86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2022 13:24
Salon - samochody nowe
Jedną gwiazdkę daje ...
... nie za obsługę a wycenę. Za wymianę oleju + filtra, serwis liczy sobie 40% więcej niż w innych ASO w Polsce.
Użytkownik sieci
23 marca 2022 19:21
Salon - samochody nowe
Dzisiejsza wizyta w ...
... serwisie Renault pozostawia wiele do życzenia. Z jakiego powodu po serwisie nie umyto mi auta? Nikt też nie powiedział, że nie zostanie umyte. To jest STANDARD w innych serwisach. Poprosiłam o wodę i po 10 min przyszła Pani z informacją, że w całym salonie nie ma wody i że przeprasza, serio? W łazience nie ma mydła, nie ma płynu do dezynfekcji. Na sam koniec na parkingu podszedł do mnie inny klient i powiedział, że takiej kiepskiej obsługi klienta serwisowego jak w Anndorze nigdzie indziej nie spotkał i spytał czy moje auto poważnie tak zostało mi wydane (brudne). Nie polecam, nie zamierzam wracać.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2022 13:31
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam tego serwisu!
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 18:17
Salon - samochody nowe
Usługa miała trwać ...
... 2 h trwała 6. Zero kontaktu. Nie sposób się dodzwonić do serwisu. Odradzam każdemu.
Użytkownik sieci
3 listopada 2021 14:18
Salon - samochody nowe
Fajna obsługa była ...
... ale kilka lat temu, dzisiaj wszyscy robią mega łaskę, pracownicy są niemili, wszyscy wszystko mają w d..e. W tym salonie kupiliśmy już dwa auta, ale nigdy więcej. Dzisiaj zlekceważono tam kolejny raz mojego męża, już tam nie zawitamy.
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 17:39
Salon - samochody nowe
Nie wiem skąd ...
... się biorą pozytywne opinie tego serwisu.Jestem drugi raz i ostatni.Czynnosci serwisowe miały trwać półtorej godziny a trwają 5 godzin.Szanujmy siebie i swój czas, to napewno nie tutaj.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2021 13:21
Salon - samochody nowe
Do serwisu nie ...
... można się nawet dodzwonić i umówić na przegląd gwarancyjny. Telefony odbiera tylko dział sprzedaży obiecując przekazać sprawę serwisowi. Niestety serwis nie oddzwania nawet na prośbę działu sprzedaży.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2021 20:40
Salon - samochody nowe
Samochód trzeci raz ...
... będzie jechał na serwis w tej samej sprawie, ponieważ serwis nie może sobie kolejny raz poradzić z tą samą usterką. Spokój był trzy miesiące. Jeżeli chodzi o reklamacje to do dnia dzisiejszego od stycznia nie dostaliśmy odpowiedzi od dealera z Krakowa. Jeśli chodzi o pomoc w sprawie reklamacji z Warszawy i dealera samochodowego z Warszawy to odzew na wiadomość e-mail jest w ciągu 24 godzin. Z ich strony uzyskaliśmy również pomoc w sprawie reklamacji w Krakowie. Najlepsze jest to, że samochód ma zaledwie 1,5 roku, przebieg około 12000 km i po raz kolejny pojawia się w nim ta samą usterka, z którą krakowski serwis nie jest sobie w stanie poradzić i naprawić jej do końca raz a porządnie. Podczas kontaktu telefonicznego z krakowskim serwisem i próby zgłoszenia usterki telefon odbiera Pani z kasy obok, mówiąc że przekaże informację serwisantowi, który oddzwoni jeszcze dziś, a kontaktu ze strony serwisu często brak, kilka razy musieliśmy dzwonić ponownie i przypominać się o konieczność kontaktu z serwisantem. Jedyny plus to Pan sprzedający samochód, Pan Paweł, który jeśli widzi nas w salonie zawsze w wolnej chwili podejdzie i okaże swoje zainteresowanie klientem. Obsługa klienta podczas sprzedaży bardzo na plus, natomiast serwis i dział reklamacji niestety bardzo leży.
Użytkownik sieci
31 maja 2021 14:11
Salon - samochody nowe
Tragedia Nie wiem ...
... kto rozpatruje wszelkie reklamację, ale jest to na pewno ktoś niekompetentny i niedouczony. Najłatwiej olać klienta.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2021 13:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 marca 2021 12:19
Salon - samochody nowe
Oczekiwanie na doradcę ...
... jak z PRL. Trzeci raz w serwisie z 4 miesięcznym autem z tą samą usterką....
