93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 17:17
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... stacje kontroli pojazdów to nie polecam. Pan Piotr palił papierosy na hali gdzie, przebywają klienci, chyba zatrzymał się w latach 80-tych...Obsluga klienta na bardzo niskim poziomie gdzie w dzisiejszych czasach jest olbrzymia konkurencja ...
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2019 13:30
Salon - samochody nowe
ODRADZAM.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2019 13:30
Salon - samochody nowe
ODRADZAM.
Użytkownik sieci
28 marca 2019 14:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 listopada 2018 14:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 listopada 2018 13:30
Salon - samochody nowe
serwis próbuje wyłudzić ...
... VAT przy szkodach z OC sprawcy!
Użytkownik sieci
17 października 2018 19:11
Salon - samochody nowe
Przegląd Nissana przed ...
... zakupem. Informacje niewspółmierne do obietnic. Do takich celów zdecydowanie nie polecam bo prawie nic się nie dowiedziałem. Szkoda czasu i pieniędzy.
Użytkownik sieci
10 października 2018 16:14
Salon - samochody nowe
Nie znam gorszej ...
... firmy! Przyjechałam do serwisu nieobitym autem co znalazlo sie na protokole przyjęcia, przy odbiorze auta zauważylam rysy i obicia na drzwiach kierowcy i pasażera. Serwisant zapisal na protokole wszystkie uszkodzenia mówiąc, ze przejrzy monitoring i ustali co się stalo i skontaktuje sie ze mną. Nikt sie do mnie nie odezwał. Przy kolejnej wizycie oczekiwałam wyjaśnień i szanowny dyrektor oznajmil mi, ze on nie uznaje reklamacji. To absolutnie moja ostatnia wizyta w tym miejscu. Krótkowzroczni tracą klientow na wlasne zyczenie!!
Użytkownik sieci
3 października 2018 12:01
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientm
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 08:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2018 19:33
Salon - samochody nowe
Przeciętny serwis nic szczególnego
Użytkownik sieci
4 lipca 2018 11:18
Salon - samochody nowe
Zgłaszałem uszkodzenie elementu ...
... silnika na gwarancji, który zresztą był wymieniany w ramach gwarancji w innym serwisie 9 miesięcy wcześniej, bardzo smutny Pan z obsługi klienta i jeszcze smutniejszy Pan z serwisu od razu próbowali mnie przekonać że wymiana elementu nie kwalifikuje się na gwarancji i ze została uszkodzona z mojej winy. Naprawa gwarancyjna została odrzucona. Natomiast inny warsztat bez problemu od razu wymienił element w ramach gwarancji, uznając ze to oczywisty błąd fabryczny. Drugi przypadek jaki miałem z serwisem Renault Dyszkiewicz to przegląd gwarancyjny po którym znalazłem nadgryzioną kiełbaskę pod maską, widocznie pracownicy serwisu są tak zapracowani że nie mają czasu zjeść w spokoju (co jest o tyle dziwne że serwis zawsze świeci pustkami) Polecam trzymać się jak najdalej od serwisu Dyszkiewicz, zważywszy że w odległości mniejszej niż 10 km znajduje się inny autoryzowany serwis który traktuje klientów poważnie. Opinia nie dotyczy stacji kontroli pojazdów z której zawsze byłem bardzo zadowolony, miła obsługa, wszystko szybko, czysto i profesjonalnie.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2018 07:51
Salon - samochody nowe
Serwis wstrzymywał naprawę, ...
... bo oczekiwał od ubezpieczyciela dodatkowego dokumentu. Gdyby nie moja reakcja i wręcz wybłaganie od ubezpieczyciela, aby wysłał wbrew swoim procedurom taki dokument, to nie wiem kiedy miałbym z powrotem auto. Dyrektor serwisu nie widzi w tym nic dziwnego aby klient robił za mediatora między jedynymi a drugimi, chociaż podpisywałem dokumenty, że serwis ma się wszystkim zająć. Problemy z otrzymaniem auta zastępczego. Pływające terminy naprawy. Miło było przy zakupie auta, ale serwis (wykluczając mechaników) to porażka.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2018 13:21
Salon - samochody nowe
FATALNY serwis. Miałam ...
