88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 lutego 2020 20:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lutego 2020 18:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 12:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 19:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 stycznia 2020 18:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 17:42
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... to najgorszy serwis RENAULT. Dramat uciekam od nich. Straciłem do serwisu zaufanie. Naprawiają jedno, niszczą drugie. Uciekaj od odpowiedzialności. Wstyd.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 16:31
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedaży flotowej ...
... godna pożałowania obsługa klienta porażka. Nie polecam radzę wybrać inny salon przoduje handlowiec pan Grzegorz marka Dacia.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 09:54
Salon - samochody nowe
Brak miejsca parkingowego, ...
... mało energiczna obsługa. Jako klient czekałem stanowczo zbyt długo na obsługę. (1,5 godziny)
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 21:06
Salon - samochody nowe
Auto Renault Laguna ...
... ze zdjęć i opisu wyglądała ok. W rzeczywistości totalne dno. Sprzedawca mówi, że auto po serwisie, a świeci się check engine i pewnie nie wykasował mechanik. Naprawa blacharska u nich, a zderzak całkowicie niespasowany. I znowu ten sam tekst, że to się da jeszcze poprawić. Zawsze uważałem, że ASO powinno mieć jakieś standardy.
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 18:48
Salon - samochody nowe
Samochód zakupiony na ...
... początku roku z fabryczną instalacją LPG. 15.10 samochód nie chciał przełączyć się na gaz. 16.10 października przyjechałam do serwisu. Serwis stwierdził, że jest to wada iglicy. Usterka "usunięta" od ręki. Po wyjechaniu z serwisu oraz przejechaniu ok. 200 metrów samochód znowu przełączył na benzynę i ponownie brak możliwości przełączenia na gaz. Po zawróceniu do serwisu usłyszałam, że to w takim układzie winna innej części i mam oczekiwać na kontakt z ich strony. Od 16.10 października nikt się ze mną SAM nie skontaktował. Jak telefonuje w sprawie naprawy zostaje mi udzielona informacja, że "ktoś oddzwoni" lub "przekaże do kierownika, żeby oddzwonił" - CISZA. Jestem rozczarowana i rozżalona podejściem do klienta. Nie wyobrażam sobie by w dzisiejszych czasach tak rażąco nie wywiązywać się z warunków gwarancji oraz reprezentować tak ignoranckie podejście do klienta. Zdecydowanie odradzam. Mam nadzieje, że opinie są analizowane i ktoś w końcu skontaktuje się ze mną na ustalenie konkretnych terminów naprawy. Jednocześnie rozpoczynam nagłaśnianie sprawy w mediach branżowych. Prasa i youtuberzy tylko czekają na nowe tematy.
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 19:40
Salon - samochody nowe
Brak mocy silnika ...
... zgłoszony i jakieś drobne usterki. Za dysze spryskiwaczy uklad dolotowy powietrza podpięcie pod clip zapłaciłem 1170 zł. Silnik nadal nie miał mocy bo podpięcie pod "clip" nie pokazało błędu. Wystarczyło wymienić cewki zapłonowe ale widać dla mechaników tego serwisu to zagadka nie do wyjaśnienia przez trzy tygodnie. Mechanik samouk wykrył awarię w dziesięć minut bez komputerowej diagnostyki.Widocznie sami młodzi mechanicy polegają tylko na komputerach a nie myśleniu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 października 2019 10:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 października 2019 09:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 października 2019 12:12
Salon - samochody nowe
Absurdalne, ze przyjeżdżając ...
... w sobotę, części aut nie można zobaczyć „bo panowie nie dają nam na soboty kluczyków”. Przyjechałem tu specjalnie zobaczyć jeden z modeli, na pewno nie wrócę. A na szybie wielki szyld „wzorowy salon” ☹️
Użytkownik sieci
14 października 2019 09:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 października 2019 12:56
Salon - samochody nowe
1. miejsce w ...
... Teście salonów Auto Świat zdecydowanie nad wyrost. Widać, że część załogi odeszła i przyszli nowi bez choćby zielonego pojęcia co leży w ich kompetencjach i obowiązkach: - Brak telefonu z ASO z informacją, że auto gotowe do odbioru, (serwis po 80tyś.) czekamy na infolinii 20 min żeby się dowiedzieć czy można odebrać pojazd, - Brak telefonu w trakcie wykonywanych czynności, że przy okazji serwisu przydałoby się wymienić tarcze i klocki. (zawsze taki telefon z zapytaniem był jeżeli jakieś materiały w aucie się wyeksploatowały), - W ASO pół godziny czekania przy biurku, bo papierologia nie wypełniona (auto skończone na serwisie dzień wcześniej) - kolejne 20min. oczekiwania na przekazanie auta, - kontrolka inspekcji dalej się świeci!!! (nie było elektryka, trzeba się umawiać na kolejny termin) Serwis tylko dla ludzi którzy mają dużo czasu i czują się samotni w domu. Coś co powinno się załatwić za jednym zamachem tu zrobisz na 3 raty a przy okazji posiedzisz sobie między ludźmi.
Użytkownik sieci
12 września 2019 17:11
Salon - samochody nowe
Jestem klientem serwisu ...
... od nowości swojego auta i niestety ale nie jestem zadowolony z serwisu po 60tys. km. Auto zostało umówione na 17:45, aby Panowie wyrobili się do końca dnia. Po czym po 15 minutach dowiaduje się, że dziś nie da rady zrobić auta i będzie następnego dnia... Pomijając fakt, że mam 40km do serwisu Pan z obsługi wyczuwając moje niezadowolenie zaproponował, iż wymienia tylko olej z filtrami, a na resztę prac zaprasza dnia kolejnego. Co było dla mnie również średnio satysfakcjonujące, a więc zdecydowałem się na opcje numer jeden. Finalnie auto gotowe do odbioru było kolejnego dnia o 14.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 11:57
Salon - samochody nowe
Nie da się dodzwonić do dzialy czesci
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 17:06
Salon - samochody nowe
Szkoda słów, nikt ...
... niczego tam nie ogarnia. Chaos i komuna :( Nie polecam
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 14:36
Salon - samochody nowe
Totalne dno i ...
... brak szacunku dla klienta, nikt nawet nie zainteresuje się człowiekiem, co ciekawe już któryś raz z rzędu chciałem zapoznać się z ofertą Renaulta w Decarze jednak bez skutku :( Centrala Renaulta powinna się przyjrzeć temy dilerowi.