93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 16:59
Salon - samochody nowe
Byłem na umówionej ...
... naprawie gwarancyjnej chodziło o problem z wbijaniem wstecznego biegu. Najpierw Pani wypełniła wstępnie protokół przyjęcia samochodu po czym kazała mi wjechać na serwis. Następnie zauważyłem że po podpisaniu przeze mnie protokołu pracownik serwisu nanosi na nie zmiany że z każdej strony auto jest poobijane tłumacząc się że nie może sprawdzić stanu auta bo jest brudne. Po godzinnej weryfikacji nie stwierdzono żadnej usterki że skrzynia działa prawidłowo i to że trzeba ją wbić za trzecim albo czwartym razem bieg wsteczny jest prawidłowe 😬. Czy przypadkiem klient nie powinien podpisać protokół zdania pojazdu po kompletnym wypełnieniu go uprzednio? Auto zostało zdane brudne z zafoliowana kierownica, drążkiem skrzyni biegów i tektura na wycieraczce. Obawiam się dalszej współpracy z tym serwisem. Nie polecam.
Użytkownik sieci
1 lutego 2020 07:00
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 12:08
Salon - samochody nowe
Sa nie solidni ...
... olewaja klienta który nie ma widzy co moze byc uszkodzenie w jego samochodzie nie znaja przepisów prawa gwarancji europejskiego
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 19:43
Salon - samochody nowe
В счёте 2раза ...
... подсчитали замену масла. (Przetłumaczone przez Google) W rachunku 2 razy obliczono wymianę oleju.
Użytkownik sieci
8 listopada 2019 21:53
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 15:51
Salon - samochody nowe
Poziom fachowości sięga dna.Nie polecam
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 11:36
Salon - samochody nowe
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM! ...
... Choć mam do nich najbliżej, to po 4 latach "współpracy" zdecydowałem ostatecznie, że nigdy więcej już tam nie wrócę!! Dwukrotnie podczas serwisu uszkodzono mi samochód, gdzie zgłaszając to miałem jeszcze wrażenie, jakby to była moja wina...! Na każdą zgłoszoną usterkę, które nie były jednoznaczne do wykrycia ASO zawsze odpowiada, że "diagnosta niczego nie stwierdził". Po co mi taki serwis, skoro człowiek sam musi się starać, wracać co chwila z każdą pierdołą, tracić czas, pieniądze i udowadniać, że ma rację? Wszystkie zgłoszone przeze mnie problemy rozwiązałem sam, bo były banalne a ich diagnosta konsekwentnie "niczego nie stwierdzał". Czuć po prostu, że mają odgórną zasadę odbijać wszystkie usterki jak tylko się da. Do tego poziom fachowej wiedzy, jakiej używają aby wytłumaczyć, że przecież nie ma problemu jest żenujący. Nie chcę nikogo obrazić, ale śmiem twierdzić, że stereotypowa blondynka doszła by do wniosku, że to niefachowe uzasadnienie, a zwykłe unikanie odpowiedzialności z tytułu gwarancji. Niestety, zdarzyło się też, że za ich celowe nie wykrywanie wad musiałem zapłacić 800zł, więc dość! I jeszcze coś, co jest cechą tego miejsca i w sumie nie powinno mieć większego znaczenia dlatego piszę o tym na końcu - ta wiecznie panująca grobowa atmosfera... Odnoszę wrażenie, że wszyscy pracują tam na siłę i nie są z tego zadowoleni, co przekłada się na brak jakiejkolwiek empatii do klienta. Nawet o kawę czasami trzeba się prosić, co nie jest standardem dla takich miejsc. Zmieniłem ASO i póki co pierwsze wrażenia rewelacyjne i przy tym pozostanę.
Użytkownik sieci
7 maja 2019 04:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2019 18:10
Salon - samochody nowe
Serwis do bani. Nie polecam
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2019 14:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 19:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 18:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 15:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 13:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 12:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 12:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 11:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam, dużo ...
... złego się naczytałem o tym salonie.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2019 09:05
Salon - samochody nowe
Uwaga! Sprzedają samochody ...
