91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2018 10:36
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis. Kilka ...
... serwisów oblatywalem ale ten to najchętniej bym omijal z daleka. Jedna gwiazdka więcej za uprzejmość pana Grzegorza.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2018 16:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 maja 2018 22:27
Salon - samochody nowe
Banda oszustów próbowali ...
... mnie oszukać Nie polecam sprawa skończy się w sądzie. Nie wstawianie tam masterk .OSZUŚCI na czele z kierownikiem
Użytkownik sieci
5 maja 2018 20:44
Salon - samochody nowe
Słaby serwis
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 17:55
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... wszystko tam jest leniwe, nie chcą pracować, wymiana mm oleju zajmuje 2 godziny. (Wersja oryginalna) там все ленивые,не хотят работать,на замену масла мм нужно 2 часа.
Użytkownik sieci
22 marca 2018 08:45
Salon - samochody nowe
Poprzednią opinie usunąłem ...
... po odpowiedzi na moją reklamację gdyż sądziłem, że ASO w końcu podało prawidłową przyczynę awarii. Niestety, wskazana przez ASO awaria instalacji okazała się totalną bzdurą. "szukanie igły w stogu siana" dla ASO zajęło "zwykłemu" warsztatowi niecałe 2 godziny wraz z usunięciem usterki. Więc jeśli masz za dużo w portfelu o 200 zł to idź do ASO zapłać,a oni postawią ci bańki na samochodzie i stwierdzą, że lepiej je sprzedać niż naprawiać!
Użytkownik sieci
17 lutego 2018 19:12
Salon - samochody nowe
Dno. Obsługa jak ...
... za komuny. Chcieliśmy kupić używany samochód. Wchodzimy do salonu i każą nam czekać, nie wiemy na co bo w salonie jest kilku pracowników a nie ma innych klientów. Każą czekać to czekamy. Po 10 minutach zjawia się niezadowolona Pani i pyta czy byliśmy umówieni, mówię że wczoraj dzwoniłem że przyjedziemy i dowiaduje się że powinniśmy się umówić bo Pani nic nie wie o tym samochodzie bo zajmuje się nim ktoś inny. ( Jak bym wiedział że trzeba się zapowiadać to wyslalbym specjalne powiadomienie i kwiaty dla Pani). Idziemy oglądać samochód. Pani niestety nie może go otworzyć, bo zamarzł. Potrzebny fachowiec do otwarcia, znów czekamy. Chcemy jechać na jazdę próbną ale Pani mówi że nie można bo auto nie ma AC, potem zmienia zdanie. Wracamy do salonu, Pani ciągle mruczy coś pod nosem, zapytałem czy mówi do nas, okazało się że tak, właśnie informuje nas że o samochód ciągle ktoś pyta i że to świetna okazja. Pytamy czy możemy negocjować cenę, Pani nazywa nas handlarzami samochodów. Pytamy o książkę pojazdu, książka jest tylko że czysta, bez żadnego wpisu. Pytamy do kiedy jest przegląd samochodu, okazało się że skończył się ok. cztery miesiące temu. Wtedy zdenerwowana Pani dzwoni do kogoś żeby pojechał zrobić przegląd, mają ja w nosie, potem dzwoni do chyba Krzysia, ten też nie pojedzie, dzwoni do jeszcze kogoś, mówią jej żeby dzwoniła do Krzysia. Poddała się i każe nam czekać. Pytamy na co. Odpowiada, że na pracownia który idzie do pracy i wkrótce będzie i pojedzie zrobić przegląd. Tego było za wiele, wyszliśmy z salonu bez słowa i wróciliśmy 350 km do domu. Jak w filmach Barei...
Użytkownik sieci
20 grudnia 2017 16:18
Salon - samochody nowe
Dział części zamiennych to dramat...
Użytkownik sieci
25 października 2017 22:37
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis. Pracuje ...
... kilku kumatych ludzi ale ogólnie 3x NIE. Drogo, nieprofesjonalnie no i koszt sprawdzenia historii 300 zł? Dziadostwo.
Użytkownik sieci
25 października 2017 22:29
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM! Anabo ...
... chyba jako jedyny serwis w ZG za sprawdzenie historii auta życzy sobie 300 zł.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2017 10:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 lipca 2017 23:15
Salon - samochody nowe
Zwróciłem się do ...
... nich o zamontowanie haka holowniczego w moim renault. Hak posiadałem swój, oryginalny do tego modelu. Okazało się, że jest nie kompletny (brakowało modułu). Pan z serwisu jednak nie podsunął żadnej możliwości rozwiązania problemu i odpisał, że się nie podejmą zamontowania tego haka. Więc SAM podsunąłem pomysł, że może zakupię u nich ten moduł, na co serwisant odpowiedział, że jak najbardziej. Zostałem przekierowany do działu zakupów, gdzie nie doczekałem się odebrania telefonu. Obiecano mi, że oddzwonią. Tak się nie stało. Do Pana serwisanta też kilkakrotnie wydzwaniałem. Bez sukcesu. Też obiecywano, że oddzwoni. Pierwszy raz się spotkałem z takim podejściem do klienta. Posiadam samochód marki renault, i gdzie miałem szukać pomocy jak nie w salonie i serwisie marki renault. Kończąc. Obojętne podejście do klienta, nie zaproponowanie rozwiązania, zero profesjonalizmu. Straciłem czas, pieniądze na połączenia i nerwy. Tak nie przystoi serwisowi renault. Nie polecam.
Użytkownik sieci
25 maja 2017 08:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2017 17:21
Salon - samochody nowe
Podejście do klijenta ...
... mającego samochód na gwarancji fatalne, co by się nie stało z samochodem i tak zapłacisz za usterki
Użytkownik sieci
3 października 2016 16:45
Salon - samochody nowe
Brak podejścia pro klienckiego, chęci współpracy rozwiązania problemu.