86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lipca 2019 09:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nawet w sytuacjach awaryjnych nie ma czasu na diagnozę komputera. Słaby, żałosny. (Wersja oryginalna) Selbst bei einem Notfall keine Zeit für Komputer Diagnose. Schwach, erbärmlich.
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 08:52
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa serwis ...
... ma być otwarty od godziny 7.00-14.00 w sobotę a otwarto o 8.00 niechęć na twarzy pana z serwisu brak konkretnej informacji ot jesteś tu intruzem!!!
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 12:59
Salon - samochody nowe
Niekompetentni, niemili i ...
... oszukuja. Zostawilem do naprawy gwarancyjnej nowego Espace'a. Pracownik poinformowal mnie, ze nie ma czesci i beda dopiero w momencie kiedy skonczy mi sie gwarancja. Otrzymalem obietnice, ze zrobia naprawe w ramach gwarancji. Pracownik mial sie kontaktowac, czego nie zrobil. Kiedy zadzwonilem do Renault z przypomnieniem o calej sprawie okazalo sie, ze gosc juz nie pracuje i zostalem potraktowany jak oszust. Zeby bylo jasne - chodzilo o wymiane czesci, ktora z robocizna kosztuje w normalnym warsztacie 160 zl a kupilem u nich auto za tysiackrotnosc wartosci naprawy. Chamskie zachowanie szefa serwisu oraz pracownika pozostawie bez komentarza. Nigdy wiecej Renault i NIGDY w Andorze! Obsluga klienta ponizej krytyki!
Użytkownik sieci
27 marca 2019 11:54
Salon - samochody nowe
Masakra
Użytkownik sieci
26 marca 2019 23:45
Salon - samochody nowe
Mało profesjonalne podejście do potencjalnego klienta. głęboko odradzam
Użytkownik sieci
20 lutego 2019 02:55
Salon - samochody nowe
Zdzierstwo.. Za diagnoze ...
... usterki 150zl przy czym kosztorys Panowie wyliczyli na 2100zł. Do wymiany wypisali chyba wszystko co się da. Nie wymieniłem żadnej z tych rzeczy i zmiescilem się w 300zł i problem zniknął!!
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 12:21
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... salon: Zakup samochodu od pierwszej wizyty w salonie do odbioru auta to jedna wielka przyjemność. Salon duży, przestronny, z dużą ilością pojazdów. Parking pod salonem dla klientów. Obsługa bardzo miła, kompetentna, która ma czas dla klienta (co niestety nie jest regułą) Kontakt czy to mailowy czy telefoniczny sprawny bez niepotrzebnej zwłoki. Osobiście polecam Pana Dawida Tomaszko. Pomoże, doradzi a i jazda próbna jakaś taka bez stresowa i w kierunku, w którym się chce. Jeżeli chodzi o serwis: Nie polecam! Na szczęście przeprowadziłem tylko wymianę opon. Za pierwszym razem jedna opona została źle osadzona co powodowało drgania przy wyższych prędkościach. Za drugim razem serwisanci kompletnie olali to, że w rękach mają cudzą własność i zarysowali każdą jedną felgę. Jeżeli takie sytuacje miały miejsce przy tak błahych czynnościach jak wymiana opon, to boję się pomyśleć co może się dziać przy poważnych naprawach. Smutne, że przez serwis człowiek traci szacunek do tego miejsca. Podsumuję to jednak tak: Zakup jak najbardziej. Serwis - najlepiej gdzieś indziej.
Użytkownik sieci
10 lutego 2019 17:54
Salon - samochody nowe
Nie polecam...
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 17:03
Salon - samochody nowe
Dziadostwo płaci się ...
... za przegląd krocie za dolanie oleju jak za woły a ludzi tam pracujących nie wiadomo co robią same biurwy tylko umówić się na ten drogi przeglad to trzeba czekać godzinami zastanawiam się co robią te biurwy bo tylko 2_3 osoby obsługują reszta udaje, że pracuje nie polecam po ustaniu gwarancji
Użytkownik sieci
13 grudnia 2018 08:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 grudnia 2018 20:31
Salon - samochody nowe
Kolega umówił się ...
... na jazdę próbną. Po przejechaniu na miejsce okazało się, że nia ma się kto nami zająć, choć w salonie było killa osób. Po godzinie nam się znudziło i sobie poszliśmy.
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 14:39
Salon - samochody nowe
Serwis porażka prawie ...
