89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 września 2023 08:57
Salon - samochody nowe
Bardzo pogorszyła się ...
... jakość komunikacji i obsługi w serwisie.
Użytkownik sieci
6 września 2023 11:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... obsługa miła, lecz z wykonaniem prac już gorzej, po wymianie oleju w skrzyni miałem ukręconą śrubę od spodu auta. Po wykonaniu szczelności klimatyzacji, tydzień później klimatyzacja przestała działać, jak się okazało serwis doszedł, że jest to część od między skraplaczem, po konsultacji z innym mechanikiem okazało się, że to chłodnica. Ogólnie nie polecam kompletnie nierzetelni i chcą oszukać, niby autoryzowany serwis a straszni partacze.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 14:40
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis .Od ...
... pół roku czekam na listwę , zdążyłem ją zamówić w innym serwisie i zamontować na własną rękę . Lekceważące podejście do klienta . Nie polecam
Użytkownik sieci
10 maja 2023 08:44
Salon - samochody nowe
Najlepiej wychodzi im ...
... wystawianie rachunków. Wysokich. Udałem się do serwisu z ewidentną usterką. Silnik nie pracował na gazie. Instalacja gazowa jest autorstwa firmy Renault, a więc tylko Renault ma dostęp do oprogramowania. Podłączyli komputer, robili mądre miny, a po 10 minutach stwierdzili, że wszystko jest w porządku, bo komputer nie pokazuje błędów. Chcieli jeszcze na próbę wymienić jakąś część, aby stwierdzić, że to może ona jest przyczyną. Tyle, że musiałbym za tą część zapłacić (około 650zł). Bez względu na to, czy wymiana byłaby zasadna. Odmówiłem, a oni stali bezradnie. Postanowiłem zakończyć tę żenującą wizytę w serwisie, aby nie narażać się na koszty i z obawy, że jeszcze coś dodatkowo popsują. Zaśpiewali mi 350 zł do pozostawienia w kasie. Zapytałem się, za co mam im zapłacić. Odpowiedź brzmiała: ZA WIEDZĘ. I jeszcze, że oni mają rodziny, które muszą wykarmić. Można się domyślić, w jakim humorze opuściłem ich placówkę, zbudowaną ze szkła i marmurów. Stwierdzam, że Decar to grupa naciągaczy, z mizerną wiedzą, nie wychodzącą poza dostarczony im przez koncern Renault schemat postępowania. Gdy pojawia się problem, którego nie mają na liście, są jak dzieci we mgle. ZERO MYŚLENIA. Ale NIE ZAROBIONE pieniądze potrafią całkiem sprawnie przytulić. Wstydu nie mają! Biorą kasę za nie wykonaną usługę, bo PODŁĄCZENIE KOMPUTERA NIE JEST USŁUGĄ. Moja noga więcej tam nie postanie. Każdemu odradzam wizytę w tym miejscu, Chyba, że ktoś będzie miał ochotę na humanitarne dokarmianie głodujących rodzin obsady firmy Decar. PAMIĘTAJ potencjalny kliencie! Jak podłączą Ci wtyczkę od swojego kompa, to już nie masz 350 zł, bez względu na dalszy ciąg wydarzeń! ps. Problem samochodowy problem został rozwiązany w 30 minut przez gazownika-amatora. Za jedyne 100 zł.
Użytkownik sieci
24 lutego 2023 16:05
Salon - samochody nowe
Standard obsługi klienta ...
... w dziale aut używanych to jakaś kpina. Dwa razy kontaktowałem się pod numerem 667488577, w tym 2 godziny przed przyjazdem. Auto dostępne proszę przyjechać. Umówiłem się na obejrzenie auta. Po przyjeździe zastałem klienta kupującego auto po które przyjechałem. W rozmowie z Panami z działu sprzedaży dowiedziałem się między innymi że oni mają kilkanaście takich telefonów jak mój i nie traktują ich poważnie. Mają gdzieś że umówiony klient jedzie do nich i że mają zasadę kto pierwszy ten lepszy. Żenada i kompletny brak profesjonalizmu. Na żądanie kontaktu z przełożonym dostałem jedynie informacje że jest na urlopie. I że nikt go nie zastępuje. Szyderczy uśmiech i brak jakiegokolwiek poczucia winy. Usłyszałem że Panowie nie mają mnie za co przepraszać. Dzień urlopu i 3 godziny straconego czasu, tyle kosztowała mnie chęć zakupu auta w DECAR. Nie polecam.
Użytkownik sieci
23 lutego 2023 12:28
Salon - samochody nowe
Wgrudniu 2022 wpłaciłem ...
