86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 18:51
Salon - samochody nowe
SPRZEDAC i Zapomniec ...
... - tak mozna podsumowac -Renault Kraków - Anndora -Bylem swiecie przekonany, ze "Asking questions is not a crime." - jednak w tym przypadku, widac nie powinno sie zadawac pytan. Po zakupie samochodu mielismy i nadal mamy pytania dotyczace samochodu, wiele rzeczy sie nie zgadza z opisami z oficialnych stron RENAULT ... jezeli cos w naszym samochodzie 'nie dziala'' to slyszymy - w tym modelu tego nie ma ... najprostsze wyjasnienie, aby uznac, ze problemu nie ma. Pracownicy jedno mowia inne robia. Bardzo 'przykre' jest slyszec, 'jak sie nie podoba to w Krakowie sa jeszcze inne punkty RENAULT. * Przepraszam M...j - starales sie jak mogles. M...a - dziekuje za super kawe. ps. Samochod jak serwis oddaje powinien oddac w takim stanie jakim ja go dostarczylem . . . kabel swisajacy z podsufitki , auto przelaczone na gaz mimo, ze w obecnej chwili jezdzi TYLKO i Wylacznie na Gazie.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 21:07
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem ...
... i podstawowych zasad kultury. Widać interes kwitnie więc chyba tylko się pozostaje łasić do sprzedawcy. W piątek po kilku próbach dodzwoniłem się do Pana Kamila i to tyle z pozytywów. Poinformował mnie, że teraz nie poda mi żadnych informacji o aucie, którym byłem zainteresowanym. Dzwoniłem ponownie kilka razy ale telefon był głuchy. Pozwoliłem zadzwonić sobie pod inny numer i poinformowano mnie, że Pan Michał już dziś wyszedł z pracy. Napisałem SMS z prośbą o kontakt ale ponowiłem kilka razy próbę kontaktu w dniu kolejnym. Znów głuchy telefon. Zadzwoniłem na stacjonarny telefon i zostawiłem kontakt do siebie i informacje w jakie sprawie dzwoniłem i na wszelki wypadek kolejny raz napisałem SMS. Kolejny dzień kontaktu nie ma i już z pewnością nie będę próbował. Ocena najniższa bo innej dać nie wypada.
Użytkownik sieci
3 marca 2024 14:17
Salon - samochody nowe
Jak każdy serwis reno - dno
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 14:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 października 2023 10:53
Salon - samochody nowe
Niepoważne traktowanie klijenta. ...
... Informacją na temat statusu naprawy samochodu to istny cud. Dlugie próby skontaktowania się z salonem kończą się Informacją o braku pracownika zajmującego sie sprawą.
Użytkownik sieci
22 września 2023 14:12
Salon - samochody nowe
Nie polecam, robią ...
... z ludzi idiotów. Czujniki parkowania na sam tył 600 zł + 1400 zł montaż (3,2h). Droga ale dobra to aso, może zrobią dobrze, nic bardziej mylnego, czujniki nie działają a następny termin na naprawę za tydzień :( Dzwonie i pytam co tam zamontowali, "proszę sprawdzić na Fv". FV w załączniku, jaja sobie robią.
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 09:52
Salon - samochody nowe
Naprawa po wypadku ...
... w grudniu 2022, jest realizowana do dziś . Jest koniec Lipca 2023. Rozumiem ze jest problem i nie ma części ,ale Brak kontaktu i zainteresowania naprawą to co innego . Po częściowej naprawie wydano mi samochód z odkreconym pasem bezpieczeństwa, zdarza się . Po złożonej reklamacji , uzyskałem odpowiedz ze procedury nie uwzględniają informowania klienta o statusie naprawy , do tego jak nie nam czegoś na mailu to to nie istnieje. Nie polecam
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 09:06
Salon - samochody nowe
Miałem poczekać na ...
