86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 marca 2021 18:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 marca 2021 12:46
Salon - samochody nowe
To pierwszy salon ...
... do którego weszłam, aby kupić auto i to tu ostatecznie dokonałam zakupu. Głównie dzięki pomocy Pana Bartłomieja Gazdy, który w kompetentny sposób udzielał wszelkich informacji przed decyzją zakupu jak i po niej. Dokonał analizy moich potrzeb i „znalazł” samochód moich marzeń 😊 Wszelkie sprawy załatwiał w dogodny dla mnie sposób, prawie natychmiast odpowiadał na moje maile, żaden telefon nie pozostał bez odpowiedzi. Krok po kroku prowadził mnie przez wszystkie procedury zakupu, rejestracji samochodu czy ubezpieczenia. Dodatkowo takt, poczucie humoru i miłe usposobienie tylko potwierdziły, że jest właściwą osobą na właściwym miejscu... Aż by się chciało kupić kolejny samochód... Pozdrawiam cały zespół ANNDORY...
Użytkownik sieci
1 marca 2021 13:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lutego 2021 19:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 lutego 2021 12:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 17:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lutego 2021 17:37
Salon - samochody nowe
W grudniu wyjechaliśmy ...
... naszym nowym Duster z salonu. Wszystko w porządku. Obsługa bardzo miła.
Użytkownik sieci
16 lutego 2021 13:14
Salon - samochody nowe
W swoje 40 ...
... urodziny trafiłem do serwisu na lawecie. Jadąc w góry z Torunia, przytrafiła mi się awaria elektryki. Usterka na szczęście okazała się nie groźna, wyjechałem z serwisu po ok 30min, po rozładowaniu samochodu z lawety. Tak szybko załatwiono moją sprawę dzięki zaangażowaniu i empatii Pana Wojciecha Zdanowicza - konsultanta serwisowego. Pan Wojciech zadzwonił do mnie jeszcze następnego dnia, upewnić się czy wszystko jest ok!. Serdecznie dziękuję za pomoc profesjonalne....ale także ludzkie podejście do klienta!
Użytkownik sieci
15 lutego 2021 02:21
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 lutego 2021 13:48
Salon - samochody nowe
Doradztwo serwisowe na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
12 lutego 2021 11:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lutego 2021 09:09
Salon - samochody nowe
Super obsługa na serwisie.
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 18:55
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... fachowa obsługa na najwyższym poziomie w czasie zakupu samochodu jak również w czasie jego serwisowania polecam w 100%.
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 16:48
Salon - samochody nowe
2 dni temu, ...
... zawiozłem na lawecie moje Renault,tam gdzie kupiłem auto.Serwis wymienił filter paliwa, po czym odpaliło,ale po jednym dniu,gdy żona rano ,próbowała odpalić samochód pokazywał taki sam problem z filtrem jak przedtem,auto nie zapalało się.. Okazało się że wężyki paliwa były całkowicie odpięte z filtra paliwa,taki to właśnie dostałem serwis za 500zl.Po rozmowie z dilerem, który nam sprzedawał auto, usłyszałem tyłko że przykro nam za zaistniałą sytuację,a co z ponoszonymi następnymi moimi kosztami przez niechlujstwo mechaników firmy Andora Renault.Nie polecam.
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 21:03
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 lutego 2021 13:38
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecam ...
... kupna nowego mastera ,ordynarne zachowanie serwisu wobec klienta ,auto już jest w serwisie 5 raz od 4 miesięcy .
Użytkownik sieci
6 lutego 2021 16:42
Salon - samochody nowe
Sprawa została zgłoszona ...
... do adwokata , zachowanie wobec klienta jest na niskim poziomie , serwis gwarancyjny działa tak jak Oni chcą , auto dłużej stoi w serwisie i nie polecam.Kazdemu odradzam tam kupna samochodu zwłaszcza mastera . Prawda boli.