... 4 tygodnie wymieniali tylni zderzak i klapę. I jak masz naprawe gwarancyjna to nie licz na auto zastępcze bo go nie dostaniesz ps najwyższy czas zmienic serwis 👎👎👎
Użytkownik sieci
20 listopada 2018 15:59
Salon - samochody nowe
Usterki zgłoszone zaraz ...
... po zakupie samochodu - pozostają nie naprawione od pół roku. Osoby przyjmujące pojazdy na serwisie - co najmniej niekompetentne. Już nie wspomnę, że opis usterki interpretują po swojemu, nie słuchając kompletnie opisu klienta. Mechanicy chyba nie weryfikują tylko wymieniają jak leci. Wszystkie opóźnienia zrzucone na "oczekiwanie na decyzję od gwaranta". Pracownik obsługujący gwarancję wymyślił, że zgrzyty w pojeździe to wina opon (już pomijam, że sami takie opony dają z samochodem), no ludzie! Czy ktoś logicznie myślący pracuje na tym serwisie? Czy tylko jedyne co Wam wychodzi to olewactwo i partyzantka? Żal mi Renault, później marka traci na takich magikach. Niestety - serwis dno, moją walkę będę kontynuować, jednak już z pomocą prawną, inaczej się chyba nie da.
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 08:56
Salon - samochody nowe
W zeszłym tygodniu ...
... otrzymałem kolejną deklarację od pracowników Anndora, że w końcu po ponad miesiącu oczekiwania katalizator dotrze we wtorek (wczoraj) do serwisu. Po raz kolejny nie otrzymałem żadnej informacji. TOTALNE DNO.
Użytkownik sieci
18 października 2018 22:34
Salon - samochody nowe
Wprawdzie zaraz po ...
... wejściu proponują coś do picia, ale to może być zaleta w restauracji. Do salonu samochodowego przychodzi się zdecydowanie po coś innego. A z tym jest zdecydowanie gorzej. Nie ma kto obsłużyć, nikt nic nie wie, proponują, żeby zadzwonić do kogoś tam, a ten ktoś ani nie odbiera, ani nie oddzwania. O jakichkolwiek informacjach zapomnij, a jeździe próbnej nawet nie śnij. Zdecydowanie lepiej iść do konkurencji. Tam do picia nic nie dają, ale przynajmniej można się przejechać samochodem i czegoś dowiedzieć.
Użytkownik sieci
4 października 2018 14:39
Salon - samochody nowe
Tragedia . Nie ...
... potrafią naprawić poważnej usterki przez pół.roku. Usterkę tłumaczą stylem jazdy kierowcy. Nie polecam. Czekam aż wkoncu serwis zajmie się moim problemem tak jak trzeba. Jeżeli wkoncu zostanę potraktowany jak klient a nie jak intruz zmienię zdanie o serwisie. Na tą chwilę jestem zażenowany poziom jaki reprezentuje w Polsce grupa Renault.
Użytkownik sieci
4 października 2018 10:04
Salon - samochody nowe
Dacia duster z ...
... usterką elektryczną, którą wcześniej próbowano bezskutecznie usunąć w Renault Pietrzak Jaworzno. Awaria na drodze. Samochód został zholowany do serwisu na lawecie. Po kilku dniach wydano mi auto z wyjaśnieniem, że przyczyną zapalenia kontrolki awarii elektrycznej była zapalona na stałe lampka w kabinie. Pracownik serwisu wydając mi samochód jąkał się ze wstydu, wiedząc, że mówi nieprawdę. Jednym słowem serwis umył ręcę od całej sprawy i "olał" mnie jako klienta.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2018 12:14
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa
Użytkownik sieci
27 lipca 2018 18:32
Salon - samochody nowe
Pół godziny czekania ...
... na rozmowę o Duster i już nie dałem rady :-( porażka
Użytkownik sieci
24 lipca 2018 12:54
Salon - samochody nowe
Dramat. Serwis to ...
... poprostu dramat. Dodzwonic sie to cud, a przychodzac na miejsce podobnie. Wchodzi i siedza 2 osoby przy stole. Okazuje sie ze Pani nie obsluguje bo zajmuje sie kasą, wiec podchodze do chłopaka ( bo sam nie poprosi o podejscie) wiec jak mysz do kota zblizam sie i zaczynam mowic o problemie. Pan unoszacy glowe poinformowal ze musze czekac na ktoregos z kolegow TO JA SIE PYTAM PO CO ONI TAM SIEDZA. Spalil mi sie bezpiecznik prosze czy moglby mi ktos pokazac gdzie sa lib wymienil mi na prędce TRzeba sie umowic. Zero elastycznosci goscie ktorzy maja muchy w nosie ze przyszedles i poprostu dramat