88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 16:51
Salon - samochody nowe
Opinia o serwisie ...
... Decar. Wymieniłem u nich olej w nowym Capturze. Po tygodniu zobaczyłem plamę oleju pod silnikiem w garażu, osłona silnika przesiąknięta olejem. Po zdjęciu osłony okazało się, że ktoś nie dokręcił korka spustowego oleju, brakowało pół obrotu. Korek był tak luźno, że można było nim kręcić palcami. Całe szczęście, że cały olej nie wylał się podczas jazdy. Silnik i skrzynia zostały ubrudzone olejem, wszystko jest tłuste. Jest to już drugi raz gdzie ten "serwis" robi coś źle w moim aucie, więcej mnie tam nie zobaczą.
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 19:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 10:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Wycena naprawy pojazdu 3000 zł. Dobrze, że mnie coś tknęło i oddałem pojazd do innego autoryzowanego serwisu, gdzie finalnie usterkę naprawiono za 1700 zł. Żałuję tych 400 zł, które zapłaciłem u Was za diagnostykę. Wszystkim klientom serwisu, przed podjęciem decyzji o naprawie, radzę zweryfikować cenę gdzie indziej.
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 13:58
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... wystawić pozytywnej opinii tej firmie. Zarezerwowałem używany samochód na jedną dobę, zacząłem starania o leasing i na dwie godziny przed umówionym spotkaniem w salonie, dostałem informację, że samochód się sprzedał. Podejście niepoważne i nieprofesjonalne.
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 17:46
Salon - samochody nowe
Naciąganie klienta na niepotrzebne koszty. Fatalna diagnoza usterek.
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 17:09
Salon - samochody nowe
W tym serwisie ...
... naciąga się klientów na naprawy sprawnych części.
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 16:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 listopada 2023 08:04
Salon - samochody nowe
Będę omijał szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
7 października 2023 22:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 września 2023 21:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2023 08:57
Salon - samochody nowe
Bardzo pogorszyła się ...
... jakość komunikacji i obsługi w serwisie.
Użytkownik sieci
6 września 2023 11:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... obsługa miła, lecz z wykonaniem prac już gorzej, po wymianie oleju w skrzyni miałem ukręconą śrubę od spodu auta. Po wykonaniu szczelności klimatyzacji, tydzień później klimatyzacja przestała działać, jak się okazało serwis doszedł, że jest to część od między skraplaczem, po konsultacji z innym mechanikiem okazało się, że to chłodnica. Ogólnie nie polecam kompletnie nierzetelni i chcą oszukać, niby autoryzowany serwis a straszni partacze.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 14:40
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis .Od ...
... pół roku czekam na listwę , zdążyłem ją zamówić w innym serwisie i zamontować na własną rękę . Lekceważące podejście do klienta . Nie polecam
Użytkownik sieci
10 maja 2023 08:44
Salon - samochody nowe
Najlepiej wychodzi im ...
... wystawianie rachunków. Wysokich. Udałem się do serwisu z ewidentną usterką. Silnik nie pracował na gazie. Instalacja gazowa jest autorstwa firmy Renault, a więc tylko Renault ma dostęp do oprogramowania. Podłączyli komputer, robili mądre miny, a po 10 minutach stwierdzili, że wszystko jest w porządku, bo komputer nie pokazuje błędów. Chcieli jeszcze na próbę wymienić jakąś część, aby stwierdzić, że to może ona jest przyczyną. Tyle, że musiałbym za tą część zapłacić (około 650zł). Bez względu na to, czy wymiana byłaby zasadna. Odmówiłem, a oni stali bezradnie. Postanowiłem zakończyć tę żenującą wizytę w serwisie, aby nie narażać się na koszty i z obawy, że jeszcze coś dodatkowo popsują. Zaśpiewali mi 350 zł do pozostawienia w kasie. Zapytałem się, za co mam im zapłacić. Odpowiedź brzmiała: ZA WIEDZĘ. I jeszcze, że oni mają rodziny, które muszą wykarmić. Można się domyślić, w jakim humorze opuściłem ich placówkę, zbudowaną ze szkła i marmurów. Stwierdzam, że Decar to grupa naciągaczy, z mizerną wiedzą, nie wychodzącą poza dostarczony im przez koncern Renault schemat postępowania. Gdy pojawia się problem, którego nie mają na liście, są jak dzieci we mgle. ZERO MYŚLENIA. Ale NIE ZAROBIONE pieniądze potrafią całkiem sprawnie przytulić. Wstydu nie mają! Biorą kasę za nie wykonaną usługę, bo PODŁĄCZENIE KOMPUTERA NIE JEST USŁUGĄ. Moja noga więcej tam nie postanie. Każdemu odradzam wizytę w tym miejscu, Chyba, że ktoś będzie miał ochotę na humanitarne dokarmianie głodujących rodzin obsady firmy Decar. PAMIĘTAJ potencjalny kliencie! Jak podłączą Ci wtyczkę od swojego kompa, to już nie masz 350 zł, bez względu na dalszy ciąg wydarzeń! ps. Problem samochodowy problem został rozwiązany w 30 minut przez gazownika-amatora. Za jedyne 100 zł.