... w nim wielokrotne problemy, za każdą wizytą coś było nie tak, a serwisowałam 2 samochody, tylko ze względu na bardzo bliską odległość od domu. Ostatnie wydarzenia jednak biją wszystko na głowę. Na kilka miesięcy przed upływem gwarancji zgłosiłam, że silnik bierze zbyt dużo oleju. Kazano mi przejechać dla testu 5000km. Oznajmiłam, że nie wyjeżdżę tyle przed upływem gwarancji. Zapewniono mnie, że ważne iż usterka jest zgłoszona na gwarancji i żebym się nie martwiła. Niestety jak tylko gwarancja wygasła zaproponowano mi naprawę za 25000zł, ale już oczywiście na mój koszt. Dodam, że po rozeznaniu się w temacie okazuje się że mój model silnika jest wadliwy i było wiele takich problemów jak mój, serwis niestety to kompletnie zbagatelizował i zamiast od razu wymienić silnik (lub naprawić) czekał aż stracę gwarancję. Nadal nie mogę uwierzyć, że to dzieje się naprawdę, TOTALNY BRAK POWAGI, KRZTYNY PROFESJONALIZMU I UCZCIWOŚCI. Po prostu skandaliczna sytuacja. Oczywiście moje skargi i reklamacje oraz rozmowy z Dyrektorem serwisu oraz Reanult Polska spełzają na niczym, już nawet przestali mi odpowiadać... Nikomu nie polecam, a moja noga już tam nie postanoe choćbym miała jeździć serwisować pojazdy do Krakowa (tam taki wadliwy silnik wymienili od razu...). Marce Renault też już raczej podziękuję.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2018 13:00
Salon - samochody nowe
miejsce gdzie wszystko ...
... jest piękne na pokaz. serwis naprawi to co umie A nie to co zleci klient. terminy oczekiwania pływające A wszystko na szybko.brakuje profesjonalizmu by klient poczuł chodz przez chwilę że jest jakieś nim zainteresowanie. nie jest zle ale pracy dużo. serwis adekwatny do serwisowanych marek
Użytkownik sieci
26 maja 2018 10:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 maja 2018 14:19
Salon - samochody nowe
Moja opinia jest ...
... taka jak o całym Renault. Spychologia i za każdym razem "usterki nie potwierdzono". Najgorszemu wrogowi nie życzę Renault i usługi "serwisu gwarancyjnego".
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2018 19:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2018 12:56
Salon - samochody nowe
Dwa razy oddawałem ...
... samochód do tego serwisu po kolizjach - w obu przypadkach naprawa została przeprowadzona nieprofesjonalnie, jestem naprawdę zawiedziony. Żeby zniwelować niechciane skutki "naprawy", musiałem wielokrotnie przyjeżdżać, dzwonić i prosić o załatwienie sprawy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
5 marca 2018 22:40
Salon - samochody nowe
Serwis (gwarancyjny) Renault ...
... na b. słabym poziomie. Zgłoszone objawy klasycznej usterki silnika 1,2 Tce 130KM (b. głośna praca w przedziale 2000-3000 rpm), olali temat sugerując że bardzo niski poziom oleju powoduje taki dźwięk. Mógłbym się zgodzić gdyby nie to, że panowie dolali ok.700ml oleju i było pod korek (układ ma pojemność niecałej 5L). Przy oględzinach potwierdzali hałas w zadeklarowanym przedziale obrotów, ale na piśmie już nie chcieli potwierdzić, więc wlali olej ot tak, bez powodu. Ogólnie sugerowali przewrażliwienie dźwiękowe użytkowników. Skończyło się na innym ASO w Warszawie i wymienionym rozrządzie oraz pompie olejowej. Na gwarancji, bo auto 2letnie (z przedłużoną gwarancją do 4 roku). Moim zdaniem są zdecydowanie bardziej fachowe i także przyjaźniejsze klientowi ASO Renault w Wawie niż Dyszkiewicz.