91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 maja 2023 09:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2022 14:57
Salon - samochody nowe
Nie profesjonalne podejście ...
... i brak szacunku do klienta. Omijam szerokim łukiem takie miejsca.
Użytkownik sieci
24 lipca 2022 08:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 czerwca 2022 08:06
Salon - samochody nowe
Próba odkupu auta. Po bardzo zaniżonej cenie.
Użytkownik sieci
7 marca 2022 14:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 listopada 2021 07:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 października 2021 11:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Całkowity ...
... brak profesjonalizmu i przestrzegania terminów. Pomimo wcześniejszego umówienia terminu przeglądu samochodu na konkretną datę i godzinę, serwis przyjął innego klienta i nie mógł jej dotrzymać (sytuacja miała miejsce dwukrotnie). Masa straconego czasu i nerwów. Tak Renault traktuje klientów, którzy wykupili pakiet przeglądów przy zakupie samochodu... Tragedia
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 10:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 czerwca 2021 14:10
Salon - samochody nowe
Drużyna jest miła, ...
... ale mało kreatywna. Nie uzyskałem żadnej pomocy.
Użytkownik sieci
26 listopada 2020 12:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 października 2020 15:12
Salon - samochody nowe
Trudna komunikacja, nic tam nie kupię
Użytkownik sieci
6 października 2020 18:09
Salon - samochody nowe
Witam. Ponad rok ...
... temu zakupiłem w tym salonie Opla Insygnie 2014 r. Zgłosiłem do salonu, że szwankuje mi sprzęgło dwumasowe za które, w momencie zakupu auta, dopłaciłem by salon je wymienił. Teraz graniczy to z cudem by wkleszczyć biegi. W odpowiedzi otrzymałem informację, że sprzęgło jest elementem eksploatacyjnym, wiec Drogi Serwisie!!! autem zrobiłem 20 000 km, więc co trzeba zrobić żeby zajechać dwumas? Linki do zmiany biegów przy wymianie sprzęgła zamontowane na opaski tzw. trytytki - to też wada złego użytkowania auta? Udałem się osobiście do serwisu gdzie okazało się, że osoba kompetentna jest na urlopie a osoby zastępującej, która by mogła mi pomóc w zaistniałej sytuacji nie ma. Zostawiłem też swój numer kontaktowy i cisza. Jestem bardzo niezadowolony jak zostałem potraktowany, wręcz oszukany przez osoby które mi to auto sprzedały w takim stanie. Nie wiem ile osób czyta opinie przed zakupem auta ale mam nadzieję że przy takich komentarzach dojdą do własnych wniosków. Dziękuję i nie polecam. Andrzej
Użytkownik sieci
19 lipca 2020 10:06
Salon - samochody nowe
Witam Co do ...
... salonu to jest ok. natomiast nieporozumieniem jest pani od ubezpieczeń ,nie będę wymieniał nazwiska. Osoba niekompetentna, zachowująca się jakby żyła w innym wymiarze, co innego mówi a co innego robi. Przez jej niedopatrzenie naraziła nas na koszty, tylko dlatego że wpisała w umowie polisy złe dane. Sprawa była wyjaśniana z ubezpieczycielem. Na skutek jej błędów do dzisiaj wyjaśniam nieprawidłowości z firmą ubezpieczeniową, umowa zawarta w maju. Najgorsze jest to że pani ta nie poczuwa się do winy i na dodatek nie zna słowa przepraszam!!. Tak więc odradzam wszystkim ubezpieczania swoich pojazdów u tej pani. Wierni klienci marki RENAULT. R -Sroka-Marciniak, K Marciniak.
Użytkownik sieci
28 maja 2020 16:13
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis i ...
... markę. Wymiana klocków i tylnych tarczy na przebiegu 30k to lekka przesada. W mojej opinii to naciąganie na koszty. Czas realizacji pozostawia wiele do życzenia. Dodam że panowie serwisanci świetnie się bawią tylko nie jest to praca. Obsługa mało się interesuje klientem.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 22:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 13:25
Salon - samochody nowe
Ok kilku lat ...