Użytkownik sieci
24 lutego 2023 16:05
Salon - samochody nowe
Standard obsługi klienta ...
... w dziale aut używanych to jakaś kpina. Dwa razy kontaktowałem się pod numerem 667488577, w tym 2 godziny przed przyjazdem. Auto dostępne proszę przyjechać. Umówiłem się na obejrzenie auta. Po przyjeździe zastałem klienta kupującego auto po które przyjechałem. W rozmowie z Panami z działu sprzedaży dowiedziałem się między innymi że oni mają kilkanaście takich telefonów jak mój i nie traktują ich poważnie. Mają gdzieś że umówiony klient jedzie do nich i że mają zasadę kto pierwszy ten lepszy. Żenada i kompletny brak profesjonalizmu. Na żądanie kontaktu z przełożonym dostałem jedynie informacje że jest na urlopie. I że nikt go nie zastępuje. Szyderczy uśmiech i brak jakiegokolwiek poczucia winy. Usłyszałem że Panowie nie mają mnie za co przepraszać. Dzień urlopu i 3 godziny straconego czasu, tyle kosztowała mnie chęć zakupu auta w DECAR. Nie polecam.
Użytkownik sieci
23 lutego 2023 12:28
Salon - samochody nowe
Wgrudniu 2022 wpłaciłem ...
... zaliczke za nowe Renault Megane, które było już dostępne od rękę. Umówiliśmy na odbiór samochodu w konkretny dzień stycznia (było to dla mnie bardzo ważne, aby odebrać samochód w tym dniu). Zapłaciłem cały koszt samochodu na kilka dni przed umówioną datą i przypomniałem o konieczności przekazania samochodu w określonym dniu. Jednak samochód został mi przekazany dzień później. Poza tym, zamiast dywaników welurowych w aucie były gumowe. Pan Mateusz obiecał wymienić dywaniki, ale do tej pory nic nie zostało zrobione. Pan sprzedawca nie odpowiada nawet na wiadomości.. całkowite ignorowanie. Obrzydliwe podejście do klientów. Nie polecam!
Użytkownik sieci
20 grudnia 2022 09:33
Salon - samochody nowe
EDIT ODPOWIEDŹ: proszę ...
... nie wprowadzać w błąd, nic Panstwo nie zrobiliście, samochód z uszkodzony został wypuszczony z serwisu, a w systemie zaznaczyliście, że jest unieruchomiony !!!!!!! Usterka pompy wody zlekceważona przez samozwańczych specjalistów z Decara początkowo doprowadziła do zagotowania się samochodu na autostradzie (podróż lawetą). W konsekwencji najprawdopodobniej spowodowała konieczność wymiany silnika. Samochód od 4 tygodniu w innym serwisie, a części w magazynach @renault brak. Termin naprawy nieznany. Obsługa klienta nie istnieje. BRAWO WY!!!!
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 13:49
Salon - samochody nowe
Szkoda, że klient ...
... nie zawsze jest traktowany profesjonalnie. A kobieta też może znać się na samochodach.
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 23:23
Salon - samochody nowe
Przykro stwierdzić... Ale ...
... dział samochodów używanych to porażka ... Panowie nie kompetentni. Nie polecam... Po analizie negatywnych opini z Google może stwierdzić że to nie solidny salon który nie powinien nazywać się Autoryzowanym. Może trzeba zainteresować sprawa Renault Polska
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 15:12
Salon - samochody nowe
Nie polecam... Renault ...
... Selection... Cyt: ... Jak się Wam Panowie nie podoba to musicie sobie poszukać takie które się Wam będzie podobało, bo to już piękniejsze nie będzie. Król marketingu... Szkoda że sprzedawca nie informuje klienta który jedzie 250km o fakcie przerysowanych drzwi o tym że tylny zderzak "zaliczył" słupek czy coś podobnego.... Tylko w ironiczny sposób informuje że auto nie jest nowe i może mieć defekty... Teraz już wiem że swoje 7 letnie sprzedałem za tanio.... Bo pomimo wieku nie było tak pokancerowane... Więc nie przeciagalismy tematu bo jak to powiedział Pan sprzedawca ... Chętnych mamy dużo.... Powodzenia Odp.: Nigdy nie padła z ust Pana który nas obsługiwał propozycja Detailingu GRATIS!!! BYLA JASNO OKRESLONA CENA 1000zl. Bo normalnie to 3000. Sorry ale ja mam płacić za to że wydacie mi auto przygotowane do sprzedaży???? Żenada A odstąpiłem od zakupu nie dlatego że nie byłem skoy do dogadania... Tylko że obsługiwał nas gburowaty człowiek. Propozycja doprowadzenia auta co myślę samo w sobie powinno być oczywiste przed sprzedażą ( brudasów się nie sprzedaje) myślę że skłoniła by nas do pozostania w salonie ale nie na zasadzie że jak wam się nie podoba to wypad...