90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2017 16:18
Salon - samochody nowe
Dział części zamiennych to dramat...
Użytkownik sieci
25 października 2017 22:37
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis. Pracuje ...
... kilku kumatych ludzi ale ogólnie 3x NIE. Drogo, nieprofesjonalnie no i koszt sprawdzenia historii 300 zł? Dziadostwo.
Użytkownik sieci
25 października 2017 22:29
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM! Anabo ...
... chyba jako jedyny serwis w ZG za sprawdzenie historii auta życzy sobie 300 zł.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2017 10:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 lipca 2017 23:15
Salon - samochody nowe
Zwróciłem się do ...
... nich o zamontowanie haka holowniczego w moim renault. Hak posiadałem swój, oryginalny do tego modelu. Okazało się, że jest nie kompletny (brakowało modułu). Pan z serwisu jednak nie podsunął żadnej możliwości rozwiązania problemu i odpisał, że się nie podejmą zamontowania tego haka. Więc SAM podsunąłem pomysł, że może zakupię u nich ten moduł, na co serwisant odpowiedział, że jak najbardziej. Zostałem przekierowany do działu zakupów, gdzie nie doczekałem się odebrania telefonu. Obiecano mi, że oddzwonią. Tak się nie stało. Do Pana serwisanta też kilkakrotnie wydzwaniałem. Bez sukcesu. Też obiecywano, że oddzwoni. Pierwszy raz się spotkałem z takim podejściem do klienta. Posiadam samochód marki renault, i gdzie miałem szukać pomocy jak nie w salonie i serwisie marki renault. Kończąc. Obojętne podejście do klienta, nie zaproponowanie rozwiązania, zero profesjonalizmu. Straciłem czas, pieniądze na połączenia i nerwy. Tak nie przystoi serwisowi renault. Nie polecam.
Użytkownik sieci
25 maja 2017 08:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2017 17:21
Salon - samochody nowe
Podejście do klijenta ...
... mającego samochód na gwarancji fatalne, co by się nie stało z samochodem i tak zapłacisz za usterki
Użytkownik sieci
3 października 2016 16:45
Salon - samochody nowe
Brak podejścia pro klienckiego, chęci współpracy rozwiązania problemu.