86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 14:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 16:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 19:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 10:06
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży Renault ...
... i Dacia to faktycznie jakieś widmo... Jedna jedyna osoba przemknęła obok mnie, a naprawdę chodziłam pomiędzy jedną marką, a drugą dość długo. I trzeba być naprawdę mocnym ignorantem, aby nie dostrzec potencjalnej Klientki. Standardy obsługi po prostu "top". 2 gwiazdki to i tak sporo. Zastanówcie się Państwo mocno nad podejściem do obsługi w salonie, a ściślej na reagowanie na Klienta.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2024 19:44
Salon - samochody nowe
Przez pół godziny ...
... oglądaliśmy z żoną samochód czekając na kogoś ko zapyta chociaż co chcemy. Po zapytaniu o sprzedawców padła odpowieć że jeden ma klienta, a drugi jakoś papierkową robotę. Nie skomętowałem tylko wyszliśmy. Może tu nie sprzedają samochdów?
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 14:38
Salon - samochody nowe
Nie odbierają telefonów, ...
... nie odpisują na zapytania na ogólną skrzynkę. Zastanawiające. Można tak kilka dni z rzędu próbować i nic. Planowałem wizytę po Świętach ale... patrząc na opinie raczej podziękuję. Konkurencja jest i to dość mocna.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 16:22
Salon - samochody nowe
Nigdy nie wystawiałem ...
... komentarzy w sieci, nie korzystałem z takich narzędzi dzielenia się opinią. Ale dla tej sytuacji nie mogłem przejść obojętnie. Człowiek chce kupić samochód, dalej traktowane jako dobro luksusowe w tym kraju, poświęca swój czas, będąc mocno zabieganym mając nadzieję, że druga strona również stanie na wysokości zadania. Fachowiec doradzi, pomoże, podpowie odpowiednie rozwiązania. No ale... najpierw go znajdź człowieku?. Cóż, u tego dilera raczej nie jest to mocną stroną. Przykro to pisać, ale nie ma komu podejść do Klienta, samochody okurzone, dział handlowy pusty... ( spędziłem w salonie dosłownie 23 minuty (!) ). Stracony czas. Szkoda.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 14:53
Salon - samochody nowe
dzień dobry niestety ...
... nie mam miłych wspomnień co do obsługi zakupu i wydania samochodu,jedynie Pan z leasingu zasługuje na uznanie .Pani Nikole niestety ale kompletny brak profesjonalizmu ,za każdym razem my musieliśmy dzwonić dowiadywać się jak daleko są załatwione sprawy ,wiedza na temat auta tej Pani znikoma ,na zadane pytania nie umiała odpowiedzieć ,odnieśliśmy wrażenie ,żeby tylko podpisać odbiór i już mam z głowy ,przejechaliśmy prawie 300 km po odbiór pociągiem i nawet nie zaproponowano kawy -wstyd ! Odbieraliśmy nie jedno auto nowe i zawsze profesjonalnie nas traktowano a tutaj kompletna porażka ,sama takiego sprzedawcę omijałabym łukiem ,
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 19:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 20:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam koszmarna ...
... obsługa. Oddają brudny samochód. Nie portafią zdiagnozować usterki. Pszy wymianie oleju silnika nie dokręcili korka spustu oleju zalali cały silnik. Koszmarny serwis. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 22:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 23:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 21:47
Salon - samochody nowe
Byłem ostatnio ponownie ...
... i oj coś tam się podziało w biznesie i niestety dobre wrażenie padło, a szkoda, nie polecam 👎
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 15:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 października 2024 19:46
Salon - samochody nowe
Super salon godny ...
... polecenia najlepszy w Krakowie i okolicach, i się zesrao
Użytkownik sieci
23 września 2024 16:49
Salon - samochody nowe
Właśnie straciłem 30 ...
... minut z życia. Sprzedawcy renault nie są zainteresowani klijentem. W maździe to samo. Miłym akcentem było, że jak już wychodziłem z salonu mazdy pani powiedziała mi dzień dobry choć mnie widziała jak tam przebywałem i oglądałem srebrną 3. Jestem na kupnie ale tam na pewno tego nie zrobię. Nie pozdrawiam Ps. Właśnie dziś byłem . tj: 23.09.2024. Olew 2x większy. Byłem obejrzeć nową dacie duster i może nawet umówić się na transakcję zakupu. Pracownicy daci do perfekcji mają opanowane jak zniechęcić klienta do zakupu. No ale cóż. Pani w jeansowym stroju dobrze się bawiła z młodym kolegą z daci. Następnie udali się do pomieszczenia numer 1 i tyle ich widziałem. Dodam że w salonie oprócz mnie był jeszcze jeden klient. Pamiętajcie o zajżeniu do pomieszczenia nr 1, aby tej dwójki nie zostawić. Ni oczekuję odpowiedzi. Nie pozdrawiam
Użytkownik sieci
9 września 2024 19:03
Salon - samochody nowe
Trochę czekałam z ...
