90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 lutego 2024 12:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 03:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 października 2023 08:51
Salon - samochody nowe
Bardzo długo czekam ...
... na naprawę- serwis w ramach ubezpieczenia. Chyba rakietę poskładają.
Użytkownik sieci
14 września 2023 09:12
Salon - samochody nowe
Zamówiony przeze mnie ...
... i partnera nowy samochód został wydany z dużym opóźnieniem - pomimo zapewnień przedstawiciela salonu. Kontakt z przedstawicielem bywał utrudniony.
Użytkownik sieci
13 września 2023 12:27
Salon - samochody nowe
Kontakt z salonem ...
... to jakaś farsa. Brak jakichkolwiek informacji. Szczerze nie polecam.
Użytkownik sieci
13 września 2023 12:24
Salon - samochody nowe
Kompletne dno. Nigdy więcej kontaktu z tym salonem
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 13:12
Salon - samochody nowe
Obsluga klienta na poziomie PRL
Użytkownik sieci
14 maja 2023 15:28
Salon - samochody nowe
Obsługa (doradca da ...
... samochodów używanych) żenada, facet nie potrafił powiedzieć nic o aucie, nie odpowiedział na żadne pytanie, auto nienidpalilo bo rozładował się akumulator przy czym rano dzwonilem że przyjadę po południu oglądać samochód, straciłem czas, a obsługa zniechęciła mnie do dalszych wizyt
Użytkownik sieci
20 marca 2023 21:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 marca 2023 18:40
Salon - samochody nowe
Witam. Kupiłem tu ...
... Dacie w styczniu dodam, że jest to moje 11 auto salonowe. Nigdy nie spotkałem się z tak obojętną obsługą, która wcale nie zachęcała mnie do kupna auta. Błędne informacje, beznadziejne przygotowanie auta do wydania, niedomyte - to nie które uwagi z mej strony. Z pewnością to ostatni nabytek w tym salonie. Mam nadzieje, że pozostali klienci trafią na lepszą obsługę lub podniecenie z "nowego" zasłoni brak kompetencji
Użytkownik sieci
22 stycznia 2023 11:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 stycznia 2023 20:23
Salon - samochody nowe
Kupiony uzywany samochód ...
... po miesiącu od zakupu nie przeszedł przeglądu technicznego. Poinformowałem o tym serwis, jednakże mimo kilku telefonów i obietnicy wrócenia z informacją, nie znaleziono czasu, aby mi odpowiedzieć, dlaczego tak się stało. Nie polecam
Użytkownik sieci
2 stycznia 2023 14:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 października 2022 08:23
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakiego korzystaliśmy, a korzystaliśmy z wielu. Brak informacji, nieterminowość wykonywanych serwisów, bardzo odległe terminy pomimo floty pojazdów to mniejsze problemy. Ale złe diagnozy weryfikowane i poprawiane przez autoryzowane serwisy w innych miejscowościach to hit. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 15:32
Salon - samochody nowe
Super serwis!!! :)
Użytkownik sieci
8 lipca 2022 15:53
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Obrzydliwy (Wersja oryginalna) Отвратительные
Użytkownik sieci
27 maja 2022 11:06
Salon - samochody nowe
Oddałem busa na ...
... serwis- plandeka była cała. Po odbiórze zauważyłem że ona uszkodzoną. A oni nawet nic nie powiedziali. Sprawdzaicie dokładnie samochód przy odbiorze.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2022 20:04
Salon - samochody nowe
Рукожопи біжить по ...
... далі. (Przetłumaczone przez Google) Rukozhopy biegnie dalej.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 15:03
Salon - samochody nowe
Obluga posprzedazowa to ...
... porażka. Ci ludzie na przyjęciu do serwisu nie wiedzą o co kaman...
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 13:42
Salon - samochody nowe
Witam W mojej ...
... ocenie i przekonaniu przy konfiguracji samochodu należy zaufać profesjonalizmowi osoby delegowanej przez salon RENAULT do obsługi klienta. W moim przypadku ja w pełni zaufałem Pani Natalii i otrzymałem produkt który jest dobry a z którego jestem bardzo niezadowolony - problemem jest w konfiguracji foteli. W salonie potwierdzałem słownie każdą dodatkową wybraną opcję w przypadku foteli prosiłem o 8-osobową wersję do której należało dopłacić 600zł co uważałem za rewelacyjną propozycję bo przymierzając się do opcji 9-osobowej stojącej wówczas w salonie przy mojej posturze uważałem ją za wysoce niewygodną i mało funkcjonalną z racji na moją rodzinę i małe dzieci. Na późniejszym etapie rozmów z Panią Natalią dopytywałem na ile osób będzie zarejestrowane auto i nawet wówczas nie wzbudziło to w niej niepokoju. Oczywiście przed podpisaniem zamówienia mogłem to jeszcze sprawdzić ale czy wychodząc od lekarza sprawdzamy jego receptę? Przy odbiorze okazało się że rzecz na której najbardziej mi zależało jest niezrealizowana a Pani Natalia zamiast próbować rozwiązać problem i rozładować niepotrzebne napięcie usilnie próbował wmówić "siłowo" że to wyłącznie moja wina. Na co dzień sam pracuję z klientami i wydaje mi się że jej podejście było wysoce nieprofesjonalne a mi pozostał duży niesmak i niezadowolenie z samochodu który na chwilę obecną sprawuje się rewelacyjnie. Próbowałem jeszcze z Panią Natalią rozmawiać o zmianie spornej kanapy na fotel, odpowiedziała że to praktycznie niemożliwe a poza tym koszt przekroczy grubo 20 tyś., Więc wyjechałem z salonu fajnym autem z którego jestem bardzo niezadowolony. Czy taka jest polityka RENAULT w trosce o klienta???