... kogoś w poczekalni tymczasem inni klienci mnie uprzedzili i musiałem czekać w kolejce chodź byłem pierwszy
Użytkownik sieci
19 czerwca 2023 10:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu! Robia ludzi w konia. Gdy dzwonisz do salonu w celu ustalenia szczegolow dostepnosci czesci i po 30 minutach dopiero dowiadujesz sie ze jest dostepna specjalnie jadac przez caly Krakow. A na miejscu sie okazuje ze juz wszyscy wyszli do domu i nikt nic nie wie. Smiech na sali podejscie do klienta w renomowanym salonie… Ps: zostalem wywolany do odpowiedzi przez Panstwa komentarz odpowiadajacy wiec postanowilem rowniez Panstwu odpowiedziec. Tu nie jest problemem godziny pracy panstwa salonu tylko niekompetenosc Panstwa pracownikow pracujacych w dziale czesci zamiennych. Poniewaz telefon wykonalem o 18:15 w celu ustalenia dostepnosci czesci a ze osoba obslugujaca program nie umiala czy tez miala inne powody dla ktorych “wytrzymala” mnie na telefonie 30 minut w samochodzie czekajac na wiadomosc czy jest ta czesci to dopiero o 18:45 dostalem odpowiedz ze jest i mowilem temu Pracownikowi ze jade po ta czesc bo bardzo jej potrzebuje on zaprosil mnie do salonu nie uprzedzajac ze za 15 minut zostanie zamkniety salon… a doskonale zdawal sobie sprawe ze bardzo potrzebuje tej czesci. Bo powtarzalem to kilka razy podczas rozmowy. Ogolem dalej potrzymuje swoja opinie.. NIE POLECAM i proponuje popracowac nad obsluga klienta…
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 16:50
Salon - samochody nowe
Wizyta w ramach ...
... umowy serwisowej z Renault. Oprócz bieżącej obsługi, zgłoszony problem z hamulcami tylnej osi. - Niepokojące dźwięki. Diagnoza serwisu - Z hamulcami wszystko w porządku. Ale zbliża się wymiana klocków - 30%. Tymczasem... zablokowany klocek hamulcowy na blaszce prowadzącej. Zacisk nie był w stanie go ruszyć. I samochód hamował jednym klockiem. Zdarł go całkowicie aż do śrub i zniszczył tarcze. Pseudomechanika robiona na czas. Omijać to coś szerokim łukiem!
Użytkownik sieci
13 maja 2023 08:20
Salon - samochody nowe
Test samochodu 24h ...
... Do testu otrzymałem uszkodzony, brudy samochód z błędem wyświetlanym przez komputer pokładowy. W tylnym zderzaku był latający element w postaci odblasku. Element strzelał i ruszał się już na parkingu przy odbiorze. Doradca Paweł jednak twierdził ze stuka na parkingu natomiast podczas jazdy nie będzie…. Niestety oczywiście słychać go było cały czas. Samochód kompletnie nie przygotowany do jazdy nie mówiąc już o testowaniu przez klienta. Nawet brak płynu do spryskiwaczy przy mocnym zabrudzeniu szyby to chyba tez oznaka ze salon ma lub nie ma w ogóle bardzo niski poziom. Samochód oddałem czym prędzej z samego rana. Nie polecam!
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2023 20:27
Salon - samochody nowe
Niestety słabe opinie ...
... o serwisie potwierdzają się. Z serwisu korzystaliśmy wcześniej kilka razy i w zasadzie było ok, natomiast ostatnia wizyta to szczyt braku profesjonalizmu i po prostu brak szacunku dla klienta. Na wizytę umówiliśmy się dwa tygodnie wcześniej - na wizytę miały być zamówione części żeby wykonać naprawę. W umówiony dzień pojawiamy się w salonie i okazuje się, że zamówionych części nie ma i umówionej naprawy nie można wykonać. Przecież można zadzwonić dzień wcześniej, żeby zmienić termin. Niestety nikt nie zadzwonił, bo czas klienta jest za darmo. Totalny absurd i brak poszanowania czasu klientów. Żeby nie tracić czasu decydujemy się na wymianę tarcz hamulcowych, które zdiagnozowano jako do wymiany. Wymiana miała trwać 3 godziny. Samochód oddany o 11 odebrany prawie o 16 - ponownie czas klienta nic nie kosztuje, no to można go marnować. Napewno nie takiego standardu oczekuje się od autoryzowanego serwisu. Krótko - nie polecam.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2023 14:25
Salon - samochody nowe
Właśnie straciłem 30 ...
... minut z życia. Sprzedawcy renault nie są zainteresowani klijentem. W maździe to samo. Miłym akcentem było, że jak już wychodziłem z salonu mazdy pani powiedziała mi dzień dobry choć mnie widziała jak tam przebywałem i oglądałem srebrną 3. Jestem na kupnie ale tam na pewno tego nie zrobię. Nie pozdrawiam
Użytkownik sieci
13 marca 2023 08:50
Salon - samochody nowe
Nie idzie się ...
