86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2017 19:41
Salon - samochody nowe
Moim zdaniem jest ...
... to wyjątkowy serwis wśród serwisów autoryzowanych. Tu nie tylko są tzw. "monterzy" ale ludzie fachowo zajmujący się problemem, którzy potrafią poradzić sobie z napotykanymi problemami przy naprawie aut. Dodatkowo, serwis jest elastyczny co do części zamiennych jak i też "wierni" klienci mogą się "dorobić" zniżek.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2017 15:09
Salon - samochody nowe
Plus za dobrze ...
... wykonany przegląd ale minus za czas wykonania , niestety dosyć długi ale jeżeli jest dobrze to jest ok.
Użytkownik sieci
31 lipca 2017 18:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2017 14:39
Salon - samochody nowe
W porównaniu do ...
... salonu obok ( Mazda ) było wyjątkowo dobrze. Sprzedawcy pomocni i chętni do rozmowy.
Użytkownik sieci
25 lipca 2017 09:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lipca 2017 07:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lipca 2017 09:17
Salon - samochody nowe
Miła obsługa i dobry serwis.
Użytkownik sieci
8 lipca 2017 19:33
Salon - samochody nowe
Z tym podejściem ...
... do Klienta napewno będzie mało pracy
Użytkownik sieci
26 czerwca 2017 16:27
Salon - samochody nowe
Serwis oraz obsługa ...
... całego salonu SŁABA. Dlaczego? 1. Serwis - 2 tygodnie temu robiłem II przegląd mojej Dacii Duster. Zgadnijcie ile trwał razem z wymianą tarcz oraz klocków z przodu... niemal 4 GODZINY!!! A zapewniano mnie, że max 2 h. Aktualnie wymieniam fabryczne radio na gwarancji - czas wymiany radia 0,5 godziny, programowanie - 1 godz. Chciałoby się powiedzieć "Cooo?!" Ponad to, gdy podczas przeglądu składał wniosek o wymianę radia, poprosiłem, obsługującego mnie pana Piotra L., by zadzwonił do mnie w pt lub pon z informacją, że radio już przyszło do salonu. Zgadnijcie, czy zadzwonił. 2. Obsługa - właśnie siedzę w salonie w związku z w/w wymianą radia. Przeszło obok mnie już 3 pracowników. ŻADEN nie powiedział nawet "Dzień dobry"... Pan Piotr L., który przyjmował zlecenie, gdy zapytałem się go, dlaczego tak długo będzie trwała wymiana, nie udzielił mi merytorycznej odpowiedzi. Wyłącznie "tak jak wspomniałem przez telefon, na wymianę i programowanie będziemy potrzebowali 1,5 godz" I dodał, czy działamy, bo on nie ma czasu. Przepraszam, ale to już nie brak kultury osobistej, a po prostu słoma z butów. Jestem zawiedziony poziomem komunikacji i obsługi tego salonu Renaul Dacia. Zgłoszenie o tej treści jeszcze dziś wyślę do centrali tych marek w Polsce.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2017 12:47
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... salonu sprzedaży. Jest kącik dla dzieci z tabletem więc chwilę można spokojnie porozmawiać: -)
Użytkownik sieci
28 maja 2017 18:07
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 maja 2017 10:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 maja 2017 19:31
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2017 12:18
Salon - samochody nowe
Sprawna obsługa klienta
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2017 17:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 marca 2017 12:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 marca 2017 14:09
Salon - samochody nowe
NA BOGATO
Użytkownik sieci
15 marca 2017 23:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 marca 2017 05:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 marca 2017 16:02
Salon - samochody nowe
Obsługa na wysokim ...
... poziomie. Trzeba chwilę poczekać, ale nie dziwne skoro każdy z handlowców zajęty jest rozmową z klientem. Widać zaangażowanie w sprzedaży i pomoc nawet przy rejestracji samochodu kupionego właśnie w tym salonie. Samochód cudowny! Szczerze polecam wizytę w tym salonie :-)