... co kilka miesięcy kupujemy samochody marki Renault. Zaczynaliśmy współpracę z Pieluszyńska. Niestety dział serwisu w tamtym miejscu to kompletna porażka. Za to dział sprzedaży samochodów jest na bardzo wysokim poziomie. Ze względu na serwis zdecydowałem się zmienić dilera na Autocompol. Panowie z serwisu bardzo mili, wysoka jakość wykonywanych usług, doradza i podpowiedzą. Za to dział sprzedaży to totalne nie porozumienie. W grudniu odebrałem nowego mastera. Podczas odbioru prosiłem o kolejna wycenę na identyczny samochód. Do teraz czekam mimo kilku interwencji telefonicznych i jednej osobistej. Wychodzi na to, ze muszę kupować u pieluszynskiej a serwisować w Autocompol.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2019 12:24
Salon - samochody nowe
Jakoś obsługi to ...
... dramat. Oczekiwanie na przyjęcie do serwisu to zaledwie 45 minut. W międzyczasie pomiędzy mną, a poprzednim klientem Doradca Serwisowy opuścił stanowisko i poszedł na piętro. Zrobił to pomimo mojego oczekiwania (doskonale mnie widział). Nie było go jakieś 20 minut. Dodam, że po mnie nie było już nikogo oczekującego. Skoro nie mógł mnie przyjąć to widać była to sprawa niecierpiąca zwłoki. Dodatkowo - to o czym wspominali moi przedmówcy. Poczekalnia to jakaś kpina. Są tu raptem 3 krzesła, stolik i telewizor. Wszystko lekko odgrodzone od biurek Doradców. Wspomniany "Pan Doradca" jak wrócił zasiadł wygodnie na krzesełku przed komputerem i krzyknął zapraszam. Widać wysoka kultura osobista tego Pana. Dodam, że czas oczekiwania, jakoś obsługi i standard wyposażenia salonu utwierdził mnie w przekonaniu, że jestem tam ostatni raz. Innym też radzę omijać szerokim łukiem. A marce Renault Polska radzę wysłać tajemniczego klienta, który skontroluje jakość świadczonych usług. To jest naprawdę kpina!!!!
Użytkownik sieci
11 września 2019 12:10
Salon - samochody nowe
Obsługa tego serwisu ...
... niema pojęcia o naprawie samochodów. Auto miesiąc stoi w serwisie i nikt nic nie wie. Skandal.
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 14:52
Salon - samochody nowe
Jestem właścicielem samochodu ...
... Talisman zakupionego w tym pseudo salonie Renault. Auto zakupione jako nowe (przechowywane przez salon samochody w krzakach). Jak ktos moge udostępnic zdjęcia. Po przejechaniu tysiąca km zaczęły się problemy że samochodem-szarpie skrzynia biegów, po włączeniu na D auto stoi w miejscu-rusza dopiero po kilkukrotnym dodaniu gazu. Zawieszenie stuka jak w starym Żuku. Auto kilkukrotnie zabierają laweta do wszystkich serwisów w Poznaniu. Po pierwszym przeglądzie po roku przebieg 18tys. Mechanik stwierdził że skrzynia biegów mocno szumi i trzeba nagrać i wysłać na ekspertyzę. W tym celu zostalem umówiony na serwis na 22.07.19 godzina 9rano zostawilem samochód dostalem zastępczy po przejechaniu do firmy około 20min ten sam mechanik zadzwonił że jedzie oddać mi mój samochód bo wszystko z nim jest ok. NIE POLECAM TEGO SALONU JAK I TEGO MODELU SAMOCHODU KAZDY MA WSZYSTKO GDZIEŚ ZERO DBANIA O KLIENTA. ZERO POSZANOWANIA CZYJEJŚ WLASNOSCI.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2019 13:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki