88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 08:07
Salon - samochody nowe
Auta używane to ...
... porażka ... Nikt nawet dupy nie ruszy żeby to przygotować do sprzedaży . Ale można dopłacić 1000zl... I wtedy Ci wysprzątaja ( taka sytuacja). Wczoraj byłem ze szwagrem, chciał kupić auto. Ale po przyjeździe załamka ... Lakier z jakimś nalotem, porysowane drzwi z jednej strony z drugiej strony (do malowania). Zderzak uszkodzony. Zero informacji przed przyjazdem
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 08:41
Salon - samochody nowe
Serwis samych partaczy ...
... po raz 3 auto oddane na serwis w związku defektem przełączwnia na gaz. Niestety nic nie zrobione po za tym że próbowano nam wmówić że to wina świec, świece wymienione i dalej to samo omijajcie szerokim zakrętem ten serwis
Użytkownik sieci
11 października 2022 10:27
Salon - samochody nowe
Słabe podejście do ...
... klienta :( Od ponad kilku lat kiedy byłem tutaj ostatnio nic się nie zmieniło :(
Użytkownik sieci
1 września 2022 13:36
Salon - samochody nowe
Bardzo negatywnie oceniam ...
... współpracę z serwisem blacharsko-lakierniczym DECAR. Brak profesjonalizmu i zawyżony koszt naprawy.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2022 10:46
Salon - samochody nowe
Serwis... ciężko powiedzieć ...
... o serwisie, jedno naprawią, drugie popsują i tak w koło. Na reklamację naprawy trzeba umawiać się na termin. Nie pozwolono nam zobaczyć, co urwano przy wymianie znaczka i tłukło się przy zamykaniu klapy bagażnika oraz dlaczego dodatkowo nie działała tylna wycieraczka . Mechanik stwierdził, że stuka nakładka od śruby rejestracji, tylko że... rejestracja nie jest na klapie 😅 Dodatkowo uwagi nieuprzejmego pracownika obsługi klienta podczas reklamowanej kolejnej z rzędu naprawy "jeśli się nie podoba, możecie Państwo sobie poszukać innego serwisu" były z lekka nie na miejscu. Sprzedaż ok, serwis NIE!
Użytkownik sieci
15 czerwca 2022 22:56
Salon - samochody nowe
Katastrofa nie firma. ...
... Nie konsultuja napraw z klientem tylko robia i uważają, ze kasa sie należy. Po naprawie nie pokazuja wymienionych czesci wiec nie ma pewności, ze zostala wymieniona. Żeby soe do nich dodzwonic trzeba poświęcić godzine. Nie informuja, ze auto zostalo zrobione trzeba sie samemu kontaktować. Po fakcie dosyłają dodatkowe faktury do zaplaty z terminem zaplaty juz po terminie. Ustalona na poczatku kwota jest potrójna.
Użytkownik sieci
16 maja 2022 18:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2022 20:06
Salon - samochody nowe
5 lat temu ...
... brałem samochód w leasingu, dzisiaj odbierałem dokumenty po zakończeniu kontraktu. Rozważam zakup nowego do firmy, tylko już nie w leasingu. Szkoda że nikt nie wyraził jakiej kolwiek checi żeby mi pomoc rozwiac wątpliwości, doradzić. Zero zainteresowania, rozumiem że sprzedaż jest na wysokim wolumenie i nowi klienci nie są potrzebni... Jedyna pani z salonu dacia zagadnęła. Wystarczyła rzeczowa rozmowa i zakonczyło by się zamowieniem kangoo albo expressa, bo miedzy tymi modelami się wacham Utwierdzilo mnie to w przekonaniu, że toyota to słuszny kierunek.
Użytkownik sieci
24 marca 2022 15:12
Salon - samochody nowe
dramat. aby się ...
... tam dodzwonić, należy spędzić godzinkę, bo państwo mają to w głębokim poważaniu. nie polecam! chyba że postawa jaśnie łaskawych panów z serwisu komuś pasuje
Użytkownik sieci
13 grudnia 2021 23:22
Salon - samochody nowe
Zgadzam się z ...
... opiniami, że diagnozy zwłaszcza elektroniki są bardzo słabe, a co najważniejsze, są mocno nietrafione. Faktycznie warto pewnie z konieczności serwisować tylko auto tam zakupione i na gwarancji. Po tym okresie okazuje się, że samochód ma dosyć drogie usterki do naprawy. A właściwie do wymiany. Bo napraw nie ma, tu się tylko wymienia. A te wymiany są bardzo kosztowne, do tego dochodzą ceny części. U mnie było najpierw bardzo słabe doświadczenie z serwisem, bo przed okresem jesienno-zimowym nawet nie zaoferowano mi wymiany wycieraczek podczas przeglądu okresowego, nie skonsultowano należnych wymian np klocków, pomimo że na to liczyłem i prosiłem. Serwis założył, że jeszcze raz przyjadę po jakimś czasie na wymianę, chociaż wiadomo było że mogę w ciągu miesiąca zużyć te elementy Diagnozy usterki nie mogłem dostać, serwis uparcie twierdzi że do wymiany jest element, który ja wiem jako użytkownik pojazdu, że działa. Dodatkowo mój konsultant przyznał że nie zweryfikowano czy po wymianie elementu auto będzie działać poprawnie. Zatem testu UAT nie było, a serwis chce wejść na PROD 🙂👍 To przykre, chciałem tylko aby fachowy serwis zweryfikował stan marki samochodu, na której się powinien znać jak nikt inny. A tak pozostaje mi serwis auta w innym miejscu. A cały problem jest w tym, że z częścią, która była jeszcze pół roku temu na gwarancji, podczas 3 letniej eksploatacji nie było problemów, samochód nie był uszkodzony. A teraz serwis bez pełnej diagnozy nakazuje bardzo drogą wymianę. Słabe to. Szkoda
Użytkownik sieci
20 listopada 2021 21:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 listopada 2021 15:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 września 2021 06:57
Salon - samochody nowe
Błędna diagnoza elektronika ...
... z tego serwisu : błąd ładowania alternatora , zalecane wymienić akumulator i alternator ( ponad 4 tys ) . Francuzi zrobili auto którego nie umieją naprawiać czy świadome naciąganie klientów na koszta ...? Pozostawiam Waszej ocenie ... Jedno jest absolutnie niepodważalne , że diagnoza była dużym nieporozumieniem i spowodowała niepotrzebne koszta . 5 innych mechaników / speców od elektroniki stwierdziło ze problem jest zupełnie innej natury . Reasumując : w Decar serwis sugeruje serwisować tylko nowe auta objęte gwarancja . Mój 5 letni zbytek już się niestety nie podciąga pod kryteria . Na szczęście awaria została usunięta przez osobę kompetentną spoza serwisu Aso Renault i bynajmniej nic nie miała wspólnego z alternatorem i akumulatorem... Może trzeba dokształcić pracowników ?
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2021 17:57
Salon - samochody nowe
Менеджер бросил трубку ...
... во время разговора, потому что я плохо говорю по польски. И теперь звоню ю, и никто не поднимает трубки, время 17:50! (Przetłumaczone przez Google) Kierownik rozłączył się podczas rozmowy, ponieważ nie mówię dobrze po polsku. A teraz dzwonię do ciebie i nikt nie odbiera telefonu, jest godzina 17:50!
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2021 15:21
Salon - samochody nowe
Приехал на 1 ...
... минуту позже закрытия, и даже не выслушали... просто как в СССР оповестили что они уже не работают и попросили выйти...))) так что борьба за клиента это всего лишь ширма далекая от девиза нормальных предприятий! (Przetłumaczone przez Google) Przyjechałem 1 minutę po zamknięciu, a oni nawet nie posłuchali ... tak jak w ZSRR ogłosili, że już nie pracują i poprosili o wyjazd ...))) więc walka o klienta to tylko ekran daleko od motta normalnych przedsiębiorstw!
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2021 14:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lipca 2021 18:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Opinia ...
... dotyczy obsługi, zajmującej się sprzedażą samochodów używanych. Fatalna obsługa klienta i totalna dezinformacja, a raczej brak jakiejkolwiek informacji. Umówiliśmy się na oglądanie samochodu, tego samego dnia o 17. Nikt nie poinformował nas o tym, że auto zostało już sprzedane. Brak poszanowania czyjegoś czasu. Nie mamy pretensji, że auto zostało sprzedane, jednak uważamy, że należałoby informować o tym klientów zainteresowanych oglądaniem samochodu...
Użytkownik sieci
10 czerwca 2021 09:32
Salon - samochody nowe
Wczoraj odebrałem samochód ...
... po naprawie . Wizyta była wczesniej umawiana i przekładana . Zgłosilem 3 usterki : naprawa statr- stop, naprawa klimatzacji , wymiana lusterek. Naprawa była realizowana "na raty". Podczas pierwszej wizyty naprawiono start stop i umowiono mnie na nastepny termin uzależniony od dostawy cześci . Ten termin był przekładany ze względu na brak samochodu zastępczego. Z tego powodu przez długi weekend jeździłem bez klimatyzacji. Wczoraj odebrałem samochód. Klimatyzacja działa ale start stop jest znowu zepsuty. Lusterka na pewno nie były wymieniane. Być może wymieniono w nich jakies elementy wewnątrz. Wszystko w ramach gwarancji . Samochód był kupiony nowy w firmie DECAR. Od wczoraj próbuję sie dodzwonić ale nikt nie odbiera . Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
5 marca 2021 23:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 15:06
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. ...
... Praktycznie zerowa obsuga. Coś się dowiedzieć o części albo o usterkę to gorzej jak w urzędzie.