... powypadkowe w ramach Renault Selection! Nazywam się Krzysztof Mazur, jestem właścicielem firmy zajmującej się montażem instalacji fotowoltaicznych. Z firmą Wektor Sp. Z o.o. współpracę rozpocząłem od zakupu laguny combi, zakup nie budził zastrzeżeń. W roku 2018 zdecydowałem się ponownie na zakup samochodu w tym salonie, tym razem wybór padł na Renault Laguna Coupe 2.0 DCI. Tutaj zaczynają się schody: 1. Samochód miał być własnością pracownika Renault (W doskonałym stanie). Panowie sprzedawcy uprawiają sobie folwark, sprowadzając, naprawiając u szwagra i sprzedając poprzez salon (za przyzwoleniem) 2. Niestety okazało się że salon sprzedaje samochody powypadkowe, nie informując o tym w żaden sposób klienta. Dodam że samochód pochodzi z "RENAULT SELECTION" na potwierdzenie mojej opinii załączam zdjęcia z ogłoszenia, jak i z raportu DNA. PRZESTRZEGAM wszystkich którzy przychodzą do tego salonu, celem zakupu sprawdzonego, używanego samochodu. Salon nie różni się niczym od innych handlarzy oferując samochody z przeszłością powypadkową.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2019 08:28
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, Nazywam ...
... się Maciej Żak jestem właścicielem firmy specjalizującej się w przewozie osób w roku 2016 zakupiłem 4 pojazdy Renault Trafic, po dwóch latach wykupuje pojazdy z leasingu, sprzedaje i kupuje nowe auta, Na jeden z pojazdów znalazł się kupiec, chcąc potwierdzić dobry stan pojazdu, i usunąć przed sprzedażą wszystkie usterki, pozwoliłem aby nowy klient udał się do Serwisu Renault Wektor, Tu diagnoza wykazała konieczność wymiany części które wg mojej opinii były dobre, więc poprosiłem klienta że usterkę, usuniemy w innym serwisie ponieważ wg mnie nie ma potrzeby wymiany dobrych części, i w tym miejscu drodzy potencjalni klienci Serwisu Renault Wektor Przy ul. Warszawskiej w Bielsku Białej, zaczyna się sprawa która, przekracza wszelkie standardy moralne i etyczne. Do klienta który przyjechał odebrać pojazd podszedł pracownik który przyjmował pojazd do Serwisu, ten pracownik poinformował klienta aby ten nie kupował pojazdu, ponieważ ten jest w fatalnym stanie, że najprawdopodobniej w krótce rozleci się silnik ponieważ w tych modelach rozlatują się wałki rozrządu i silnik jest do remontu, przy okazji zarekomendował klientowi inny pojazd gotowy do sprzedaży, Klient zadzwonił do mnie i poinformował mnie zdarzeniu, bardzo mnie to zdziwiło tym bardziej że pojazd w Październiku 2018 miał duży przegląd w ASO przy 160000km i nie stwierdzono w nim jakichkolwiek usterek, a wg osoby z serwisu auto w grudniu z przebiegiem 168000 było już szrotem. O całej sytuacji postanowiłem poinformować Renault Wektor oraz Renault Polska, ponieważ uważam takie postępowanie za skandaliczne i należy je piętnować. Dnia 7 stycznia 2019 roku otrzymałem odpowiedz od pełniącego funkcję Dyrektora obsługi posprzedażnej, który najkrócej mówiąc spuszcza mnie na drzewo odpowiadając: "Wyżej wymienieni pracownicy serwisu są zatrudnieni w naszej firmie od wielu lat i uważam ich za profesjonalistów. Nigdy nie miałem żadnych skarg na sposób prowadzenia rozmowy przez tych pracowników. " oraz żałuje że rozmowa nie była nagrywana. Odpowiedz Dyrektora Nowotarskiego odbieram jako policzek, Dyrektor nie wyraził nawet chęci na przeprowadzenie konfrontacji między klientem a Panami zatrudnionymi w serwisie. Przestrzegam Państwa przed korzystaniem z tego serwisu chyba że lubicie Państwo być traktowanie jak oszuści. Przez odpowiedz (totalnie nieprofesjonalną ) jaką uzyskałem i jak zostałem potraktowany, nie będę już nigdy kupował samochodów marki Renault, mam nadzieję że moją opinią ostrzegę przed problemami choćby kilku klientów którzy nie zostaną potraktowani w sposób który dotkną mnie.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 12:31
Salon - samochody nowe
Oceniamy najgorzej jak ...
... tylko można, bo tak się złożyło, że dzięki naszej ogromnej dociekliwości odkryliśmy, że serwis Renault rozmyślnie i metodycznie OSZUKUJE. Panowie próbują wmanewrować klienta w wymianę całkiem dobrych części, więc miejcie się na baczności. Przestrzegam zwłaszcza kobiety - uważane za osoby kompletnie niezorientowane w sprawach technicznych. Tak było w tym przypadku, ale daremnie ;-). Kobiety, sięgajcie po radę męża, chłopaka, wujka i kogo się tylko da :-). A Ten serwis raczej omijajcie z daleka.