100.000 km i około rok czasu. Brak naprawy
Użytkownik sieci
26 stycznia 2022 18:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 grudnia 2021 09:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 11:40
Salon - samochody nowe
Salon super 👍🏻Serwis 👎🏾
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2021 08:11
Salon - samochody nowe
Dajcie spokój z ...
... tą firmą. 1000 pln za regulację zaworów "na śrubkach" w prostym silniku 1.2 16v. Zdrowe przegięcie. Usługa warta max połowę tego.
Użytkownik sieci
16 lipca 2021 19:26
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu tragiczna. ...
... Wizyta auta umówiona na 8:00, gość przychodzi sobie z kawką o 8:20 i jeszcze fuka. Rozumiem że covid odzwyczaił od obsługi klienta, ale z takim buractwem dawno się nie spotkałem.
Użytkownik sieci
25 marca 2021 12:13
Salon - samochody nowe
120 zł za ...
... kod do radia to jakiś żart
Użytkownik sieci
13 marca 2021 23:10
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby serwis i brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 16:38
Salon - samochody nowe
Od 3 lat ...
... lojalny i zadowolony klient. W tym roku jakieś nieporozumienie, jak przeanalizowałem FV włosy stanęły dęba. 1. Podczas wyceny usługi (serwis na 6 lat) informuję konsultanta, że zależy mi na ograniczaniu kosztów, jest mowa o rabacie 20% i taki dostawałem przez ostatnie 2 lata (na FV rabat 10-15%). Kierownik Serwisu kręci i pyta się mnie czy jego pracownik powiedział mi, że ten rabat 20% mi przyznaje 😳 czy tylko informował. 2. Renault Megane III 1.2 TCE (2014 r.) ma 56 500 km przebiegu. Olej moją decyzją jest zmieniany co roku, tj. 2x częściej niż zaleca producent. Zawsze zalewany był olej zalecany przez producenta ELF 5w40 (kosz ok 160 zł). Tym razem zalano olej niezalecany przez producenta niespełniający normy dla mojego silnika (informacja uzyskana na infolinii Renault Polska) Castrol 5w30 (koszt 270 zł). Pełna dbałość o portfel klienta. 3. Prosiłem aby konsultant sprawdził czy coś z listy serwisowej nie było zrobione rok wcześniej co obejmuje serwis na 6 lat. No i tak spojrzał, że mam 2x częściej zmieniony filtr kabiny niż zaleca producent. Dod. zawsze filtr był wymieniany w ramach 0,1 roboczogodziny, tym razem 0,2 roboczogodziny. Szkoda, że to tylko ja widzę problem.
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 14:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2020 10:25
Salon - samochody nowe
Nie polecamy, samochód ...
... w chwili wyjazdu z serwisu po naprawie gwarancyjnej miał kontrolkę: "STOP Awaria silnika" pan z serwisu stwierdził, że tak czasem się pojawia bo wgrywane było nowe oprogramowanie. Samochód po przejechaniu 5 km przestał odpalać.
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 14:23
Salon - samochody nowe
Przegląd roczny,samochód na ...
... gwarancji.Świadectwo kontroli klocków hamulcowych rok-2019 zużycie 20%,w roku 2020 -zużycie 10 %.Cud.Wystarczył przegląd mechanika i zużycie po roku zmalało o 10%.Polecam -można odmłodzić samochód za opłatą.
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 15:47
Salon - samochody nowe
Czekasz na obsługę ...
... jak za czasów PRL. Obsługa nie zwraca na Ciebie uwagi lub plotkują sobie z brunetka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 10:08
Salon - samochody nowe
Jedna wieka porażka, ...
... dodzwonić się nie można! Serwisy anulują sobie bez zgodny. Nie polecam
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 13:50
Salon - samochody nowe
Odradzam cokolwiek tam ...
... serwisowac. Panowie nie maja pojecia o niczym. Nie potrafili wrzucic softem swiatel dziennych w Lagunie 3 wiec pojechalem do innego Anabo, zrobili to bez problemu za kwote 100zl. W ogole klientow maja... w d....
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 14:31
Salon - samochody nowe
Wchodząc do salonu ...
... przed wejściem mijałam z partnerem pracowników palących papierosy, którzy nawet nie przywitali się z wchodzącym potencjalnym Klientem. Już na wstępie nie wywiera to pozytywnych odczuć. Zaraz po wejściu do salonu również nikt nie zainteresował się młodą parą ludzi oglądających auta zaprezentowane w salonie.. nikt nie raczył się przywitać, wstać, a co dopiero podejść i zapytać czy w czymś pomóc. Bardzo duża liczba pracowników, a zainteresowania brak. Stracili Państwo zdecydowanego Klienta ! Mogą się Państwo uczyć obsługi Klienta od konkurencji np. Citroën Peugeot Wojciechowski - wyglądało to zupełnie inaczej niż u Państwa. Nie polecam
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 18:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 15:40
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon w ...
... jakim byłem. Konkretnie serwis. Stanowczo nie polecam.