... zaliczke za nowe Renault Megane, które było już dostępne od rękę. Umówiliśmy na odbiór samochodu w konkretny dzień stycznia (było to dla mnie bardzo ważne, aby odebrać samochód w tym dniu). Zapłaciłem cały koszt samochodu na kilka dni przed umówioną datą i przypomniałem o konieczności przekazania samochodu w określonym dniu. Jednak samochód został mi przekazany dzień później. Poza tym, zamiast dywaników welurowych w aucie były gumowe. Pan Mateusz obiecał wymienić dywaniki, ale do tej pory nic nie zostało zrobione. Pan sprzedawca nie odpowiada nawet na wiadomości.. całkowite ignorowanie. Obrzydliwe podejście do klientów. Nie polecam!
Użytkownik sieci
20 grudnia 2022 09:33
Salon - samochody nowe
EDIT ODPOWIEDŹ: proszę ...
... nie wprowadzać w błąd, nic Panstwo nie zrobiliście, samochód z uszkodzony został wypuszczony z serwisu, a w systemie zaznaczyliście, że jest unieruchomiony !!!!!!! Usterka pompy wody zlekceważona przez samozwańczych specjalistów z Decara początkowo doprowadziła do zagotowania się samochodu na autostradzie (podróż lawetą). W konsekwencji najprawdopodobniej spowodowała konieczność wymiany silnika. Samochód od 4 tygodniu w innym serwisie, a części w magazynach @renault brak. Termin naprawy nieznany. Obsługa klienta nie istnieje. BRAWO WY!!!!
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 13:49
Salon - samochody nowe
Szkoda, że klient ...
... nie zawsze jest traktowany profesjonalnie. A kobieta też może znać się na samochodach.
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 23:23
Salon - samochody nowe
Przykro stwierdzić... Ale ...
... dział samochodów używanych to porażka ... Panowie nie kompetentni. Nie polecam... Po analizie negatywnych opini z Google może stwierdzić że to nie solidny salon który nie powinien nazywać się Autoryzowanym. Może trzeba zainteresować sprawa Renault Polska
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 15:12
Salon - samochody nowe
Nie polecam... Renault ...
... Selection... Cyt: ... Jak się Wam Panowie nie podoba to musicie sobie poszukać takie które się Wam będzie podobało, bo to już piękniejsze nie będzie. Król marketingu... Szkoda że sprzedawca nie informuje klienta który jedzie 250km o fakcie przerysowanych drzwi o tym że tylny zderzak "zaliczył" słupek czy coś podobnego.... Tylko w ironiczny sposób informuje że auto nie jest nowe i może mieć defekty... Teraz już wiem że swoje 7 letnie sprzedałem za tanio.... Bo pomimo wieku nie było tak pokancerowane... Więc nie przeciagalismy tematu bo jak to powiedział Pan sprzedawca ... Chętnych mamy dużo.... Powodzenia Odp.: Nigdy nie padła z ust Pana który nas obsługiwał propozycja Detailingu GRATIS!!! BYLA JASNO OKRESLONA CENA 1000zl. Bo normalnie to 3000. Sorry ale ja mam płacić za to że wydacie mi auto przygotowane do sprzedaży???? Żenada A odstąpiłem od zakupu nie dlatego że nie byłem skoy do dogadania... Tylko że obsługiwał nas gburowaty człowiek. Propozycja doprowadzenia auta co myślę samo w sobie powinno być oczywiste przed sprzedażą ( brudasów się nie sprzedaje) myślę że skłoniła by nas do pozostania w salonie ale nie na zasadzie że jak wam się nie podoba to wypad...
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 08:07
Salon - samochody nowe
Auta używane to ...
... porażka ... Nikt nawet dupy nie ruszy żeby to przygotować do sprzedaży . Ale można dopłacić 1000zl... I wtedy Ci wysprzątaja ( taka sytuacja). Wczoraj byłem ze szwagrem, chciał kupić auto. Ale po przyjeździe załamka ... Lakier z jakimś nalotem, porysowane drzwi z jednej strony z drugiej strony (do malowania). Zderzak uszkodzony. Zero informacji przed przyjazdem
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 08:41
Salon - samochody nowe
Serwis samych partaczy ...
... po raz 3 auto oddane na serwis w związku defektem przełączwnia na gaz. Niestety nic nie zrobione po za tym że próbowano nam wmówić że to wina świec, świece wymienione i dalej to samo omijajcie szerokim zakrętem ten serwis
Użytkownik sieci
11 października 2022 10:27
Salon - samochody nowe
Słabe podejście do ...
... klienta :( Od ponad kilku lat kiedy byłem tutaj ostatnio nic się nie zmieniło :(
Użytkownik sieci
1 września 2022 13:36
Salon - samochody nowe
Bardzo negatywnie oceniam ...
... współpracę z serwisem blacharsko-lakierniczym DECAR. Brak profesjonalizmu i zawyżony koszt naprawy.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2022 10:46
Salon - samochody nowe
Serwis... ciężko powiedzieć ...
... o serwisie, jedno naprawią, drugie popsują i tak w koło. Na reklamację naprawy trzeba umawiać się na termin. Nie pozwolono nam zobaczyć, co urwano przy wymianie znaczka i tłukło się przy zamykaniu klapy bagażnika oraz dlaczego dodatkowo nie działała tylna wycieraczka . Mechanik stwierdził, że stuka nakładka od śruby rejestracji, tylko że... rejestracja nie jest na klapie 😅 Dodatkowo uwagi nieuprzejmego pracownika obsługi klienta podczas reklamowanej kolejnej z rzędu naprawy "jeśli się nie podoba, możecie Państwo sobie poszukać innego serwisu" były z lekka nie na miejscu. Sprzedaż ok, serwis NIE!
Użytkownik sieci
15 czerwca 2022 22:56
Salon - samochody nowe
Katastrofa nie firma. ...
... Nie konsultuja napraw z klientem tylko robia i uważają, ze kasa sie należy. Po naprawie nie pokazuja wymienionych czesci wiec nie ma pewności, ze zostala wymieniona. Żeby soe do nich dodzwonic trzeba poświęcić godzine. Nie informuja, ze auto zostalo zrobione trzeba sie samemu kontaktować. Po fakcie dosyłają dodatkowe faktury do zaplaty z terminem zaplaty juz po terminie. Ustalona na poczatku kwota jest potrójna.
Użytkownik sieci
16 maja 2022 18:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2022 20:06
Salon - samochody nowe
5 lat temu ...
... brałem samochód w leasingu, dzisiaj odbierałem dokumenty po zakończeniu kontraktu. Rozważam zakup nowego do firmy, tylko już nie w leasingu. Szkoda że nikt nie wyraził jakiej kolwiek checi żeby mi pomoc rozwiac wątpliwości, doradzić. Zero zainteresowania, rozumiem że sprzedaż jest na wysokim wolumenie i nowi klienci nie są potrzebni... Jedyna pani z salonu dacia zagadnęła. Wystarczyła rzeczowa rozmowa i zakonczyło by się zamowieniem kangoo albo expressa, bo miedzy tymi modelami się wacham Utwierdzilo mnie to w przekonaniu, że toyota to słuszny kierunek.
Użytkownik sieci
24 marca 2022 15:12
Salon - samochody nowe
dramat. aby się ...
... tam dodzwonić, należy spędzić godzinkę, bo państwo mają to w głębokim poważaniu. nie polecam! chyba że postawa jaśnie łaskawych panów z serwisu komuś pasuje
Użytkownik sieci
13 grudnia 2021 23:22
Salon - samochody nowe
Zgadzam się z ...
... opiniami, że diagnozy zwłaszcza elektroniki są bardzo słabe, a co najważniejsze, są mocno nietrafione. Faktycznie warto pewnie z konieczności serwisować tylko auto tam zakupione i na gwarancji. Po tym okresie okazuje się, że samochód ma dosyć drogie usterki do naprawy. A właściwie do wymiany. Bo napraw nie ma, tu się tylko wymienia. A te wymiany są bardzo kosztowne, do tego dochodzą ceny części. U mnie było najpierw bardzo słabe doświadczenie z serwisem, bo przed okresem jesienno-zimowym nawet nie zaoferowano mi wymiany wycieraczek podczas przeglądu okresowego, nie skonsultowano należnych wymian np klocków, pomimo że na to liczyłem i prosiłem. Serwis założył, że jeszcze raz przyjadę po jakimś czasie na wymianę, chociaż wiadomo było że mogę w ciągu miesiąca zużyć te elementy Diagnozy usterki nie mogłem dostać, serwis uparcie twierdzi że do wymiany jest element, który ja wiem jako użytkownik pojazdu, że działa. Dodatkowo mój konsultant przyznał że nie zweryfikowano czy po wymianie elementu auto będzie działać poprawnie. Zatem testu UAT nie było, a serwis chce wejść na PROD 🙂👍 To przykre, chciałem tylko aby fachowy serwis zweryfikował stan marki samochodu, na której się powinien znać jak nikt inny. A tak pozostaje mi serwis auta w innym miejscu. A cały problem jest w tym, że z częścią, która była jeszcze pół roku temu na gwarancji, podczas 3 letniej eksploatacji nie było problemów, samochód nie był uszkodzony. A teraz serwis bez pełnej diagnozy nakazuje bardzo drogą wymianę. Słabe to. Szkoda