86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2018 11:30
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystanie z ...
... usług tego serwisu. Zakupiłem w 2017 roku dwa samochody w tym salonie. Od strony sprzedaży super obsługa. Niestety serwis to jakaś porażka. Auto zakupione bez przednich czujników parkowania, więc zdecydowaliśmy się na ich montaż w serwisie. Od samego początku był problem z ich działaniem. Rozumiem, że montowane czujniki nigdy nie będą jak fabryczne ale za tą cenę to jakaś kpina. Czujniki przez serwis poprawiane 8 krotnie, wyglądają jak montowane przez dziecko dla zabawy i w ogóle nie działają. Po którymś razie uzgodniłem, że zgadzam się na kolejną poprawę w zamian za zobowiązanie, że jeżeli dojdzie do kolejnego razu zostanie mi wymieniony zderzak, czyli stan zostanie przywrócony do fabrycznego. Niestety moja wina, że uwierzyłem. Po ostatniej reklamacji zaproponowano mi 1. odcięcie czujników i zamontowanie ich na stałe tak, że nie bedą działać ale juz nie bedą wypadały lub 2. kolejną próbę poprawy ( i generowanie u mnie kosztów związanych z dojazdem, braniem urlopu itp.), 3. wymianę zderzaka na nowy, za który ja zostanę obciążony kosztami zakupu zderzaka ale bez kosztów wymiany ( co dla mnie jest kpiną, bo to nie moja wina, że salon nie potrafi poradzić sobie z montażem czujników parkowania i że zniszczył mi zderzak). Na chwilę obecną czujniki dalej nie działają. Koszt montażu i zakupu czujników przewyższał 4 krotnie zaproponowaną cenę montażu przez nie autoryzowane salony. Biorąc pod uwagę, że nie chciałem tracić gwarancji i mieć profesjonalny montaż jak najbardziej zbliżony do fabrycznego zdecydowałem się na ASO i to był mój błąd. Po jednej wizycie odebrałem auto z przebitą oponą (okazało się, że w oponie była wbita śruba) w salonie mi powiedziano, że nie mają takiej usługi jak sklejanie opon i że mogę jechać skleić gdzie indziej oponę a do nich przyjechać na wymianę już naprawionej opony, oczywiście za opłatą. Dodam, że juz to jest któryś mój samochód marki Renault i byłem zdecydowany na zakup kolejnego Megane RS, ale po tych wszystkich latach to był ostatni zakup auta tej marki.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2018 11:29
Salon - samochody nowe
Po 20 minut ...
... oczekiwania aż ktoś podejdzie nie wytrzymałem i sam podszedłem do handlowca - oferta przygotowana na tzw"odczep" bez żadnej rozmowy o warunkach. Cennik i żegnam Serdecznie nie polecam - inne salony w okolicy to poziom elitarny w porównaniu z tym miejscem
Użytkownik sieci
11 maja 2018 15:49
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... ODRADZAM, jeśli nie chcecie się denerwować! Serwis to istna kpina, cyrk na kółkach! Od początku kwietnia czekam na naprawę auta z OC. Gdy w końcu dostałem konkretną datę odbioru to (po moim telefonie godzinę przed) okazało się, że mam czekać kolejny tydzień, bo zapomnieli zamówić wszystkie części. A za tydzień co? Pewnie znów czegoś zapomną, bo 'ledwo dwa miesiące' auto będzie u nich stać. Oczywiście auta zastępczego nie udostępnią, bo TU ma płacić za ich błędy, a TU, że to wina serwisu - auta nie da. BARDZO NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
9 maja 2018 13:37
Salon - samochody nowe
Serwis REANULT fatalny, ...
... chyba najgorszy w jakim byłem. Wymiana skrzyni biegów na gwarancji - i dyskusja z Panem z serwisu, że jeżeli zostawiają auto nie na 3 dni jak planowali pierwotnie a na 10 dni to chciałbym jakieś auto zastępcze skończyła się bardzo dłuuuga wymianą zdań. Pomijając sam fakt, że dzieli się tam Klientów na lepszych i gorszych, to propozycja pracownika serwisu wymiany tylnych tarcz hamulcowych razem z łożyskami z informacja o zużyciu 80%. (W innym serwisie okazało się, że zużycie jest na poziomie 50% ), ale jak nie tarcze to może chociaż przewód do turbo, który "pogryzła chyba jakaś kuna" ( nie wiem w który miejscu) również za niemałą kwotę. Nie polecam, nie skorzystam i odradzam :)
Użytkownik sieci
10 marca 2018 11:10
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... bardzo nieprofesjonalna. Telefoniczny kontakt za każdym razem kończył się nie miłą wymianą zdań. Na prośbę o zapalenie świateł led w samochodzie pracownik odpowiada "musiałbym iść po kluczyki". Brak zainteresowania ze strony sprzedawców. Można odnieść wrażenie, że sprzedawcy nie zależy na kliencie. Ostatecznie wybraliśmy salon Mazda Gazda w Bielsku, który polecamy wszystkim.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2018 12:05
Salon - samochody nowe
Odradzam wszystkim ten ...
