92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 13:23
Salon - samochody nowe
Szkoda komentować zachowanie ...
... Pani Anety kierowniczki serwisu.Radze nie czuć się mile widzianym jako klient w tym serwisie. Odp. Niestety ale Pani Aneta nie podjęła próby kontaktu z salonem z którego auto wyszło, mimo że wysłała do mnie email z informacją że sprawa jest w trakcie konsultacji. Ponadto stwierdziła że olanie klienta załatwi sprawe, próbowałem paru krotnie sie dodzwonić w odstępie 3 dni zarówno na tel.komokowy jak i poprzez autospektrum z obietnicą oddzwonienia. Po czym,po przyjezdzie zostałem poinformowany że nie zajmie się tą sprawą, wystarczyło mi to powiedzieć w pierwszym emailu zamiast kłamać że trwają konsultacje. Zaoszczędziło by to klientowi wiele czasu i niepotrzebnego stresu.Jedyne co zrobiła to jak mnie zobaczyła zadzwoniła do Renault Polska wymiksować się ze sprawy której się nie podjęła. Moja wizyta była podyktowana brakiem kontaktu,wystarczyło wyjść i powiedzieć że rezygnujemy i koniec a nie odstawiać szopki,zupełnie niepoważna osoba."Nie podejmiemy się bo sprawa ma wiele wątków" defekt lakieru na drzwiach,jednym płacie karoserii + uszkodzona wykładzina podłogi. Ktoś już pisał w komentarzach że taka osoba nie powinna być na stanowisku kierowniczym, być może ma racje.Chętnie sprawdze serwis jak będzie nowy kierownik.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 12:17
Salon - samochody nowe
Olewają klienta, nie polecam.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2023 06:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Po ...
... wizycie, auto wróciło z usterkami, których wcześniej nie było. Na prośbę sprostowania obsługa powiedziała , że "usterka na pewno musiała wcześniej być i jeżeli nie mam dowodu, że jej nie było to oni nic nie mogą zrobić". Zero przyznania się do błędu, próby wyprostowania sytuacji. Na moją prośbę o zobaczenie raportu sprzed konfiguracji pracownik powiedział, że "musiał zostać na drukarce i nie może go znaleźć".
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2022 18:00
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... bardzo niskim poziomie. Sprzedawcy wykazują bardzo niska chęć sprzedaży pojazdu co w salonie samochodowym jest dużym zaskoczeniem . Dwie gwiazdki za czystość .
Użytkownik sieci
12 maja 2022 19:14
Salon - samochody nowe
Serwis Super ale ...
... dodzwonić się to prędzej w totka trafisz szóstkę.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 15:59
Salon - samochody nowe
Niestety muszę zmienić ...
... opinię, kiedyś miły i pomocny personel. Obecnie osoby pracujące za karę. Sprzedać samochód z uśmiechem, następnie zlewać klienta. Serwis z wielką łaską podchodzi do pomocy, brak błachej odpowiedzi na zadane pytanie przez telefon. Brak odpowiedzi o późniejszym obiecanym oddzwonieniu. Wielkie pretensje że się pofatygowałem na umowiony termin i zadałem kilka nie wygodnych pytań. Pan kierownik na końcu pyta czy mam do nich pretensje. Brak słów. Pani w serwisie przyjmująca zlecenie za wszelką cenę atakuje mówiąc ze wszystkie renault/dacia tak mają, ze cos mi sie wydaję. Nie polecam.
Użytkownik sieci
22 listopada 2021 08:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 listopada 2021 17:38
Salon - samochody nowe
Uprzejmościa zagłaskali by ...
... na śmierć ale klienta się nie słucha to serwis ma rację. Po oddaniu samochodu wideorejstrator odłączony .Panowie jak już coś majstrujecie to z głową. Dwie gwiazdki za uprzejmość, profesjonalizm żaden uczeń pierwszego roku mechaniki samochodowej tyle też wie.
Użytkownik sieci
2 października 2021 20:45
Salon - samochody nowe
Nikt nie był zainteresowany klientem.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2021 13:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 17:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 14:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 13:07
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... serwis to nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Umówiłem się na serwis autem dostawczym czekałem prawie 10 dni na wizytę. Przyjeżdża kierowca na umówiony termin do serwisu, auto zostaje przyjęte i trwa weryfikacja auta pada diagnoza do wymiany jakiś wąż od turbo. I najlepsze Pani w serwisie mówi że wymienią go dopiero za kolejne 10 dni. Tragedia. Już nie wspomnę o Pani kierownik serwisu która jest chamska. Mówi że nasza firma jest dziwna i że z nami są same problemy. Zaznaczam że byliśmy pierwszy raz na serwisie w Tarnowie. Dlatego nie polecam. Już nie wspomnę o odbieraniu telefonów nikt nie odbiera aby udzielić jakichkolwiek informacji. Rafał Nawojski tel 733242525
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2021 21:28
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 15:37
Salon - samochody nowe
Na naprawę samochodu ...
... czekałem ponad 2 miesiące. Po wyjeździe z serwisu okazało się że nadal jest zepsuty i trzeba było czekać na naprawę. Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 10:19
Salon - samochody nowe
Bylem umówiony na ...
... test samochodu „Testuj z pasją”. Po przybyciu na miejsce i spisaniu przez panią umowy okazało się ze samochodu nie ma. Nie polecam.
Użytkownik sieci
6 listopada 2019 11:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 14:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 października 2019 15:58
Salon - samochody nowe
Z parkingiem bywa ...
... roznie raz się coś znajdzie a raz ... No hmmm musisz parkować ... No na E4 😀 ... Obsługa identycznie jak dobrze trafisz to rewelka a jak nie to poprostu miałeś pecha i załatwienie sprawy się nieco przeciągnie ...
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 17:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Serwis, ...
... a dokładnie kierownik serwisu (reszta obsługi bardzo miła i życzliwa) nie powinien zajmować tego stanowiska. Brak podejścia do klienta - jego podstawa, zniechęciła mnie do zakupów i polecana marki Renault i Dacia. Z dniem dzisiejszym zmieniam serwis na Wieliczke. Do widzenia!!! Do odpowiedzi poniżej. Widzę że bardzo nisko cenicie klientów waszego serwisu. Jakby Pan sprawdził to dowiedziałby się Pan że auto jest na gwarancji 2 letniej do tego dokupione dodatkowo 3 letnie ubezpieczenie po gwarancji a jeszcze żeby było lepiej 5 letnie darmowe serwisy, więc jeżeli Pan pisze coś na temat kasy że się zdenerwowałem to ktoś naprawdę jest tu śmieszny. Polecam wszystkim Wieliczke. A Pan kierownik serwisu już niech nie wymyśla. Bo wystarczyło powiedzieć tak : "Proszę podjechać np w poniedziałek na godzinę 9. 00 podepniemy pod komputer i sprawdzimy czy z tą usterka można jeździć. Jeżeli można zrobimy to na przeglądzie który miał być 23. Jeżeli nie można podejmiemy odpowiednie kroki". Czy to dużo???? Zostawiam to do opinii szefa. Cytat: "Oczywiście świadczymy taką usługę, ale odpłatnie, co niewątpliwie chyba Pana zdenerwowało..." - - proszę wyjaśnić za co mam płacić mając samochód jak powyżej na gwarancji do tego u was ubezpieczony i wykupione 5 letnie darmowe serwisy. Auto ma 24 tys i nie ma 2 lat. Kpina...