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 16:48
Salon - samochody nowe
2 dni temu, ...
... zawiozłem na lawecie moje Renault,tam gdzie kupiłem auto.Serwis wymienił filter paliwa, po czym odpaliło,ale po jednym dniu,gdy żona rano ,próbowała odpalić samochód pokazywał taki sam problem z filtrem jak przedtem,auto nie zapalało się.. Okazało się że wężyki paliwa były całkowicie odpięte z filtra paliwa,taki to właśnie dostałem serwis za 500zl.Po rozmowie z dilerem, który nam sprzedawał auto, usłyszałem tyłko że przykro nam za zaistniałą sytuację,a co z ponoszonymi następnymi moimi kosztami przez niechlujstwo mechaników firmy Andora Renault.Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 lutego 2021 13:38
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecam ...
... kupna nowego mastera ,ordynarne zachowanie serwisu wobec klienta ,auto już jest w serwisie 5 raz od 4 miesięcy .
Użytkownik sieci
6 lutego 2021 16:42
Salon - samochody nowe
Sprawa została zgłoszona ...
... do adwokata , zachowanie wobec klienta jest na niskim poziomie , serwis gwarancyjny działa tak jak Oni chcą , auto dłużej stoi w serwisie i nie polecam.Kazdemu odradzam tam kupna samochodu zwłaszcza mastera . Prawda boli.
Użytkownik sieci
5 lutego 2021 13:51
Salon - samochody nowe
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM ...
... SERWIS ANNDORA!!! O ile obsługa klienta podczas sprzedaży jest bardzo miła, tak w przypadku usterki zaczynają się problemy: przetrzymywanie auta przez miesiąc, po to żeby je wydać nienaprawione! :( Codziennie jeżdżę ze stukającym co parę sekund kołem, ale serwis nie widzi w tym problemu. Eskalacja do szefostwa oraz Renault Polska również nic nie daje.
Użytkownik sieci
4 lutego 2021 13:57
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM RENAULT ...
... ANNDORA KRAKÓW !!! NIE POLECAM RENAULT ANNDORA KRAKÓW !!! NIE POLECAM RENAULT ANNDORA KRAKÓW !!! Miałęm kolizję, którą chciałem naprawić z OC sprawcy w ASO Anndora. Widząc w internecie pozytywne opinie i specjalizację "Renault Sport" wierzyłem że naprawa przebiegnie szybko i sprawnie. Pomijając problemy które sprawiała ubezpieczalnia na które ASO nie ma wpływu (kilkukrotne oględziny, opóźnianie przyjęcia odpowiedzialności za szkodę, brak akceptacji kosztorysu). Spotkałem się z wieloma problemami i nie profesjonalnym zachowaniem ASO Anndora - dział likwidacji szkód. -> Brak kontaktu i przepływu informacji na linii klient - dział likwidacji szkód. Żeby otrzymać jakiekolwiek informacje o własnym samochodzie musiałem dzwonić kilkanaście razy w ciągu tygodnia, za każdym razem otrzymująć odpowiedź.... "oddzwonimy do pana", "kolega zaraz zadzwoni" i tak w kółko. Krótko mówiąc "nikt nic nie wie" - Chaos i ignorancja. -> Brak informacji o opuźnieniach wynikających z braku dostępności części. -> O ile nie mam zastrzeżeń do naprawy blacharsko - lakierniczej która została wykonana w mojej opinii dobrze, poziom naprawy mechanicznej oceniam na kiepski wręcz druciarski, odbiegający od norm przyjętych w zwykłych serwisach samochodowych, a co dopiero w ASO Renault. Wymiana tylko jednego amortyzatora (przebieg ponad 100tys km) mimo rozbierzności w wynikach geometrii przed kolizją / po naprawie. Koncern Renault Polska nie widzi problemu i odsyła do serwisu który zajmuje się szkodą. Nie udziela informacji czy powinno sie wymienić jeden czy dwa amortyzatory i w jakich przypadkach. Ubezpieczalnia jak powszechnie wiadomo chce jak najtaniej zlikwidować szkodę, decydując ,że wyniki geometrii nie mają związku ze szkodą i odrzuca kosztorys dodatkowy wykonany przez serwis. ASO Anndora umywa ręce i informuje że jak chce mogę kupić amortyzator + zestaw montażowy i wymienić na własny koszt. Tak wygląda jakość obsługi i naprawy na poziomie dealerskim w ASO Anndora, serwisie który aspiruje na miano najlepszego w południowej polsce. Brak słów .... Sprawdzając jak wygląda sytuacja u konkurencji. Procedura w ASO konkurencyjnej marki mówi, że dopuszcza się wymianę jednego amortyzatora przy przebiegach do 15tys km. Przy wyższym przebiegu nie zależnie od sytuacji wymieniane są dwa amortyzatory. Podsumowując 3 tygodnie trwała "naprawa" jakość wykonanej usługi jest średnia, straciłęm dużo czasu i nerwów na przepychanki z ubezpieczalnią i ASO Anndora. NIE POLECAM RENAULT ANNDORA KRAKÓW !!! NIE POLECAM RENAULT ANNDORA KRAKÓW !!! NIE POLECAM RENAULT ANNDORA KRAKÓW !!!