... opinią lecz już mi się to znudziło. Jeżdżenie do nich 4 razy aby wykryli przyczynę bicia w kierownicy, stukania w oponie i bez skutku. Ostani komentarz pana który nam oddawał samochód to jest wszystko sprawne ale proszę nie jeździć bo dziurach. Myślę że nikt specjalnie nie jeździ po dziurach. Po przejechaniu 2 km okazało się że nic nie zostało zrobione. Pojechaliśmy do innego salonu Reno i jakoś się da naprawić i znaleźć przyczynę. Niestety nie mogę polecić.
Użytkownik sieci
28 lipca 2024 11:51
Salon - samochody nowe
Filtr kabinowy w ...
... Clio 4 po serwisie za niecałe 2 tysiące - serwis pożyczył sobie klapkę! Zdziwiło mnie, że nawiew słabo dmucha - a tu taka niespodzianka. Jeżeli klapkę zgubili i nie założyli - to nasuwa się pytanie - co jeszcze zostało potraktowane w moim samochodzie po macoszemu?
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 14:20
Salon - samochody nowe
Czekałem z opinią ...
... i czekałem... ale już czekanie mi się znudziło... Pod koniec lipca 2023 roku wykonałem coroczny przegląd samochodu. Samochód wrócił z dłuższej trasy - wszystko ładnie chodziło. Po zrobieniu przeglądu (sprawdzenie układu chłodzącego itp. - przegląd 5 letni) zaczęły wyskakiwać błędy (po przejechaniu 50 km?). To czujnik ciśnienia w oponach, system Stop&Start, układ wydechowy itp. Oczywiście najpierw było podejrzenie, że albo akumulator jest słaby albo go odpinałem i źle podpiąłem... Udałem się do serwisu ponownie, aby upewnić się czy coś poszło nie tak podczas przeglądu (na zasadzie reklamacji bo do tej pory nie miałem żadnego z wyżej wymienionych problemów). Oczywiście umówiłem się do serwisu itd. Za diagnostykę oczywiście musiałem zapłacić o czym dowiedziałem się dopiero na miejscu. Diagnoza? Uszkodzony czujnik w układzie chłodzącym...i tylko tyle. Jak zacząłem drążyć temat to nagle słyszałem, że ten układ nie był sprawdzany (co innego napisano w przeglądzie). Po rabanie w salonie, po około godzinie dostałem telefon, że wymienią mi ten czujnik w ramach reklamacji... oczywiście miał być drugi telefon po długim weekendzie (po 15 sierpnia) żeby się umówić na konkretny dzień. Jak łatwo się domyślić tego już nie było. Kiedyś nie zwracałem aż tak uwagi na detale jak zaślepki, które odpadały po przeglądzie itp. Wcześniej uważałem to za błahostkę, która może zdarzyć się każdemu. Po tym przeglądzie powiedziałem, że pojawię się tam tylko po to by zakończyć sprawę usunięcia szkody, która ciągnie się już prawie 14 miesięcy w ich Centrum Likwidacji Szkód. A końca jeszcze nie widać. Chyba nie do końca zrozumieli państwo czego dotyczy ta opinia... ona nie dotyczy usunięcia szkoda przez centrum likwidacji szkód... oni dostali swoją opinię. Ta opinia dotyczy waszego serwisu, przeglądu samochodu i ogólnej usługi... a nie wymiany uszkodzonej łapmy z innego zlecenia...
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 16:49
Salon - samochody nowe
Miła obsługa. To ...
... jedyny chyba plus. Samochód pozostawiony na serwis o godzinie 11.00. Godzina wcześniej umówiona. Przy zostawianiu auta pracownik pyta czy będzie się czekało na odbiór - tak czekamy. Serwis trwa 2-3 godzin. Ok. Pytanie o dodatkowe usterki. Zgłoszone dwie. Samochód przez prawie 3,5 godzin stał na parkingu. Ok. 14.20 zabrany do serwisu. Po ok. pół godziny informacja że z dodatkowymi usterkami trzeba umówić się na inny termin. I zaczynają zaraz serwis. Samochód do odebrania o 16.20! Czyli po ponad 5 godzinach. Beznadziejna organizacja. Strata czasu i nerwów. Cały dzień wolny stracony...