Użytkownik sieci
5 lutego 2021 13:51
Salon - samochody nowe
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM ...
... SERWIS ANNDORA!!! O ile obsługa klienta podczas sprzedaży jest bardzo miła, tak w przypadku usterki zaczynają się problemy: przetrzymywanie auta przez miesiąc, po to żeby je wydać nienaprawione! :( Codziennie jeżdżę ze stukającym co parę sekund kołem, ale serwis nie widzi w tym problemu. Eskalacja do szefostwa oraz Renault Polska również nic nie daje.
Użytkownik sieci
4 lutego 2021 17:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lutego 2021 13:57
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM RENAULT ...
... ANNDORA KRAKÓW !!! NIE POLECAM RENAULT ANNDORA KRAKÓW !!! NIE POLECAM RENAULT ANNDORA KRAKÓW !!! Miałęm kolizję, którą chciałem naprawić z OC sprawcy w ASO Anndora. Widząc w internecie pozytywne opinie i specjalizację "Renault Sport" wierzyłem że naprawa przebiegnie szybko i sprawnie. Pomijając problemy które sprawiała ubezpieczalnia na które ASO nie ma wpływu (kilkukrotne oględziny, opóźnianie przyjęcia odpowiedzialności za szkodę, brak akceptacji kosztorysu). Spotkałem się z wieloma problemami i nie profesjonalnym zachowaniem ASO Anndora - dział likwidacji szkód. -> Brak kontaktu i przepływu informacji na linii klient - dział likwidacji szkód. Żeby otrzymać jakiekolwiek informacje o własnym samochodzie musiałem dzwonić kilkanaście razy w ciągu tygodnia, za każdym razem otrzymująć odpowiedź.... "oddzwonimy do pana", "kolega zaraz zadzwoni" i tak w kółko. Krótko mówiąc "nikt nic nie wie" - Chaos i ignorancja. -> Brak informacji o opuźnieniach wynikających z braku dostępności części. -> O ile nie mam zastrzeżeń do naprawy blacharsko - lakierniczej która została wykonana w mojej opinii dobrze, poziom naprawy mechanicznej oceniam na kiepski wręcz druciarski, odbiegający od norm przyjętych w zwykłych serwisach samochodowych, a co dopiero w ASO Renault. Wymiana tylko jednego amortyzatora (przebieg ponad 100tys km) mimo rozbierzności w wynikach geometrii przed kolizją / po naprawie. Koncern Renault Polska nie widzi problemu i odsyła do serwisu który zajmuje się szkodą. Nie udziela informacji czy powinno sie wymienić jeden czy dwa amortyzatory i w jakich przypadkach. Ubezpieczalnia jak powszechnie wiadomo chce jak najtaniej zlikwidować szkodę, decydując ,że wyniki geometrii nie mają związku ze szkodą i odrzuca kosztorys dodatkowy wykonany przez serwis. ASO Anndora umywa ręce i informuje że jak chce mogę kupić amortyzator + zestaw montażowy i wymienić na własny koszt. Tak wygląda jakość obsługi i naprawy na poziomie dealerskim w ASO Anndora, serwisie który aspiruje na miano najlepszego w południowej polsce. Brak słów .... Sprawdzając jak wygląda sytuacja u konkurencji. Procedura w ASO konkurencyjnej marki mówi, że dopuszcza się wymianę jednego amortyzatora przy przebiegach do 15tys km. Przy wyższym przebiegu nie zależnie od sytuacji wymieniane są dwa amortyzatory. Podsumowując 3 tygodnie trwała "naprawa" jakość wykonanej usługi jest średnia, straciłęm dużo czasu i nerwów na przepychanki z ubezpieczalnią i ASO Anndora. NIE POLECAM RENAULT ANNDORA KRAKÓW !!! NIE POLECAM RENAULT ANNDORA KRAKÓW !!! NIE POLECAM RENAULT ANNDORA KRAKÓW !!!