Użytkownik sieci
23 stycznia 2021 13:38
Salon - samochody nowe
Oceniam jedynie kontakt. ...
... Bo cóż - zależało mi w listopadzie na szybkim zamówieniu Dustera z najmocniejszym silnikiem benzynowym, 4x4 z dodatkowymi osłonami. Zrobiłem to w innym salonie od ręki mailowo w ciągu godziny. W Anndorze mój mail z prośbą o ofertę pozostał bez odpowiedzi, mimo iż kontakt obustronny tego samego dnia już był... Zalecam zwracać uwagę na korespondencję mailową (która już de facto wyparła choćby telefon), może mail zginął, może pozostał niezauważony...
Użytkownik sieci
30 grudnia 2020 15:51
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam korzystanie ...
... z serwisu Renault Anndora. Jeżeli chodzi o zakup auta to wszyscy są bardzo kompetentni, mili i sprawni w działaniu, natomiast w przypadku serwisu cały czar pryska. Pracownikom działu likwidacji szkód oraz serwisu poza brakiem kompetencji można przede wszystkim zarzucić brak dobrej woli, słowności oraz niestety kultury. Bez ciągłego ponaglania nie da się załatwić żadnej sprawy. Kontakt telefoniczny również jest utrudniony, ponieważ Pan Kierownik potrafi się obrazić w czasie rozmowy i rzuca słuchawką. Finisz sprawy wygląda w taki sposób, że auto stoi ponad 2 miesiące w naprawie i końca nie widać, a raty leasingu spłacać trzeba. Jedyne wytłumaczenie to „nie ma części”, niestety trochę jak sytuacja z płaszczem z „Misia” Barei.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2020 19:52
Salon - samochody nowe
Miałem wielkiego pecha ...
... trafić na ten salon. Kupiłem z placu używanych samochodów kadjara , przebieg 13600km wydawałoby się że okazja życia. Auto po serwisie u nich! wymieniony olej, nic tylko jeździć. Z samochodem od początku było coś nie tak, dokładnie włączał się wentylator chłodnicy jak gasiłem auto. Niby nic a jednak. No ale pandemia, potem wypadek w pracy i samochodem robiłem bardzo małe przebiegi. Po 1,5 roku dotarłem do 29500km ! No to czas na serwis. Mechanik pod ręką to wymienię olej. I tu niespodzianka, wyszła cała prawda o mojej okazji jaką nabyłem w "salonie" . Auto kupiłem z pękniętym blokiem silnika! Co oczywiście widać było po płynie w oleju. Auto miało już 3 lata, a telefonu nagle pan szanowny Kamil Mysza nie odbiera. Co więcej tak naprawdę auto kupowane w salonie ale oni byli tylko pośrednikiem , sprzedali mi auto od jakiegoś obcego typa którego nigdy nie widziałem na oczy więc nawet nie zaczynałem batalii o jakieś odszkodowanie. Szkoda czasu i pieniędzy na ten salon. Co więcej dzwoniąc po mechanikach większość potwierdzała, że w tym silniku były takie problemy o czym oczywiście ASO dobrze wie.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2020 11:27
Salon - samochody nowe
Podejście osoby odpowiedzialnej ...
... za serwis beznadziejne wręcz prostackie i chamskie. Chcąc zostawić samochód na naprawę co prawda niewielka kosztowo ale jednak naprawę na koszt ubezpieczyciela, pracownik odpowiedział lekceważąco, wręcz zniechęcał do zostawienia pojazdu w serwisie a gdy uparłem się że chce naprawić szkodę w serwisie odnosił się do mnie z brakiem jakiejkolwiek kultury wobec do klienta. Gdy zrezygnowałem ostatecznie przez podejście tego pracownika i odszedłem od okienka słyszałem za mną jego śmiech z całej sytuacji. Totalne dno.