... salon. Chamstwo i grubiaństwo i nic więcej. W maju naprawiali mi na gwarancji samochód. Wymieniali dwumasę. Po odebraniu samochodu pojechałem w trasę i po kilku dniach podczas jazdy odpadła obudowa silnika. Okazało się że mechanik nie po dokręcał śrub. Zadzwoniłem do salonu i się zaczęło. Dowiedziałem się że to z pewnością sam poodkręcałem śruby a teraz mam pretensje. Poprosiłem do telefonu dyrektora salonu. Okazała się że to ta sama osoba która jest kierownikiem serwisu. Podczas rozmowy dowiedziałem się żebym spadał bo z takimi dziadami jak ja nie rozmawia. Usłyszałem kilka słów obraźliwych a następnie Pan się rozłączył. W związku z tym zadzwoniłem do prezesa firmy jednak oczywiście nie przebiłem się przez sekretarkę. Podano mi telefon jakiejś Pani dyrektor której podlegają salony. Po rozmowie miałem otrzymać odpowiedź i cisza. Minęło pół roku i cisza. Oczywiście już nie korzystam z usług tej firmy. W związku z powyższym polecam omijać ten salon szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2018 14:40
Salon - samochody nowe
ostatecznie nie kupiłem ...
... Dasterki pan sprzedawca jakos nie za bardzo wiedział co mi chciał sprzedać kupiłem w Marimexie . Ale za co mogę pochwalić jak do mnie dzwonił i powiedziałem ze chce kupić mokke to w żaden sposób nie ubliżał konkurencji wręcz powiedział ze dobry wybór . Za to dwie gwiazdki pozdrawiam Pana sprzedawcę
Użytkownik sieci
10 listopada 2017 16:22
Salon - samochody nowe
Porażka, obsługa na ...
... bardzo niskim poziomie, mechanicy ciągle zchorowani, a jeśli chcesz dowiedzieć się o postępach pracy nad samochodem usłyszysz nie wiem.. Nie polecam, odradzam!
Użytkownik sieci
12 października 2017 09:28
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... dodzwonić do serwisu. Po zostawieniu numeru telefonu zero kontaktu.
Użytkownik sieci
22 września 2017 09:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... dealera! Cena auta nawet ok ale po odbiorze nie liczcie że będą was tak samo traktować. Zapłaciłeś to spadaj. W skrócie pisząc. Czekam na naprawę gwarancyjną od...... Kwietnia... Czy coś mam jeszcze dopisać. Obsługa rzuca glupimy tekstami w stylu poskarżył Pan na FB to musimy sprawdzić. Hymm chyba to ich obowiązek. Niestety takich historii mam kilka jeszcze z salonu. Sprawa doszła do jakiegoś kierownika autoremo i dalej jest tak samo mija 15dni od poprzednich oględzin które miały wszystko wyjaśnić i nic cisza... Nie polecam stanowczo trzymajcie się daleko od tego salonu.
Użytkownik sieci
10 września 2017 22:57
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niesamowite złe miejsce usług, nigdy nie odwiedzę, niewiarygodna obsługa. (Wersja oryginalna) Incredible bad service place, I will never visit, untrustworthy service.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2017 09:31
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa mechanicy bez pojęcia
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2017 12:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Oszuści ...
... i złodzieje. Nie potrafili auta 2 razy na gwarancji naprawić, skończyła się gwarancja zostałem z autem na lodzie. renault Polska umywa ręce, Andorra spławia mnie od 5 miesięcy. ODRADZAM KORZYSTANIE Z TEJ PSEUDO FIRMY!
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2017 10:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lipca 2017 19:33
Salon - samochody nowe
Z tym podejściem ...
... do Klienta napewno będzie mało pracy
Użytkownik sieci
26 czerwca 2017 16:27
Salon - samochody nowe
Serwis oraz obsługa ...
... całego salonu SŁABA. Dlaczego? 1. Serwis - 2 tygodnie temu robiłem II przegląd mojej Dacii Duster. Zgadnijcie ile trwał razem z wymianą tarcz oraz klocków z przodu... niemal 4 GODZINY!!! A zapewniano mnie, że max 2 h. Aktualnie wymieniam fabryczne radio na gwarancji - czas wymiany radia 0,5 godziny, programowanie - 1 godz. Chciałoby się powiedzieć "Cooo?!" Ponad to, gdy podczas przeglądu składał wniosek o wymianę radia, poprosiłem, obsługującego mnie pana Piotra L., by zadzwonił do mnie w pt lub pon z informacją, że radio już przyszło do salonu. Zgadnijcie, czy zadzwonił. 2. Obsługa - właśnie siedzę w salonie w związku z w/w wymianą radia. Przeszło obok mnie już 3 pracowników. ŻADEN nie powiedział nawet "Dzień dobry"... Pan Piotr L., który przyjmował zlecenie, gdy zapytałem się go, dlaczego tak długo będzie trwała wymiana, nie udzielił mi merytorycznej odpowiedzi. Wyłącznie "tak jak wspomniałem przez telefon, na wymianę i programowanie będziemy potrzebowali 1,5 godz" I dodał, czy działamy, bo on nie ma czasu. Przepraszam, ale to już nie brak kultury osobistej, a po prostu słoma z butów. Jestem zawiedziony poziomem komunikacji i obsługi tego salonu Renaul Dacia. Zgłoszenie o tej treści jeszcze dziś wyślę do centrali tych marek w Polsce.
Użytkownik sieci
7 maja 2017 10:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 marca 2017 14:09
Salon - samochody nowe
NA BOGATO
Użytkownik sieci
1 marca 2017 15:49
Salon - samochody nowe
Za nim oddasz ...
... im auto do serwisu zrób sobie jego zdjecia, a za nim odbierzesz od nich to dokładnie oglądnij i sprawdz jakie cześć Ci faktycznie wymienili i czy nie zarysowali go złośliwe. Najgorszy serwis z jakim miałam doczynienia.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2016 18:49
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem