88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 08:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 17:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 15:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 listopada 2018 17:27
Salon - samochody nowe
Serwis nie posiadający ...
... zastępczych samochodów dostawczych, dający w zamian mały samochód osobowy . Trzymając 2 Dni samochód na serwisie zaktualizowali tylko radio. I 3/4 usterek podobno niema bo ktoś wykonał 200 m przejazd samochodem .
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 12:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 października 2018 18:06
Salon - samochody nowe
Tragiczny serwis. Już ...
... nigdy nie kupię żadnego samochodu w tym miejscu ze względu na najgorszy serwis w jakim kiedy kolwiek byłem. Kłamstwa to chleb powszedni, zmiana ustaleń również, chamstwo kierownika serwisu na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
27 października 2018 18:20
Salon - samochody nowe
Gorszego serwisu w ...
... Warszawie nie ma !! Partacze !
Użytkownik sieci
24 października 2018 13:58
Salon - samochody nowe
Porażka. Jakbyście się ...
... czuli, gdybyście się umówili na wymianę opon i tego samego dnia zadzwonili do Was z pytaniem jakie macie felgi? Aluminiowe...hmmm no to nie możemy dzisiaj panu wymienić opon, bo pękła nam łyżka. Jedna jedyna łyżka w serwisie. A następny termin, no cóż za ponad trzy tygodnie!!!!! I ani słowa przepraszam!
Użytkownik sieci
7 października 2018 09:52
Salon - samochody nowe
Edit: Kolejne gwiazdki ...
... mniej :/ W samochodzie w środku były nie sprzątnięte stalowe wióry. Można sobie zrobić krzywdę. Co by było jakby ktoś się pokaleczył?? Skandal!! Pan Kierownik blacharni bardzo pomocny. Nie wstydzą się swojej roboty. Na uwagi zareagowali normalnie, czyli poprawili to do czego były zastrzeżenia :) Praca wykonana estetycznie i w założonym terminie. Kontakt bardzo dobry, jeżeli nie dali rady odebrać telefonu zawsze oddzwaniali. Jedna gwiazdka mniej za samochód zastępczy. Dostałem auto brudne w środku :D tak że po 5 km miałem czarne ręce :( Krata odzielająca przestrzeń ładunkową nie zamocowana, waliła na każdym wyboju... Brakowało płynu do spryskiwaczy, pióra wycieraczek w stanie krytycznym. Opony na granicy zużycia [1 mm ponad TWI]. Podobno innego "na szybko nie było" Zanaczam że nikogo nie poganiałem aby dostać coś szybciej.
Użytkownik sieci
6 października 2018 14:06
Salon - samochody nowe
Zakupiłem używane auto ...
... które sprzedawca zachwalał ,oczywiście miało być bezwypadkowe. Po wizycie u specjalisty okazało sie ze Renault Megane Scenic jest po poważnym wypadku ,naprawy wykonano niewłaściwie . Sprawę skierowałem do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wstyd dla Marki Renault Czy naprawdę w Polsce nie ma już uczciwych sprzedawców ??????
Użytkownik sieci
7 września 2018 12:58
Salon - samochody nowe
Okresowy przegląd samochodu ...
... trwał sześć i pół godziny. W tym czasie nie umyli nawet samochodu.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2018 22:47
Salon - samochody nowe
Jestem nie zadowolona ...
... z serwisu w tym miejscu. Ale Pani z ubezpieczeń jest bardzo pomocna i miło się przychodzi do takich osób które wiedzą co robią. Nie tak jak w serwisie.
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 18:09
Salon - samochody nowe
Oceniam serwis. Powolna ...
... i znikająca obsługa. Mieli dzwonić, jak samochód będzie gotowy. Oczywiście nic z tego. Bardzo drogo jak na markę i klasę salonu. To był ostatni przegląd gwarancyjny. Więcej mnie tam nie ujrzą.
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 06:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 czerwca 2018 14:37
Salon - samochody nowe
Nieciekawa obsługa, nigdy ...
... nie można się dodzwonić. Szybko oceniają człowieka po wyglądzie. Nie przychodźcie w stroju roboczym bo choćbyście chcieli kupić samochód tak jak ja to będą Was zlewać aż pójdziecie do innego salonu. Jedynym promykiem światła jest Pan sprzedający części zamienne.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2018 10:31
Salon - samochody nowe
Chciałem zakupić samochód ...
... używany w programie Renault Selection. Nie było możliwości przeprowadzenia weryfikacji technicznej pojazdu ani jazdy próbnej dłuższej niż kółko wokół salonu w sobotę mimo że handlowiec wiedział, że przyjechałem z daleka (takie mamy procedury). Po namyśle zdecydowałem się na zakup po zapewnieniach, że samochód jest w pełni sprawny, jestem chroniony rękojmią, znają go jak własną kieszeń bo był u nich sprzedany i serwisowany. Rozmowa odbyła się o 9 rano, handlowiec miał wysłać dokumentację serwisową i fakturę. O godzinie 19 handlowiec przysłał mailem fakturę z klauzulą wymuszającą zrzeczenie się przeze mnie rękojmi na wady ukryte. Odpisałem z informacją że nie wyraziłem zgody na taki zapis. Jako że w dniu następnym handlowiec nie nawiązał kontaktu zadzwoniłem by dowiedzieć się, że to jest standardowa faktura w ich firmie i że tego zapisu zmienić się nie da (taką mamy procedurę). Zupełnie nie podjął tematu rozbieżności ustaleń przez telefon a zapisu na fakturze. Jedyna propozycja jaka padła to abym przyjechał jeszcze raz i przeprowadził na własną rękę weryfikację samochodu w innym serwisie, ale nie o to chodzi przy kupnie samochodu u dealera marki, szczególnie że samochody w programie Renault Selection są reklamowane jako zweryfikowane przed dopuszczeniem do sprzedaży. Moje zastrzeżenia co do niekorzystnego zapisu handlowiec skwitował: "przecież Pana nie zmuszę do zakupu". Nie muszę chyba dodawać że do transakcji nie doszło głównie ze względu na "procedury" i działania handlowców (rozdźwięk między ustnymi zapewnieniami a warunkami na papierze). Pan Piotr nawet w sprostowaniu pomija fakt, że przez telefon nie wspominał o wyłączeniu rękojmi przy zakupie na firmę - przeciwnie, przy pierwszym kontakcie stwierdził że przed ewentualnymi wadami ukrytymi nie stwierdzonymi przed odbiorem samochodu chroni mnie rękojmia. Po zgłoszeniu zastrzeżen do problematycznej klauzuli na fakturze rozminął się z prawdą informując mnie, że rękojmia przy zakupie na firmę nie istnieje (w istocie istnieje jednak może zostać zniesiona za zgodą obu stron). Pan Piotr Pominął także fakt, że wyraźnie zakomunikowałem, że chcę aby na piśmie potwierdzili że każdy element wyposażenia samochodu wymieniony w ogłoszeniu działa i jest częścią oferty w rozumieniu KC (zapis o wyłączeniu rękojmi stanowi o czymś odwrotnym - sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za wady ukryte). Wspominana sześciomiesięczna gwarancja "Renault Selection Standard" obejmuje tylko wybrane podzespoły samochodu i nijak nie rekompensuje braku rękojmi na całość.
Użytkownik sieci
24 maja 2018 08:27
Salon - samochody nowe
Dziś moja 2ga ...
... wizyta o 7 rano ,zdiagnozowamy problem oczywiście okazało się że panowie zamówili złe części i zostałem odesłany do domu po godzinie czekania....polecam wybrać się do innego serwisu w razie potrzeby.
Użytkownik sieci
17 maja 2018 10:12
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem to miejsce ...
... ostatnio, bo zapaliła mi się w samochodzie jakaś kontrolka. Nie było gdzie zaparkować samochodem. W serwisie tylko dwóch Panów i długa kolejka oczekujących. Niestety po 15 minutach nic się nie zmieniło, więc zrezygnowałem i odjechałem.
Użytkownik sieci
6 maja 2018 17:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2018 23:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka