88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 lipca 2019 18:43
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolona z ...
... wizyty w tym salonie, obsługa miła, zajęli się mną, wyjaśnili wszystko.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2019 20:47
Salon - samochody nowe
Jeśli kupować auto to tylko tu
Użytkownik sieci
30 czerwca 2019 09:32
Salon - samochody nowe
Piknik Dacii porażka pracownicy zajęci sprzedażą słabo wyszło
Użytkownik sieci
27 czerwca 2019 12:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 13:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 czerwca 2019 20:37
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 09:27
Salon - samochody nowe
Bardzo ładny salon, ...
... profesjonalna obsługa, miła atmosfera. Duża poczekalnia. Zdecydowanie polecam!!!
Użytkownik sieci
13 czerwca 2019 15:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 czerwca 2019 07:26
Salon - samochody nowe
Dlaczego ODRADZAM SERWIS ...
... ? Panowie w serwisie ukrywają sie za białymi koszulami i na zapleczu, bylem 4 razy iza kazdym razem dopominam sie obslugi. Kto tu dla kogo jest ? Firmowa Dacia dokker - pierwsza naprawa blacharska i reflekfor paruje - nikt nie jest odpowiedzialny. Wczorajsze zlecenie jak dla mnie przebija wszystko. Zgloszenie - do wymiany swiece i cos dzieje sie z wentylatorem klimatyzacji - prosze o naprawe tak by auto bylo sprawne. Odboir nastepnego dnia i proczy wymiany swiec, place za przeglad, oleje czyszczenie bebn ham, szczesliwy jade i po 400m zalacza sie wentylator - naipierdziela w cos jak szalony. Wracam do serwisu klient mowi, ale to tylko wentylator od klimy (na zewn 34°C) rozumiem że idzie na zimę.. A kto zdecydowal ze auto jezt naprawione i moze opuscic warsztat pytam ? Odpowiedzi i odpowiedzialnego brak.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 17:49
Salon - samochody nowe
Doskonała obsługa!
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 13:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 19:47
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam w ...
... zakresie zakupu/obsługi polisy ubezpieczeniowej. Pani Agata jest uprzejma tylko gdy płacisz, ale uważaj gdy masz pytania czy prosisz o poradę - zaczyna być niemiła, podnosi głos. Przyznam, że takie zachowanie bardzo nas zaskoczyło - a korzystaliśmy od wielu lat. Czas przeszły, stracony (dla ubezpieczeń w Decar)!
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 10:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 15:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 maja 2019 21:29
Salon - samochody nowe
Posiadam dwa auta ...
... zakupione w serwisie Decar, serwisowane tam zarówno mechanicznie, jak i kilkukrotnie naprawiane po stłuczkach. Serwis mechaniczny oceniam raczej średnio. W ubiegłym roku, tuż po przeglądzie gazu, mechanicy wypuścili mnie w trasę 5000km z niesprawnym wtryskiem gazu, co zakończyło się niespodziewaną awarią na granicy Austrii/Włoch. Serwis wiedział o usterce, jednak nikt nie dał znać, iż auto nie nadaje się w takim stanie do jazdy. Po powrocie usterkę usunięto na gwarancji, ale co przeżyłem w międzyczasie - to moje. Serwis blacharski to zupełnie inne bajka. Obsługa jest niesamowicie miła i pomocna. Naprawy są dokonywane na czas i naprawdę nie ma się po nich do czego przyczepić. Również stan aut zastępczych nie pozostawia niczego do zarzucenia. Dla mnie to wzór tego, jak powinno działać tego typu miejsce. Gdybym tylko mógł wystawiłbym ocenę 6/5 :)
Użytkownik sieci
30 maja 2019 17:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 maja 2019 07:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 maja 2019 17:30
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa
Użytkownik sieci
27 maja 2019 19:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 maja 2019 14:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Decar. Po dokonanej naprawie w ramach gwarancji nie sprawdzany jest stan techniczny samochodu. Wyjechałem z serwisu i samochód przeszedł w tryb awaryjny nie miał mocy. Po przyjechaniu do serwisu okazało się, że nie przypięto jakieś rurki. Nie powinno być takiej sytuacji w autoryzowanym serwisie. Gdyby naprawa nie była wykonywana w ramach gwarancji nie oddał bym samochodu do takiego warsztatu. Otrzymany samochód zastępczy był bardzo brudny w środku. W serwisie nie są odbierane telefony.