... dodzwonić na serwis. Po opiniach widać że ten serwis to jedna wielka tragedia ludzie narzekają już od kilku lat
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 21:24
Salon - samochody nowe
W pełni zasłużona ...
... jedna gwiazdka. Cechą szczególną tego przybytku, bo ciężko to inaczej nazwać jest gburowata obsługa serwisu. Załatwienie czegokolwiek jest praktycznie niemożliwe, nawet już nie mówię o jakimkolwiek kontakcie z Państwa strony na temat przyjęcia zgłoszenia, diagnozy wgl czegokolwiek. Po kontakcie telefonicznym jest się tylko zbywanym, na żywo to już czysta przyjemność na start widzimy siedzących obrażonych panów odburkujących niemiło na zadawane pytania byle jak najszybciej spławić klienta. Dawno w żadnym miejscu nie spotkałem się z taką dozą nieuprzejmości do drugiej osoby. Jak tylko odzyskam auto moja stopa już nigdy u państwa nie postanie, a szkoda całkiem lubiłem Renault i nie jest to moje pierwsze auto zakupione w salonie tej marki. Na szczęście mają państwo na tyle wykwalifikowany personel, że po tej wspaniałej niekończącej się przygodzie skorzystam z usług innych firm.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 10:19
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... usług serwisowych - brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony doradcy serwisowego. Dodzwonienie się przez automat do serwisu graniczy z cudem a jakiekolwiek prośby o kontakt kierowane do innych działów pozostają bez odpowiedzi. Przed 2.5 tyg kiedy moje auto było w serwisie ani razu nie dostałem informacji jaka jest diagnoza, jaki będzie czas oczekiwania na części itp. Nawet przy odbiorze auta to ja musiałem dzwonić do kierownika serwisu z pytaniem czy auto jest gotowe ponieważ doradca, który miał się skontaktować nie zrobił tego a jak się okazało auto było już gotowe…
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 18:06
Salon - samochody nowe
Ja niestety nie ...
... moge polecic. Czekam na zamowiony samochod od czerwca!! Potem mialbyc "juz" w sierpniu, wrześniu i październiku. Ponoc stoi juz w salonie jednak brakuje stosownych dokumentow, aby go wydac. Ta informacja jest powtarzana mi od września....
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2022 14:12
Salon - samochody nowe
No Panowie nie ...
... potrafią nic z elektryka zrobić. Przyjechaliśmy z nie działającymi czujkami z przodu, a wyjechaliśmy z nie działającymi czujkami z tyłu i brakiem świateł cofania. Druga wizyta i po jednym dniu to samo. I jeszcze jakieś ściemy o module za 2,5k, który niby zregenerowali. Jak ktoś regeneruje jakikolwiek moduł to nie po to żeby wytrzymał jeden dzień. Odradzam. Omijać szerokim łukiem. EDIT (23.08.2022): Musieliście mnie Panowie z kimś innym pomylić, bo to nie ja przyjeżdżałem, a moja żona i za każdym razem z tym samym problemem: - pierwsza wizyta to przegląd + brak czujek z przodu -> po wizycie czujki z przodu działały, ale przestały działać z tyłu + brak świateł cofania!! - druga wizyta to poprawka w związku z brakiem czujek z tyłu i świateł cofania (nie ma na miejscu elektryka i ciężko takie sprawy załatwić od razu!!) -> po wizycie czujki i światła działały kilka dni!! - trzecia wizyta znowu z powodu braku czujek z tyłu + brak świateł cofania -> podziałało 1 dzień, a "naprawa" trwała 3 dni!! Więc ja tu widzę ciągle ten sam problem... Nikt nikomu nie mówił o śladach wody. Samochód od nowości jest kupiony u Was i u Was serwisowany - nikt inny go nie dotykał serwisowo. Ale jak widać to nie ma sensu.
Użytkownik sieci
5 lipca 2022 10:56
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa serwisu, ...
... po telefonicznym kontakcie miła Pani pobrała dane i powiedziała że zaraz ktoś oddzwoni. Po dwóch godz pojechałem do nich, niestety żeby z kimkolwiek można było porozmawiać trzeba czekać około 30 minut.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2022 20:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam!