91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 08:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 00:31
Salon - samochody nowe
Miła ,profesjonalne obsługa ...
... ,kąkretne i fachowe podejście do klienta P.Pawle dziękuję za pomoc i udzielenie kąkretnych informacji. Polecam serdecznie salon Renault
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 11:55
Salon - samochody nowe
Szybko, sprawnie, miła ...
... obsługa. Przegląd techniczny około pół godz. Brak kolejek.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 11:38
Salon - samochody nowe
Bardzo profrsjonlna obsługa. ...
... Zawsze życzliwi i chcący pomóc z autkiem. Polecam
Użytkownik sieci
27 maja 2024 15:42
Salon - samochody nowe
Wyrozumiałość, życzliwość i ...
... rzeczowe podejście ze strony obsługi klienta. Problem dla innych nie do rozwiązania, tu został szybko zdiagnozowany i rozwiązany w ciągu tego samego dnia. Niezmiernie polecam, mimo określonej marki w nazwie, nawet dla pojazdów innego producenta.
Użytkownik sieci
24 maja 2024 17:41
Salon - samochody nowe
Sprawna obsługa. Miły, ...
... rzeczowy kontakt, zwłaszcza z Panem Pawłem. Z humorem i zrozumieniem. Polecam serwis. Pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
20 maja 2024 17:05
Salon - samochody nowe
W nawiązaniu do ...
... mojej poprzedniej opinii, którą można przeczytać poniżej... Firma odezwała się do mnie i umówiła ponowną wizytę w celu naprawy usterki. Nastąpiło to w dniu dzisiejszym, nawigacja została również zaktualizowana. Dziękuję i weryfikuję swoją poprzednią opinię, cieszę się że salonowi zależy jednak na kliencie , zrobił wszystko, abym była zadowolona. Dzień dobry, rok temu byłam na przeglądzie auta zakupionego w tym salonie w 2020 roku i wszystko było ok. Miesiąc temu zaczęło się dziać coś niepokojącego, ekran multimedialny włączał się i wyłączał, pojawiały się też komunikaty, których wcześniej nie było. Dwukrotnie się umawiałam na wizytę (jedną przełożona na moją prośbę), dwukrotnie opisywałam dokładnie objawy panom z serwisu. Po przyjeździe okazało się, że salon nie ma zaktualizowanego narzędzia do usuwania tego typu usterek i zostałam odesłana z kwitkiem i radą, że mam pojechać do salonu w Lesznie lub Zielonej Górze. Dodam, że do salonu w Głogowie mam 40 km. I jeszcze jedno, do samochodu dokupiłam nawigację, płacąc za nią ponad 2 tys.złotych w nadziei, że użyję jej po krajach z poza UE( w UE wystarczy telefon podłączony do ekranu multimedialnego). Dzisiaj dowiedziałam się, że aktualizacja map kończy się po trzech latach, obecnie mogę zaktualizować je za 300zł za rok lub 700 za 3 lata. Pani sprzedająca auto głośno tego nie powiedziała, choć według mnie zwykła przyzwoitość nakazuje aby tak było. O tym się też dzisiaj dowiedziałam od pana z serwisu. Także czytajcie Państwo dokładnie umowy, aby nie nabrać się jak ja. No cóż, przykro...
Kinga Puła
8 kwietnia 2024 18:00
Serwis
usterka
Dzień dobry, rok temu byłam na przeglądzie auta zakupionego w tym salonie w 2020 roku i wszystko było ok.
Miesiąc temu zaczęło się dziać coś niepokojącego, ekran multimedialny włączał się i wyłączał, pojawiały się też komunikaty, których wcześniej nie było.
Dwukrotnie się umawiałam na wizytę (jedną przełożona na moją prośbę), dwukrotnie opisywałam dokładnie objawy panom z serwisu.
Po przyjeździe okazało się, że salon nie ma zaktualizowanego narzędzia do usuwania tego typu usterek i zostałam odesłana z kwitkiem i radą, że mam pojechać do salonu w Lesznie lub Zielonej Górze.
Dodam, że do salonu w Głogowie mam 40 km.
I jeszcze jedno, do samochodu dokupiłam nawigację, płacąc za nią ponad 2 tys.złotych w nadziei, że użyję jej po krajach z poza
UE( w UE wystarczy telefon podłączony do ekranu multimedialnego). Dzisiaj dowiedziałam się, że aktualizacja map kończy się po trzech latach, obecnie mogę zaktualizować je za 300zł za rok lub 700 za 3 lata. Pani sprzedająca auto głośno tego nie powiedziała, choć według mnie zwykła przyzwoitość nakazuje aby tak było. O tym się też dzisiaj dowiedziałam od pana z serwisu. Także czytajcie Państwo dokładnie umowy, aby nie nabrać się jak ja.
No cóż, przykro...
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 17:43
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, rok ...
... temu byłam na przeglądzie auta zakupionego w tym salonie w 2020 roku i wszystko było ok. Miesiąc temu zaczęło się dziać coś niepokojącego, ekran multimedialny włączał się i wyłączał, pojawiały się też komunikaty, których wcześniej nie było. Dwukrotnie się umawiałam na wizytę (jedną przełożona na moją prośbę), dwukrotnie opisywałam dokładnie objawy panom z serwisu. Po przyjeździe okazało się, że salon nie ma zaktualizowanego narzędzia do usuwania tego typu usterek i zostałam odesłana z kwitkiem i radą, że mam pojechać do salonu w Lesznie lub Zielonej Górze. Dodam, że do salonu w Głogowie mam 40 km. I jeszcze jedno, do samochodu dokupiłam nawigację, płacąc za nią ponad 2 tys.złotych w nadziei, że użyję jej po krajach z poza UE( w UE wystarczy telefon podłączony do ekranu multimedialnego). Dzisiaj dowiedziałam się, że aktualizacja map kończy się po trzech latach, obecnie mogę zaktualizować je za 300zł za rok lub 700 za 3 lata. Pani sprzedająca auto głośno tego nie powiedziała, choć według mnie zwykła przyzwoitość nakazuje aby tak było. O tym się też dzisiaj dowiedziałam od pana z serwisu. Także czytajcie Państwo dokładnie umowy, aby nie nabrać się jak ja. No cóż, przykro...
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 15:59
Salon - samochody nowe
Sprawnie i terminowo
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 15:41
Salon - samochody nowe
Super obsługa klienta no i cena też super
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 12:16
Salon - samochody nowe
Miła obsuga
Użytkownik sieci
30 marca 2024 09:39
Salon - samochody nowe
Super dealer
Użytkownik sieci
27 marca 2024 15:54
Salon - samochody nowe
Miła, szybka i fachowa obsługa
Użytkownik sieci
23 marca 2024 13:51
Salon - samochody nowe
Dwie gwiazdki, za ...
... miłą rozmowę z p. Jarkiem przy wydaniu auta na testy, pomijając aspekt "limitu kilometrów" przy jeździe próbnej 24h o której niestety nie zostało wspomniane. Natomiast zwrot auta, dbając o powierzone mienie już nie wyglądał miło z "panią z okienka obok" kwitując odbiór "jak kupi Pan samochód tą dopłatę za km możemy anulować". Nie chodzi o kwestię 100 zł ale o jakość obsługi i podejścia do klienta, gdzie powyższa kwota nie stanowi "haczyka" do przekonania o zakupie. Tak się składa że sam na co dzień pracuję w sprzedaży i jedna główna zasada: Każdego klienta traktuję się tak samo :) Kupno auta to nie kupno chleba w sklepie, więc jazdy próbne są po to aby porównać i dobrać auto pod siebie, również u innych dealerów. To także nie moja pierwsza jazda próbna w ostatnim czasie, więc porównując jakość obsługa to Pani pozostawia wiele do życzenia :)
Użytkownik sieci
20 marca 2024 12:02
Salon - samochody nowe
Rewelacja! Nareszcie zostałem ...
... poważnie potraktowany (w porównaniu do poprzedniej ASO). Miła i konkretna obsługa. Doradzą, podpowiedzą, pomogą.
Użytkownik sieci
8 marca 2024 18:27
Salon - samochody nowe
Pełna profesjonalna obsługa. Jak zawsze
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 08:48
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 grudnia 2023 17:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 11:02
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na serwis mógłby być kròtszy