88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2020 12:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 10:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 09:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 stycznia 2020 16:04
Salon - samochody nowe
Ok.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 17:42
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... to najgorszy serwis RENAULT. Dramat uciekam od nich. Straciłem do serwisu zaufanie. Naprawiają jedno, niszczą drugie. Uciekaj od odpowiedzialności. Wstyd.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 16:31
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedaży flotowej ...
... godna pożałowania obsługa klienta porażka. Nie polecam radzę wybrać inny salon przoduje handlowiec pan Grzegorz marka Dacia.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2019 09:06
Salon - samochody nowe
Spory diler
Użytkownik sieci
29 grudnia 2019 01:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 grudnia 2019 21:32
Salon - samochody nowe
Dobra diagnoza, szybka ...
... naprawa i auto umyte. Polecam serwis
Użytkownik sieci
18 grudnia 2019 21:43
Salon - samochody nowe
Słabo z obsługą
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 09:54
Salon - samochody nowe
Brak miejsca parkingowego, ...
... mało energiczna obsługa. Jako klient czekałem stanowczo zbyt długo na obsługę. (1,5 godziny)
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 11:20
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 21:06
Salon - samochody nowe
Auto Renault Laguna ...
... ze zdjęć i opisu wyglądała ok. W rzeczywistości totalne dno. Sprzedawca mówi, że auto po serwisie, a świeci się check engine i pewnie nie wykasował mechanik. Naprawa blacharska u nich, a zderzak całkowicie niespasowany. I znowu ten sam tekst, że to się da jeszcze poprawić. Zawsze uważałem, że ASO powinno mieć jakieś standardy.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 10:25
Salon - samochody nowe
Sprawnie i fachowo. Są konkretni i elastyczni.
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 18:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 listopada 2019 17:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 listopada 2019 11:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 18:48
Salon - samochody nowe
Samochód zakupiony na ...
... początku roku z fabryczną instalacją LPG. 15.10 samochód nie chciał przełączyć się na gaz. 16.10 października przyjechałam do serwisu. Serwis stwierdził, że jest to wada iglicy. Usterka "usunięta" od ręki. Po wyjechaniu z serwisu oraz przejechaniu ok. 200 metrów samochód znowu przełączył na benzynę i ponownie brak możliwości przełączenia na gaz. Po zawróceniu do serwisu usłyszałam, że to w takim układzie winna innej części i mam oczekiwać na kontakt z ich strony. Od 16.10 października nikt się ze mną SAM nie skontaktował. Jak telefonuje w sprawie naprawy zostaje mi udzielona informacja, że "ktoś oddzwoni" lub "przekaże do kierownika, żeby oddzwonił" - CISZA. Jestem rozczarowana i rozżalona podejściem do klienta. Nie wyobrażam sobie by w dzisiejszych czasach tak rażąco nie wywiązywać się z warunków gwarancji oraz reprezentować tak ignoranckie podejście do klienta. Zdecydowanie odradzam. Mam nadzieje, że opinie są analizowane i ktoś w końcu skontaktuje się ze mną na ustalenie konkretnych terminów naprawy. Jednocześnie rozpoczynam nagłaśnianie sprawy w mediach branżowych. Prasa i youtuberzy tylko czekają na nowe tematy.
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 11:29
Salon - samochody nowe
Dobra i fachowa ...
... obsługa przy przyjęciu samochodu na przegląd. Po wykonaniu usługi auto umyte i czyste wewnątrz. Jedna uwaga , gumowy dywanik po stronie kierowcy umyty, po stronie pasażera już nie.
Użytkownik sieci
13 listopada 2019 13:28
Salon - samochody nowe
Niby wszystko ok, ...
... ale jednak słabo. Umówiłem się na 7-mą. Jak przyjechałem 5-10 min wcześniej, to wszystko było pozamykane. Dopiero po chwili ktoś wyszedł z jakiegoś przypadkowego pomieszczenia technicznego i wpuścił mnie i drugiego klienta, który tez czekał na 7-mą już przede mną i też pałętał się wokół salonu szukając wejścia. Potem było lepiej, bo na ekranie przy recepcji serwisu już mój i tego drugiego pana auta były wpisane jak rozkładzie kolejowym i miły Pan z serwisu przyjął auto, ale znowu słabo, bo powiedziałem, że nie działa prawie system głośnomówiący. Niestety okazało się, że powinienem na to sam wpaść i zgłosić to telefonicznie podczas zapisywania się, bo do tego jest inny serwisant a jestem zapisany tylko na godzinę, wiec mogę sobie przyjechać oddzielnie drugi raz na sprawdzenie tego. Następna sprawa. Pan pyta, czy umyć auto, bo to bardzo miło, tylko mycie jest możliwe dopiero od 9-tej, kiedy otwierają salon, więc musiałbym czekać chyba godzinę (auto dostałem z powrotem wcześniej), więc musiałem podziękować. No i ta poczekalnia jak u dentysty. Ławeczka na korytarzu z widokiem na ścianę, bo kącik klienta jest podobno lepszy, ale nie można skorzystać, bo otwierają dopiero razem z salonem, czyli od 9-tej, więc żadnej kawki, wody itd. No i tyle by było.. No i też trochę dziwne, ale na tym się nie znam. Wymiana tylko filtra kabiny i filtra przeciwpyłowego. Normalnie, podczas przeglądów miałem np. w Toyocie kiedyś wymianę oleju też.. ale tu nie znam się, więc może tak trzeba. Czyl podsumowując, pomimo miłego pana z obsługi, odbiór obsługi przez Decar taki bardzo sobie. Aktualizacja z dnia 2019-11-13. Umówiłem się na przegląd składając (3-ci raz) usterkę związaną z szarpaniem pojazdu przy zmianie biegów (skrzynia automatyczna - cytat z broszury: "6-przełożeniowa automatyczna skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem EDC oferowana jest z silnikiem benzynowym Energy TCe 120. Zmiana przełożeń jest w niej niezwykle szybka, odbywa się bez szarpnięć i bez przerw w przyspieszaniu."). Ponieważ to skomplikowana sprawa podczas rozmowy dostałem informację, że będzie samochód zastępczy. Przyjeżdżam rano i samochodu nie ma dla mnie. No i musiałem dzwonić po rodzinę, żeby mnie odebrali a potem jakoś dostać się do pracy. Sprawa samej skrzyni to oddzielna historia - może opiszę, jak dostanę wyniki przeglądu.